quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:57 schreef MikeyMo het volgende:
http://partyflock.nl/party/39065.html
en als je op de flyer drukt krijg je hem in het groot

Lonsdalequote:Op dinsdag 19 april 2005 09:38 schreef kastanova het volgende:
For the love of god!
[afbeelding]
Húúúúúúúúúú!

yeah men, MikeyMo live!quote:

Holy fuck MM!!! Draaien op één feest met Nosf en Vince, mijn uber-heldenquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:10 schreef MikeyMo het volgende:
yeah men, MikeyMo live!

ja, mijn doorbraak is nabijquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:16 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Holy fuck MM!!! Draaien op één feest met Nosf en Vince, mijn uber-helden![]()
![]()

Moet je wel ff zeggen dat je Brainwave bentquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:33 schreef rihago het volgende:
haha... iedereen moet komen natuurlijk
Zien hoe MM en ik draaien

Maar gelukkig zijn er geen lelijke Fok!kersquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:49 schreef SnuggLe het volgende:
Beetje jammer dit...
En wat nou als er op PF ineens foto's van Lelijke FOK!-ers zouden staan? Dan zou de pleuris uitbreken, en worden de PF'ers zwakzinnig en stom genoemd.
Nee het niveau hier is hoog...

want?quote:

Je denkt dat je me daarmee pakt ofzo?quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:13 schreef Xebrozius het volgende:
Redux, ik heb ooit foto's van jou gezien...
Jij bent toch die uitgezakte 30-er / 40-er die er zelf ook niet uit ziet met je jaren 70 bril en vlashaar.
Ik neem aan dat dit de verklaring is waarom je dat lelijke wijf in bescherming neemt. Immers, soort zoekt soort..

je gaat me toch niet zeggen dat dit topic daar nu onderwerp van gesprek is hequote:Op dinsdag 19 april 2005 11:55 schreef Redux het volgende:
Volgens mij had iemand op PF MM's telefoonnummer via z'n domein te pakken?

Wat een sukkel ben jij. Het is weer overduidelijk dat jij tot de laagsten der menselijke evolutionaire ladder behoort... domme boer.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:13 schreef Xebrozius het volgende:
Redux, ik heb ooit foto's van jou gezien...
Jij bent toch die uitgezakte 30-er / 40-er die er zelf ook niet uit ziet met je jaren 70 bril en vlashaar.
Ik neem aan dat dit de verklaring is waarom je dat lelijke wijf in bescherming neemt. Immers, soort zoekt soort..

Wat heeft dit ermee te maken?quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:55 schreef Redux het volgende:
Volgens mij had iemand op PF MM's telefoonnummer via z'n domein te pakken?

Niet te geloven. Dan moet je haar moeder afzeiken en niet dat meisje. Het is toch erg dat zo'n meisje zo door het leven moet, terwijl haar moeder de hoerige alcoholiste heeft uitgehangen!quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:15 schreef milagro het volgende:
Daar lijkt het idd op, en daarom is het dus extra leuk om zo iemand af te zeiken.

Erg ja, maar wel lachen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:22 schreef FuifDuif het volgende:
Niet te geloven. Dan moet je haar moeder afzeiken en niet dat meisje. Het is toch erg dat zo'n meisje zo door het leven moet, terwijl haar moeder de hoerige alcoholiste heeft uitgehangen!

showquote:

Lach jij ook om die kinderen uit Volendam die nu voor het leven getekend zijn door hun brandwonden? Vind je dat ook grappig? Vuile sadist!quote:

huh? dat jij iets niet van belang vindt betekent nog niet dat het niet van belang is.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Als het niet van belang is, waarom post je het dan![]()

Nee iemand die homoseksualteit beziet vanuit een tunnelvisie d.m.v. indoctrinatie is een verlicht persoon en staat ver boven de botte boer.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat een sukkel ben jij. Het is weer overduidelijk dat jij tot de laagsten der menselijke evolutionaire ladder behoort... domme boer.

Dat staat erbuiten. Ik reageerde op jouw uitspraak richting Redux. Jij bent zo iemand die denkt dat als iemand opkomt voor een ander, diegene kennelijk zichzelf wel moet identificeren met het slachtoffer. Nee, Xebrozius, er zijn gelukkig nog mensen die sociaal bewogen zijn en die redeneren en handelen uit respect en naastenliefde. En ja, dat zijn over het algemeen de wat meer ontwikkelde mensen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:27 schreef Xebrozius het volgende:
Nee iemand die homoseksualteit beziet vanuit een tunnelvisie d.m.v. indoctrinatie is een verlicht persoon en staat ver boven de botte boer.

Die kinderen hadden daar helemaal niet mogen zijn, er waren leeftijdsgrenzen, maar daar hebben zij zich niet aan gehouden. Dus ja, eigen schuld dikke wond.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:26 schreef FuifDuif het volgende:
Lach jij ook om die kinderen uit Volendam die nu voor het leven getekend zijn door hun brandwonden? Vind je dat ook grappig? Vuile sadist!

Op vakantie in Mallorca werden er sterrenflikkers uitgedeeld in een (notabene 538) kroeg terwijl daar net een compleet vliegtuig met Volendamslachtoffers binnengekomen wasquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:26 schreef FuifDuif het volgende:
Lach jij ook om die kinderen uit Volendam die nu voor het leven getekend zijn door hun brandwonden? Vind je dat ook grappig? Vuile sadist!

Oke, daar ben ik het wel mee eensquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:29 schreef The_Langolier het volgende:
Die kinderen hadden daar helemaal niet mogen zijn, er waren leeftijdsgrenzen, maar daar hebben zij zich niet aan gehouden. Dus ja, eigen schuld dikke wond.

Zelf heb ik er niet zoveel moeite mee, beetje zelfspot, lekker relativeren. Af en to een beetje shockeren en provoceren, moet kunnen. En het is inderdaad niet leuk voor ze dat die gasten verminkt zijn, maar ja, je doet er niets meer aan, dus ze moeten er maar mee leren omgaan. Je bent zoals je bent, accepteer dat maar.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:32 schreef FuifDuif het volgende:
Oke, daar ben ik het wel mee eens. Maar meer algemeen dan: vind jij het terecht om mensen belachelijk te maken om bepaalde karakteristieken waar zij zelf niets aan kunnen doen?

ja dat is leukquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:32 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Oke, daar ben ik het wel mee eens. Maar meer algemeen dan: vind jij het terecht om mensen belachelijk te maken om bepaalde karakteristieken waar zij zelf niets aan kunnen doen?

Foto?quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:37 schreef Steve-O het volgende:
Ik had ook een alien in de klas ogen stonden aan der zijkant hoofd![]()

Net zoals jij homo's beledigd.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:32 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |