quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
beeld van VoreG valt uit elkaar
Inderdaad, lieverd.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:58 schreef lucida het volgende:
Cijfer jezelf nou niet weg. Dit topic lijkt wel een beetje op het "kleutertheater" van VARA's cafe. En jij lijkt me dan de uitbater. Zo'n door en door geëmancipeerde klappertandnicht, die alles en iedereen met schatje of meisje aanspreekt. Op elk potje past een dekseltje dus ook op golfer.![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:17 schreef lucida het volgende:
Bij nader inzien hoor ik inderdaad niet in dit kleffe holebihonk thuis. Ik had echt gedacht dat hier op een zinvolle manier over het voetbalspel zou worden gesproken, maar heb me daarin schromelijk vergist. Graag laat ik de vele 'meisjes' en de enkele knulletjes weer geheel aan zichzelf.
op zichzelf staande stad buiten twentequote:Op dinsdag 19 april 2005 16:03 schreef Lionheaad het volgende:
Wat is almelo dan???
in welke streek ligt dat???
Ik hoop niet dat jij je nu al opgenaaid voelt want dat is nergens voor nodig. Ik schreef ook voorlopig SCHnoekelpoekeltje....quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad, lieverd.
Maar ga je je nu aan je eigen woorden houden en ons verder met rust laten, schatje?
[..]
Jaquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:09 schreef PogueMahone het volgende:
maar is dit vanwege 100.000 keer tong?
[afbeelding]
Lieftallig muurbloempje, zouden ze er allemaal zo over denken?!quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad, lieverd.
Maar ga je je nu aan je eigen woorden houden en ons verder met rust laten, schatje?
[..]
Niet in de door mij aangehaalde quote van jou van 15:17 jochie, daar staat het woord voorlopig niet in.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:09 schreef lucida het volgende:
Ik hoop niet dat jij je nu al opgenaaid voelt want dat is nergens voor nodig. Ik schreef voorlopig schnoekelpoekeltje....![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:07 schreef AirRaid het volgende:
als het zo door gaat zitten wij nog eerder op de 100.00 dan tong
Iets teveel boven je theewater?quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:13 schreef golfer het volgende:
Deze ouwe man gaat even een middagdutje doen en laat het runnen van de bar even over aan de vaste stamgasten.
ik had wel een darth vader gezichtje verwachtquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben geen punker, ik heb geen paars haar, geen rode neus (nu niet) en ik heb niet alleen haar midden op m'n kop!!
*gepimpt*........hopelijk blijft deze wel open !!quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:48 schreef Lionheaad het volgende:
* lionheaad doet het toch stiekem hier
[TONG80-Topic] Pimp hier je Tong-User-Icon
*Springt achter de tap en begint een feessie te bouwenquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:13 schreef golfer het volgende:
Deze ouwe man gaat even een middagdutje doen en laat het runnen van de bar even over aan de vaste stamgasten.
Feest ook meequote:Op dinsdag 19 april 2005 16:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
*Springt achter de tap en begint een feessie te bouwen
ik geloof er niets van wie zit er nou in een midweek 2 dagen in centerparcsquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij doet ons geloven dat ie in Center Parcs zit popovski
is het Oldie-middagquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Lekker walzen op The Stranglers - Golden Brown
Tja ik binnenkortquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik geloof er niets van wie zit er nou in een midweek 2 dagen in centerparcs
*Afzet en Promo's bewerking van Killing Scum erin tieftquote:
Weet je al in welk stadion je op het lekkerste karton knauwt?quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:13 schreef lucida het volgende:
[..]
Lieftallig muurbloempje, zouden ze er allemaal zo over denken?!![]()
Ik neem even een slokje thee en luister naar Golden Years van D. Bowiequote:Op dinsdag 19 april 2005 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Lekker walzen op The Stranglers - Golden Brown
En daarna zal ik nog het nummer Silence is Golden van de Tremoloes opzetten, zal golfer zeker vrolijk stemmen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:26 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik neem even een slokje thee en luister naar Golden Years van D. Bowie![]()
quote:Braziliaan introduceert 'zeehondendribbel'
Brazilië heeft er een attractie bij. Het land zegt al de uitvinder van onder meer de bicicleta (omhaal) en de folha seca (vrije trap die daalt als een vallend blad) te hebben geleverd. Nu komt daar de zeehondendribbel bij.
De bijzondere actie viel meerdere malen te zien tijdens het Zuid-Amerikaans kampioenschap voor spelers onder zeventien jaar in Venezuela. Kerlon verraste vriend en vijand door het met de bal op zijn hoofd op een rennen te zetten en daarmee diverse verbijsterde tegenstanders te passeren.
'Ik was een keer met mijn vader aan het dollen en toen bleef de bal op mijn voorhoofd liggen. Hij zei toen dat het een mooie manier zou zijn om verdedigers mee uit te spelen. Zo is het dus begonnen', legde de zeventienjarige spelmaker uit op de website van de Braziliaanse voetbalbond.
'In de jeugd van Cruzeiro ben ik het gaan gebruiken. Tijdens een toernooi in Rio Pomba maakte ik zelfs een doelpunt ermee. Ik vertrok midden op het veld met de bal op mijn hoofd en passeerde alles en iedereen', vertelde hij vol trots.
In Venezuela rende hij tegen Ecuador voor de eerste keer als volleerd jonglerend zeehondje over het veld. De spectaculaire actie eindigde in een overtreding van de tegenstander. 'Ze weten niet wat ze moeten doen en claimen dan dat het niet mag wat ik doe.'
Ook de scheidsrechters zijn in dubio. De een laat het toe omdat hij er geen kwaad in ziet, de ander waarschuwt hem vooraf al dat hij een gele kaart zou krijgen als het kunststukje tentoon zou spreiden. 'Dat moeten ze niet doen, want daarmee zouden ze iets moois uit het voetbal verbannen', meent Kerlon.
Het publiek weet de dribbels waarmee hij zijn opponenten voor schut zet wel te waarderen. 'Maar ik wil benadrukken dat ik niemand wil vernederen. Het is gewoon een nuttige manier om het strafschopgebied binnen te komen als er kort gedekt wordt.'
Kerlon is niet alleen een circusnummer. Met acht doelpunten werd hij topscorer van het toernooi. Bovendien pakte hij met Brazilië de titel en werd hij verkozen tot beste speler van het Sudamericano - Sub 17.
deze is wa heel mooiquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:28 schreef pascalheister het volgende:
zo mijn avatar ook maar even tong proof gemaakt
veel beter dan die gejatte exemplarenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |