quote:Op woensdag 20 april 2005 11:51 schreef TheMassive het volgende:
Als de nasa ons voor de gek kan houden, waarom zouden ze de sovjets dan niet voor de gek kunnen houden?
Is het wel eens in je opgekomen dat er niet zo gek veel van waarde is op de maan en we die zo langzamerhand wel kennen? Dit zijn echt argumenten van niks.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:45 schreef TheMassive het volgende:
Feit dat we nu niet meer naar de maan gaan zegt voor mij genoeg. We zijn er simpelweg nooit geweest.
Inderdaad. Uiteindelijk worden kosten altijd tegen de baten afgezet. Of het nu gaat om het uitbrengen van een nieuw product op de markt of om het bezoeken van de maan, dat maakt natuurlijk niet uit. Zolang de wereld op geld draait, zal een verliesgevend project dus domweg niet opgestart / doorgezet worden. Dus als de kosten van het terug gaan naar de maan hoger zijn dan de baten, waarom zouden we dan?quote:Op woensdag 20 april 2005 15:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is het wel eens in je opgekomen dat er niet zo gek veel van waarde is op de maan en we die zo langzamerhand wel kennen? Dit zijn echt argumenten van niks.
Ja natuurlijk. De sovjetunie bestond namelijk niet echt en de koude oorlog was een uitvinding van de Bilderberg groep om het kappitalisme te promoten. Duh, dat je dat niet begrijpt komt omdat je volledig bent geindoctrineerd.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Voor alle duidelijkheid; dit is Gary Powers.
[afbeelding]
Een Amerikaanse spion, wiens vliegtuig boven de Sovjet-Unie naar beneden werd gehaald. Dat werd overla ter wereld bekend gemaakt, hoewel het een lullig spionagevluchtje betrof. En nu zouden de Russen het verzwijgen als de Amerikanen de maanlanding in scene hadden gezet?
De grondstoffen op de maan hebben wel veel waarde ...quote:Op woensdag 20 april 2005 15:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is het wel eens in je opgekomen dat er niet zo gek veel van waarde is op de maan en we die zo langzamerhand wel kennen? Dit zijn echt argumenten van niks.
Lees nog es de post van Vetinari door, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:52 schreef TheMassive het volgende:
Dus als ik zeg, "ik heb elvis net een hand gegeven" hoef ik dat niet te bewijzen. Okay.
ik dacht dat je weg ging?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:04 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Lees nog es de post van Vetinari door, zou ik zeggen.
ik neem aan dat je begrijpt dat het over jou ging. Alhoewel, ergens heb ik het idee dat je dat niet wilt of kunt begrijpen.quote:
En jij verveeld je en denkt laat ik es lekker irritant mensen met een andere mening afzeiken zeker?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:18 schreef gargamel het volgende:
Nu ik die reacties nog eens zit te lezen heb ik twee theorieeen: of themassive verveeld zich nogal en dacht laat ik iedereen even bezig houden of hij kan en wil echt niet begrijpen hoe de wereld in elkaar steekt.
vooral die reactie van me om 10:27 op pag 1 vond ik erg goed.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:18 schreef gargamel het volgende:
Nu ik die reacties nog eens zit te lezen heb ik twee theorieeen: of themassive verveeld zich nogal en dacht laat ik iedereen even bezig houden of hij kan en wil echt niet begrijpen hoe de wereld in elkaar steekt.
Wetenschappers die evenveel of nog meer kennis hadden dan de nasa, en die die maanlanding zonder twijfel van minuut tot minuut hebben gevolgd.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
![]()
![]()
. Vergelijk je ''ons'' (ik neem aan dat je de bezoekers van dit forum bedoelt) nu met de Russische wetenschappers?
Ja, maar nu ben ik weer eventjes terug.quote:
Ik vind hem verre van goed. Ik ben namelijk wel nieuwsgierig van welke datum dat filmpje dan wel niet is. Als dat filmpje van voor 1969 is, ja, dan zou je een punt kunnen hebben. Maar als dat filmpje pas na de landing is geschoten, dan is dat filmpje natuurlijk geen argument.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:27 schreef TheMassive het volgende:
Je kan duidelijk zien door dat stuk ufo wat naar beneden valt dat de landing op de maan in scene is gezet. Alleen vraag ik me af hoe die mensen die daar in beeld komen kunnen ademen zonder ruimtepak. Weet iemand dat?
je bedoelt dat als de VS de wereld wijs kan maken dat saddam WMD's had, dat ze dan ook kunnen liegen over een maanlanding..quote:Op woensdag 20 april 2005 10:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat filmpje is overigens zo nep als de argumenten van Amerika om een oorlog tegen Irak te beginnen,.
Man, het was een geintjequote:Op woensdag 20 april 2005 17:22 schreef groningerstudent het volgende:
Heb net zelf maar even Google d'er bij gepakt, om vervolgens tot de (niet al te verassende) conclusie te komen dat het filmpje fake is en na de landing is geproduceerd. Zie: http://www.snopes.com/inboxer/hoaxes/moontruth.asp Helaas bestaat moontruth.com niet meer, maar ik ga eens kijken of ik nog ergens een mirror o.i.d. kan vinden voor het verhaal achter de video.
Met het filmpje als argument van tafel geveegd, wil ik nog steeds wel weten wat TheMassive aan inbreng heeft aan andere argumenten...
Ziek binnenzitten helpt niet mee om dingen als cynisme / sarcasme uit posts te filteren, sorry hoor...quote:
Je kunt hier alles verwachten.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:42 schreef kingmob het volgende:
Wil ik net duidelijk maken dat de TS iedereen zit te fucken, verklapt hij het zelf al
Geen haar beter dan die van jou.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:13 schreef TheMassive het volgende:
[..]![]()
Nee, de televisie is betrouwbaar. Man, wat een goede argumenten heb jij zeg, klasse!!
Ja, al dat gezijk altijd.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:57 schreef merlin693 het volgende:
wel zielig dat je Houshofer dan zo moest afzijken ! anders had ik de humor er nog van ingezien !
Mja, moet ik mn psych weer opzoekenquote:Op woensdag 20 april 2005 17:57 schreef merlin693 het volgende:
wel zielig dat je Houshofer dan zo moest afzijken ! anders had ik de humor er nog van ingezien !
Is toch geen geheim ... ze hebben er bijvoorbeeld spiegels achtergelaten ... kan je altijd es op googlen ...quote:Op woensdag 20 april 2005 10:32 schreef TheMassive het volgende:
Hoe weet jij dat de amerikanen "massa's meetapparatuur" hebben achtergelaten?? Je bent er zelf geweest, of, en laat me raden, je hebt het van de (geindoctrineerde) media?
Er was toch ook een reclame fimlpje met koeien op de maanquote:Op woensdag 20 april 2005 21:53 schreef Little_Meanie het volgende:
zijn jullie nu allemaal echt zo dom?
dat filmpje werd een aantal jaren geleden gebruikt voor een reclamecampagne voor verzekeringen of zo
quote:Op woensdag 20 april 2005 20:45 schreef db70 het volgende:
eerst dacht ik : "hoe kan iemand zo'n filmpje serieus kan nemen?!!!"
Totdat ik [DIT] zag!!!!
dit vind ik wel degelijk bewijs!!!
Ze zijn op weg naar de command service module..om weer aan te koppelen voor de terugreis. Vanuit die module zijn de foto;s dan ook genomen.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:42 schreef MrWilliams het volgende:
wat ik me altijd afvraag is dit:
WIE o WIE heeft de foto's genomen van buiten de capsule. Of het filmpje van het vertrek van de capsule van de maan?
Net zoals deze:
[afbeelding]
hier zijn ze op weg terug naar de aarde, ze zijn al vertrokken van de maan..... maar wie heeft die foto dan gemaakt? de belichting is perfect, het onderwerp is mooi in kaart gebracht en als slagroom op de cake staat de opkomende aarde ook nog eens perfect in het plaatje. bovendien is er geen enkele ster te zien.
please explain
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |