![]()
Gefeliciteerd
![]()
nieuwe
![]()
zwangeren
Ik moest toch wel even heel hard lachen om je verhaal hoor Mel!! Maar wat dacht je van een zondagskindje? En anders is een zaterdagskindje vast ook net zo lief hoor
![]()
. Waar heb je 'zin' in?
Ma-maatje ik denk dat het allemaal toch wel heel snel gaat idd, nu staan er al twee 'onder' me en ik ben al bijna 8 weken!! Maandag mag ik de vk bellen voor een afspraak, ik ben benieuwd wanneer de eertse zal zijn!! Hoe zit dat bij de rest? Wanneer was jullie eerste afspraak?
Ingrid als je een dipje hebt, hou dan het einddoel in zicht hoor, een heel lief, schattig, knuffelig, roze babytje.
ik heb hypoglykemie, simpel gezegd een sóórt suikerziekte, vandaar mijn dieet en dan na 1,5 jaar weer een koekje eten is dan wel een beetje een feestje hoor!!Lewis is er bij jou nog nieuws? En Snakelady heb jij al voortekenen?
Ik heb de afgelopen drie nachten heeeel slecht geslapen, maar dat is een bekend probleem bij mij, na een paar nachten is dat meestal wel weer over, ik hoop dat dat nu ook weer snel het geval is, ik heb nl maar één kwaaltje en dat is
![]()
Vanmorgen is moeders voor moeders hier langsgeweest. Anderhalve week geleden een mailtje gestuurd, dinsdag telefoon en vanmorgen was ze dus hier. Er zijn hier alleen geen chaufeurs dus ik moet het zelf naar een depot gaan brengen
en dat terwijl we gewoon in de randstad wonen
maar ik vond het geen probleem. Ik heb altijd gedacht hulp nodig te hebben, gelukkig was dat niet zo en nu kan ik vrij simpel een ander helpen, dat was dus mijn motivatie (wie vroeg dat nou ook alweer, jij toch Ingrid?).
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana