Idd.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:37 schreef lucida het volgende:
Kwaliteit verloochend zich niet zal ik maar zeggen.
Kinderhandjes zijn gauw gevuld.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:40 schreef Vom het volgende:
[..]
Hij staat bij mij in m'n favorieten
Gaan we proberen deze Hools sneller vol te posten dan de CarnavalHools?
goed planquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
leek mij wel leuk een Tong-avatar-verzamel-topic te openen aleen K(n)ut snapte het niet....is het wat voor VBL ?
Aangezien hier misschien wel modjes zitten met gevoel voor humor !
Probeer het eens in GC?quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:36 schreef Bjoro het volgende:
leek mij wel leuk een Tong-avatar-verzamel-topic te openen aleen K(n)ut snapte het niet....is het wat voor VBL ?
Aangezien hier misschien wel modjes zitten met gevoel voor humor !
Jou kunnen ze wel om een boodschap sturen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:43 schreef golfer het volgende:
Zo, terwijl jullie er lustig op los spamden en postten is intussen door een deurenbedrijf uit Friesland (??? dichterbij kon blijkbaar niet?) een nieuwe, geheel op maat gemaakt balkondeur in ons huisje te Bloemendaal gehangen en gesteld.
Lijkt mij wel.quote:
daar blijven ze toch niet in staan lieverdquote:
Nee neequote:Op dinsdag 19 april 2005 15:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is niet op waarheid gebaseerd hoor...
Ik ben geen punker, ik heb geen paars haar, geen rode neus (nu niet) en ik heb niet alleen haar midden op m'n kop!quote:
Maar ik vind je nog wel lief hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben geen punker, ik heb geen paars haar, geen rode neus (nu niet) en ik heb niet alleen haar midden op m'n kop!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |