Nahquote:Op donderdag 21 april 2005 14:05 schreef Chewie het volgende:
[..]
Daar is je moeder vast niet trots op
quote:Op donderdag 21 april 2005 14:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een beetje opnaaien tot het doen van nog beroerdere uitspraken is wel leuk.
Alleen vanwege je Fokblock. Voor de rest ben je walgelijk, Onzuiver en een zielig hoopje vlees.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:53 schreef Monidique het volgende:
Zijn júllie trots op mij?
Zegt de persoon die nog geen Fokblock heeft ontwikkeldquote:Op donderdag 21 april 2005 14:16 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Alleen vanwege je Fokblock. Voor de rest ben je walgelijk, Onzuiver en een zielig hoopje vlees.
Tijd voor bier dusquote:Op donderdag 21 april 2005 14:17 schreef George-Butters het volgende:
potverdrie zeg!
De zon schijnt!!!!
Dat wilde ik even horen! Ik ben namelijk een erkenningsfetisjist, wist je dat?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:16 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Alleen vanwege je Fokblock. Voor de rest ben je walgelijk, Onzuiver en een zielig hoopje vlees.
Ben je nu nog niet begonnen!?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:27 schreef du_ke het volgende:
Nee dat mag nog niet!
Het is nog te vroeg ik moet nog leren!
Maar ik heb wel koude witbiertjes!
Dilemma's zijn niet fijn.
quote:Op donderdag 21 april 2005 13:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
Hier is sidekick's bron, voor ieder ieder die niet te lang op de weblog vd PvdA-regent wil blijven:
http://www.klaasdevries.n(...)14/instanceId/29043/
mbt 1: Fair enoughquote:1: Hitler hield Joden verantwoordelijk voor de 1e wereldoorlog en als gevolg daarvan de teringzooi in duitsland en de opkomst van het bloedige communisme in rusland.
2: en als je de feiten bestudeerd kan je hem daar moeilijk ongelijk in geven.
3: dat zijn oplossing iets te rigoreus was is een ander verhaal.
4: maar in vergelijking met andere krijgsheren uit die tijd ( Stalin, Churchill, Rosenfelt, Truman ) was hitler nog redelijk fatsoenlijk.
Volgens mij heeft de sp hier ook wat over gezegdquote:Op donderdag 21 april 2005 14:44 schreef du_ke het volgende:
Kom op Sjun er is weer werk aan de winkel, je kan de PvdA weer afkatten.
Van wie komt dit danquote:Op donderdag 21 april 2005 14:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
mbt 1: Fair enough
mbt 2: o ja, die 'feiten'...
mbt 3: 'iets te'
mbt 4: redelijk fatsoenlijk!
sleutelwoordenpolitiek, ik ga dat eens aanbieden bij de dikke vandalequote:Op donderdag 21 april 2005 14:49 schreef du_ke het volgende:
Och die wordt in z'n werkjes ook standaard genoemd, wees maar niet bang.
Een linkje zou fijn zijnquote:Op donderdag 21 april 2005 14:44 schreef du_ke het volgende:
Kom op Sjun er is weer werk aan de winkel, je kan de PvdA weer afkatten.
Funkmeistah!quote:Op donderdag 21 april 2005 14:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je zou het eigenlijk moeten kunnen raden, maar anders kan je wel wat vinden in C&H.
Hou jij van filosofie?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:02 schreef sjun het volgende:
[..]
Een linkje zou fijn zijn [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |