ben ff aan het zoeken .quote:
ah okay dat zal het zijn, een uitgezakte 40-er als ik neemt het op voor een meisje met een afwijkend uiterlijk omdat ik er zelf niet uitzie en me dus herken en verplaats in haarquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:13 schreef Xebrozius het volgende:
Redux, ik heb ooit foto's van jou gezien...
Jij bent toch die uitgezakte 30-er / 40-er die er zelf ook niet uit ziet met je jaren 70 bril en vlashaar.
Ik neem aan dat dit de verklaring is waarom je dat lelijke wijf in bescherming neemt. Immers, soort zoekt soort..
is dat alles, ik denk heftige intriges met niet kloppende foonnummers en zoquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:47 schreef Troeta het volgende:
http://partyflock.nl/topic/768007.html
Beetje raar dat je het op dat forum zet.
Nu wrijf je het er alleen maar in bij d'r
quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:47 schreef Troeta het volgende:
Nee, jij doet het omdat ze je dochter kon zijn; moedergevoelens enzoquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:48 schreef milagro het volgende:
ah okay dat zal het zijn, een uitgezakte 40-er als ik neemt het op voor een meisje met een afwijkend uiterlijk omdat ik er zelf niet uitzie en me dus herken en verplaats in haar
het is niet echt handig nee.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:47 schreef Troeta het volgende:
http://www.cu2.nl/browse.php?id=2796406quote:
Het is maar wat je verstaat onder ontwikkelde mensen... Meestal zijn degenen die schreeuwen dat solidariteit het grootste goed is toch een beetje wereldvreemd.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:29 schreef FuifDuif het volgende:
Dat staat erbuiten. Ik reageerde op jouw uitspraak richting Redux. Jij bent zo iemand die denkt dat als iemand opkomt voor een ander, diegene kennelijk zichzelf wel moet identificeren met het slachtoffer. Nee, Xebrozius, er zijn gelukkig nog mensen die sociaal bewogen zijn en die redeneren en handelen uit respect en naastenliefde. En ja, dat zijn over het algemeen de wat meer ontwikkelde mensen.
Is de term ontwikkeld wel op zijn plaats als de tegenpartij net zo goed met modder gaat gooien?quote:Jij, daarentegen, bent er nog eentje zoals we die kennen uit de Middeleeuwen, toen al het vreemde belachelijk werd gemaakt... uiteraard uit onzekerheid, angst en onvolwassenheid.
Oo, Is dat je zusje?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:42 schreef dribbel79 het volgende:
Wat een triest topic eigenlijk, iemand een beetje afzeiken omdat ze in jouw belevingswereld niet voldoet aan de idealen, leven en laten leven mensen.
Ze heeft lol en een leven (te zien aan de hoeveelheid feesten die ze bezoekt en mensen om d'r heen die ze vrienden kan noemen), iets wat veel van ons hier misschien wel missen...
get a life, bak een taart ofzo...tering!
Sommige mensen zijn gewoon wat beperkter dan een ander.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:42 schreef dribbel79 het volgende:
Wat een triest topic eigenlijk, iemand een beetje afzeiken omdat ze in jouw belevingswereld niet voldoet aan de idealen, leven en laten leven mensen.
Ze heeft lol en een leven (te zien aan de hoeveelheid feesten die ze bezoekt en mensen om d'r heen die ze vrienden kan noemen), iets wat veel van ons hier misschien wel missen...
get a life, bak een taart ofzo...tering!
Wat een heerlijk pretentieuze bullshit weer.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:52 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon wat beperkter dan een ander.
Deze meid waar ze zo om lachen is een stuk verder dan diegene die om haar lachen.
Dat is wel duidelijk, de fok!kers hier zijn wat simpeler, ik bedoel, je lacht om iemand die uiterlijk wat misvormt is maar duidelijk wel plezier heeft in haar leven.
The joke is really on the users.
Maar goed, wat ik wil zeggen is dat je wel kan roepen hoe triest ze zijn (wat ze ook zijn hoor, begrijp me goed) maar dat het toch niet helpt.
Ze zijn gewoon beperkt in bepaalde manieren, iedereen kent toch wel mensen die ietwat sociaal gestoord is of niet? Zij zijn gewoon wat simpeler dan een ander...
Maar dat wil nog niet zeggen dat het fout is om mensen af te zeiken die er ietsje anders uit zien.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wat een heerlijk pretentieuze bullshit weer.
Je profileren als zijnde de meester van de correctheid en hoogtepunt van solidariteit.
Face it… Mensen pesten, zijn gemeen, neerbuigend en achterbaks. Jij hebt zulke dingen ook ooit gedaan. Maar nee hoor, meneer gaat meteen hautain iets verkondigen alsof de upperclass dit nooit zou doen.
JUIST de upperclass lacht het hardst van allemaal om het gepeupel.
Door je te gaan profileren als iemand die er boven staat maak jij jezelf enkel belachelijk. Het zit in onze natuur, het is een instinct wat we nog over hebben gehouden aan de evolutie:
Voldoe je niet aan het beeld dan lig je er uit, het recht van de sterkste...
Iedereen geeft daar wel eens aan toe, de een lacht hardop en de ander binnensmonds. Maar mij ga je niet wijsmaken dat je nog nooit grappen hebt gemaakt over iemand met een tekortkoming, hetzij lichamelijk of geestelijk.
Leuke reactie....quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wat een heerlijk pretentieuze bullshit weer.
Je profileren als zijnde de meester van de correctheid en hoogtepunt van solidariteit.
Face it… Mensen pesten, zijn gemeen, neerbuigend en achterbaks. Jij hebt zulke dingen ook ooit gedaan. Maar nee hoor, meneer gaat meteen hautain iets verkondigen alsof de upperclass dit nooit zou doen.
JUIST de upperclass lacht het hardst van allemaal om het gepeupel.
Door je te gaan profileren als iemand die er boven staat maak jij jezelf enkel belachelijk. Het zit in onze natuur, het is een instinct wat we nog over hebben gehouden aan de evolutie:
Voldoe je niet aan het beeld dan lig je er uit, het recht van de sterkste...
Iedereen geeft daar wel eens aan toe, de een lacht hardop en de ander binnensmonds. Maar mij ga je niet wijsmaken dat je nog nooit grappen hebt gemaakt over iemand met een tekortkoming, hetzij lichamelijk of geestelijk.
Nee niet echt, en bovendien, toen ik dat minimaal deed was ik misschien 8 jaar oud, ik ben er over heen gegroeid. De users hier zijn echter wat beperkt en doen dat niet of nauwelijks.quote:Jij hebt zulke dingen ook ooit gedaan
Oh ja, en dit is natuurlijk gewoon een drogreden.quote:Het zit in onze natuur, het is een instinct wat we nog over hebben gehouden aan de evolutie
Als je er een gewone neus bij denkt, is het best een leuke meid.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:07 schreef XiChico het volgende:
http://images.sugababes.nl/user_pics/263/263720_1adfec0ad5.jpg
Jij profileert je als zijnde de upperclass. De orde der verstandigen zij die de kennis hebben om de toekomst te gaan bepalen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:09 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Leuke reactie....
Geheel fout, maar ik begrijp je insteek.
Ten eerste had ik het niet over upperclass...
1 topic wordt er aan gewijd waarin diverse mensen doorgaans eenmaal lachen en iets posten, ik zie het verschil niet..?quote:Klopt mensen pesten, geheel correct.
En inderdaad, iedereen heeft wel eens gelachen om een tekortkoming van een ander.
Maar om een geheel topic er aan te wijden, dat is geheel andere shit.
De drogreden, ik ben nu oud dus verstandiger gaat doorgaans niet op. Als je echt ouder was geworden had je ingezien dat niet iedereen verandert na loop van tijd.quote:Nee niet echt, en bovendien, toen ik dat minimaal deed was ik misschien 8 jaar oud, ik ben er over heen gegroeid. De users hier zijn echter wat beperkt en doen dat niet of nauwelijks.
quote:En ik wist dat ik je zou raken met wat ik heb getypt (daarom reageer je ook op deze manier) maar ik vond dat in zo'n topic je zelf om de harde waarheid vraagt.
quote:Het is trouwens ook geen kwestie van er boven staan ofzo, ik ben niet beter dan iemand omdat ik niet zo beperkt ben.
quote:Het is net als iemand die mank is, die zal waarschijnlijk nooit normaal kunnen lopen.
Zo is het gewoon, het is een beperking.
Een psychologisch vlak is eigenlijk een flinterdun laagje die gebaseerd is op aannames en veronderstellingen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:12 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Oh ja, en dit is natuurlijk gewoon een drogreden.
Een excuus om niet te groeien op psychologisch vlak.
je bent te triest om op te reageren, maareh...neequote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:37 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Jij profileert je als zijnde de upperclass. De orde der verstandigen zij die de kennis hebben om de toekomst te gaan bepalen.
[..]
Eigenlijk is niets van jou postwaardig om op te reageren maar toch doe ik het maar, dit hier boven is gewoon onzin.
1 topic wordt er aan gewijd waarin diverse mensen doorgaans eenmaal lachen en iets posten, ik zie het verschil niet..?
Het schijnt zelfs dat caberatiers en televisie soms wel een hele show wijden aan een persoon die er lelijk uitziet, heel vreemd...
En dus is het goed? Ik begrijp niet wat je hier mee wilt zeggen, zwak.
[..]
De drogreden, ik ben nu oud dus verstandiger gaat doorgaans niet op. Als je echt ouder was geworden had je ingezien dat niet iedereen verandert na loop van tijd.
Dat jij dat hebt gedaan vind ik leuk voor je, maar verwacht niet van je omgeving dat zij je altijd moeten bijbenen.
Ik zeg dus niet dat ze me bij moeten benen, als je had gelezen wat ik had getypt dan had je gelezen dat ze meer beperkt zijn dan mij en dus mij niet bij hadden kunnen benen. Dat verwacht ik dus ook niet van ze. En bovendien groeien sommige later
[..]Nu lach ik jou uit. Ook al weet ik dat ik mensen met een geestelijke beperking niet zou moeten uitlachen maar helaas... Het was te sterk. Aanvaard mijn excuus a.u.b.
Dit slaat nergens op en ik snap dan ook niet waarom je op de "reageer" button hebt gedrukt"
[..]!!!
"Ik voel me niet beter dan anderen hoor, ik ben niet beter hoor omdat ik wel een ferrari heb en succesvol ben."
Verder gaat alles goed?
[..]!! "Ik zie mijn succes als een beperking hoor mensen, echt waar... Serieus mensen kijk mij dan niet succesvol zijn! Trouwens, wisten jullie dat als je een ferarri hebt dat best wel een beperking is? Ik kan er geen 300 kilometer per uur mee op jullie snelweg rijden..."
Tja lees mijn vorige post nog maar eens goed door, want je reactie is gewoon echt niet goed
jij zal daarentegen wel volle zalen trekken he??quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mja.. denk niet dat het 's moeders mooiste zal zijn...
Ik vind het niet erg, je bent beperkt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:38 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Een psychologisch vlak is eigenlijk een flinterdun laagje die gebaseerd is op aannames en veronderstellingen.
Ik groei liever op een vlak wat meer waarheden bevat als je het niet erg vindt.
Mensen meteen in een hokje getiteld 'beperkt' proppen is geen beperking?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:45 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, je bent beperkt.
Learn to live with it or try to grow out of it....
Als je dat werkelijk doet dan is dat op zich een beperking, tuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mensen meteen in een hokje getiteld 'beperkt' proppen is geen beperking?
De arrogantie-post om iemand op de kast te kunnen krijgen. Een klassieker die ik ook graag gebruik. Zeker in deze context een goede keuze.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:49 schreef vdo28 het volgende:
Maar ik weet dat jij niet heel beperkt bent, omdat jij nog weet te reageren op mij.....
De omgekeerde evenredige post die aannemelijk lijkt maar zand in je ogen strooit.quote:In hokjes plaatsen kan trouwens niet, want niemand is standaard, en iedereen is weer anders.
Wederom een sterke aangezien user in kwestie dit nimmer kan verdedigen zonder zichzelf te ridiculiseren, mooie sterke afsluiter.quote:Ik heb trouwens wel eens sterkere antwoorden van jou gehad.
Goeie replyquote:Wederom een sterke aangezien user in kwestie dit nimmer kan verdedigen zonder zichzelf te ridiculiseren, mooie sterke afsluiter.
Ik ben blij dat je wat truukjes van me hebt overgenomen. Je kunt zeker stellen dat je gegroeid bent dankzij mij en ik ben dan ook blij verrast dat ik je verborgen leermeester was.
Goeie replyquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:58 schreef vdo28 het volgende:
[..]
vreemd genoeg doe je het wel... Pas zelfreflectie toe, open je oogjes en ontwaak eens.
[..]
Wederom een sterke aangezien user in kwestie dit nimmer kan verdedigen zonder zichzelf te ridiculiseren, mooie sterke afsluiter.
Ik ben blij dat je wat truukjes van me hebt overgenomen. Je kunt zeker stellen dat je gegroeid bent dankzij mij en ik ben dan ook blij verrast dat ik je verborgen leermeester was.
Mensen zoals jij zijn mijn Pokon©.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:58 schreef vdo28 het volgende:
Goeie reply![]()
![]()
Zie je dat je wel kan groeien?
![]()
Heheh, ja inderdaad, alsof dat een vrijbrief is voor stompzinnig gedrag. Mensen gooien tegenwoordig altijd maar met instinct, evolutie en menselijke natuur zonder er ook maar de helft van te begrijpen. En zoals je zegt, dat het je instinct is, wil niet zeggen dat je er niet iets tegen zou kunnen doen door, inderdaad, te groeien op het psychologische, sociale en morele vlak. Maar ja, mensen met zo'n laag IQ (zoals Xebro) zullen het nooit snappen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:12 schreef vdo28 het volgende:
Oh ja, en dit is natuurlijk gewoon een drogreden.
Een excuus om niet te groeien op psychologisch vlak.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:07 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Heheh, ja inderdaad, alsof dat een vrijbrief is voor stompzinnig gedrag. Mensen gooien tegenwoordig altijd maar met instinct, evolutie en menselijke natuur zonder er ook maar de helft van te begrijpen. En zoals je zegt, dat het je instinct is, wil niet zeggen dat je er niet iets tegen zou kunnen doen door, inderdaad, te groeien op het psychologische, sociale en morele vlak. Maar ja, mensen met zo'n laag IQ (zoals Xebro) zullen het nooit snappen.
Rottig als hij gelijk heeft he... (Voor het grootste gedeelte)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |