Ja, zelf dat heb ik niet eens. Noch Schoenenreus.quote:Op maandag 25 april 2005 18:29 schreef HarigeKerel het volgende:
Achja Jeroen... gelukkig hebben we de Bristol nog
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 25 april 2005 20:16 schreef haagse_elfje het volgende:
Tis echt vreselijk slecht tegenover vorig jaar!
Inderdaad.quote:Op maandag 25 april 2005 20:16 schreef haagse_elfje het volgende:
in de buurt....
ehm nou nee, helemaal niet eens....Tis echt vreselijk slecht tegenover vorig jaar!
dan zou ik het toch eens proberen om PE1 te gaan kijken, want die was gewoon echt fantastisch. Zat goeie spanning in, lekker veel humor en het verveelde bijna nooit.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
misschien komt het ook gewoon doordat je het voor het eerst ziet, het is echt vernieuwend. als ik nu PE1 zou gaan kijken zou ik het vast niet zo ongelooflijk fantastisch veel beter dan PE2 vinden, zoals veel van jullie suggeren.
Aan de andere kant denk ik dat ze nu wel een beetje pech gehad hebben met het moment waarop sommige deelnemers eruit vielen. Nu blijven eigenlijk gewoon al de 4 saaiste koppels over, bij PE1 hadden ze het "geluk" dat de 2 meest rivaliserende koppels het ook tot in de laatste etappe brachten.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:44 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dan zou ik het toch eens proberen om PE1 te gaan kijken, want die was gewoon echt fantastisch. Zat goeie spanning in, lekker veel humor en het verveelde bijna nooit.
Japan zal dan idd wel een goeie optie zijn, alhoewel het daar niet zo arm is, dus ook minder leuk om liften enzoquote:Op woensdag 27 april 2005 20:31 schreef Juichtoon het volgende:
Ik was ook even aan het fantaseren over de PE3 route, wat denken jullie hier van?
[[url=http://img82.echo.cx/img82/7313/asia4xq.th.gif]afbeelding][/URL]
Niks Japan , recht door Noord-Korea met die hap ...quote:Op woensdag 27 april 2005 20:31 schreef Juichtoon het volgende:
Ik was ook even aan het fantaseren over de PE3 route, wat denken jullie hier van?
[[url=http://img82.echo.cx/img82/7313/asia4xq.th.gif]afbeelding][/URL]
quote:Op zondag 24 april 2005 21:42 schreef haagse_elfje het volgende:
Karla en Sofie blijven wel mijn toppertjes
Spoiler maar niet nee maar ik hoop zo op de EXIT van RINK en JORIEN.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:49 schreef misteriks het volgende:
[..]
Daarnet was op VT4 de beste aflevering van PE2 te zien![]()
schandalig jammer dat ik niet mag spoileren![]()
er is een spoilertopicquote:Op donderdag 28 april 2005 22:49 schreef misteriks het volgende:
[..]
Daarnet was op VT4 de beste aflevering van PE2 te zien![]()
schandalig jammer dat ik niet mag spoileren![]()
De aftocht van Herman en Zoon is echt een blunder van de productie geweest, evenals de eliminatie van Jeroen en Manja. Er zijn genoeg mogelijkheden tot manipulatie van de rangschikking, en die worden gewoon slecht (verkeerd dus) gebruikt. Wat dat betreft doet de producent het in Expeditie Robinson een stuk beter (dezelfde producent toch?).quote:Op woensdag 27 april 2005 18:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, hadden pakweg Herman & zoon nu nog in die race gezeten hadden we ons wellicht kreupel gelachen met hen in India. Of zie je Herman al de Himalaya beklimmen of zelfs maar alleen gaan liften in Nepal ?
Wat nou manipulatiequote:Op vrijdag 29 april 2005 18:21 schreef 18konijn het volgende:
[..]
De aftocht van Herman en Zoon is echt een blunder van de productie geweest, evenals de eliminatie van Jeroen en Manja. Er zijn genoeg mogelijkheden tot manipulatie van de rangschikking, en die worden gewoon slecht (verkeerd dus) gebruikt. Wat dat betreft doet de producent het in Expeditie Robinson een stuk beter (dezelfde producent toch?).
quote:Op zondag 1 mei 2005 13:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding] is ook al lang niet meer geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |