abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26397440
quote:
Op donderdag 21 april 2005 10:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

En daarom ga je een netwerk volbaggeren?
Ja, die praktijken vd duivel moeten worden uitgebannen.
quote:
Duidelijke tunnelvisie.
Dat vind jij.
pi_26398049
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_26398340
Goedemorgen, hoi.
pi_26398826
Ik heb gelijk.
pi_26398882
Wolfje wat heb je een verschikkelijk kansloze link in je sig staan !
pi_26398910
Maar een mooi ikoon daarentegen.
pi_26399108
Dat dan weer wel.
pi_26399324
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:16 schreef du_ke het volgende:
a-sociaal is een beter woord.
die 26.000 bestempelen als crimineel ....?
Zelfs Michiel Smit doet dat niet...(openlijk)
Wolfje,is je oma, de asielzoekster, ook crimineel ?
  donderdag 21 april 2005 @ 11:43:29 #159
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_26399530
Zo weer hard gewerkt vandaag!!!!!
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_26399686
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:16 schreef du_ke het volgende:
Wat dacht je van die kansloze reacties in NWS Hilarisch zijn ze.
Allah Al Watan Al Malik
pi_26399810
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat dacht je van die kansloze reacties in NWS Hilarisch zijn ze.
Durf nooit zo goed in NWS te komen, vind het daar een beetje eng .
pi_26399823
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:43 schreef George-Butters het volgende:
Zo weer hard gewerkt vandaag!!!!!
Nu al !?
pi_26399977
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:55 schreef du_ke het volgende:

[..]

Durf nooit zo goed in NWS te komen, vind het daar een beetje eng .
Tja, tis idd een islamitische staat geworden he
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 21 april 2005 @ 12:05:39 #164
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_26400056
quote:
Op donderdag 21 april 2005 09:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
P2P is voor paupers.
Ach voorlopig is alleen napster en sherman kazaa het haasje. Omdat ze geen "inteligent corruption handler" gebruiken waarmee elke gedownloaded stukje van een MD5 hash is voorzien. Voor het Edonkey network voorzie ik nog geen problemen.
Maar welke maloot gebruik kazaa tegenwoordig nog
pi_26400074
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:05 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ach voorlopig is alles napster en sherman kazaa het haasje. Omdat ze geen "inteligent corruption handler" gebruiken waarmee elke gedownloaded stukje van een MD5 hash is voorzien. Voor het Edonkey network voorzie ik nog geen problemen.
Maar welke maloot gebruik kazaa tegenwoordig nog
99,9% van de breezerinternetpopulatie.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 21 april 2005 @ 12:07:05 #166
89730 Drugshond
pi_26400083
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:02 schreef Mutant01 het volgende:
Tja, tis idd een islamitische staat geworden he
Ik zat meer te denken aan een TBS kliniek met dwangverpleging. En als ik naar de reakties kijk slaan sommige medicijnen nog niet zo goed aan.
  donderdag 21 april 2005 @ 12:09:27 #167
89730 Drugshond
pi_26400134
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:06 schreef Mutant01 het volgende:
99,9% van de breezerinternetpopulatie.
(vergeet niet dat deze Br33z3h5r-sletjes dan ook niet de Qu'ran kunnen downloaden in electronische vorm).
pi_26400170
Ik werk nu ook.
pi_26400177
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:07 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik zat meer te denken aan een TBS kliniek met dwangverpleging. En als ik naar de reakties kijk slaan sommige medicijnen nog niet zo goed aan.
Dat is wel een geslaagde vergelijking ja
Allah Al Watan Al Malik
pi_26400193
ik ga, straks, weer beginnen met leren, denk ik.
pi_26400314
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:12 schreef du_ke het volgende:
ik ga, straks, weer beginnen met leren, denk ik.
Ben nu twee weken bezig, heb net 2 vakken afgerond, te weten rechtsfilosofie en Personen- familie- erfrecht.

Moet nog 3 vakken (Goederen- Faillisementsrecht/ Staatsrecht/ Arbeidsrecht).....30 mei eerste tentamen
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 21 april 2005 @ 12:18:30 #172
89730 Drugshond
  donderdag 21 april 2005 @ 12:35:50 #173
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_26400706
quote:
DEVENTER (ANP) - Een ontruimingsoefening in het voetbalstadion van Go Ahead Eagles in Deventer is woensdagavond ontaard in een heuse vechtpartij tussen supporters en de mobiele eenheid (ME). Dat heeft een woordvoerder van de politie donderdag gezegd.
Goeiemorgen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_26400753
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:35 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Goeiemorgen.
De volgende keer gewoon de hekken dichtgooien dus.
  donderdag 21 april 2005 @ 12:39:52 #175
89730 Drugshond
pi_26400802
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:35 schreef Sidekick het volgende:
Goeiemorgen.
Een betere simulatie kun je dan toch niet hebben.. .... Wel grappig van de supporters, die vonden het leuk om eens goed te gaan rellen.

-- *Omroep speaker* Attentie deelnemers , vergeet niet dat het hier een oefening betreft --
  donderdag 21 april 2005 @ 12:43:08 #176
89730 Drugshond
pi_26400884
quote:
Onbekende legt granaat op deurmat politiebureau

HAAKSBERGEN - Of het goed of kwaad bedoeld was, zal wel nooit vast komen te staan. De politie was echter niet verguld met de vondst van een gevaarlijke granaat op de deurmat van het politiebureau in Haaksbergen. Een onbekende heeft het explosief achtergelaten, liet de politie donderdag weten.

De politie vond het projectiel op de deurmat in de nacht van woensdag op donderdag. De Explosieven Opruimings Dienst (EOD) heeft de zogeheten brisantgranaat donderdagmorgen onschadelijk gemaakt en tot ontploffing gebracht. De granaat liet een enorme krater achter.

Volgens de politie heeft de brenger van de granaat een enorm risico genomen door de granaat bij het bureau neer te leggen. De politie wil graag met hem of haar in contact komen.
  donderdag 21 april 2005 @ 12:58:31 #177
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_26401238
quote:
Op kantoor overleg met Janneke van Etten en Souad Haouli over moties die ik morgen wil indienen bij het debatje over de verslagen van twee algemene overleggen (AO’s) met minister Verdonk. Verschillende collega’s sturen hun concept-moties toe voor commentaar en eventuele ondertekening. Na kontakt met de Griffier van de Commissie Justitie constateer ik dat het algemeen overleg van morgen over de overleden asielzoeker Donorov, zich zal beperken tot discussie over de openbaarmaking van het laatste vertrouwelijk toegezonden stuk. Dan kan bij een andere gelegenheid over de inhoud worden gediscussieerd. Dat wordt langzamerhand tijd.

Overigens verneem ik van de advocate van mevrouw Donorov dat zij via de Wet Openbaarheid van Bestuur (Wob) alle stukken heeft gekregen die door de minister eerder strikt vertrouwelijk aan de Kamer zijn toegezonden! Het moet toch niet gekker worden. Algemeen geldt dat de inlichtingenplicht van de regering naar de Kamer (artikel 68 Grondwet) verder gaat dan de verplichtingen van de Wob. Morgen eens vragen waarom de Minister de Kamer zo behandelt. Bescherming van privacy kan niet aan de orde zijn, want mevrouw Donorov wil niets liever dan het hele dossier in de openbaarheid brengen.

Dinsdag 19 april

Vroeg in de Kamer. Eduard Nazarsky komt even bijpraten. Hij is in Den Haag vanwege een aktie van Hanneke Groenteman en Dieuwertje Blok. Die gaan tussen één en twee uur ijsjes uitdelen als protest tegen de lage vergoeding die asielzoekers krijgen om in leven te blijven. Het bedrag is sinds 1998 niet meer verhoogd. Of beter, er is net één Euro bijgekomen. Verdonk studeert nog op een verdere verhoging. NIBUD en GGD protesteren tegen dit lage bedrag: niet genoeg om van te leven, en te weinig om te sterven. Per dag per kind 66 eurocent: de priojs van een ijsje.

Na de fractie ga ik ook een ijsje halen. Fantastisch dat deze drukbezette mensen zich hiervoor inzetten.

Om twee uur begint de Kamer. Mondelinge vragen over de supportersrellen in de context van Feyenoord-Ajax afgelopen zondag en over de excellentiewens van Kees van der Knaap. Daarna om half vijf overleg over de openbaarmaking van stukken betreffende de dood van Donorov. Verdonk ziet daar niets in. De Advocate van Mevrouw Dorov wil niets liever dan de zaak in openbaarheid behandeld zien. Zij beschikt over de stukken en moet volgens Verdonk zelf maar weten op zij ze openbaar maakt. Het is volgens Verdonk in strijd met de belangen van de staat dat de buitenwereld te weten komt wat Spanje van deze uitzetting dacht. De relaties met Spanje lopen gevaar. Merkwaardig. De Spanjaarden hebben niets mis gedaan. Wordt vervolgd.

Ook het overleg met Verdonk van vorige week wordt vervolgd, in een kort debat in de plenaire vergadering. Ik dien met Jan de Wit, Marijke Vos en Tineke Huizinga een motie in om tot een ruimer pardon te komen. Wim van Fessem van het CDA neemt mijn uitdaging om de overwegingen van deze motie met een hoofdletter C te bespreken niet op. Zou daarin misschien het probleem van de C van het CDA zitten? Of is er hoop?

Volgende week dinsdag wordt gestemd. Er is dan ook een manifestatie op het Plein van voorstanders van het ruime pardon. Als al die ondertekenaars van een royaal gebaar nou eens kwamen. Dat helpt.

De motie luidt alsvolgt.

19637/29344, nr. 914 Motie van het lid Klaas de Vries c.s.
Voorgesteld 19 april 2005

De Kamer, gehoord de beraadslaging,

overwegende dat door de invoering van de Vreemdelingenwet 2000 de procedures met betrekking tot de behandeling van asielverzoeken zijn gestroomlijnd en bekort;

overwegende, dat na de invoering van deze wet nog moest worden beslist op vele duizenden asielaanvragen die onder de oude vreemdelingenwet waren ingediend;

overwegende dat het Kabinet op grond van het Hoofdlijnenakkoord voor een deel van deze asielzoekers een pardonregeling heeft getroffen (Staatscourant van 3 oktober 2003), waardoor een groep van 2100 mensen een verblijfsvergunning heeft gekregen;

overwegende, dat deze regeling echter geen oplossing biedt voor asielzoekers die, soms zelfs op aanraden van de overheid, onder de toenmalige wetgeving gebruik hebben gemaakt van hun recht om een tweede of volgend (asiel)verzoek in te dienen;

overwegende, dat deze asielzoekers meer dan vijf jaar in ons land wonen, in ons land zijn ingeburgerd, en in veel gevallen een gezin hebben met kinderen, die hier zijn geboren en opgegroeid;

overwegende, dat in de samenleving een groot draagvlak bestaat om ook aan deze asielzoekers alsnog een verblijfsvergunning te verlenen;

verzoekt de regering na te gaan hoe alsnog een substantiële verruiming van de eenmalige regeling voor asielzoekers kan worden gerealiseerd en deze aan de Kamer voor te leggen;

en gaat over tot de orde van de dag.

Klaas de Vries
Jan de Wit
Marijke Vos
Tineke Huizinga

Wie weet. Er worden nog meer moties ingediend. Een van Jan de Wit over het Verdrag tot bescherming van de rechten van het kind. Jan heeft net een uitzetting meegemaakt waarbij een gezin met kinderen in de berm werd gezet. Het maakt op Verdonk geen indruk. Ouders zijn verantwoordelijk, niet de Staat. Maar het Verdrag beoogt toch juist bescherming door de Staat van de rechten van kinderen? "Er staat nergens in het Verdrag dat kinderen alleen in Nederland gelukkig kunnen worden," zegt de minister.

Dat dachten de landen waar ze uit gevlucht zijn ook.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_26401620
quote:
Ook het overleg met Verdonk van vorige week wordt vervolgd, in een kort debat in de plenaire vergadering. Ik dien met Jan de Wit, Marijke Vos en Tineke Huizinga een motie in om tot een ruimer pardon te komen. Wim van Fessem van het CDA neemt mijn uitdaging om de overwegingen van deze motie met een hoofdletter C te bespreken niet op. Zou daarin misschien het probleem van de C van het CDA zitten? Of is er hoop?
Waar heeft die man het over? Het Christendom betekend ondermeer naastenliefde, ja, maar dat heeft ook bepaalde grenzen. Klaas de Vries, een klassieke groteske regent, die zelf niet in een God gelooft, denkt de discussie te kunnen dicteren met krachttermen waarvan hij de betekenis totaal niet kent.

Wat een minkukel.
  donderdag 21 april 2005 @ 13:17:34 #179
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26401745
Kopf schmerzen
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  donderdag 21 april 2005 @ 13:18:41 #180
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26401779
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:12 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Waar heeft die man het over? Het Christendom betekend ondermeer naastenliefde, ja, maar dat heeft ook bepaalde grenzen. Klaas de Vries, een klassieke groteske regent, die zelf niet in een God gelooft, denkt de discussie te kunnen dicteren met krachttermen waarvan hij de betekenis totaal niet kent.

Wat een minkukel.
is naastenliefde een krachtterm
  donderdag 21 april 2005 @ 13:21:09 #181
89730 Drugshond
pi_26401848
quote:
Vrouwenhandelaren in Friesland aangehouden

Uitgegeven: 21 april 2005 09:21
LEEUWARDEN - Het prostitutieteam van de Friese politie heeft in de provincie dertien mannen en vrouwen aangehouden voor vermeende vrouwenhandel en valsheid in geschrifte. Dat maakte de politie donderdag bekend. Onder de aanhoudingen zijn enkele vrouwen van Hongaarse afkomst.

De aanhoudingen zijn op dinsdag 12 april gedaan. Op dezelfde dag waren huiszoekingen in Leeuwarden en Zaandam. Uit het onderzoek is gebleken dat er enkele minderjarige meisjes van Hongaarse afkomst in Leeuwarden in de prostitutie terechtkwamen. Zij werkten met valse dan wel vervalste paspoorten.

Van de dertien verdachten zijn er vier door de rechter-commissaris in bewaring gesteld. Drie zitten in vreemdelingenbewaring en een persoon is na verhoor in vrijheid gesteld. De overige vijf verdachten zijn nog niet voorgeleid aan de rechter-commissaris. De politie verwacht nog meer aanhoudingen te verrichten.
Sidekick..... kan ik nu geen vrouwtjes meer bestellen. Of is het te link onder je voeten geworden ?!
pi_26401932
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:18 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

is naastenliefde een krachtterm
Op de manier waarop hij die term gebruikt wel. Hij bestempeld het als iets wat zonder voorwaarden vooraf verplicht is voor elke Christen. Het blijkt uit het feit dat ook Christelijke naastenliefde ophoud op het moment dat de "naaste" behoorlijk lastig is (of wordt) dat hij er goed naast zit.
pi_26401957
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:17 schreef Harry_Sack het volgende:
Kopf schmerzen [afbeelding]
[afbeelding]
Minder drinken.
quote:
pode ser processado por pisar e exibir a bandeira brasileira adulterada.
O vocalistado groupo mineiro de heavy metal Sepultura,
Max Cavalera, vai responder processo por infringir a
Lei das Contravençes Penais. No ultimo sabado durante sua apresentacao no
Hollywood Rock em Săo Paulo ele osou uma bandeira brasileira continha
o sibolo do groupo. Max Cavalera foi preso apos o show, mas negou ter
pisado na banderia nacional."

Live your life
And not the way they tought you
Do what you feel!!!

Survive the jungle
Give me blood
Give me pain

These scars won't heal

Can you take it
Can you take it
Can you take it
Mother Fucker

What were you thinking
What a wonderful world!!!
Your full of shit

Leave it behind
They don't care if you cry
All is left is pain

I won't take it
I won't take it
I won't take it

The song remains insane, insane, insane

The song remains insane
The song remains insane
The song remains insane
I remain insane
pi_26402022
Hier is sidekick's bron, voor ieder ieder die niet te lang op de weblog vd PvdA-regent wil blijven:

http://www.klaasdevries.n(...)14/instanceId/29043/
  donderdag 21 april 2005 @ 13:27:59 #185
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26402064
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:23 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Op de manier waarop hij die term gebruikt wel. Hij bestempeld het als iets wat zonder voorwaarden vooraf verplicht is voor elke Christen. Het blijkt uit het feit dat ook Christelijke naastenliefde ophoud op het moment dat de "naaste" behoorlijk lastig is (of wordt) dat hij er goed naast zit.
Aha, daar zit het Gristendom dan misschien niet helemaal lekker in elkaar. Ik vind het issue overigens wel discutabel. Stel je voor dat je een asielzoeker bent die door omstandigheden (ziekte van personeel, noem maar op) een dag te laat beoordeelt bent geworden, dan val je dus buiten de boot. In hoeverre is dat rechtvaardiging?
  donderdag 21 april 2005 @ 13:28:44 #186
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26402084
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:24 schreef Monidique het volgende:

[..]

Minder drinken.
[..]
wat een goed idee
pi_26402292
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:12 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Wat een minkukel.
Maar hoe rijm jij "naastenliefde" met het uitschelden van asielzoekers voor crimineel ?
Kijk... ik snap het wel... als je asielzoekers als crimineel haat dan hoef je geen gewetensconflict meer te hebben over hun deportatie.
Nu weet ik weer waarom ik geen kerkganger meer ben... dit soort schijnheiligheid dus.
Btw.... is je oma crimineel ? Ze is toch ook asielzoekster ?
pi_26402344
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ben nu twee weken bezig, heb net 2 vakken afgerond, te weten rechtsfilosofie en Personen- familie- erfrecht.

Moet nog 3 vakken (Goederen- Faillisementsrecht/ Staatsrecht/ Arbeidsrecht).....30 mei eerste tentamen
Ik moet er nog 1, maandagochtend 9.00 Plan- en Projectevaluatie. En in het weekend leren lukt toch niet dus moet het eigenlijk vandaag maar ben bang.
pi_26402385
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:36 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Maar hoe rijm jij "naastenliefde" met het uitschelden van asielzoekers voor crimineel ?
Kijk... ik snap het wel... als je asielzoekers als crimineel haat dan hoef je geen gewetensconflict meer te hebben over hun deportatie.
Nu weet ik weer waarom ik geen kerkganger meer ben... dit soort schijnheiligheid dus.
Btw.... is je oma crimineel ? Ze is toch ook asielzoekster ?
Ach dat jochie is nog achterlijker dan de gemiddelde 80 jarige staphorster boer. Niets van aantrekken lijkt me het beste .
  donderdag 21 april 2005 @ 13:40:44 #190
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26402390
Hoe zitten jullie eigenlijk in je quota?
quote:

Meer meldingen euthanasie

Van onze verslaggeefster Ellen de Visser

ARNHEM - Het aantal meldingen van euthanasie is voor het eerst sinds de instelling van de toetsingscommissies toegenomen. De commissies kregen vorig jaar 1886 zaken voorgelegd, ruim zeventig meer dan het jaar ervoor. Voor het eerst kwam een melding binnen van euthanasie bij een dementerende patiënt.
  donderdag 21 april 2005 @ 13:41:25 #191
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26402409
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach dat jochie is nog achterlijker dan de gemiddelde 80 jarige staphorster boer. Niets van aantrekken lijkt me het beste .
Waarom? Hij heeft toch recht op een mening of mag die adhv argumenten vormen?
pi_26402448
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:41 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Ja maar dat is de mening van duke! (en menig ander)
Allah Al Watan Al Malik
pi_26402522
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:41 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Ja hoor zeker . Echter hij heeft me iets te veel achterlijke en generaliserende uitspraken om nog serieus te nemen.
pi_26402718
Zijn júllie trots op mij?
pi_26402815
Tja wat is trots .
pi_26402857
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:57 schreef du_ke het volgende:
Tja wat is trots .
Inkoppertje.

pi_26402999
Sorry die gevoelens heb ik niet bij jou .
pi_26403020
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:59 schreef Monidique het volgende:

[..]

Inkoppertje.

[afbeelding]
Daar is je moeder vast niet trots op
  donderdag 21 april 2005 @ 14:06:27 #199
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26403052
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja maar dat is de mening van duke! (en menig ander)
Tuurlijk, maar toen ik 19 was, toen geloofde ik ook nog in sprookjes als kennisonderwijs en liberalisatie als ideale vrijheid. Dat slijt met de jaren of isoleert je

(daarnaast, hij is in zijn proeftijd )
pi_26403106
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:06 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar toen ik 19 was, toen geloofde ik ook nog in sprookjes als kennisonderwijs en liberalisatie als ideale vrijheid. Dat slijt met de jaren of isoleert je

(daarnaast, hij is in zijn proeftijd )
Een beetje opnaaien tot het doen van nog beroerdere uitspraken is wel leuk .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')