Rekenen is niet je sterkste kant of wel Bananenknul?quote:Op woensdag 20 april 2005 18:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat is wel 23% meer dan in Eindhovûh hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 19:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Rekenen is niet je sterkste kant of wel Bananenknul?
Capaciteit van het PSV Stadion is 35.200
Ik kan je zo meer dan een hand vol stadions van SERIE C clubs opnoemen met een groter stadion dan dat in Eindhoven.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:33 schreef tong80 het volgende:
Is niks mis met dat stadion. 30.000 toeschouwers is toch best wel veel.
Zo fantastisch zeg..... en wat wil je daar mee zeggen?quote:Op woensdag 20 april 2005 20:02 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Ik kan je zo meer dan een hand vol stadions van SERIE C clubs opnoemen met een groter stadion dan dat in Eindhoven.
quote:Op woensdag 20 april 2005 18:59 schreef DIJK het volgende:
De Uefa heeft toch zo'n sterrenregeling voor stadions. Met allemaal eisen aan de tribune, verlichting, veld, gastenruimtes enz. Met 5 sterren (minimaal 50000 plaatsen) kan je een CL finale hebben en met 4 sterren (minimaal 30000 plaatsen) een Uefa cup finale. Het Philipsstadion is dus ruim genoeg volgens de Uefa. Het Gelredome heeft ook 4 sterren meen ik zelfs. Maar de KNVB heeft blijkbaar het Philipsstadion naar voren geschoven.
er komt wel iets meer bij kijken dan pure capaciteitquote:Op woensdag 20 april 2005 20:02 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Ik kan je zo meer dan een hand vol stadions van SERIE C clubs opnoemen met een groter stadion dan dat in Eindhoven.
Inderdaad, ik wou het net zeggenquote:Op woensdag 20 april 2005 20:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
er komt wel iets meer bij kijken dan pure capaciteit
maar kom dan niet met die onzin van de serie C aanquote:Op woensdag 20 april 2005 20:20 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Ik vind een capaciteit van 50.000 toch wel het minimum voor UEFA cup, en dan 60.000 voor CL of zo. Elk voetballand heeft wel meerdere van die stadions, dus keuze zat.
nee vind ik nietquote:Op woensdag 20 april 2005 20:20 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Ik vind een capaciteit van 50.000 toch wel het minimum voor UEFA cup, en dan 60.000 voor CL of zo. Elk voetballand heeft wel meerdere van die stadions, dus keuze zat.
ze halen een aantal rijen stoelen weg, k geloof dat t strax op 26.500 uit moet komen ofzoquote:Op woensdag 20 april 2005 21:55 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom wordt het Gelredome kleiner? Krimpt dat bouwval soms?
Gedeeltes die zijn bijgezet voor het EK worden nu weer weggehaald... Dit om lege rijen die je nu ziet op oa tv weg te werken dusquote:Op woensdag 20 april 2005 22:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze halen een aantal rijen stoelen weg, k geloof dat t strax op 26.500 uit moet komen ofzo
daar lopen ze al jaren achter de feiten aanquote:Op donderdag 21 april 2005 00:20 schreef Yeahinho het volgende:
Hadden ze die niet al 5 jaar geleden weg kunnen halen?
wanabe modquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |