De TT, het geblčr, de bron... yadayadayada...quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:32 schreef Mr.J het volgende:
Remkes treed eens af lul! AIVD tapes zijn ONWISBAAR!
Wat is er nu weer mager aan?
Jij beschikt niet over het benodigde referentiekader om dat te kunnen beoordelen.quote:
Mag ik 't dan op m'n intuitie gooien?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jij beschikt niet over het benodigde referentiekader om dat te kunnen beoordelen.
Dat probeerde ik al maar ze heeft hoofdpijn.quote:Aaaaaaaaaaaaaaaaaaanyway... pogingen tot persoonlijk worden doe je maar met je opblaaspop.
V.
Zolang het pijn bij je doet, mag je van mij van alles op jezelf gooien.quote:
+2 Grappig.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:39 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zolang het pijn bij je doet, mag je van mij van alles op jezelf gooien.
V.
Ik zal er even naar kijken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:28 schreef speedfreak1 het volgende:
Homobashen is voor sommige users weer helemaal da bomb. Vooral aan het eind laten enkele users weer eens een stukje onvervalste homohaat blijken.
sniffff.... vooral aan het eind... over eenzijdig lezen gesproken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:28 schreef speedfreak1 het volgende:
Homobashen is voor sommige users weer helemaal da bomb. Vooral aan het eind laten enkele users weer eens een stukje onvervalste homohaat blijken.
Tnx Dagonet, en dat meen ik echtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:53 schreef Dagonet het volgende:
Hey Raptorix, kan je even wat dimmen met opmerkingen als "zandnegers", "geiteneukers" enzo? Ja? Mooi.
Je zin klopt niet, je moet 'meer' en 'reden' omwisselen en er 'geen' tussen zetten.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Nu NS weg is, is er tevens meer reden voor het bestaan van de relkloon DrW. Hij saluut iedereen die zich ernstig geergerd heeft aan zijn soms totaal onzinnige bijdrages.
Je kan er ook gewoon inhoudelijk op in gaan hoor. En er is niks absurds aan mijn uitspraken. Het is allemaal een kwestie van perceptiequote:Op zondag 8 mei 2005 12:13 schreef DennisMoore het volgende:
Homo zwaar mishandeld in Amsterdanm (deel 2)
Mag BSB blijven trollen (oproepen tot flames) met zijn absurde uitspraken?
Dat is appels met peren vergelijken. Ik beledig niet, en dat doen de termen die jij voorschotelt welquote:Mag hij het blijven hebben over 'homoīsten' en 'bruinwerken'?
Houdt dat in dat termen als 'geitenneukers' dan ook in orde zijn?
Waar ben je nou mee bezig? Ik krijg echt de indruk dat je het inhoudelijk niet voor elkaar krijgt mij te weerleggen en dat jij vervolgens deze weg kiestquote:Wanneer in het topic een serieuze discussie gewenst is over het mogelijk voorkomen van deze 'incidenten' etc, dan dienen m.i. dergelijke BSB-trolls te verdwijnen.
Graag gedaan. Onder het mom van ''normen en waarden'' en de hier heersende fatsoensregels leek het me wel gepast inhoudelijk in te gaan op je anti-BSB betoogquote:Op zondag 8 mei 2005 12:22 schreef DennisMoore het volgende:
Ik hoef geen antwoord van een clown..
'k Wil antwoord van een blauwe.
Is dit nodig vriend Dennis? Dit is m.i. weinig respectvolquote:Op zondag 8 mei 2005 11:48 schreef DennisMoore het volgende:
Maar indirect wel degelijk. Wanneer men gewoon een boek mag verkopen dat oproept om homo's van flatgebouwen te gooien, dan is dat zeer zeker een signaal richting de kutmarokkaantjes.
Goed gelezen, voor kutmarokkanen dien je namelijk ook geen respect te hebben.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Homo zwaar mishandeld in Amsterdanm (deel 2)
Is dit nodig vriend Dennis? Dit is m.i. weinig respectvol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |