Gefeliciteerd, mooie datum!quote:Op donderdag 21 april 2005 18:48 schreef Randa_v het volgende:
Nou mogen ik en magneet er ook bij, op 26 december zijn we uitgerekend!!!![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 21 april 2005 18:48 schreef Randa_v het volgende:
Ik weet niet of het kan (ik bedoel of ie echt op je blaas stampt) maar dat gevoel heb ik ook al weken...En ik ben nu 25 1/2 week zwanger. Word jij ook zo vaak 's nachts wakker omdat je moet plassen haha? Ik voel so wie so meer aan de onderkant dan echt aan de voorkant maar dat kan ook komen doordat mijn placenta aan de voorkant ligt..quote:Op donderdag 21 april 2005 19:16 schreef Fuente het volgende:
Whoei dat zijn veel nieuwen! Gezellig![]()
![]()
En weet iemand of beep met 22 weken zwangerschap ook echt op je blaas kan stampen? Ik heb het gevoel dat beepje ineens met zijn voeten in plaats van aan de voorkant aan de onderkant zitVoel telkens duwtjes op m'n blaas en moet dan ook erg veel plassen. En aan de voorkant voel ik hem niet meer zoveel
.
Jah en vaak als ik dan opsta hoef ik niet meer (of maar een klein beetje) en soms als ik anders ga liggen kan ik ook gewoon verder slapen. Het voelt heel raar, ik weet dat het op m'n blaas is, maar van bovenaf, in plaats van normale 'plasdrang', wat een rare praatjes weerquote:Op donderdag 21 april 2005 19:32 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik weet niet of het kan (ik bedoel of ie echt op je blaas stampt) maar dat gevoel heb ik ook al weken...En ik ben nu 25 1/2 week zwanger. Word jij ook zo vaak 's nachts wakker omdat je moet plassen haha? Ik voel so wie so meer aan de onderkant dan echt aan de voorkant maar dat kan ook komen doordat mijn placenta aan de voorkant ligt..
Wauw, geweldig! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 april 2005 18:48 schreef Randa_v het volgende:
gelukkig ben ik niet net zo'n die hard als die tandenstoker van jouwquote:Op donderdag 21 april 2005 20:12 schreef Quinny het volgende:
Randa en Magneet gefeliciteerd
En Magneet geniet nog maar even van het gamen
* clauwheee ook!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:21 schreef melonovy het volgende:
Oh, je weet al wat het wordt
* melonovy is nu heel nieuwsgierig!!
Goed plan!quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:53 schreef Saffier het volgende:
Ingrid als je een dipje hebt, hou dan het einddoel in zicht hoor, een heel lief, schattig, knuffelig, roze babytje. ik heb hypoglykemie, simpel gezegd een sóórt suikerziekte, vandaar mijn dieet en dan na 1,5 jaar weer een koekje eten is dan wel een beetje een feestje hoor!!
soms valt de eerste post op een nieuw pagina weg, even spelenm met het aantal posts per paginaquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:33 schreef Githa het volgende:
Snake, waarom zie ik je post niet en sta je wel in de lijst ???
Edit: weird !!!! nou ik zelf post is ie zichtbaar ...bugje wellicht!
* Githa zegt dat het zo moet Rijstebuiltjequote:Op vrijdag 22 april 2005 17:59 schreef Rijstebuiltje het volgende:
*Ben ik der even niet.. komen er weer een aantal gezellig mee zwangeren!
Dames en Hubbiesfeliciteert met de zwangerschappen!
![]()
Mel !leuk verhaal !
Kan iemand mij vertellen hoe ik die rode lettertjes kan maken
quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:23 schreef Randa_v het volgende:
Ik heb goed inkopen gedaan voor mezelf! Tijdschriften, Kinderen en Ouder van nu gekocht. Het negen maanden dagboek en een maansteen voor aan mijn ketting. Daarna nog lekker gegeten en zeker anderhalf uur lekker in de zon, met een zuchtje wind op het terras gezeten. Leuk hoor jezelf verwennen.
De maansteen is bedoeld te bevordering van de zwangerschap en paste bij de bergkristal die ik al had. Ben benieuwd, het is een mooi steentje.![]()
Wow Neva, dat maakt het wel lekker 'echt' hequote:Op vrijdag 22 april 2005 20:53 schreef Neva het volgende:
[..]dat 9 maanden dagboek heb ik ook gekocht vandaag
en babyboek van anne geddes
![]()
en we hebben van mijn mam een onwijs te lief speelmat gehad![]()
![]()
![]()
![]()
ja echt wel had mezelf van de week al een rompertje en speentje gehaald, gewoon gevoelsmatig ook iets te hebben om aan te raken enzo. wat zoals je zegt het net iets meer echtquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wow Neva, dat maakt het wel lekker 'echt' he
Gewoon in de boekhandel. Je hebt zoveel keuze. In de mijns staat de ontwikkeling ook leuk beschreven.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:54 schreef BabyLover het volgende:
Jaaa, weer een prachtige echo gehad met een spartelend beebje!! Het is al bijna 2x zo groot als 2 weken geleden! Alleen lukte de buitenwaardse echo niet zo goed vanwege mijn speklaagdus kreeg ik weer een inwendige echo. Vorige keer liep ik 4 dagen achter en nu 2 dagen voor, dus het beebje was lekker gegroeid. De gynaecoloog zag het zelfs even slikken!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Randa, waar heb je zo'n 9maandendagboek gekocht? Lijkt me wel leuk.
Goed zo, das ook belangrijkquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:51 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Hoi,
Ik meld me ook even. Zit lekker op de bank te hangen met dikke enkels. Maar even heerlijk alleen in huis, niks geen getrek aan me. Had ik echt even nodig. Verders hier ook helemaal rustig, ben vanmorgen nog naar de kapper geweest en heb daarna even lipglosje gehaald. Voelde me gewoon even opgeknapt daardoor![]()
Slimme actie, melonovy! Je dacht zeker: als ik dan toch op Chiara's verjaardag moet bevallen, dan houden we die verjaardag toch wat eerder!?quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:29 schreef melonovy het volgende:
Lekker Leweis die momenten voor jezelf, die heb je idd echt even nodig.
Hier gaat alles oke, beetje drukte rondom de voorbereidingen voor morgen (verjaardag van Chiara vieren we..)
En of het nu komt door de drukte of door het bgein van de bevalling, ik heb harde buiken en pijnlijke bekken, onderrug, heupen en bovenbenen, he tvoelt niet echt prettig. Maar misschien is dit dan toch weer het moment... Mijn moeder zei dat het volle maan was, en we hebben verse ananas in huis, dus wat dat betreft staan de zaken gunstig. Ook krijgen we morgen mijn ouders, zusjes en neefjes op visite, en of ze nu komen voor Chiara of voor dr brusje maakt toch ook niet uit...![]()
Nee, we zien wel even, jullie merken het wel!
Ik kan het me goed voorstellen hoor, dat dat gepush vervelend is. Je kan er tenslotte weinig aan doen zelfquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:51 schreef melonovy het volgende:
Ze hoopt wel dat de baby er dan is, want anders moet ze 2 keer komen![]()
(En zo wordt ik van alle kanten flink gepusht, en van de een kan het een stuk beter hebben dan van de ander, idioot he...)
Ik wilde net zeggen ja, volgens mij konden jullie niet zo goed met elkaar overweg, en inderdaadquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:07 schreef melonovy het volgende:
Maar ja, ene oor in, het andere uit, ik weet wie het zegt
Proestquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:21 schreef melonovy het volgende:
Oh ja hoor, dat hebben we idd al zo afgesproken, al verdraait ze die afspraak wel een beetje...![]()
Erg he ...
quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:08 schreef bixister het volgende:
als Chiara maar niet denkt dan dat ze ieder jaar met haar verjaardag een broertje of zusje krijgt!
Hier helemaal niks hoor, gewoon lekker rustig filmavondje gehad.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:22 schreef melonovy het volgende:
Lewis en Snake, wat zijn jullie aan het doen (voordringen ofzo?)
Lewis je zou nog een foto posten in buikenfototopic en Snake, hoe is het nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |