Ja, zelf dat heb ik niet eens. Noch Schoenenreus.quote:Op maandag 25 april 2005 18:29 schreef HarigeKerel het volgende:
Achja Jeroen... gelukkig hebben we de Bristol nog
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 25 april 2005 20:16 schreef haagse_elfje het volgende:
Tis echt vreselijk slecht tegenover vorig jaar!
Inderdaad.quote:Op maandag 25 april 2005 20:16 schreef haagse_elfje het volgende:
in de buurt....
ehm nou nee, helemaal niet eens....Tis echt vreselijk slecht tegenover vorig jaar!
dan zou ik het toch eens proberen om PE1 te gaan kijken, want die was gewoon echt fantastisch. Zat goeie spanning in, lekker veel humor en het verveelde bijna nooit.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
misschien komt het ook gewoon doordat je het voor het eerst ziet, het is echt vernieuwend. als ik nu PE1 zou gaan kijken zou ik het vast niet zo ongelooflijk fantastisch veel beter dan PE2 vinden, zoals veel van jullie suggeren.
Aan de andere kant denk ik dat ze nu wel een beetje pech gehad hebben met het moment waarop sommige deelnemers eruit vielen. Nu blijven eigenlijk gewoon al de 4 saaiste koppels over, bij PE1 hadden ze het "geluk" dat de 2 meest rivaliserende koppels het ook tot in de laatste etappe brachten.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:44 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dan zou ik het toch eens proberen om PE1 te gaan kijken, want die was gewoon echt fantastisch. Zat goeie spanning in, lekker veel humor en het verveelde bijna nooit.
Japan zal dan idd wel een goeie optie zijn, alhoewel het daar niet zo arm is, dus ook minder leuk om liften enzoquote:Op woensdag 27 april 2005 20:31 schreef Juichtoon het volgende:
Ik was ook even aan het fantaseren over de PE3 route, wat denken jullie hier van?
[[url=http://img82.echo.cx/img82/7313/asia4xq.th.gif]afbeelding][/URL]
Niks Japan , recht door Noord-Korea met die hap ...quote:Op woensdag 27 april 2005 20:31 schreef Juichtoon het volgende:
Ik was ook even aan het fantaseren over de PE3 route, wat denken jullie hier van?
[[url=http://img82.echo.cx/img82/7313/asia4xq.th.gif]afbeelding][/URL]
quote:Op zondag 24 april 2005 21:42 schreef haagse_elfje het volgende:
Karla en Sofie blijven wel mijn toppertjes
Spoiler maar niet nee maar ik hoop zo op de EXIT van RINK en JORIEN.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:49 schreef misteriks het volgende:
[..]
Daarnet was op VT4 de beste aflevering van PE2 te zien![]()
schandalig jammer dat ik niet mag spoileren![]()
er is een spoilertopicquote:Op donderdag 28 april 2005 22:49 schreef misteriks het volgende:
[..]
Daarnet was op VT4 de beste aflevering van PE2 te zien![]()
schandalig jammer dat ik niet mag spoileren![]()
De aftocht van Herman en Zoon is echt een blunder van de productie geweest, evenals de eliminatie van Jeroen en Manja. Er zijn genoeg mogelijkheden tot manipulatie van de rangschikking, en die worden gewoon slecht (verkeerd dus) gebruikt. Wat dat betreft doet de producent het in Expeditie Robinson een stuk beter (dezelfde producent toch?).quote:Op woensdag 27 april 2005 18:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, hadden pakweg Herman & zoon nu nog in die race gezeten hadden we ons wellicht kreupel gelachen met hen in India. Of zie je Herman al de Himalaya beklimmen of zelfs maar alleen gaan liften in Nepal ?
Wat nou manipulatiequote:Op vrijdag 29 april 2005 18:21 schreef 18konijn het volgende:
[..]
De aftocht van Herman en Zoon is echt een blunder van de productie geweest, evenals de eliminatie van Jeroen en Manja. Er zijn genoeg mogelijkheden tot manipulatie van de rangschikking, en die worden gewoon slecht (verkeerd dus) gebruikt. Wat dat betreft doet de producent het in Expeditie Robinson een stuk beter (dezelfde producent toch?).
quote:Op zondag 1 mei 2005 13:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding] is ook al lang niet meer geweest
you've got to be kiddin' me....quote:Op zondag 1 mei 2005 13:55 schreef Liejannuh het volgende:
Ik kon me niet inhouden.Heb net op de site van VT4 zitten kijken en weer gaat degene eruit die als laatste aankomen.
En dat is niet leuk.
Ik vind dat toch een beetje een vage actie van de productie. Ik kan me wel voorstellen dat men halverwege opnieuw begint met de puntentelling, om te voorkomen dat een koppel te ver uitloopt of achterraakt, maar die sudden deaths leiden ertoe dat de tussenafleveringen nergens meer over gaan. En een slechte dag meteen leidt tot een exit.quote:Op zondag 1 mei 2005 13:55 schreef Liejannuh het volgende:
Heb net op de site van VT4 zitten kijken en weer gaat degene eruit die als laatste aankomen.
tis gewoon een naai streekquote:Op zondag 1 mei 2005 14:00 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik vind dat toch een beetje een vage actie van de productie. Ik kan me wel voorstellen dat men halverwege opnieuw begint met de puntentelling, om te voorkomen dat een koppel te ver uitloopt of achterraakt, maar die sudden deaths leiden ertoe dat de tussenafleveringen nergens meer over gaan. En een slechte dag meteen leidt tot een exit.
je merkt het vanavond welquote:Op zondag 1 mei 2005 14:01 schreef Remzz het volgende:
Ow....
Das idd denk ik niet leuk. Blijf maar hopen dat Rink en Jorien eruit gaan maar als ik het zo hoor gaat dat weer niet gebeuren.
Nahja, een naaistreek. Ik neem aan dat ze gedacht hebben dat ze op die manier de reeks spannender konden maken. Maar het tegendeel is eigenlijk het geval.quote:
Dat vind ik dus ook. Het is nu puur een kwestie van geluk of je doorbent en dat kan idd een dag tegenzitten.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:00 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik vind dat toch een beetje een vage actie van de productie. Ik kan me wel voorstellen dat men halverwege opnieuw begint met de puntentelling, om te voorkomen dat een koppel te ver uitloopt of achterraakt, maar die sudden deaths leiden ertoe dat de tussenafleveringen nergens meer over gaan. En een slechte dag meteen leidt tot een exit.
Ze hadden m.i. beter vanaf Nepal gewoon weer allemaal op 0 kunnen beginnen.
Ja, hou nu maar op met je gespoiler. Ik kijk niet op de site van VT4, maar ik voel de bui nu al hangen...quote:Op zondag 1 mei 2005 14:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Het is nu puur een kwestie van geluk of je doorbent en dat kan idd een dag tegenzitten.
Snap het dan ook helemaal niet. Want het zijn iedere keer leuke koppels die hier aan ten onder gaan!
Je weet toch niet wie ik leuk vind!quote:Op zondag 1 mei 2005 14:11 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ja, hou nu maar op met je gespoiler. Ik kijk niet op de site van VT4, maar ik voel de bui nu al hangen...![]()
ach ze zijn alle vier best leuk, dus als je het niet wilt weten weet je het ook nietquote:Op zondag 1 mei 2005 14:11 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ja, hou nu maar op met je gespoiler. Ik kijk niet op de site van VT4, maar ik voel de bui nu al hangen...![]()
Nou, ik welquote:Je weet toch niet wie ik leuk vind:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja ik vind Just en Brechtje enger eigenlijkquote:Op zondag 1 mei 2005 15:02 schreef fayle het volgende:
Vind niemand anders het raar (!) dat Rink en Jorien elkaar op de mond zoenen?
I mean, het is vader en dochter, niet man en vrouw.
Echt creepy (bovenop hun andere irritantheid).
jup daar zat ik ook al van te kijkenquote:Op zondag 1 mei 2005 15:02 schreef fayle het volgende:
Vind niemand anders het raar (!) dat Rink en Jorien elkaar op de mond zoenen?
I mean, het is vader en dochter, niet man en vrouw.
Echt creepy (bovenop hun andere irritantheid).
dat is gewoon ziek...quote:Op zondag 1 mei 2005 15:28 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja ik vind Just en Brechtje enger eigenlijk
Van mij mogen ze allemaal wieberen en mogen ze Hans, Elias en Reinier invliegenquote:Op zondag 1 mei 2005 17:13 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Hmmz, een saai futloos koppel. Die zouden wat mij betreft mogen wieberen vanavond.![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 17:14 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Van mij mogen ze allemaal wieberen en mogen ze Hans, Elias en Reinier invliegen![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 17:14 schreef HarigeKerel het volgende:
Van mij mogen ze allemaal wieberen en mogen ze Hans, Elias en Reinier invliegen![]()
Dat is inderdaad het leukste koppel wat nu nog over is, die het nog echt leuk maken.quote:Op zondag 1 mei 2005 18:11 schreef haagse_elfje het volgende:
Karla en Sofie gun ik echt de winst...
Zolang Roos erin blijft mag van mij alles gebeuren!quote:Op zondag 1 mei 2005 13:55 schreef Liejannuh het volgende:
Ik kon me niet inhouden.Heb net op de site van VT4 zitten kijken en weer gaat degene eruit die als laatste aankomen.
En dat is niet leuk.
Zekerquote:Op zondag 1 mei 2005 20:37 schreef Bruce117 het volgende:Natalie
![]()
Had het niet van haar verwacht, maar ze was gewoon goed in het spelletje
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |