abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26370051
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:15 schreef MSXUser het volgende:
Tot nu toe vind ik de bewijzen die worden aangedragen in 'A Funny Thing Happened on the Way to the Moon' ( http://www.moonmovie.com/ ) nog steeds overtuigender dan hetgeen Nasa en dergelijke ons willen laten geloven.
Even hetzelfde argument als TheMassive: televisie en internet, wat onbetrouwbaar!
Besides, iedereen kan een aantal feiten zo presenteren dat je een hele andere voorstelling krijgt dan de waarheid.

BTW: vergeet ook even het oogpunt van die site niet; winst maken, want ze VERKOPEN de waarheid *kuch kuch*

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2005 11:19:30 ]
  woensdag 20 april 2005 @ 11:19:01 #102
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26370060
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:14 schreef TheMassive het volgende:
en dan nog, als ze jou roepen dat die maan een snelheid van een x aantal miles per uur heeft, wat kun jij met dat getal? Waaraan kun jij dat getal staven dat het jou zegt "goh, ja, die snelheid klinkt plausible". Man man man wat ben jij simpel zeg.
Waarom zie ik snachts meer bij volle maan dan? Licht dat weerkaatst of geavanceerde ruimtespul? Studio lampen? The truman show ideeen?

Maar filmpje zegt geen zak. Sorry
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_26370083
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:14 schreef TheMassive het volgende:

[..]

en dan nog, als ze jou roepen dat die maan een snelheid van een x aantal miles per uur heeft, wat kun jij met dat getal? Waaraan kun jij dat getal staven dat het jou zegt "goh, ja, die snelheid klinkt plausible". Man man man wat ben jij simpel zeg.

Krijg opeens weer zin om de X-files te kijken. Lekker in mn eigen fantasiewereldje wanen, complottheorieen bedenken, alles in twijfel trekken.....heerlijk.
  woensdag 20 april 2005 @ 11:26:22 #104
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_26370236
En niemand realiseert zich dat midden in de Koude Oorlog de Russen dan niet even een sattelietje langs de maan zouden hebben gestuurd om met foto's aan te tonen dat er geen 3 maanwagentjes zijn achtergebleven plus de nodige onderstellen van Lunar Modules, om dat vervolgens met veel trompetgeschal wereldkundig te maken?

Alleen het zwijgen van de Russen is al bewijs genoeg dat deze hele theorie loeiende kolder is.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_26370239
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:12 schreef Haushofer het volgende:
Oh, deze site mag natuurlijk niet ontbreken. Maar hij is wel een beetje geindoctrineerd:

bad astronomy
Ook een aanrader is "the sky at night" van Sir Patrick Moore in de uitzending "12 men on the moon, hier te bekijken, wordt uiteen gezet dat "we" wel op de maan zijn geweest en.
  woensdag 20 april 2005 @ 11:27:15 #106
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26370258
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:18 schreef Scorpie het volgende:
Even hetzelfde argument als TheMassive: televisie en internet, wat onbetrouwbaar!
Besides, iedereen kan een aantal feiten zo presenteren dat je een hele andere voorstelling krijgt dan de waarheid.

BTW: vergeet ook even het oogpunt van die site niet; winst maken, want ze VERKOPEN de waarheid *kuch kuch*
Vraag me af of je de betreffende documentaire als wel hebt gezien. Trouwens, de 'maanlanding' was ook op radio en TV te volgen in die tijd... dat is dus net zo onbetrouwbaar
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_26370271
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:27 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Vraag me af of je de betreffende documentaire als wel hebt gezien. Trouwens, de 'maanlanding' was ook op radio en TV te volgen in die tijd... dat is dus net zo onbetrouwbaar
Like i said; zo kan je alles wat er om je heen gebeurt in twijfel trekken.

Weerleg nou eens mijn argument over het geld? En het argument over de russen?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2005 11:31:00 ]
pi_26370274
Eén van de redenen dat we niet zijn geland op de maan volgens moonmovie:
quote:
Tricky Dick" Richard Nixon was president at the time. He was the king of cover-up, secret tapes and scandal. Think about all of his potential antics that were not discovered.
Nou, dat is idd een hele goede reden. De aard van de president aanslepen. Zo komen we nooit op die maan, natuurlijk.
quote:
A successful manned mission to the moon offered a wonderful pride-boosting distraction for the near revolt of the US citizens over 50,000 deaths in the Vietnam War.
Is geen weerlegging, alleen een constantering.
quote:
Newly retouched photographs correct errors from previously released versions. Why would they be updating thirty-year-old pictures if they really went to the moon?
De beroemde "C" op de steen, waarvan sommige mensen menen dat het een productiefoutje is. In de trend van: ze hebben miljarden in een hoax gestoken, en zoiets zien ze over het hoofd.
quote:
Rediscovered lost footage shows the American flag blowing in the wind. The wind was probably caused by intense air-conditioning used to cool the astronauts in their lightened, uncirculated, space suits
Het wapperen van de vlag in vacuum,dat kan toch niet? Behalve als je de vlag draaiend in de grond steekt, en bedenkt dat er geen luchtwrijving is. Staat ook op badastronomy overigens.
quote:
Enlarged photographs underneath the lunar lander's 10,000 lb. thrust engine show the soil completely undisturbed.
Das niet zo gek: er is een vacuum, en dus geen luchtdeeltjes die stof kunnen wegblazen: je hebt direct contact nodig. Bovendien was de druk van de gebruikte motor niet bijzonder hoog.
quote:
The moon is 250,000 miles away. The space shuttle has never gone more than 400 miles from the Earth. Except for Apollo astronauts, no humans even claim to have gone beyond low-earth orbit. When the space shuttle astronauts did get to an altitude of 400 miles, the radiation of the Van Allen belts forced them to a lower altitude. The Van Allen radiation belts exist because the Earth's magnetic field traps the solar wind. See streaming video:
Wederom een misinterpretatie van de straling van de van Allen gordel. De straling is prima te overleven voor mensen. Zijn Andre Kuipers en Wubbo Ockels dan ook niet in de ruimte geweest? Ockels heb ik nog wel gesproken over die zogenaamde hoax, ook hij kon er smakelijk om lachen.
quote:
The surface of the moon is a vacuum. The landing module would have been heated to 250 degrees on the light side where they landed. There is no way they could have rejected the heat for as long as 72 hours as they claim on some Apollo missions
There is no way.....berekeningen? De site is natuurkundig niet zo sterk. Maar ej, misschien is de natuurkunde ook geindoctrineerd.
quote:
In 1967 three astronauts were burned alive on the launch pad. The upshot of the congressional inquiry was that the entire Apollo program was in shambles and it was a miracle no one was killed sooner. All of the problems were supposedly fixed by 1969, just two years later. How could they have made such a large improvement in "quality control" in such a short period of time.
Waarom niet?
quote:
This clip, shown in our documentary, proves they did not leave low-earth orbit. You won't see this anywhere else!
Het kost natuurlijk wel wat dollars om de waarheid te kennen.

Nou ja, kutsite dus.
pi_26370333
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:27 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Nou ja,zoals ik zei: als ze een live-uitzending ( of niet-live, maakt niks uit) zouden willen faken, zouden ze er verschrikkelijk veel geld in moeten stoppen gezien de acuuraatheid van de film. Waarom dat geld niet gebruiken om daadwerkelijk naar de maan te gaan? De beide bedragen liggen niet ontzettend ver uitmekaar. En waarom hebben de Russen dit niet aangegrepen als propaganda?
pi_26370356
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:15 schreef MSXUser het volgende:
Tot nu toe vind ik de bewijzen die worden aangedragen in 'A Funny Thing Happened on the Way to the Moon' ( http://www.moonmovie.com/ ) nog steeds overtuigender dan hetgeen Nasa en dergelijke ons willen laten geloven.
Waarom?
pi_26370409
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:31 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Nou ja,zoals ik zei: als ze een live-uitzending ( of niet-live, maakt niks uit) zouden willen faken, zouden ze er verschrikkelijk veel geld in moeten stoppen gezien de acuuraatheid van de film. Waarom dat geld niet gebruiken om daadwerkelijk naar de maan te gaan? De beide bedragen liggen niet ontzettend ver uitmekaar. En waarom hebben de Russen dit niet aangegrepen als propaganda?
Je bent nu opeens ook een expert in bepalen wat de kosten zijn voor het maken van een film? Man man
Vertel me eens, wat zijn precies die kosten van de maanlanding, en wat zijn de kosten voor het maken van zo'n film?
Echt frapant dat jij op zo'n manier je eigen gelijk aan probeert te tonen.
pi_26370520
Precies, en toen was het stil.
pi_26370578
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:34 schreef TheMassive het volgende:

[..]

Je bent nu opeens ook een expert in bepalen wat de kosten zijn voor het maken van een film? Man man
Vertel me eens, wat zijn precies die kosten van de maanlanding, en wat zijn de kosten voor het maken van zo'n film?
Echt frapant dat jij op zo'n manier je eigen gelijk aan probeert te tonen.
Je gelijk proberen te krijgen met een reclame-filmpje is ook wel frappant.
  woensdag 20 april 2005 @ 11:42:35 #114
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_26370582
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:38 schreef TheMassive het volgende:
Nogmaals: Het feit dat de Russen, midden in de Koude Oorlog, niet zijn gaan gillen dat die uitzending helemaal niet van de maan kwam (en geloof maar dat ze dat hebben gecontroleerd) is bewijs genoeg.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_26370600
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:38 schreef TheMassive het volgende:
Mja, ik ben te verbijsterd door je bewijs om nog iets te zeggen. Nou ja, veel plezier met je complottheorieen, en niet te lang naar zendertjes zoeken hoor.
pi_26370612
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:42 schreef Haushofer het volgende:
Je gelijk proberen te krijgen met een reclame-filmpje is ook wel frappant.
Man je roept zelf vanalles en zegt dat dat allemaal bewijs is dat de landing echt heeft plaatsgevonden, maar op mijn beurt mag ik dat niet doen? Ja hoor, leef maar lekker verder in je eigen gecreeerde schijnwereldje.
pi_26370621
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:43 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Mja, ik ben te verbijsterd door je bewijs om nog iets te zeggen. Nou ja, veel plezier met je complottheorieen, en niet te lang naar zendertjes zoeken hoor.
2de keer dat je weggaat?
pi_26370625
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nogmaals: Het feit dat de Russen, midden in de Koude Oorlog, niet zijn gaan gillen dat die uitzending helemaal niet van de maan kwam (en geloof maar dat ze dat hebben gecontroleerd) is bewijs genoeg.
huhuh, wat jij wil.
  woensdag 20 april 2005 @ 11:44:35 #119
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26370628
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:32 schreef Haushofer het volgende:
Waarom?
daar kom ik vanavond nog even op terug (zit nu op m'n werk).
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_26370679
Het grootste bewijs tegen deze achterlijke theorie is dat de Sovjet-Unie hier nooit iets over heeft gezegd, terwijl zij een grote vijand waren en concurrent op dit gebied.

[ Bericht 0% gewijzigd door SanyoSoft op 20-04-2005 11:48:42 (ok.. was al min of meer gezegd) ]
pi_26370762
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:47 schreef SanyoSoft het volgende:
Het grootste bewijs tegen deze achterlijke theorie is dat de Sovjet-Unie hier nooit iets over heeft gezegd, terwijl zij een grote vijand waren en concurrent op dit gebied.
Zegt mij helemaal niks. Als de nasa ons voor de gek kan houden, waarom zouden ze de sovjets dan niet voor de gek kunnen houden?
pi_26370861
Tering wat is dit een nut- en kansloze discussie

Het is onmogelijk om onomstotelijk te bewijzen dat de maanlanding heeft plaatsgevonden.

Het is onmogelijk om onomstotelijk te bewijzen dat de maanlanding níet heeft plaatsgevonden.

Klaar. Punt. Slotje.

pi_26370896
En já, dat kan ik met 100% zekerheid zeggen. Mijn stellingen zijn onomstotelijk wáár. Als je niet weet waarom, lees dan maar wat over wetenschapsfilosofie.
pi_26370922
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:59 schreef JustJunior het volgende:
En já, dat kan ik met 100% zekerheid zeggen. Mijn stellingen zijn onomstotelijk wáár. Als je niet weet waarom, lees dan maar wat over wetenschapsfilosofie.
"lees dan maar wat over wetenschapsfilosofie."
Ja hoor, overtuig me maar van je gelijk.
pi_26370961
Volgens mij is TheMassive totaal niet geinterreseerd of de maanlandingen echt of fake zijn. Geen enkel tegenargumenten zegt hem iets. En met dat 1,2Mb filmpje weet iedereen dat het nooit als bewijs kan gebruiken dat maanlandingen fake zijn. Hij wil eigenlijk gewoon aandacht
To see or not to see. That's my answer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')