Laten we deze opmerking even inlijsten en blijven herhalen. Je hebt helemaal gelijk!quote:Op zondag 24 april 2005 13:57 schreef Nory het volgende:
Ze waren niet het beste PE2-koppel, anders zouden ze er ook niet hebben uitgelegen![]()
Hoe kan je dat nou zeggen???quote:Op zondag 24 april 2005 19:32 schreef Remzz het volgende:
Vind ik eigenlijk wel vind het net zo leuk zoniet leuker dan vorig jaar....
Klopt. De gedachte aan PE2 zonder Manja en Jeroen zal veel mensen afschrikken.quote:Op zondag 24 april 2005 19:06 schreef haagse_elfje het volgende:
tis idd erg rustig...
komt door de TT schrikt af
Ja, dit heb ik ook.quote:Op zondag 24 april 2005 12:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat voor mij de lol er een beetje af is nu Jeroen en Manja eruit liggen. De manier waarop kan ik maar moeilijk verkroppen....
Zal wel gaan kijken maar toch met een flinke scheut weemoed naar het beste PE2-koppel: Jeroen en Manja!
Inderdaadquote:Op zondag 24 april 2005 20:44 schreef -Mk- het volgende:
Zonder jeroen en manja is het niet leuk meer.
We krijgen de ware Rink te zienquote:Op zondag 24 april 2005 20:38 schreef schatje het volgende:
Nou, wat een respect heeft Rink voor de bevolking.
Gaat ie een beetje lopen zeiken over de muziek en vraagt ie ook nog of het wat zachter kan.
Hij mag blij zijn dat ie een lift krijgt.
Mja, ik keek ook ff raar opquote:
quote:
Ik geef je volledig gelijk. W.b. Roosquote:Op zondag 24 april 2005 21:19 schreef haagse_elfje het volgende:
Maar goed voor de rest Roos zag er verdomd lekker uit in dat topjedat was ook denk ik het enige boeiende in deze etappe....Het is idd saai heel saai.....Er gebeurt niets spannends.... "zucht"
Da's echt wat voor vrouwenquote:Op zondag 24 april 2005 21:25 schreef Cheiron het volgende:
Wel lekker dubbel van die meiden, zeuren over de aandacht van mannen, en de volgende ochtend jezelf in je tietentruitje persen voor een betere lift
Ja, die Sophie moet snel een beetje bijsnacken.quote:
was het maar waar.....quote:Op zondag 24 april 2005 21:01 schreef misterDre het volgende:
Ik dacht toch ff een split second dat Roos naakt was![]()
Volgens mij had het Chinese bureau voor toerisme meer betaald.quote:Op zondag 24 april 2005 21:57 schreef mbn het volgende:
Mooie aflevering. Veel oog voor de omgeving en de cultuur.
Ik ook niet.quote:Op zondag 24 april 2005 21:45 schreef NiNi het volgende:
Ik vond het meteen niet meer leuk.
inderdaad. Wat een smerige teringzooi daar in Indiaquote:Op zondag 24 april 2005 22:00 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij had het Chinese bureau voor toerisme meer betaald.
Ik vond dit niet echt goede reclame voor India.
Ik heb al ergere beelden gezien van daar...quote:Op zondag 24 april 2005 22:03 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
inderdaad. Wat een smerige teringzooi daar in India![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 09:48 schreef keijz het volgende:
het is overigens nog niet zeker of er wel PE3 komt..
Inderdaad ja. Echt genant weer zeg..quote:Op zondag 24 april 2005 20:38 schreef schatje het volgende:
Nou, wat een respect heeft Rink voor de bevolking.
Gaat ie een beetje lopen zeiken over de muziek en vraagt ie ook nog of het wat zachter kan.
Hij mag blij zijn dat ie een lift krijgt.
dat het minder leuk is dat staat gewoon vast, de koppels zijn gewoon ontzettend saai....quote:Op maandag 25 april 2005 09:48 schreef keijz het volgende:
tja het is veel minder leuk dan vorig jaar
het is overigens nog niet zeker of er wel PE3 komt..
nou mn zus had zich opgegeven, maar ze kreeg bericht terug dat er waarschijnlijk geen pe3 komnt...quote:Op maandag 25 april 2005 10:31 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat het minder leuk is dat staat gewoon vast, de koppels zijn gewoon ontzettend saai....
wel jammer als er geen PE3 komt, als het wel zou komen dan geef ik mezelf op met mijn allerbeste vriend...
je hebt ook niet echt veel gemistquote:Op maandag 25 april 2005 11:12 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb het gisteren helaas niet kunnen zien, geen tijd enzo..
Je bent stiekem gewoon verliefdquote:Op maandag 25 april 2005 12:20 schreef Mudman het volgende:
Ik wel. Ik heb de ergernis factor gemist, helaas. De ergernisfactor in de vorm van een gigantische grijnzende kaak.
In het dagelijkse leven zou het me misschien niet opvallen, maar dan zou ik er ook niet zo vaak naar hoeven kijken.quote:
reizen is mijn hobby!quote:Op maandag 25 april 2005 13:03 schreef Nory het volgende:
Zooo, ook hobbyloos?Maar inderdaad, het is wel mooi. Alleen het heet PEKING Express, dus ik denk dat dit niet zo geschikt is.. So, Keep on dreaming
![]()
![]()
Ja, nu allemaal spijt hebben.quote:Op zondag 24 april 2005 22:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook niet..
Hoop dat iedereen die vorige week helemaal uit hun dak gingen vandaag wel genoten hebben van deze verschrikkelijk boeiende en spannende etappe..
wel een zeer goeie hobby!!!quote:Op maandag 25 april 2005 15:51 schreef Rainboww het volgende:
[..]
reizen is mijn hobby!
Enne.. dagdromen trouwens ook![]()
je moet toch iets te doen hebben op je werk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |