quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
beeld van VoreG valt uit elkaar
Inderdaad, lieverd.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:58 schreef lucida het volgende:
Cijfer jezelf nou niet weg. Dit topic lijkt wel een beetje op het "kleutertheater" van VARA's cafe. En jij lijkt me dan de uitbater. Zo'n door en door geëmancipeerde klappertandnicht, die alles en iedereen met schatje of meisje aanspreekt. Op elk potje past een dekseltje dus ook op golfer.![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:17 schreef lucida het volgende:
Bij nader inzien hoor ik inderdaad niet in dit kleffe holebihonk thuis. Ik had echt gedacht dat hier op een zinvolle manier over het voetbalspel zou worden gesproken, maar heb me daarin schromelijk vergist. Graag laat ik de vele 'meisjes' en de enkele knulletjes weer geheel aan zichzelf.
op zichzelf staande stad buiten twentequote:Op dinsdag 19 april 2005 16:03 schreef Lionheaad het volgende:
Wat is almelo dan???
in welke streek ligt dat???
Ik hoop niet dat jij je nu al opgenaaid voelt want dat is nergens voor nodig. Ik schreef ook voorlopig SCHnoekelpoekeltje....quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad, lieverd.
Maar ga je je nu aan je eigen woorden houden en ons verder met rust laten, schatje?
[..]
Jaquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:09 schreef PogueMahone het volgende:
maar is dit vanwege 100.000 keer tong?
[afbeelding]
Lieftallig muurbloempje, zouden ze er allemaal zo over denken?!quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad, lieverd.
Maar ga je je nu aan je eigen woorden houden en ons verder met rust laten, schatje?
[..]
Niet in de door mij aangehaalde quote van jou van 15:17 jochie, daar staat het woord voorlopig niet in.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:09 schreef lucida het volgende:
Ik hoop niet dat jij je nu al opgenaaid voelt want dat is nergens voor nodig. Ik schreef voorlopig schnoekelpoekeltje....![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:07 schreef AirRaid het volgende:
als het zo door gaat zitten wij nog eerder op de 100.00 dan tong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |