dat het minder leuk is dat staat gewoon vast, de koppels zijn gewoon ontzettend saai....quote:Op maandag 25 april 2005 09:48 schreef keijz het volgende:
tja het is veel minder leuk dan vorig jaar
het is overigens nog niet zeker of er wel PE3 komt..
nou mn zus had zich opgegeven, maar ze kreeg bericht terug dat er waarschijnlijk geen pe3 komnt...quote:Op maandag 25 april 2005 10:31 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat het minder leuk is dat staat gewoon vast, de koppels zijn gewoon ontzettend saai....
wel jammer als er geen PE3 komt, als het wel zou komen dan geef ik mezelf op met mijn allerbeste vriend...
je hebt ook niet echt veel gemistquote:Op maandag 25 april 2005 11:12 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb het gisteren helaas niet kunnen zien, geen tijd enzo..
Je bent stiekem gewoon verliefdquote:Op maandag 25 april 2005 12:20 schreef Mudman het volgende:
Ik wel. Ik heb de ergernis factor gemist, helaas. De ergernisfactor in de vorm van een gigantische grijnzende kaak.
In het dagelijkse leven zou het me misschien niet opvallen, maar dan zou ik er ook niet zo vaak naar hoeven kijken.quote:
reizen is mijn hobby!quote:Op maandag 25 april 2005 13:03 schreef Nory het volgende:
Zooo, ook hobbyloos?Maar inderdaad, het is wel mooi. Alleen het heet PEKING Express, dus ik denk dat dit niet zo geschikt is.. So, Keep on dreaming
![]()
![]()
Ja, nu allemaal spijt hebben.quote:Op zondag 24 april 2005 22:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook niet..
Hoop dat iedereen die vorige week helemaal uit hun dak gingen vandaag wel genoten hebben van deze verschrikkelijk boeiende en spannende etappe..
wel een zeer goeie hobby!!!quote:Op maandag 25 april 2005 15:51 schreef Rainboww het volgende:
[..]
reizen is mijn hobby!
Enne.. dagdromen trouwens ook![]()
je moet toch iets te doen hebben op je werk..
Ja, zelf dat heb ik niet eens. Noch Schoenenreus.quote:Op maandag 25 april 2005 18:29 schreef HarigeKerel het volgende:
Achja Jeroen... gelukkig hebben we de Bristol nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |