ouders al weggebracht??quote:Op woensdag 20 april 2005 10:05 schreef JaWi het volgende:
Ik hoef helemaal geen boodschappen te doen zie ik niet.
Hey zijn je ouders weg danquote:
Je ziet niet dat je helemaal geen boodschappen hoeft te doen?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:05 schreef JaWi het volgende:
Ik hoef helemaal geen boodschappen te doen zie ik niet.
Wat zal hij dan wel zien?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:09 schreef Vom het volgende:
[..]
Je ziet niet dat je helemaal geen boodschappen hoeft te doen?![]()
Hmmm. Typoquote:Op woensdag 20 april 2005 10:09 schreef Vom het volgende:
[..]
Je ziet niet dat je helemaal geen boodschappen hoeft te doen?![]()
Dat z'n ouders plotseling weg zijn?quote:
Je gaat dat toch niet aan je ouders vertellen he?quote:
Nee, die zijn er nietquote:Op woensdag 20 april 2005 10:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je gaat dat toch niet aan je ouders vertellen he?
Hey heb jij je ouders net weg gebracht dan ??quote:
Hoe weten jullie datquote:Op woensdag 20 april 2005 10:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey heb jij je ouders net weg gebracht dan ??![]()
quote:Murat D. verdacht van moordpoging in cel
AMSTERDAM - Murat D., de 17-jarige jongen die in januari vorig jaar zijn leraar van het Haagse Terra College doodschoot, wordt ervan verdacht zich schuldig te hebben gemaakt aan poging tot moord op een medegevangene. Dinsdag is hij in zijn cel aangehouden. Dat meldt De Telegraaf woensdag.
In totaal zijn negen aanhoudingen verricht in verband met de moordpoging in de particuliere jeugdinrichting Teylingereind in Sassenheim. Daar verblijven ongeveer 120 jongeren, die merendeels jeugd-tbs hebben opgelegd gekregen.
De negen gedetineerden zouden op 27 maart 'ernstig geweld hebben gebruikt tegen een medegevangene'. Volgens een 'betrouwbare bron' wordt hen poging tot moord ten laste gelegd. Vier van de jongens zijn vorige week aangehouden. Maandag en dinsdag werden de andere vijf aangehouden. Murat D. wordt donderdag met vier anderen voorgeleid aan de rechter-commissaris.
Het gerechtshof veroordeelde D. in december tot vijf jaar cel en tbs. Hij werd volgens het volwassenenrecht veroordeeld, omdat het jeugdstrafrecht volgens het hof niet voldoet. In januari werd bekend dat D. zijn straf aanvecht bij de Hoge Raad. Zijn advocaat pleit ervoor dat zijn cliënt volgens het jeugdstrafrecht wordt vervolgd. D. zou in een opwelling hebben gehandeld en verminderd toerekeningsvatbaar zijn
ahahahquote:
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 10:54 schreef DIJK het volgende:
LOL @ de stiltegebied bordjes hier in tilburg. Ik zag er net een staan hier op de UvT. Actie van NAC supporters hoorde ik.
ach de 1 zit in de klok, dus dan mag hetquote:
Ik wacht nog 2 uurtjesquote:Op woensdag 20 april 2005 11:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ach de 1 zit in de klok, dus dan mag het
Interessante theorie!quote:Op woensdag 20 april 2005 11:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heb al eens om 10:00 uur (dus met een 1!!) op een terras gezeten, en het barmevrouwtje weigerde bier te schenken, moesten we nog een uurtje aan de koffie!quote:Op woensdag 20 april 2005 11:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Axel slaapt prima, alleen vertikt hij het om 's nachts lekker door te slapen. Om een uur of vier wil hij toch echt weer wat eten, en daarna wil hij aandacht. Dus dan is het wel weer gebeurd met onze nachtrust....quote:Op woensdag 20 april 2005 11:29 schreef Bluezz het volgende:
Again papa, slapen jullie (Axel) al wat beter?
's ochtends in het cafe naar de wereldbekerfinale Ajax-Gremio kijken met onze vaste groep van een man of 15. Bestelden we allemaal koffie, kregen we bierquote:Op woensdag 20 april 2005 11:31 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Heb al eens om 10:00 uur (dus met een 1!!) op een terras gezeten, en het barmevrouwtje weigerde bier te schenken, moesten we nog een uurtje aan de koffie!
Goedemorgen trouwens
Ja, zo werkt datquote:Op woensdag 20 april 2005 11:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Axel slaapt prima, alleen vertikt hij het om 's nachts lekker door te slapen. Om een uur of vier wil hij toch echt weer wat eten, en daarna wil hij aandacht. Dus dan is het wel weer gebeurd met onze nachtrust....
Maar als ik dat schattige ventje dan zie liggen spartelen met z'n armpjes en beentjes en rare geluidjes hoor uitslaan dan heb ik ook geen slaap nodig eigenlijk![]()
Dat is beter, zulke cafes zie ik graag.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
's ochtends in het cafe naar de wereldbekerfinale Ajax-Gremio kijken met onze vaste groep van een man of 15. Bestelden we allemaal koffie, kregen we bier
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze weten het altijd zo schattig te brengen die kleine gastjes
ja lekker, doe mij maar bosvruchtenquote:Op woensdag 20 april 2005 10:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt lust nog wel een kop thee
Ook, ookquote:Op woensdag 20 april 2005 11:45 schreef Againzender het volgende:
Vroeger dacht ik dat poezen daar zo goed in waren, maar ik weet nu wel beter
Daar heb je stamcafes voor, het was altijd net een soort Cheers waar je weer even thuis kwamquote:Op woensdag 20 april 2005 11:42 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dat is beter, zulke cafes zie ik graag.
"Wat nou koffie, dit is godverdegodver geen koffiehuis, bier kun je krijgen"
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:47 schreef AirRaid het volgende:
[..]
laat hem maar fijn wegrotten in de hel
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Axel slaapt prima, alleen vertikt hij het om 's nachts lekker door te slapen. Om een uur of vier wil hij toch echt weer wat eten, en daarna wil hij aandacht. Dus dan is het wel weer gebeurd met onze nachtrust....
Maar als ik dat schattige ventje dan zie liggen spartelen met z'n armpjes en beentjes en rare geluidjes hoor uitslaan dan heb ik ook geen slaap nodig eigenlijk![]()
Ik las: "doe mij maar bevruchten"quote:Op woensdag 20 april 2005 11:45 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ja lekker, doe mij maar bosvruchten
Oe oe oequote:
gedeelde smart is halve smart......tis te hopen de de voorraad papier toerijkend isquote:Op woensdag 20 april 2005 12:02 schreef clauwheee het volgende:
Ik hoor net dat m'n halve familie is getroffen door het virus waar ik ook zo vaak van naar de wc mag dus ik medelotgenoten
He bah. Wat kan de oorzaak zijn, of wil ik dat niet weten?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:02 schreef clauwheee het volgende:
Ik hoor net dat m'n halve familie is getroffen door het virus waar ik ook zo vaak van naar de wc mag dus ik medelotgenoten
Ik gebruik mijn Tong creatie alleen nog maar op msnquote:Op woensdag 20 april 2005 12:07 schreef Blumchen het volgende:zo.. wakker..
Ik heb alleen mijn oude plaatje op mijn pc staan, en nier, dus ik ben nog steeds blumsjtong
iddquote:Op woensdag 20 april 2005 10:25 schreef pfaf het volgende:
Wát is er gruwelijk slecht gestemd in het beeb-toernooi.
Straks maar ff van me afschelden tijdens de WP.
]quote:Op de FIFA wereldranglijst is het Nederlands Elftal twee plaatsen gestegen. Op de lijst passeerde Nederland Spanje en Mexico en met ingang van 20 april 2005 is het dus het op-vier-na-sterkste voetballand ter wereld.
Behalve Nederland, steeg ook Tsjechië twee plaatsen dat nu alleen nog Brazilië voor zich moet dulden. Argentinië blijft derde en Frankrijk zakte van de tweede naar de vierde plaats. Engeland steeg in het kielzog van Nederland van de achtste naar de zesde plaats. Duitsland, dat als gastheer van het WK in 2006 geen kwalificatieduels hoeft te spelen en daardoor minder punten voor de ranglijst kan verdienen, zakte van de achttiende naar de twintigste plaats.
De top tien van de FIFA wereldranglijst ziet er als volgt uit:
1.Brazilië
2.Tsjechië
3.Argentinië
4.Frankrijk
5.Nederland
6.Engeland
7.Spanje
8.Mexico
9.Portugal
10.Italië & Verenigde Staten
Leg jij fok! sowieso maar eens uit aan (niet internettende) collega's, familie en/of vrienden... niet te doenquote:Op woensdag 20 april 2005 12:09 schreef tha_dark het volgende:
Ik gebruik mijn Tong creatie alleen nog maar op msn
En iedereen vragen waar het op slaat,,, tsjah ze zullen het nooit begrijpen
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt maar weer eens sinds 2 weken richting universiteit gaat
Maar zorg er wel voor dat ik op tijd terug ben voor de Waalse Pijl
Idd, ik heb het geprobeerd maar ze willen het maar niet snappen. Heb ooit geprobeerd ons pap uit te leggen wat Fok! is het dat er ook andere mensen op zitten enzo. Hij wil het maar niet begrijpen.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leg jij fok! sowieso maar eens uit aan (niet internettende) collega's, familie en/of vrienden... niet te doen
Idd.. T is volgens mij wel moeilijk te bergrijpen enzo, als je het nooit doet.. Toen ik iets met Sand had, snapte ik ook niet wat hij eraan vond.. maar als je er eenmaal in zit, tsja, kom er dan maar eens vanafquote:Op woensdag 20 april 2005 12:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leg jij fok! sowieso maar eens uit aan (niet internettende) collega's, familie en/of vrienden... niet te doen
Dat is zeker lastig. Mijn collega heeft geprobeerd mij uit te leggen wat FOK! is, en kijk nou eens wat er met mij gebeurd isquote:Op woensdag 20 april 2005 12:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En wie was die collega?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is zeker lastig. Mijn collega heeft geprobeerd mij uit te leggen wat FOK! is, en kijk nou eens wat er met mij gebeurd is
iddquote:Op woensdag 20 april 2005 12:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 april 2005 12:15 schreef clauwheee het volgende:
Haha ja hoor, ik heb Noca gisteren gelijk voor een voorraadje papier naar de winkel gestuurd
Ik heb geen idee waar het vandaan komt, maar het schijnt hier in het Noorden nogal te heersen. Raar, want ik dacht dat de griepperikelen inmiddels wel voorbij waren zo ongeveer. En normaal ben ik weinig ziek, terwijl ik nu vanaf februari al loop te klungelen.
Jeumig er wordt wel veel gepost steeds hè, kan het amper bijhouden!
quote:Op woensdag 20 april 2005 12:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iddwordt je raar aangekeken. maar gelukkig heb ik ook verjaardagen waar andere 3 fokkers en een lurkster zitten en dan kunnen we altijd vrijuit over het forum praten
quote:2. rubbereend 213
8. tong80 137
11. Da_Sandman 130
12. JaWi 129
14. nikky 124 gisteren even gast hier
15. the_legend_killer 123
21. lucida 104 ongenode gast gisteren
23. appelsientje 102
25. BliksemSchigt 100
33. AirRaid 90
40. -Vaduz- 79
41. Suijk 76
46. Bjoro 72
48. methodmich 69
48. Dos37 69
60. VoreG 63
60. Blumchen 63
64. Bluezz 62
65. pfaf 60
73. golfer 55
76. SCH 54
89. cultheld 48
94. Noca 46
94. Againzender 46
102. Lionheaad 44
129. du_ke 39
167. PyTh 33
Is nog steeds mijn collega. Hij leest erg veel op het forum, maar plaatst zelden een reactie.quote:
Ah, de man van één ton is ook weer binnenquote:Op woensdag 20 april 2005 12:27 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Gelukkig alles weer rustig en normaal.
Ik sta in de gevarenzone voor de nacompetitiequote:
Ja toch beter je best doenquote:Op woensdag 20 april 2005 12:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik sta in de gevarenzone voor de nacompetitie
tsss amateurquote:
wat een spammerters zijn we toch zegquote:Op woensdag 20 april 2005 12:26 schreef rubbereend het volgende:die postlijst van gisteren:
[..]de Tong hype van gisteren heeft best wat posts los gemaakt
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Hallow...
Ik moest gisteren uitleggen waarom ik zaterdag niet bij de voetbal ben
Werkt gewoonquote:Op woensdag 20 april 2005 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Ow ja, mail lezen
Ja ik kom niet op MSN, dus vergeet ik dat weer...
Meer mensen ruzie met MSN?
Allemaal bannen, die internet hoolies!quote:
De top 3 lijst van het begin van Fok! zijn we maar even vergeten?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Allemaal bannen, die internet hoolies!
zeg oppassen hequote:Op woensdag 20 april 2005 12:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Allemaal bannen, die internet hoolies!
Eitjes met bacon ook net opquote:
quote:
Ik weet allesquote:
Winkelen....typisch vrouwen gedragquote:Op woensdag 20 april 2005 12:55 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ik weet alles
Nee ik weet m niet Sand
Ik ga de stad in
bye bye
Sta ik ook nog ergens?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:26 schreef rubbereend het volgende:die postlijst van gisteren:
4equote:Op woensdag 20 april 2005 12:26 schreef rubbereend het volgende:die postlijst van gisteren:
Naar de meet komen?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:03 schreef VoreG het volgende:
Ja verdomme dan wordt het veel te rustig deze zaterdag, wat moet ik dan doen
net als Vom !quote:
Ik zit er wel sterk aan te denkenquote:Op woensdag 20 april 2005 13:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Scherp Vom
Jij komt toch ook? Gaan we samen te veel bier drinken
Altijd, alleen verborgen geheim enzoquote:Op woensdag 20 april 2005 13:08 schreef JaWi het volgende:
Worden er foto's gemaakt?
Joh, als je naar een meet an sich gaat toch alquote:
Ik zou mij verdekt opstellen in een hoekje.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Joh, als je naar een meet an sich gaat toch al![]()
Capuchon op, maskertje en zeggen dat jeje neus hebt gebroken.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:11 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik zou mij verdekt opstellen in een hoekje.
tongt wel lasig !quote:Op woensdag 20 april 2005 13:12 schreef Bluezz het volgende:
Zeg blumsj, hak jij ook je tong vandaag nog ff af?
Tong heeft toch al 100.000 posts? Moeten we hem nog meer aanmoedigen?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:12 schreef Bluezz het volgende:
Zeg blumsj, hak jij ook je tong vandaag nog ff af?
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Whaha, ga je er anders tegen optreden Bloes?
Ja dat die Yvonne inhaaltquote:Op woensdag 20 april 2005 13:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tong heeft toch al 100.000 posts? Moeten we hem nog meer aanmoedigen?
Nog niet straks nog even der untergang kijkenquote:
wil je dr begluren?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:25 schreef appelsientje het volgende:
Bluezz ga je nog met de trein vandaag?
Al om half 4quote:Op woensdag 20 april 2005 13:25 schreef appelsientje het volgende:
Bluezz ga je nog met de trein vandaag?
oef dat is te vroegquote:
dat is lekker !!quote:
* Bjoro doet op afstand een bakkie mee !quote:
quote:
ducky The stalkerquote:Op woensdag 20 april 2005 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]k heb je vaker gezien dan je denkt
mwhuahahahahahahah
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:41 schreef rubbereend het volgende:k heb je vaker gezien dan je denkt
mwhuahahahahahahah
quote:
Daar herkende ik je afgelopen zondag ook aanquote:Op woensdag 20 april 2005 13:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]k ben de man in de lange grijze regenjas
Verkoopt u ook potloden meneerquote:Op woensdag 20 april 2005 13:51 schreef rubbereend het volgende:k ben de man in de lange grijze regenjas
Xieieieieieieieieieieientjequote:Op woensdag 20 april 2005 13:54 schreef golfer het volgende:
kroelerige kat
hoezo heeft u een slijper?quote:
SCH is in de kelderquote:Op woensdag 20 april 2005 13:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]k ben de man in de lange grijze regenjas
dan verkoop ik geen potlodenquote:
gewoon bij de buren op het balkon gooienquote:Op woensdag 20 april 2005 13:54 schreef golfer het volgende:
Zo het werk zit er weer op voor vandaag.
Zo meteen even boodschapjes doen, althans als ik die kroelerige kat van mijn schoot af kan krijgen.
anders krijgen we die topic's nooit volquote:
ik vind het ook niet erg dat het niveau laag ligt, het heeft wel ietsquote:Op woensdag 20 april 2005 14:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
anders krijgen we die topic's nooit vol
quote:
Het kwam door mijn opmerking het spijt me nu kun SCH niet meer uitscheldenquote:Op woensdag 20 april 2005 14:07 schreef Bjoro het volgende:
geen mSCHn verhalen meer![]()
![]()
copycat vond het niet meer leuk !!!!
hehe Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 20 april 2005 14:10 schreef Suijk het volgende:
He, daar ging totaal anoniem mijn 10.000e post!
Morgen half 6, maar dan spring ik toch echt op de trein want dan begint mijn weekendquote:Op woensdag 20 april 2005 14:05 schreef appelsientje het volgende:
bluezzzzzzzzzzzz wanneer ben je wel rond 17:00 op CS ??
krijg je van mij ff bakje koffie
van harte Suijkquote:Op woensdag 20 april 2005 14:10 schreef Suijk het volgende:
Geef je dan eerst antwoord op mijn vraag ??quote:Op woensdag 20 april 2005 14:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Morgen half 6, maar dan spring ik toch echt op de trein want dan begint mijn weekend
Kom gewoon za naar de meet dan wil ik wel een bakkie.
Dank je, ben er best emotioneel onder.quote:
Bier dan maar!quote:Op woensdag 20 april 2005 14:10 schreef Suijk het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2005 14:09 schreef Suijk het volgende:
Hoi.
quote:Aantal posts: 10001 (gemiddeld 6 per dag)
ik kan het me voorstellen was ik ook toenquote:Op woensdag 20 april 2005 14:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dank je, ben er best emotioneel onder.
Tournee general!
Ik ga jou inhalenquote:Op woensdag 20 april 2005 14:20 schreef rubbereend het volgende:
van harte Suijk, ga je nu tong proberen in te halen?
Ik ga meteen door naar huis morgenquote:Op woensdag 20 april 2005 14:16 schreef appelsientje het volgende:
Geef je dan eerst antwoord op mijn vraag ??
Ik moet werken en heb een verjaardag.... maar tussendoor kan ik wat proberen te regelen...
Dan had het hier maar druk moeten zijnquote:Op woensdag 20 april 2005 14:20 schreef JaWi het volgende:
Posten gaat beetje hard vandaag zie ik net.
Ik bedoel ook niet morgen maar zaterdagquote:Op woensdag 20 april 2005 14:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga meteen door naar huis morgen
Nee dus
quote:Op woensdag 20 april 2005 14:26 schreef JaWi het volgende:
http://www.shakeskin.com/Shakeskin/Gallery/Shaken/7!
ja je bent een oldiequote:Op woensdag 20 april 2005 14:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik sta pas op 8295 of zo en ben al een eeuwigheid lid, als een van de eerste HOOLS denk ik zo.
Ja je bent zelfs langer lid dan ikquote:Op woensdag 20 april 2005 14:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik sta pas op 8295 of zo en ben al een eeuwigheid lid, als een van de eerste HOOLS denk ik zo.
Gefeliciteerd jochiequote:Op woensdag 20 april 2005 14:10 schreef Suijk het volgende:
waar zit dat dan weer....quote:Op woensdag 20 april 2005 14:41 schreef Againzender het volgende:
Tering, er knalt hier even een ontluchtingsklep van de Hemcentrale open, schrik gelijk wakker
Dat snap ik nietquote:Op woensdag 20 april 2005 14:41 schreef Againzender het volgende:
Tering, er knalt hier even een ontluchtingsklep van de Hemcentrale open, schrik gelijk wakker
Amsterdam Westpoortquote:
Terug uit Eindhoven?quote:
Hoeveel zitten er eigenlijk bijquote:Op woensdag 20 april 2005 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Suijk ook al bij de club der 10.000. Feli hoor!
Ja, zo'n select groepje is dat niet meer he.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Suijk ook al bij de club der 10.000. Feli hoor!
bezoekjes aan het Anne Frank Plantsoen zijn slecht voor je nekquote:
*meldtquote:
Jawel, in Hools is iedereen gelijk en even lief.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:54 schreef Bjoro het volgende:
*bietje neemt op kosten van Suijk, of vind je me hier ook niet liev![]()
Nee het unieke is er wel een beetje vanaf, je bent er tegenwoordig pas echt een als je er 10 keer zoveel hebt.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, zo'n select groepje is dat niet meer he.
Je zit in het verkeerde topicquote:Op woensdag 20 april 2005 14:57 schreef AirRaid het volgende:
Metallica - Nothing Else Matters
Goed nummer, daar niet van.quote:
Mooi dat je dat vanmorgen dan al koud hebt gezet!quote:Op woensdag 20 april 2005 15:10 schreef JaWi het volgende:
Bellen net een paar vrienden op, staat het bier koud, we zijn er over 45 minuten. "tuut, tuut, tuuuuuut"..
en staat het koud???quote:Op woensdag 20 april 2005 15:10 schreef JaWi het volgende:
Bellen net een paar vrienden op, staat het bier koud, we zijn er over 45 minuten. "tuut, tuut, tuuuuuut"..
Jaquote:Op woensdag 20 april 2005 15:13 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
en staat het koud???
feestje bouwwen!!!
* appelsientje springt op de fiets..quote:Op woensdag 20 april 2005 15:10 schreef JaWi het volgende:
wat dacht je van mij danquote:Op woensdag 20 april 2005 11:24 schreef clauwheee het volgende:
Jawi jij was er vroeg uit zeg! Moest je je ouders wegbrengen ofzo?
We zijn de laatste tijd goed bezig....quote:Op woensdag 20 april 2005 15:17 schreef PyTh het volgende:
Sjonge wat gaan de Hools topics toch hard man!
quote:
Suijk is de 563equote:De stand van Woensdag 20 April 2005 00:00
3. (3) tong80 100087 ( + 137 )
15. (15) SCH 55797 ( + 54 )
33. (33) golfer 44965 ( + 55 )
52. (52) methodmich 38679 ( + 69 )
74. (74) just me 35601 ( + 11 )
99. (99) DIGGER 31150 ( + 10 )
117. (117) Tony_Montana67 27697
118. (120) rubbereend 27555 ( + 213 )
127. (128) Legolas_Greenleaf 26491 ( + 20 )
133. (132) zjroentje 25609 ( + 20 )
139. (139) mitt 25281 ( + 18 )
140. (140) Bluezz 25181 ( + 62
148. (148) JaWi 24156 ( + 129 )
164. (164) DutchGooner 22525 ( + 28 )
186. (188) Da_Sandman 20963 ( + 130 )
296. (296) pascalheister 15710 ( + 29 )
328. (331) Bjoro 14950 ( + 72 )
331. (333) pfaf 14904 ( + 60 )
335. (336) popolon 14761 ( + 22 )
354. (354) FrankyMcG 14209 ( + 3 )
371. (375) AirRaid 13835 ( + 90 )
423. (426) VoreG 12659 ( + 63 )
488. (488) Bos81 11075 ( + 21 )
501. (504) -Vaduz- 10904 ( + 79 )
512. (514) Dos37 10750 ( + 69 )
514. (513) Againzender 10745 ( + 46 )
551. (562) appelsientje 10068 ( + 102 )
We kunnen ook een nieuwe regel gaan instellen: maximaal 1 Hools-topic per dag openen.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:17 schreef PyTh het volgende:
Sjonge wat gaan de Hools topics toch hard man!
Ach als het bier koud staatquote:
Leukquote:Op woensdag 20 april 2005 15:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[..]
Suijk is de 563e
sorry als ik een vaste Hool met meer dan 10.000 posts ben vergeten
Zo sta ik ff helemaal onderaan.....quote:Op woensdag 20 april 2005 15:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[..]
Suijk is de 563e
sorry als ik een vaste Hool met meer dan 10.000 posts ben vergeten
Je sluit een kroeg toch ook niet als het eerste fust leeg isquote:Op woensdag 20 april 2005 15:20 schreef golfer het volgende:
[..]
We kunnen ook een nieuwe regel gaan instellen: maximaal 1 Hools-topic per dag openen.
een goede kroeg sluit gewoon nooit!quote:Op woensdag 20 april 2005 15:23 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je sluit een kroeg toch ook niet als het eerste fust leeg is.
gek zijn is gezondquote:Op woensdag 20 april 2005 15:21 schreef mitt het volgende:
ik mag hopen dat er door gister zoveel is gepost, anders zijn jullie echt niet normaal
dat weet Golfer nietquote:Op woensdag 20 april 2005 15:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
een goede kroeg sluit gewoon nooit!
Toch naar Rodaquote:Op woensdag 20 april 2005 15:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rondje van Huub Stevens die weggaat bij FC Koln.
dan heb je wel een geldige redenquote:Op woensdag 20 april 2005 15:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
gek zijn is gezond
Maar het is zo rustig op mijn stage.... ik moet wel Fokken
Ik heb weekend en moet wat opdrachten doen op de computer. Maar mijn groepsleden zijn niet zo snel.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:27 schreef mitt het volgende:
[..]
dan heb je wel een geldige reden
maar anderen
quote:
over de 40?quote:Op woensdag 20 april 2005 15:31 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
dat mag ook als je over de 40 bent![]()
![]()
Golfer is toch eind 50 ?quote:
6 in de weekquote:Op woensdag 20 april 2005 15:34 schreef JaWi het volgende:
Ik slaap 5/6 uur per nacht. Vind ik ruim voldoende.
wie rijdt er voorop???quote:Op woensdag 20 april 2005 15:36 schreef gr8w8 het volgende:
Middagdutje...Het is dan wel geen voetbal, maar de Vlaamse Pijl is toch best leuk kijkvoer, nog 14 km maar...
ach als ik in de trein zit vallen mijn oogjes toch best wel dicht eigenlijk....quote:
Hm, die trappen lekker door dan!quote:Op woensdag 20 april 2005 15:36 schreef gr8w8 het volgende:
Middagdutje...Het is dan wel geen voetbal, maar de Vlaamse Pijl is toch best leuk kijkvoer, nog 14 km maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |