Gefeliciteerd, mooie datum!quote:Op donderdag 21 april 2005 18:48 schreef Randa_v het volgende:
Nou mogen ik en magneet er ook bij, op 26 december zijn we uitgerekend!!!![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 21 april 2005 18:48 schreef Randa_v het volgende:
Ik weet niet of het kan (ik bedoel of ie echt op je blaas stampt) maar dat gevoel heb ik ook al weken...En ik ben nu 25 1/2 week zwanger. Word jij ook zo vaak 's nachts wakker omdat je moet plassen haha? Ik voel so wie so meer aan de onderkant dan echt aan de voorkant maar dat kan ook komen doordat mijn placenta aan de voorkant ligt..quote:Op donderdag 21 april 2005 19:16 schreef Fuente het volgende:
Whoei dat zijn veel nieuwen! Gezellig![]()
![]()
En weet iemand of beep met 22 weken zwangerschap ook echt op je blaas kan stampen? Ik heb het gevoel dat beepje ineens met zijn voeten in plaats van aan de voorkant aan de onderkant zitVoel telkens duwtjes op m'n blaas en moet dan ook erg veel plassen. En aan de voorkant voel ik hem niet meer zoveel
.
Jah en vaak als ik dan opsta hoef ik niet meer (of maar een klein beetje) en soms als ik anders ga liggen kan ik ook gewoon verder slapen. Het voelt heel raar, ik weet dat het op m'n blaas is, maar van bovenaf, in plaats van normale 'plasdrang', wat een rare praatjes weerquote:Op donderdag 21 april 2005 19:32 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik weet niet of het kan (ik bedoel of ie echt op je blaas stampt) maar dat gevoel heb ik ook al weken...En ik ben nu 25 1/2 week zwanger. Word jij ook zo vaak 's nachts wakker omdat je moet plassen haha? Ik voel so wie so meer aan de onderkant dan echt aan de voorkant maar dat kan ook komen doordat mijn placenta aan de voorkant ligt..
Wauw, geweldig! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 april 2005 18:48 schreef Randa_v het volgende:
gelukkig ben ik niet net zo'n die hard als die tandenstoker van jouwquote:Op donderdag 21 april 2005 20:12 schreef Quinny het volgende:
Randa en Magneet gefeliciteerd
En Magneet geniet nog maar even van het gamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |