Wij hebben het al gehad en gewonnenquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:54 schreef ASSpirine het volgende:
Stadion nummer 1 in NL is nog altijd de Kuip
Er waren twee voorwaarden...quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:28 schreef brighton het volgende:
[..]
Betekent dus dat het Philips stadion even anders gaat heten...?
Als je als club voor je uefa-cup finale maar 10.000 kaarten krijgt zou ik me toch flink genaaid voelen. En heb ik liever de finale in een groot stadionquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:09 schreef blupblup69 het volgende:
[..]
Dat is voor een UEFA cup finale een heel mooie capaciteit.
Juist wel.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
Leuk hoor! Nu maar hopen dat het geen Galatasaray tegen een Engels team wordt ofzo.
Absoluutquote:Op woensdag 20 april 2005 08:09 schreef Bananenman het volgende:
Ook één van de kutste uitvakken van NL namelijk.
quote:Op woensdag 20 april 2005 08:09 schreef Bananenman het volgende:
Pihilips Stadion is een kutstadion. Ga er echt nooit meer heen, zit nog liever in de Arena
Vind die in de ArenA nog erger...quote:Op woensdag 20 april 2005 08:09 schreef Bananenman het volgende:
Pihilips Stadion is een kutstadion. Ga er echt nooit meer heen, zit nog liever in de Arena
quote:Op woensdag 20 april 2005 08:51 schreef Erasmusch het volgende:
En dat het natuurlijk gelul is om een finale in zo'n stad, in een stadion met die capaciteit te houden
Nee hoor. Ik vind het zelfs leuk voor Eindhoven. Het stadion heeft in deze weinig te maken met psv.quote:Op woensdag 20 april 2005 08:54 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Reageer dan niet. Nu weten we het wel dat er genoeg "voetballiefhebbers" liever hun PSV vete late spreken dan hun voetbalhart.
Volgens mij gaat het eerder van, dat ze aangeven dat ze mee willen doen....quote:Op woensdag 20 april 2005 09:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het zelfs leuk voor Eindhoven. Het stadion heeft in deze weinig te maken met psv.
Maar ik snap er gewoon niets van.
Hoe gaat die procedure eigenlijk? Moet je je stadion daar voor 'nomineren' of wijst de UEFA dat gewoon aan, en zo ja, op basis van wat?
dat kan k me voorstellen, als k t van een afstand zie dat uitvak zou ik er niet willen zitten (al was t maar omdat k dan niet voor PSV zou zijnquote:Op woensdag 20 april 2005 08:09 schreef Bananenman het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |