No one fucks with Wolkersquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:47 schreef Mailbox het volgende:
[afbeelding]
Deze kerel kan ik ook niet uitstaan dat STEMMETje
godverdomme daar heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
Mijn god, wat een irritante kerel.
Hé die heeft op mijn school gezeten, ja?quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:13 schreef Pingwingei het volgende:
Tot mijn verbazing nog niet genoemd:
Tooskut, irritant mokkel
Jan Wolkers is ook cool!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:47 schreef Mailbox het volgende:
[afbeelding]
Deze kerel kan ik ook niet uitstaan dat STEMMETje
schandalig dat brabant aan nederland geplakt isquote:Op donderdag 7 april 2005 11:03 schreef headfirsttohell het volgende:
die kerel die zo oranjegek is. Weet z'n naam niet, kan m ook niet opzoeken. Vreselijke vent, schandalig dat hij uit Brabant komt.
Die Jort kan wat mij betreft wieberen, Georginaquote:Op donderdag 7 april 2005 13:23 schreef heiden6 het volgende:
Ben ik de enige hier die Jort Kelder en Georgina wel geinig vind?
wees blij!!quote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 18:24 schreef GertJanPeter het volgende:
[[url= http://valdefierro.com/prince33.jpg ]afbeelding[/url]]
kots kots
Johan vlemmix, ja.quote:Op donderdag 7 april 2005 11:03 schreef headfirsttohell het volgende:
die kerel die zo oranjegek is. Weet z'n naam niet, kan m ook niet opzoeken. Vreselijke vent, schandalig dat hij uit Brabant komt.
*meldt*quote:Op vrijdag 11 maart 2005 06:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die kerel is inderdaad heel erg raar en uiterst irritant!
Ik vraag me nou echt af wat die gast privé doet.![]()
Ik bedoel wat een huilie! Welke Fok! dame voelt zich ook maar een klein beetje seksueel aangetrokken tot deze tekenfilm held?
Dat is geen tv-persoonlijkheid.quote:
Knevel is geen katholiekquote:Op donderdag 7 april 2005 09:55 schreef buzzer het volgende:
the winner is:
[afbeelding]
Roomscher dan de paus, en we hebben niet eens een paus
Knevel rooms?quote:Op donderdag 7 april 2005 09:55 schreef buzzer het volgende:
the winner is:
[afbeelding]
Roomscher dan de paus, en we hebben niet eens een paus
deze dus... [ vindt hem zelf wel vertederend ]quote:Op donderdag 7 april 2005 11:03 schreef headfirsttohell het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2005 10:00 schreef db70 het volgende:
[afbeelding]
Als ik die zie, draait mijn maag om..
Dat hysterische pupliek als ze binnen komt,
en die persoonsverheerlijking.![]()
![]()
En ik ben ook nog knap en sympathiek en talentvol. Zeker toen ik mensen voor duizend gulden hun onderbroek op tv liet uitlikken. Zo bewogen en integer als ik ben is er geen eenquote:Op maandag 7 maart 2005 17:30 schreef Michael_Moore het volgende:
[afbeelding]
iedereen vindt mij aardig en ik was zoooo zielig toen mijn vriendje vreemdging
terwijl ik zwanger was...
smerige tyfushoer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |