Dat is beter, zulke cafes zie ik graag.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
's ochtends in het cafe naar de wereldbekerfinale Ajax-Gremio kijken met onze vaste groep van een man of 15. Bestelden we allemaal koffie, kregen we bier
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze weten het altijd zo schattig te brengen die kleine gastjes
ja lekker, doe mij maar bosvruchtenquote:Op woensdag 20 april 2005 10:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt lust nog wel een kop thee
Ook, ookquote:Op woensdag 20 april 2005 11:45 schreef Againzender het volgende:
Vroeger dacht ik dat poezen daar zo goed in waren, maar ik weet nu wel beter
Daar heb je stamcafes voor, het was altijd net een soort Cheers waar je weer even thuis kwamquote:Op woensdag 20 april 2005 11:42 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dat is beter, zulke cafes zie ik graag.
"Wat nou koffie, dit is godverdegodver geen koffiehuis, bier kun je krijgen"
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:47 schreef AirRaid het volgende:
[..]
laat hem maar fijn wegrotten in de hel
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Axel slaapt prima, alleen vertikt hij het om 's nachts lekker door te slapen. Om een uur of vier wil hij toch echt weer wat eten, en daarna wil hij aandacht. Dus dan is het wel weer gebeurd met onze nachtrust....
Maar als ik dat schattige ventje dan zie liggen spartelen met z'n armpjes en beentjes en rare geluidjes hoor uitslaan dan heb ik ook geen slaap nodig eigenlijk![]()
Ik las: "doe mij maar bevruchten"quote:Op woensdag 20 april 2005 11:45 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ja lekker, doe mij maar bosvruchten
Oe oe oequote:
gedeelde smart is halve smart......tis te hopen de de voorraad papier toerijkend isquote:Op woensdag 20 april 2005 12:02 schreef clauwheee het volgende:
Ik hoor net dat m'n halve familie is getroffen door het virus waar ik ook zo vaak van naar de wc mag dus ik medelotgenoten
He bah. Wat kan de oorzaak zijn, of wil ik dat niet weten?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:02 schreef clauwheee het volgende:
Ik hoor net dat m'n halve familie is getroffen door het virus waar ik ook zo vaak van naar de wc mag dus ik medelotgenoten
Ik gebruik mijn Tong creatie alleen nog maar op msnquote:Op woensdag 20 april 2005 12:07 schreef Blumchen het volgende:zo.. wakker..
Ik heb alleen mijn oude plaatje op mijn pc staan, en nier, dus ik ben nog steeds blumsjtong
iddquote:Op woensdag 20 april 2005 10:25 schreef pfaf het volgende:
Wát is er gruwelijk slecht gestemd in het beeb-toernooi.
Straks maar ff van me afschelden tijdens de WP.
]quote:Op de FIFA wereldranglijst is het Nederlands Elftal twee plaatsen gestegen. Op de lijst passeerde Nederland Spanje en Mexico en met ingang van 20 april 2005 is het dus het op-vier-na-sterkste voetballand ter wereld.
Behalve Nederland, steeg ook Tsjechië twee plaatsen dat nu alleen nog Brazilië voor zich moet dulden. Argentinië blijft derde en Frankrijk zakte van de tweede naar de vierde plaats. Engeland steeg in het kielzog van Nederland van de achtste naar de zesde plaats. Duitsland, dat als gastheer van het WK in 2006 geen kwalificatieduels hoeft te spelen en daardoor minder punten voor de ranglijst kan verdienen, zakte van de achttiende naar de twintigste plaats.
De top tien van de FIFA wereldranglijst ziet er als volgt uit:
1.Brazilië
2.Tsjechië
3.Argentinië
4.Frankrijk
5.Nederland
6.Engeland
7.Spanje
8.Mexico
9.Portugal
10.Italië & Verenigde Staten
Leg jij fok! sowieso maar eens uit aan (niet internettende) collega's, familie en/of vrienden... niet te doenquote:Op woensdag 20 april 2005 12:09 schreef tha_dark het volgende:
Ik gebruik mijn Tong creatie alleen nog maar op msn
En iedereen vragen waar het op slaat,,, tsjah ze zullen het nooit begrijpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |