zijn we net van dat trauma afquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:05 schreef Zwansen het volgende:
Hoeft niet tong! 3 in de poule van de CL.
Inderdaad. Ik kan er nog niet bij dat er ooit een CL-finale werd gespeeld in de Arena.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:13 schreef PLAE@ het volgende:
Belachelijk vind ik dit. Je wilt zo'n finale toch in een groot aansprekend stadion spelen?
Dat is het Philips stadion nou niet bepaald![]()
Nee idd, dan krijgen we weer al die turken die luid tuterend door de straat gaan rijdenquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
Leuk hoor! Nu maar hopen dat het geen Galatasaray tegen een Engels team wordt ofzo.
Jalours dingquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:13 schreef PLAE@ het volgende:
Belachelijk vind ik dit. Je wilt zo'n finale toch in een groot aansprekend stadion spelen?
Dat is het Philips stadion nou niet bepaald![]()
Behalve in 1998 Real Madrid Juventusquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:22 schreef gras het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kan er nog niet bij dat er ooit een CL-finale werd gespeeld in de Arena.
Er heel veel stadions waar heel veel meer mensen in gaan. 80.00 en meer.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:33 schreef tong80 het volgende:
Is niks mis met dat stadion. 30.000 toeschouwers is toch best wel veel.
Dat was toen nieuw en aansprekend.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:22 schreef gras het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kan er nog niet bij dat er ooit een CL-finale werd gespeeld in de Arena.
Lijkt me idd geen goed ideequote:Op dinsdag 19 april 2005 19:39 schreef beerten het volgende:
Overigens: wat is er mis met toeterende Turken als een Turks team wint? Mag mijn vriendin de duitse vlag dan ook niet uithangen als een duits team wint?
Niks mis mee, da's prachtig natuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:39 schreef beerten het volgende:
[..]
Overigens: wat is er mis met toeterende Turken als een Turks team wint?
Betekent dus dat het Philips stadion even anders gaat heten...?quote:Eindhoven honour
Meanwhile, the hosting rights to the UEFA Cup finals in the 2005/06 and 2006/07 campaigns were also awarded. The Philips Stadium in Eindhoven will be the scene of next season's final of UEFA's second major club competition - with the venue's name changing for the event. (UEFA.com)
Dat vraag ik me dus ook af, wat ze daarmee bedoelen...quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:28 schreef brighton het volgende:
[..]
Betekent dus dat het Philips stadion even anders gaat heten...?
Yep, de sponsornaam verdwijnt dan voor even.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:28 schreef brighton het volgende:
[..]
35200.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:36 schreef MaxPower het volgende:
Wat is de capaciteit van het Philips Stadion?
En mijn suggestie voor de naamsverandering is Frits Philips Stadion
Dat is voor een UEFA cup finale een heel mooie capaciteit. En daar komt bij dat het PSV stadion vele malen meer sfeer uitademt dan die Arena. Goede keuze, goed voor het aanzien van het Nederlands voetbal.quote:
De Arena is ook een lege graftombe.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:09 schreef blupblup69 het volgende:
[..]
Dat is voor een UEFA cup finale een heel mooie capaciteit. En daar komt bij dat het PSV stadion vele malen meer sfeer uitademt dan die Arena. Goede keuze, goed voor het aanzien van het Nederlands voetbal.
Wij hebben het al gehad en gewonnenquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:54 schreef ASSpirine het volgende:
Stadion nummer 1 in NL is nog altijd de Kuip
Er waren twee voorwaarden...quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:28 schreef brighton het volgende:
[..]
Als je als club voor je uefa-cup finale maar 10.000 kaarten krijgt zou ik me toch flink genaaid voelen. En heb ik liever de finale in een groot stadionquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:09 schreef blupblup69 het volgende:
[..]
Dat is voor een UEFA cup finale een heel mooie capaciteit.
Juist wel.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
Leuk hoor! Nu maar hopen dat het geen Galatasaray tegen een Engels team wordt ofzo.
Absoluutquote:Op woensdag 20 april 2005 08:09 schreef Bananenman het volgende:
Ook één van de kutste uitvakken van NL namelijk.
quote:Op woensdag 20 april 2005 08:09 schreef Bananenman het volgende:
Pihilips Stadion is een kutstadion. Ga er echt nooit meer heen, zit nog liever in de Arena
Vind die in de ArenA nog erger...quote:Op woensdag 20 april 2005 08:09 schreef Bananenman het volgende:
Pihilips Stadion is een kutstadion. Ga er echt nooit meer heen, zit nog liever in de Arena
quote:Op woensdag 20 april 2005 08:51 schreef Erasmusch het volgende:
En dat het natuurlijk gelul is om een finale in zo'n stad, in een stadion met die capaciteit te houden
Nee hoor. Ik vind het zelfs leuk voor Eindhoven. Het stadion heeft in deze weinig te maken met psv.quote:Op woensdag 20 april 2005 08:54 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Reageer dan niet. Nu weten we het wel dat er genoeg "voetballiefhebbers" liever hun PSV vete late spreken dan hun voetbalhart.
Volgens mij gaat het eerder van, dat ze aangeven dat ze mee willen doen....quote:Op woensdag 20 april 2005 09:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het zelfs leuk voor Eindhoven. Het stadion heeft in deze weinig te maken met psv.
Maar ik snap er gewoon niets van.
Hoe gaat die procedure eigenlijk? Moet je je stadion daar voor 'nomineren' of wijst de UEFA dat gewoon aan, en zo ja, op basis van wat?
dat kan k me voorstellen, als k t van een afstand zie dat uitvak zou ik er niet willen zitten (al was t maar omdat k dan niet voor PSV zou zijnquote:Op woensdag 20 april 2005 08:09 schreef Bananenman het volgende:
Die gaan al weg... aan het eind van deze zomer...quote:Op woensdag 20 april 2005 16:25 schreef kavorka het volgende:
Volgens mij is er nog een derde voorwaarde: de hekken moeten weg.
Maar het was wel een voorwaardequote:Op woensdag 20 april 2005 16:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die gaan al weg... aan het eind van deze zomer...
Parijsquote:Op woensdag 20 april 2005 16:14 schreef methodmich het volgende:
Ik zie niet in wat er mis is met het Philips-stadion als locatie voor een UEFA Cup finale hoor. Er zijn vergelijkbare stadions eerder aan de beurt geweest.
Dat is wel 23% meer dan in Eindhovûh hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 17:29 schreef rubbereend het volgende:
in Gothenburg konden dr ook maar een krappe 40.000 in
Rekenen is niet je sterkste kant of wel Bananenknul?quote:Op woensdag 20 april 2005 18:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat is wel 23% meer dan in Eindhovûh hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 19:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Rekenen is niet je sterkste kant of wel Bananenknul?
Capaciteit van het PSV Stadion is 35.200
Ik kan je zo meer dan een hand vol stadions van SERIE C clubs opnoemen met een groter stadion dan dat in Eindhoven.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:33 schreef tong80 het volgende:
Is niks mis met dat stadion. 30.000 toeschouwers is toch best wel veel.
Zo fantastisch zeg..... en wat wil je daar mee zeggen?quote:Op woensdag 20 april 2005 20:02 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Ik kan je zo meer dan een hand vol stadions van SERIE C clubs opnoemen met een groter stadion dan dat in Eindhoven.
quote:Op woensdag 20 april 2005 18:59 schreef DIJK het volgende:
De Uefa heeft toch zo'n sterrenregeling voor stadions. Met allemaal eisen aan de tribune, verlichting, veld, gastenruimtes enz. Met 5 sterren (minimaal 50000 plaatsen) kan je een CL finale hebben en met 4 sterren (minimaal 30000 plaatsen) een Uefa cup finale. Het Philipsstadion is dus ruim genoeg volgens de Uefa. Het Gelredome heeft ook 4 sterren meen ik zelfs. Maar de KNVB heeft blijkbaar het Philipsstadion naar voren geschoven.
er komt wel iets meer bij kijken dan pure capaciteitquote:Op woensdag 20 april 2005 20:02 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Ik kan je zo meer dan een hand vol stadions van SERIE C clubs opnoemen met een groter stadion dan dat in Eindhoven.
Inderdaad, ik wou het net zeggenquote:Op woensdag 20 april 2005 20:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
er komt wel iets meer bij kijken dan pure capaciteit
maar kom dan niet met die onzin van de serie C aanquote:Op woensdag 20 april 2005 20:20 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Ik vind een capaciteit van 50.000 toch wel het minimum voor UEFA cup, en dan 60.000 voor CL of zo. Elk voetballand heeft wel meerdere van die stadions, dus keuze zat.
nee vind ik nietquote:Op woensdag 20 april 2005 20:20 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Ik vind een capaciteit van 50.000 toch wel het minimum voor UEFA cup, en dan 60.000 voor CL of zo. Elk voetballand heeft wel meerdere van die stadions, dus keuze zat.
ze halen een aantal rijen stoelen weg, k geloof dat t strax op 26.500 uit moet komen ofzoquote:Op woensdag 20 april 2005 21:55 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom wordt het Gelredome kleiner? Krimpt dat bouwval soms?
Gedeeltes die zijn bijgezet voor het EK worden nu weer weggehaald... Dit om lege rijen die je nu ziet op oa tv weg te werken dusquote:Op woensdag 20 april 2005 22:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze halen een aantal rijen stoelen weg, k geloof dat t strax op 26.500 uit moet komen ofzo
daar lopen ze al jaren achter de feiten aanquote:Op donderdag 21 april 2005 00:20 schreef Yeahinho het volgende:
Hadden ze die niet al 5 jaar geleden weg kunnen halen?
wanabe modquote:
Dus waarom dat gezeik over capaciteit, als die stadion toch niet vol zitten.quote:Op woensdag 20 april 2005 02:46 schreef MaxPower het volgende:
Gezien de finalisten van de laatste jaren vraag ik me af of die megastadion wel vol hebben gezeten de laatste jaren? Kan het me zelf niet herinneren van de tv-beelden.
quote:Op donderdag 21 april 2005 00:57 schreef Erasmusch het volgende:
Omdat het een kutdorp is?
Kuip, Sevilla, Dortmund en Kopenhagen waren iig uitverkocht.
idd een knap argument om daar de finale te houdenquote:Op donderdag 21 april 2005 01:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
knap argument kutdorp, we slopen tenminste niet de halve stad als we kampioen zijn
quote:Op donderdag 21 april 2005 01:20 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
idd een knap argument om daar de finale te houden![]()
Woohoo, weve reached the semi-finals. Where's the final going to be held this year? Milan, Berlin..? No, eindhoven
De UEFA cup finale met Celtic - Porto hadden ze alle voetbalstadions van NL mee kunnen vullen, zo veel aanvragen kregen ze alleen al vanuitIerland & Schotland.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:31 schreef Dos37 het volgende:
[..]
nee vind ik niet
50000 is veelste veel voor UEFA Cup finale 30000 is meer als zat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |