Dat filmpje hebben we nog nooit gezien..... DUH.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:55 schreef TheMassive het volgende:
http://media.hawt.net/vid(...)2d88160bf4dba47.mpeg +/- 1.24 mb.
Waar is jouw bewijs dat de maanlanding nep is?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:36 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Waar is jouw bewijs dat de maanlanding echt is?
Er zijn ook genoeg goede kwalliteit kleurenfilms,en foto's van de missies waarbij ze de moonbuggy gebruikt hebben.. Maar jij kijkt je alleen blind op dit nagemaakte stukje.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:37 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Jij ziet op oude jaren 60 zwartwit opnames dat ze symmetrisch zijn? Right.
De maan bekeken door een electronen microscoopquote:Op woensdag 20 april 2005 12:14 schreef db70 het volgende:
potdorie zeg... we werden dus gewoon voor het lapje gehouden.
en ik hoorde ook dat de russen de amerikaanse vlaf van de maan hebben geschoten.
[afbeelding]
sorry maar dit klopt niet....een baan om de aarde komt niet in de buurt van de van Allen's belt en dus niet zo gevaarlijk als naar de maan gaan ! maar met de juiste afscherming en gebruikte snelhijd was het prima te overleven ..quote:Zijn Andre Kuipers en Wubbo Ockels dan ook niet in de ruimte geweest? Ockels heb ik nog wel gesproken over die zogenaamde hoax, ook hij kon er smakelijk om lachen.
vind t bewijsmateriaal (op de film) anders overrrrrweldigend.....leukquote:Op woensdag 20 april 2005 10:48 schreef Haushofer het volgende:
[..]Nou, ik ga weer terug naar WFL hoor.De bewijsvoering is me hier wat te karig. Veel plezier met je complottheorieen.
Ja, naar McDonalds ga ik ook niet meer, en, dus, want, MacDonalds blijkt dus helemaal nooit te hebben bestaan.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:45 schreef TheMassive het volgende:
Feit dat we nu niet meer naar de maan gaan zegt voor mij genoeg. We zijn er simpelweg nooit geweest.
Rock 'n Roll Babyquote:Op woensdag 20 april 2005 12:31 schreef Roquefort het volgende:
[..]
...
Wist je dat 'Amerika' in scene is gezet door het Kremlin....
Oh ja, het vlaf-incident, ook al zoiets ...quote:Op woensdag 20 april 2005 12:14 schreef db70 het volgende:
potdorie zeg... we werden dus gewoon voor het lapje gehouden.
en ik hoorde ook dat de russen de amerikaanse vlaf van de maan hebben geschoten.
[afbeelding]
En nu zijn ze met de Smart-1 gedetaileerde foto's aan het maken van de maan. Dus dan zullen de bewijzen wel opduiken.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:24 schreef merlin693 het volgende:
Dat filmpje is door een bedrijf gemaakt wat al die prachtige filmpjes ,die zig meteen door e-mail ketting brieven versprijden, maakt (ook dat filmpje met die gast die zn bootje aan het opblazen is als er iemand op zn boo springt en zn hoofd explodeerd )
algemeen bekend...ze hebben zelf 'Sorry mss mcgorsky' erin gegooid![]()
echt humor !
maar dit humor filmpje als bewijs nemen ...nou nee.........want ze zijn er gewoon geweest hoor !
Briljante weerlegging, vriendquote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 12:35 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Ik zeg niks, ik dénk alleen maar.![]()
De shuttles en de ISS vliegen op een hoogte tussen 360 en 400 KM en zitten eigenlijk nog in de beschutte dampkring van de aardequote:Op woensdag 20 april 2005 12:24 schreef merlin693 het volgende:
-knip-
houshofer schreef
[..]
sorry maar dit klopt niet....een baan om de aarde komt niet in de buurt van de van Allen's belt en dus niet zo gevaarlijk als naar de maan gaan ! maar met de juiste afscherming en gebruikte snelhijd was het prima te overleven ..
Download "Man imm Mond" das pas een leuk opgezette docu/hoax
Briljante weerlegging, vriendquote:Op woensdag 20 april 2005 12:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Briljante weerlegging, vriend
Niet dan? Leg jij het dan even uit?
Niet Niel Armstrong zie je maar Buzz Aldrin die van het trapje afkomt (op de echte opnames).quote:Op woensdag 20 april 2005 12:42 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik vraag me af hoe ze dat van een afstandje hebben kunnen filmen, als die flip die uitstapt de eerste op de maan is...
... en heb jij bewijs dat de maanlanding fake is? Behalve dat slapstickfilmpje?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:46 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Allemaal "bewijs" wat jij puur en alleen ziet in de media. Heb je ooit zelf bewijs gezien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |