Neen Loedertje, leg mij eens uit wat er te trollen valt in een ernstig topic als het Zoetermeertopic, volgens mij valt er niet te trollen. Ik krijg de indruk dat velen bij het zien van mijn naam al denken van: Bansheeboy? Wat is dat nou voor een nickname, die gaan we spammen.quote:Op woensdag 27 april 2005 08:08 schreef Loedertje het volgende:
Objectief?
Dat zou dus kunnen betekenen dat je binnen no time een ban aan je broek hebt vanwege trollpostings ..
Me dunkt:quote:Op woensdag 27 april 2005 08:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen Loedertje, leg mij eens uit wat er te trollen valt in een ernstig topic als het Zoetermeertopic, volgens mij valt er niet te trollen. Ik krijg de indruk dat velen bij het zien van mijn naam al denken van: Bansheeboy? Wat is dat nou voor een nickname, die gaan we spammen.
Heel vaak post ik gewoon 100% waarheiden in de trant van 1+1=2 en dan nog wordt het als een trollpost gezien, raar maar waar
100% waarheden? Net als je "essays" zeker?quote:Op woensdag 27 april 2005 08:14 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Vragen of die vrouw en kinderen nog opnieuw begraven gaan worden of dat het ondiepe graf wellicht genoeg was? Of de begravenis of crematie ook rechtstreeks op tv komt? Dat soort vragen bedoel je? Of opmerkingen waarbij je anderen voor "douchepoeperd" en dergelijke uitmaakt? Die?
Ik heb het woord ondiepe helemaal niet gebruikt. Nu loop je mij een beetje belachelijk te maken heb ik de indrukquote:Op woensdag 27 april 2005 08:14 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Vragen of die vrouw en kinderen nog opnieuw begraven gaan worden of dat het ondiepe graf wellicht genoeg was?
quote:Of de begravenis of crematie ook rechtstreeks op tv komt? Dat soort vragen bedoel je?
Douchepoeperd, dat is maar beeldspraak, daar moet je niet zo zwaar aan tillen. En volgens mij heb ik dat woordje nooit in NWS gebruiktquote:Of opmerkingen waarbij je anderen voor "douchepoeperd" en dergelijke uitmaakt? Die? Ja hoe haal ik het in mijn hoofd..
Sinds ik op Fok! kom, en dat is al bijna 4 jaar lijk ik non-stop in een proeftijd te zittenquote:Je weet dat je nog in je proeftijd zit hè?
Zelfde hierquote:Op woensdag 27 april 2005 08:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Sinds ik op Fok! kom, en dat is al bijna 4 jaar lijk ik non-stop in een proeftijd te zitten
Dit meen je gewoonweg niet, daar ken ik je te goed voorquote:Op woensdag 27 april 2005 08:35 schreef NorthernStar het volgende:
Waarom kom je eigenlijk in NWS BSB?
Zijn je dagen zo grijs dat jij je moet vermaken door proberen gesprekken van andere users te verstoren? Of is het gewoon een gebrek aan aandacht dat je opvult door hier voortdurend de aandacht op jezelf proberen te vestigen? Of nog iets anders?
Preciesquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:14 schreef RaisinGirl het volgende:
Oke, ik heb er een probleem mee dat mensen over zoiets aan het speculeren slaan en zichzelf opwerpen als de nieuwe Peter R de Vries alleen maar om hun eigen fascinatie en sensatiezucht te bevredigen. Het is niet netjes naar de nabestaanden toe.
Grapjes mogen er gemaakt worden, tenzij de grapjes voor een hele reeks offtopic reply's zorgt en zodoende de discussie verneukt.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Ff een algemene vraag: Mogen er geen grapjes meer gemaakt worden in NWS?
Ach, het maakt niet zoveel uit, zo'n wereldtopic was het toch al niet.quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:02 schreef sp3c het volgende:
Hufterig gedrag in Irak
topic had niet gesloten hoeven worden imo, niet om de reden die aangegeven wordt iig, het topic gaat immers niet over Irak maar over de marechaussee
Als je met 'hij' Mutant bedoelt, wij kunnen niet mergen. Daar moeten wij ook een verzoek voor indienen. We kunnen de vraag dus hooguit doorgeven.quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ach, het maakt niet zoveel uit, zo'n wereldtopic was het toch al niet.
Alleen vind ik het wel jammer dat hij de posts niet even naar het andere topic heeft gekopieerd. Zo is het wel erg makkelijk. Zo verdwijnt het gewoon in de vuinisbak.
ja ik weet het, echt veel boeit het topic me ook niet maar ik wilde alleen ff melden dat ik de reden van het sluiten een beetje vreemd vond.quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ach, het maakt niet zoveel uit, zo'n wereldtopic was het toch al niet.
Alleen vind ik het wel jammer dat hij de posts niet even naar het andere topic heeft gekopieerd. Zo is het wel erg makkelijk. Zo verdwijnt het gewoon in de vuinisbak.
Toch raar. Die discussie heb ik al een eerder met een NWS-mod gevoerd, wellicht was het met jou. Ik weet toch bijna zeker dat de POL-mods wel zelf kunnen mergen, knippen en plakkenquote:Op zaterdag 30 april 2005 16:12 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als je met 'hij' Mutant bedoelt, wij kunnen niet mergen. Daar moeten wij ook een verzoek voor indienen. We kunnen de vraag dus hooguit doorgeven.
Het gaat over de marechaussee inderdaad.....die wangedrag vertoonde in Irak, indirect heeft het dus weldegelijk met Irak te maken. De reden waarom ik hem sloot was ook een signaal aan andere users geven m.b.t. dit soort onderwerpen, ze kunnen gewoon in centraal. Het valt voor de rest inderdaad onder NWS.quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:02 schreef sp3c het volgende:
Hufterig gedrag in Irak
topic had niet gesloten hoeven worden imo, niet om de reden die aangegeven wordt iig, het topic gaat immers niet over Irak maar over de marechaussee
dat weet hij welquote:
Iemand uitschelden?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:37 schreef zoalshetis het volgende:
. blijft kinderachtig.
nee daar ging het mij niet om. het ging mij om het contrast. nu brengt verbal het alsof ik hem uitschold voor josti, terwijl het veel genuanceerder was. maar dat maakt, zoals ik al aangaf niet zo gek veel uit voor mij, wilde het enkel aangeven. daarom zei ik al, na jouw henk van der meijden-achtige post, dat hij dat wel wist. is jouw trieste gevoel ook de reden dat je maar een klein gedeelte van mijn quote post?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |