Niet in de door mij aangehaalde quote van jou van 15:17 jochie, daar staat het woord voorlopig niet in.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:09 schreef lucida het volgende:
Ik hoop niet dat jij je nu al opgenaaid voelt want dat is nergens voor nodig. Ik schreef voorlopig schnoekelpoekeltje....![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:07 schreef AirRaid het volgende:
als het zo door gaat zitten wij nog eerder op de 100.00 dan tong
Iets teveel boven je theewater?quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:13 schreef golfer het volgende:
Deze ouwe man gaat even een middagdutje doen en laat het runnen van de bar even over aan de vaste stamgasten.
ik had wel een darth vader gezichtje verwachtquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben geen punker, ik heb geen paars haar, geen rode neus (nu niet) en ik heb niet alleen haar midden op m'n kop!!
*gepimpt*........hopelijk blijft deze wel open !!quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:48 schreef Lionheaad het volgende:
* lionheaad doet het toch stiekem hier
[TONG80-Topic] Pimp hier je Tong-User-Icon
*Springt achter de tap en begint een feessie te bouwenquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:13 schreef golfer het volgende:
Deze ouwe man gaat even een middagdutje doen en laat het runnen van de bar even over aan de vaste stamgasten.
Feest ook meequote:Op dinsdag 19 april 2005 16:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
*Springt achter de tap en begint een feessie te bouwen
ik geloof er niets van wie zit er nou in een midweek 2 dagen in centerparcsquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij doet ons geloven dat ie in Center Parcs zit popovski
is het Oldie-middagquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Lekker walzen op The Stranglers - Golden Brown
Tja ik binnenkortquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik geloof er niets van wie zit er nou in een midweek 2 dagen in centerparcs
*Afzet en Promo's bewerking van Killing Scum erin tieftquote:
Weet je al in welk stadion je op het lekkerste karton knauwt?quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:13 schreef lucida het volgende:
[..]
Lieftallig muurbloempje, zouden ze er allemaal zo over denken?!![]()
Ik neem even een slokje thee en luister naar Golden Years van D. Bowiequote:Op dinsdag 19 april 2005 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Lekker walzen op The Stranglers - Golden Brown
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |