Nah, dat topic van jou gewoon trashenquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:48 schreef Loedertje het volgende:
Mergen~!
Loedertje, dat de search niet werkt okay, maar dat je gewoon niet kijkt naar de topics waar gisteren voor het laatst in is gepost is onvergeefelijk.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:48 schreef Loedertje het volgende:
Mergen~!
Heb je al een gepaste straf in gedachten ?quote:
Laat die tieten maar zien, Loedertjequote:Op zaterdag 23 april 2005 11:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Heb je al een gepaste straf in gedachten ?
quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:40 schreef Loedertje het volgende:
Voordat je die ooit zult zien heb je een trap in je kruis te pakken Tarak.
Snipperschaapquote:Op zaterdag 23 april 2005 01:29 schreef NightH4wk het volgende:
e) met schoap
Zodiakk heeft hier imho echt wel een puntje: milagro lijkt net Miss Marple en het topic gaat nergens meer over.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:06 schreef zodiakk het volgende:
Waarom wordt een volstrekt legitieme post verwijderd in dit topic Familiedrama Zoetermeer [deel 6] ? Het feit dat ik een user als voorbeeld neem om een punt te maken, doet niets af aan wat ik wil zeggen. Die topic-serie is bespottelijk en ik vond dat daar na 6 delen wel wat van gezegd mocht worden. Gaarna zie ik een onderbouwing van de edit tegemoet. Heb dank!
Dat je een user als voorbeeld neemt? Een regelrechte flame bedoel je ws.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:06 schreef zodiakk het volgende:
Waarom wordt een volstrekt legitieme post verwijderd in dit topic Familiedrama Zoetermeer [deel 6] ? Het feit dat ik een user als voorbeeld neem om een punt te maken, doet niets af aan wat ik wil zeggen. Die topic-serie is bespottelijk en ik vond dat daar na 6 delen wel wat van gezegd mocht worden. Gaarna zie ik een onderbouwing van de edit tegemoet. Heb dank!
Dit is niet de eerste keer dat je zomer ff wat copy paste en dan plaatst. NWS = discussieren over nieuws, als er geen aanzet tot discussie is, dan houdt het gewoon op. Discussieren, daarmee onderscheiden wij onszelf van de FP. Anders hadden we NWS net zo goed kunnen opdoeken, aangezien al het nieuws toch op de FP komt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:19 schreef Xenomaniac het volgende:
Kom op nou Mutant, je geeft het topique wel een kans zeg.![]()
Wat heb ik nou met de FP te maken?quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:23 schreef Mutant01 het volgende:
Discussieren, daarmee onderscheiden wij onszelf van de FP. Anders hadden we NWS net zo goed kunnen opdoeken, aangezien al het nieuws toch op de FP komt.
Als Milagro het als flame beschouwde pas dán is het een flame, denk ik zo. Als Milagro er niets van zegt dan moet je met je tengels van mijn posts afblijven.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:46 schreef NorthernStar het volgende:
Dat je een user als voorbeeld neemt? Een regelrechte flame bedoel je ws.
Op welke vraag of verzoek reageer je hier eigenlijk? Of moet ik dit opvatten als een onderbouwing van je edit? Het is toch niet bespottelijk als ik meen te moeten verkondigen dat betreffende topic-serie bijna alleen maar sensatiezuchtige speculatie bevat, dat het net lijkt alsof de users een re-run van Dynasty aan het bespreken zijn? Waar komt die stompzinnige drift vandaan om overal lekker over te speculeren en vooral blij te zijn dat het hun niet overkomen is? Want daar gaat het eindelijk toch om? Dat we met z'n allen blij zijn dat we niet in Dynasty zitten en ons geen zorgen hoeven te maken over doodgehakte 'kids' die 100 kilometer in de kofferbak hebben gelegen met hun moeder voordat ze ergens in het veen zijn geschoffeld. Die vrijblijvende toon, dat kleffe warme 'meelevende' geklets... ik hoor de popcorn al springen, de Ben&Jery's staat al stomend van de kou op het salontafeltje. Lekker teletekst bekijken, hopen dat er iets afschuwelijks is gebeurd waarmee die warme solidaire gloed weer over je heen komt die je bestaan weer zin lijkt te geven.quote:Het enige wat bespottelijk is aan dat topic is dat users zoals jij menen te moeten komen verkondigen hoe bespottelijk het wel niet is.
Uitstekend. bij deze dan:quote:Als je ergens problemen mee hebt kun je dat in dit topic melden. :
quote:Tis net een lekkere detective, he milagro! Spannend hoor. En dan dat heerlijke warme surrogaatverdriet erbij, hmmmm, heerlijk. Vergeet je niet je kruiswoordpuzzeltje in te vullen, want volgende week is er weer een ander drama waar je de Jessica Fletcher kan uithangen.
Vragen of die vrouw en kinderen nog opnieuw begraven gaan worden of dat het ondiepe graf wellicht genoeg was? Of de begravenis of crematie ook rechtstreeks op tv komt? Dat soort vragen bedoel je? Of opmerkingen waarbij je anderen voor "douchepoeperd" en dergelijke uitmaakt? Die? Ja hoe haal ik het in mijn hoofd..quote:Op woensdag 27 april 2005 08:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Northernstar, waarom verwijder je non-stop doodnormale berichten/vragen van mij uit het Zoetermeer-topic? Ik weet al enige tijd dat je mij niet ziet zitten, maar je zou in deze je taak als Mod/Admin objectief moeten vervullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |