Jaja, zal effe 1 bedenken. En moet jij niet slapen?quote:Op maandag 18 april 2005 23:10 schreef Alicey het volgende:
Geen topic titel!
Bij gebrek aan een "BOE" smiley :
Ik durf niet! Kom je me instoppen?quote:Op maandag 18 april 2005 23:22 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Jaja, zal effe 1 bedenken. En moet jij niet slapen?
En een nachtkusje toequote:
Haushofer studeertquote:Op dinsdag 19 april 2005 07:28 schreef Yosomite het volgende:
Een goede morgen allemaal.
19 april de dag van de opstand.
Alicey is er niet.
Haushofer studeert.
Het forum is er voor de Fokkers bij afwezigheid van de mods.
Lang leve het Fok proletariaat.
Ik hoop dat Nederlands in je pakket zit.quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:38 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Haushofer studeert. Beter gezegt: hij doet een wanhoopspoging. Maar nu ben ik net uit bed gekropen.
Nog wel hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2005 07:28 schreef Yosomite het volgende:
Een goede morgen allemaal.
19 april de dag van de opstand.
Alicey is er niet.
Ga je na AMD nu Tong stalken?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:37 schreef livEliveD het volgende:
Test For Privacy
Nou, waar heb ik een t en een d omgedraaid?quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik hoop dat Nederlands in je pakket zit.
Sorry, ik kon het echt even niet laten.
Die is heel mooi:een parel van de Nederlandse taal: Beter gezegtquote:Op dinsdag 19 april 2005 08:38 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Haushofer studeert. Beter gezegt: hij doet een wanhoopspoging. Maar nu ben ik net uit bed gekropen.
Mja, Nederlands is niet mn sterkste punt. Had zoiets als een 5 op het Centraal Examen.quote:
Misschien ben je een beetje dyslexisch? Ik heb dat zelf ook wel eens dat ik woorden verkeerd lees. Niet dat het niet-bestaande woorden zijn, dan lees ik vaak opnieuw, maar soms wel dat ik een heel ander woord lees, en ook inderdaad pas zo'n beetje aan het eind van de tekst het idee krijg van "Dit is onzinquote:Op dinsdag 19 april 2005 08:59 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mja, Nederlands is niet mn sterkste punt. Had zoiets als een 5 op het Centraal Examen.![]()
En ik lees ook vaak woorden die er helemaal niet zijn. Da's best grappig, dat je je dan een halve tekst afvraagt wat erfzonnen zijn, totdat je er achter komt dat het over erfzonden gaat
Het is dyslectisch. Niet dyslexischquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien ben je een beetje dyslexisch? Ik heb dat zelf ook wel eens dat ik woorden verkeerd lees. Niet dat het niet-bestaande woorden zijn, dan lees ik vaak opnieuw, maar soms wel dat ik een heel ander woord lees, en ook inderdaad pas zo'n beetje aan het eind van de tekst het idee krijg van "Dit is onzin" en dan pas ga terug lezen.
Applications of Quantum Physics. Heb niet echt college gevolgt, maar ik ben nu bezig om het boek door te spitten. Dus ik hoop dat ik het vrijdag haal. Zou wel fijn zijn, want er staan abnormaal veel punten voor het vakquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:08 schreef Yosomite het volgende:
Veel succes met het blokken Haus.
Welk tentamen heb je vrijdag?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:08 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Het is dyslectisch. Niet dyslexisch
Dat laatste komt mij ookwel bekend voor.. Vooral als ik in mijn hoofd met andere dingen bezig ben, raken er wel eens dingen door elkaar.quote:Maar idd, dat heb ik ook wel es. Dyslectisch zou ik iemand noemen die met moeite door teksten heen gaat. Dat heb ik niet, maar vaak wel dat ik woorden verkeerd lees, of lees zoals ik ze wil lezen.
We proberen je wat geduld bij te brengen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:08 schreef Reya het volgende:
Ik dacht eindelijk een keer te gaan rellen, zijn de mods alsnog aanwezig.
Dooie mus![]()
Dat je nieuwe muis een lang, gelukkig leven mag lijden!quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:13 schreef Reya het volgende:
Tijd om een nieuwe muis te gaan halen
En deze post legt meteen de geboortedatum vast
lijden? je gunt het beestje wel alle goedsquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat je nieuwe muis een lang, gelukkig leven mag lijden!
Zie het even in context, sly.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
lijden? je gunt het beestje wel alle goeds
Ow, het was bewust?quote:
Bijna altijd zo met katten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, hij had dus ook niks, maar ik bijna een hartaanval.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goedemorgen!
Mijn Maine Coon is gisteravond laat uit het dakraam gedonderd.Ik ben als een gek naar buiten gerend om hem op te halen, er mankeerde hem gelukkig niks. Heb 'm vervolgens uitgescholden wegens zijn onbezonnen gedrag.
Leuk dat je je goed vermaakt hebt!quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:42 schreef Doffy het volgende:
[..]Poes
Ben gisteravond naar Rufus Wainwright geweest. Ik heb al een hoop concerten meegemaakt, maar dit was toch wel een belevenis op zich... wat een nicht...
* Maethor googelt...quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goedemorgen!
Mijn Maine Coon is gisteravond laat uit het dakraam gedonderd.![]()
Eh... Niet uit je bekje hoop ik.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:43 schreef Alicey het volgende:
Ik lijk ook wel een maine coon. Kan ook bijna een bal maken van haren die ik zojuist er uit haal.
Sowieso kan er altijd iets mis gaan met verzending, dus zo onaannemelijk is het niet dat je geen codes hebt ontvangen.. Je bent er wel uitgekomen, of is het oorlog?quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bel ik net de FBTO, waar ik een spaarrekening heb, om een overboeking te doen. Vertelt die mevrouw me dat dat via de rekeningservicelijn moet en dat ik daarvoor een code heb ontvangen. Ik deel haar mee dat ik die niet ontvangen heb. Ik ben zo iemand die alles keurig in mapjes bewaart enzo, dus ik wist het zeker. Maar dat mens bleef bij hoog en bij laag beweren dat ik hem ontvangen had. Daar kan ik nou niet tegen hè. Alleen al professioneel gezien dient ze mij gelijk te geven.
"Verzekeren kan je zelf"quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
(FBTO verhaal)
Nee, ik slik haren zelden in.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eh... Niet uit je bekje hoop ik.
Ja.quote:
Nou, ik was wel een beetje geïrriteerd. Ik weet toch zeker wel wat ik wel en niet ontvangen heb? Maar goed, ze heeft de overmaking doorgegeven. Daarna heb ik meteen even Poolse zlotych besteld bij m'n gewone bank.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:45 schreef Alicey het volgende:
Sowieso kan er altijd iets mis gaan met verzending, dus zo onaannemelijk is het niet dat je geen codes hebt ontvangen.. Je bent er wel uitgekomen, of is het oorlog?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja.Het was even ter onderscheiding van mijn andere kat, een Britse Korthaar. Had ik gezegd "Mijn kat is uit het dakraan gedonderd", dan had men wrs. willen weten welke kat.
Mja, stiekum hoopte ik op een merk koelkast.quote:
Een koelkast spreek je niet zomaar bestraffend toe. Althans, de meeste mensen doen zoiets niet.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:50 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mja, stiekum hoopte ik op een merk koelkast.
Nee, nog steeds niet.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hey Alicey, heb jij die film over die Amerikaanse gevangenissen eigenlijk nog bekeken?
Ik ben je eeuwig dankbaar.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar nu heb je weer wat bijgeleerd!
Is een zlotych de Poolse munteenheid?quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik was wel een beetje geïrriteerd. Ik weet toch zeker wel wat ik wel en niet ontvangen heb? Maar goed, ze heeft de overmaking doorgegeven. Daarna heb ik meteen even Poolse zlotych besteld bij m'n gewone bank.
Hmm bij een vruchtbare dag moet ik meteen aan iets anders denken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:51 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ik ben je eeuwig dankbaar.
En zo vroeg op de morgen al! Dit kan niet anders dan een vruchtbare dag worden.
Ik praat niet tegen mijn koelkast.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:50 schreef Haushofer het volgende:
Mja, stiekum hoopte ik op een merk koelkast.
Ik wou net zeggen, als het een koelkast was geweest moesten we aan Lupa's geestelijke gezondheid gaan twijfelen. Of het was gewoon een hele moderne met spraakherkenning natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een koelkast spreek je niet zomaar bestraffend toe. Althans, de meeste mensen doen zoiets niet.
Volgens mij wordt er hier al een poosje flink aan mijn geestelijke gezondheid getwijfeld.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:53 schreef Maethor het volgende:
Ik wou net zeggen, als het een koelkast was geweest moesten we aan Lupa's geestelijke gezondheid gaan twijfelen. Of het was gewoon een hele moderne met spraakherkenning natuurlijk.
Da's jouw probleem.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm bij een vruchtbare dag moet ik meteen aan iets anders denken.
Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja. Eén euro is vier zlotych.
Uiteraard. Je lijkt soms best wel redelijk normaal, maar misschien is dat juist een dekmantel.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er hier al een poosje flink aan mijn geestelijke gezondheid getwijfeld.
Lupa heeft me al 2 dingen geleerd op de vroege morgen!quote:
Wie weet wat we op de meeting tegenkomen zeg...quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Uiteraard. Je lijkt soms best wel redelijk normaal, maar misschien is dat juist een dekmantel.
Hoi livE, maar waarom staat Tong op je icoon? En wat heeft hij misdaan om dat balkje voor zijn ogen te krijgen?quote:
Zie hier alvast hoe ik heel mooi de aandacht op Lupa weet te vestigen, en zelf buiten schot blijf.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:57 schreef Maethor het volgende:
[..]
Wie weet wat we op de meeting tegenkomen zeg...![]()
Neuuuhhh. Volgens mij ben je wel normaal in je bovenkamerquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Volgens mij wordt er hier al een poosje flink aan mijn geestelijke gezondheid getwijfeld.
Lupa wordt vast een hele goede juf!quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:57 schreef Maethor het volgende:
[..]
Lupa heeft me al 2 dingen geleerd op de vroege morgen!
Veel mensen hebben een eigen Tong icoon omdat zijn postaantal vandaag 100.000 wordtquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:58 schreef Alicey het volgende:
Hoi livE, maar waarom staat Tong op je icoon? En wat heeft hij misdaan om dat balkje voor zijn ogen te krijgen?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zie hier alvast hoe ik heel mooi de aandacht op Lupa weet te vestigen, en zelf buiten schot blijf.
Een deel van je gedrag is idd ..... zorgelijkquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:58 schreef Alicey het volgende:
Zie hier alvast hoe ik heel mooi de aandacht op Lupa weet te vestigen, en zelf buiten schot blijf.
De wetenschappelijke term daarvoor is impotentiequote:Op dinsdag 19 april 2005 09:59 schreef Maethor het volgende:
Ik durf niet meer te komen straks met al die enge vrouwen.
Is het een anti-climax als Tong vandaag een vrije dag neemt?quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Veel mensen hebben een eigen Tong icoon omdat zijn postaantal vandaag 100.000 wordt
47 posts per dag. Anders krijg je even een levenquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nog 257 posts en dan zit ik op 10.000
Wees niet bang voor mij, ik richt niet veel uit.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:59 schreef Maethor het volgende:
[..]
![]()
Mensen met zulke postaantallen kunnen dat niet veroorloven.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:01 schreef Alicey het volgende:
Is het een anti-climax als Tong vandaag een vrije dag neemt?
En dat bewijs van een totaal gebrek aan een leven moet gevierd worden?quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:59 schreef livEliveD het volgende:
Veel mensen hebben een eigen Tong icoon omdat zijn postaantal vandaag 100.000 wordt
Zorgelijk?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:00 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Een deel van je gedrag is idd ..... zorgelijk
quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:01 schreef livEliveD het volgende:
47 posts per dag. Anders krijg je even een leven![]()
Dan heb je officieel geen leven!quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nog 257 posts en dan zit ik op 10.000
Niet alle vrouwen zijn engquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:59 schreef Maethor het volgende:
[..]
![]()
Was het niet juist het tegenovergestelde?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
De wetenschappelijke term daarvoor is impotentieOk ok klopt niet helemaal
Een leven op Internet is ook een leven.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:03 schreef Doffy het volgende:
En dat bewijs van een totaal gebrek aan een leven moet gevierd worden?![]()
Ik heb een rustig verleden. Met mijn 36 gemiddeld heb ik een iets betere dekmantel.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
47 posts per dag. Anders krijg je even een leven![]()
Misschien heeft hij een secretaresse?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:02 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mensen met zulke postaantallen kunnen dat niet veroorloven.
Maar jij zit een jaar langer dan ik op Fok.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:03 schreef Alicey het volgende:
Dan heb je officieel geen leven!
Ik zit geloof ik al bijna op 20.000![]()
Je leven is statistisch gezien allemaal verbeterd dan!quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Er zijn tijdens geweest dat ik op meer dan zeventig per dag zat, dus ik hèb al een leven!
"Whatever you do will be insignificant, but it is very important that you do it."quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:03 schreef Doffy het volgende:
En dat bewijs van een totaal gebrek aan een leven moet gevierd worden?![]()
I know, I know. Ik doelde op Alicey & Lupa. Maar ook die schijnen mee te vallen...quote:
Inderdaad, we moeten niet te snel oordelen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een leven op Internet is ook een leven.![]()
![]()
Misschien is Tong wel een zwaar gehandicapt iemand die verder niks kan.
Ik heb pas een rustig verleden. Een jaar (in het begin) me account niet gebruikenquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:05 schreef Alicey het volgende:
Ik heb een rustig verleden. Met mijn 36 gemiddeld heb ik een iets betere dekmantel.
Dat ziet er toch heel netjes uit?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:05 schreef miss_sly het volgende:
Ik zit pas op 5474 posts, gemiddeld 4 per dag...
Dat krijg je als oldbie met leven
Met deze cloon bedoel je?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar jij zit een jaar langer dan ik op Fok.
Das heel niet slecht heurquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:05 schreef miss_sly het volgende:
Ik zit pas op 5474 posts, gemiddeld 4 per dag...
Dat krijg je als oldbie met leven
De vorige meet is er voor mij in ieder geval niemand gevlucht. Zaterdag kan ik beoordelen of Lupa meevalt. Mocht er na zaterdag niets van mij worden vernomen, dan heeft Lupa iets met mij uitgehaald!quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:06 schreef Maethor het volgende:
[..]
I know, I know. Ik doelde op Alicey & Lupa. Maar ook die schijnen mee te vallen...
Ja, dat is waar. Zou je zo vriendelijk willen zijn om de postaantallen van je clones bij elkaar op te tellen? Dan krijgen we een eerlijk beeld.quote:
Ik en spelling? Nee das geen goede combiquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig met ei/ij? Net schreef iemand 'weizigen'. Weten mensen het verschil niet meer ofzo? Is het iets nieuws?
Dat is inderdaad zo'n beetje het toppunt van rustig doen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb pas een rustig verleden. Een jaar (in het begin) me account niet gebruiken![]()
Hmm. Idee!quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:08 schreef Alicey het volgende:
De vorige meet is er voor mij in ieder geval niemand gevlucht. Zaterdag kan ik beoordelen of Lupa meevalt. Mocht er na zaterdag niets van mij worden vernomen, dan heeft Lupa iets met mij uitgehaald!
Nederlanders zijn te laks mbt hun taal...quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig met ei/ij? Net schreef iemand 'weizigen'. Weten mensen het verschil niet meer ofzo? Is het iets nieuws?
Wat is er zaterdag?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:08 schreef Alicey het volgende:
De vorige meet is er voor mij in ieder geval niemand gevlucht. Zaterdag kan ik beoordelen of Lupa meevalt. Mocht er na zaterdag niets van mij worden vernomen, dan heeft Lupa iets met mij uitgehaald!
Het valt mij ook steeds vaker op ja.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik houd het in de gaten!quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Had het niet specifiek over jou, hoor, meer over de algemene tendens die ik meen waar te nemen op Fok.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:09 schreef livEliveD het volgende:
Ik en spelling? Nee das geen goede combi![]()
Volgens mij heb ik met mijn andere clones niet meer dan 6000-7000 posts gemaakt..quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Zou je zo vriendelijk willen zijn om de postaantallen van je clones bij elkaar op te tellen? Dan krijgen we een eerlijk beeld.
Ah een echte vrouwendag. Shoppen en kleding passen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:10 schreef Alicey het volgende:
Het gevaar uit Leeuwaarden meets het gevaar uit Rotterdam.
Idd. Tenzij je dyslexie hebt, is spelling iets wat voor elke VMBO'er te leren valt. Zo moeilijk is het niet. En ook dyslectici kunnen heel behoorlijk leren spellen, het gaat bij hen meer om specifieke zaken zoals klankverwisseling en -verdubbeling e.d.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:09 schreef Maethor het volgende:
Nederlanders zijn te laks mbt hun taal...![]()
Het is volgens mij iets globaals. In Engelse posts zie ik ook heel vaak tenenkrommende fouten..quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:09 schreef Maethor het volgende:
[..]
Nederlanders zijn te laks mbt hun taal...![]()
Ooit, op het dach, zullen jouw het spesjaal over mei hebbenquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Had het niet specifiek over jou, hoor, meer over de algemene tendens die ik meen waar te nemen op Fok.
Nou, dat is toch nog aardig wat...quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:10 schreef Alicey het volgende:
Volgens mij heb ik met mijn andere clones niet meer dan 6000-7000 posts gemaakt..
Best nog wel wat inderdaad ja.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, dat is toch nog aardig wat...
Bij mij is het ook pure laksheid en totaal geen zin om het te leren. Als ze me maar begrijpen is mijn motto maar gaandeweg ben ik wel iets beter geworden. Ik weet inmiddels hoe je "sowieso" schrijftquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Idd. Tenzij je dyslexie hebt, is spelling iets wat voor elke VMBO'er te leren valt. Zo moeilijk is het niet. En ook dyslectici kunnen heel behoorlijk leren spellen, het gaat bij hen meer om specifieke zaken zoals klankverwisseling en -verdubbeling e.d.
Dat gaat waarschijnlijk wel meevallen, al is het maar omdat mijn budget ook beperkt is.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ah een echte vrouwendag. Shoppen en kleding passen?![]()
Dat is zo, maar bijvoorbeeld Vlamingen hechten veel meer aan de Nederlandse taal.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is volgens mij iets globaals. In Engelse posts zie ik ook heel vaak tenenkrommende fouten..
Mijn Engels is beter dan dat van de gemiddelde Amerikaan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:12 schreef Alicey het volgende:
Het is volgens mij iets globaals. In Engelse posts zie ik ook heel vaak tenenkrommende fouten..
Maar officiele brieven haal je dan toch wel door een spellingscontrole neem ik aan?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Bij mij is het ook pure laksheid en totaal geen zin om het te leren.
quote:Als ze me maar begrijpen is mijn motto maar gaandeweg ben ik wel iets beter geworden. Ik weet inmiddels hoe je "sowieso" schrijft
Het is mij nog niet opgevallen dat je veel taalfouten maakt, dat is een goed teken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:14 schreef livEliveD het volgende:
Bij mij is het ook pure laksheid en totaal geen zin om het te leren. Als ze me maar begrijpen is mijn motto maar gaandeweg ben ik wel iets beter geworden. Ik weet inmiddels hoe je "sowieso" schrijft
Ik ben dus niet de enige die dat opvalt kennelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn Engels is beter dan dat van de gemiddelde Amerikaan.Dat is echt niet best, hoe die mensen schrijven soms; ik heb me al eens afgevraagd of er daar überhaupt spellingonderwijs bestáát.
In andere subfora moet je ook absoluut niets zeggen van spellingsfouten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is mij nog niet opgevallen dat je veel taalfouten maakt, dat is een goed teken.
Hier in WFL is het trouwens sowieso beter dan in sommige andere subfora.
Vriendinquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:15 schreef Alicey het volgende:
Maar officiele brieven haal je dan toch wel door een spellingscontrole neem ik aan?
Willen jullie me creditcard lenen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:14 schreef Alicey het volgende:
Dat gaat waarschijnlijk wel meevallen, al is het maar omdat mijn budget ook beperkt is.
Goh, bekend principe.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vriendin
Daarnaast kan ik heel veel als ik het echt wil![]()
Ik ken dat.. Ik moet eens uitzoeken hoe ik OpenOffice dat afleer. Die verbetert ook automatisch spelfouten en typefouten. Het enige wat jammer is, is dat het geval in het Engels werk, en ik hoofdzakelijk in het Nederlands. Ik kan dus iedere keer de spellinscontrole gaan verbeteren.quote:Verder tik ik lange posts in winword omdat dit makkelijker schrijft dus die haalt er vaak ook nog wel wat uit.
Kijk, op die manier komen we er wel!quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Willen jullie me creditcard lenen?![]()
En Haus is één van de users die het aantal toch flink naar boven trektquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is mij nog niet opgevallen dat je veel taalfouten maakt, dat is een goed teken.
Hier in WFL is het trouwens sowieso beter dan in sommige andere subfora.
Het is ook best wel cute.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:21 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En Haus is één van de users die het aantal toch flink naar boven trektMaar verbeter me maar hoor.
Zelfkennis is een groot goed.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:21 schreef Haushofer het volgende:
En Haus is één van de users die het aantal toch flink naar boven trekt![]()
Zei ik tochquote:
Nou hup, lekker shoppen dames en neem een stropdas voor me meequote:
Mja, ik ben ff pauze aan t houden ej. Strax weer doorstomenquote:
Even pauze hoort erbijquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:34 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mja, ik ben ff pauze aan t houden ej. Strax weer doorstomen
Bij is de concentratie meestal na een half uur ook ver te zoekenquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Even pauze hoort erbij
Ik ben niet zo goed in geconcentreerd leren; ik vind altijd dat ik te vaak en te lang pauze verdiend heb
En dan? Dan doe je van alles behalve leren, of kun je jezelf dan nog ergens toe zetten en is dat ook zinvol?quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:36 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Bij is de concentratie meestal na een half uur ook ver te zoeken![]()
Dan ploeter ik een beetje doorquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dan? Dan doe je van alles behalve leren, of kun je jezelf dan nog ergens toe zetten en is dat ook zinvol?
Mijn vriend heeft Werktuigbouwkunde gestudeerd aan de Uni Twente, en ik heb zijn dictaten wel eens gezien: dat is echt onoverkomelijk voor iemand als ik. Ik raak al in paniek als ik een simpele formule zie, maar die enorme formules uit die dictaten zijn echt belachelijk. Dat valt toch niet te leren of te snappen of mee te werken?quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:44 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dan ploeter ik een beetje doorMaar sommige berekeningen zijn ook wel erg lang-dradig....
Poppetjes tekenen doe ik ook nog wel es.
Universiteit van Twentequote:Op dinsdag 19 april 2005 12:48 schreef miss_sly het volgende:
Mijn vriend heeft Werktuigbouwkunde gestudeerd aan de Uni Twente, en ik heb zijn dictaten wel eens gezien: dat is echt onoverkomelijk voor iemand als ik. Ik raak al in paniek als ik een simpele formule zie, maar die enorme formules uit die dictaten zijn echt belachelijk. Dat valt toch niet te leren of te snappen of mee te werken?
Studeer jij in Twente?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Universiteit van Twente
Hoe heet ie?
@Haus: concentratie meer dan 30 minuten volhouden is bij mij ook een probleem![]()
Hei leuk, dat doe ik ook en ook daar.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:48 schreef miss_sly het volgende:
Mijn vriend heeft Werktuigbouwkunde gestudeerd aan de Uni Twente, en ik heb zijn dictaten wel eens gezien: dat is echt onoverkomelijk voor iemand als ik. Ik raak al in paniek als ik een simpele formule zie, maar die enorme formules uit die dictaten zijn echt belachelijk. Dat valt toch niet te leren of te snappen of mee te werken?
Erg veel volgens mijquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:28 schreef STORMSEEKER het volgende:
ik ben benieuwd hoe veel FOK!kers en hier rondlopen, wellicht zelfs mij bekende fokkers..
Hehehequote:Op dinsdag 19 april 2005 13:31 schreef livEliveD het volgende:
Erg veel volgens mij
Nu woon ik op dit moment in Amsterdam dus wees gerust
Ik ben ouderquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:30 schreef livEliveD het volgende:
Ja INF idd. Das toch meer mijn ding. Maar die school heeft wel vakken die overlappen zoals bepaalde wiskunde lessen en keuzevakken. Hoe oud ben jij eigenlijk als ik vragen mag?
Ps. Zijn naam mailen kan natuurlijk ook
Jij bent van een andere lichtingquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:28 schreef STORMSEEKER het volgende:
[..]
Hei leuk, dat doe ik ook en ook daar.![]()
Tja, die dictaten, daar wordt je af en toe niet vrolijk van, maar het is over het algemeen wel te doen.
ik ben benieuwd hoe veel FOK!kers en hier rondlopen, wellicht zelfs mij bekende fokkers..
In 2002 in een doegroep met dispuit ja.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:33 schreef miss_sly het volgende:
Jij bent van een andere lichting
Heb je meegedaan met de intro en in een doegroep gezeten?
Even denken... ik meen dat mijn vriend in 2002 niet meer mee heeft gedaan met de intro; dat is alweer zo lang geledenquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:35 schreef STORMSEEKER het volgende:
[..]
In 2002 in een doegroep met dispuit ja.
Tja, dat dacht ik in het begin ook...had ik ook zoiets van "had ik niet beter psychologie kunnen gaan studeren ofzo". Maar daar kijk je nu wat anders tegenaan. En da's maar goed ook, want nu krijgen we soms afleidingen die de 4 a-4 tjes makkelijk voorbij gaan. En dan moet je er toch wat doorheen kunnen prikken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mja eerst Havo, in 2 jaar mts gehaald, 4 jaar hbo daarna, en nu bijna klaar met 3 jaar uni (nog enkele maanden en ik ben klaar). Tijd om te gaan werkenquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:52 schreef miss_sly het volgende:
Je bent pas laat gaan studeren dan?
Dan ken je mijn vriend ook niet, want die is volgens mij in 2002 afgestudeerd.
Of net in 2003, dat kan ook, maar toen was hij dus al eventjes niet meer op de UT, want hij is extern afgestudeerd.
denk het wel, maar ik heb geen zin om zo lang te rijden. ga ik liever een boekje lezenquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:30 schreef miss_sly het volgende:
Met de trein naar Luxemburg? Is met de auto niet sneller? Je bent zo in Luxemburg!
Hej Lupaquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:![]()
![]()
Even snel hoi in de pauze tussen twee colleges!
![]()
![]()
mja, je hebt me toch overtuigdquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:42 schreef miss_sly het volgende:
Luxemburg is een uurtje of 3 rijden, toch?
Maar lekker in de trein met een goed boek of wegdommelend is eigenlijk niet verkeerd
Ik heb twee weken geleden een avondje zitten fokken met gprs vanauit Brussel. Ik heb tenslotte 100MB vrij dataverkeer per maand. Kreeg van de week de rekening...eur 90...zie 'kleine lettetjes' in de T-Mobile overeenkomst...geldt alleen binnen Nederland...quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:32 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
denk het wel, maar ik heb geen zin om zo lang te rijden. ga ik liever een boekje lezen
helaas nog geen UMTS kaartje, anders had ik kunnen fokken in de trein
en zo in Luxemburg vanuit Amsterdam valt ook wel mee, Brussel is al twee tot twee en een half uur.
leuk zulke kleine lettertjesquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:02 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik heb twee weken geleden een avondje zitten fokken met gprs vanauit Brussel. Ik heb tenslotte 100MB vrij dataverkeer per maand. Kreeg van de week de rekening...eur 90...zie 'kleine lettetjes' in de T-Mobile overeenkomst...geldt alleen binnen Nederland...![]()
Oh mèn, dat meen je toch niet. Fokken is leuk, maar 90 euro voor een avondje fokken?quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:02 schreef SingleCoil het volgende:
Ik heb twee weken geleden een avondje zitten fokken met gprs vanauit Brussel. Ik heb tenslotte 100MB vrij dataverkeer per maand. Kreeg van de week de rekening...eur 90...zie 'kleine lettetjes' in de T-Mobile overeenkomst...geldt alleen binnen Nederland...![]()
Way to go, negerinquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb vandaagbling-bling
gekocht.
![]()
![]()
Verbaast mij ook, maar de live webstream (http://www.foxnews.com/projects/livestream/player.html) laat duidelijk witte rook en een uitzinnige menigte zien. Maar misschien is het wel lichtzwarte rookquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nu al?
Ik hoop het ook nietquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Laat het alsjeblieft niet Ratzinger zijn!
Dank je!quote:
Alicey!quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:03 schreef Alicey het volgende:
Dank je!
Ik was er weer zoals je ziet. Het is op een kleinigheidje na allemaal goed verlopen.
Ik zal het straks eens vragen aan Haus.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zei ik toch![]()
En ik zal aardig tegen Haus doen![]()
Sorry, maar ik ben er weer hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:42 schreef livEliveD het volgende:
Alicey die weggaat is wel een enorme topickiller![]()
Het fokschaap lijkt zelfs verloren.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:50 schreef Doffy het volgende:
Wij schaapjes zijn verdoold zonder onze herder
Een snelle blik op de SC leert mij toch dat je wel je best hebt gedaan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:32 schreef Haushofer het volgende:
Ja, Alicey: Queen of slowchatBen zelf niet zo'n slowchatter, geloof ik.
Het verloren schaap is terug!quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:25 schreef het_fokschaap het volgende:
zo naar Luxemburg. Met de trein, dan kan ik lekker lezen. Al moet het wel een dik boek zijn, want het is een behoorlijke trip
Nou, echt vanzelfsprekend vind ik dat niet. Bij mijn weten kiezen bijvoorbeeld nonnen en monniken hun nieuwe naam ook niet, dit maakt deel uit van hun inwijding. Bij de Hare Krishna's is dat ook zo.quote:
Wie kan zich het recht aanmatigen de Heilige Vader van een naam te voorzien, behalve hijzelf?quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, echt vanzelfsprekend vind ik dat niet. Bij mijn weten kiezen bijvoorbeeld nonnen en monniken hun nieuwe naam ook niet, dit maakt deel uit van hun inwijding. Bij de Hare Krishna's is dat ook zo.
Ik dacht het wel ja.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik hoor net dat die pauzen hun eigen nieuwe naam kiezen?
God natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:11 schreef Doffy het volgende:
Wie kan zich het recht aanmatigen de Heilige Vader van een naam te voorzien, behalve hijzelf?
De RKK moet ook iets hebben om zich te onderscheiden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, echt vanzelfsprekend vind ik dat niet. Bij mijn weten kiezen bijvoorbeeld nonnen en monniken hun nieuwe naam ook niet, dit maakt deel uit van hun inwijding. Bij de Hare Krishna's is dat ook zo.
Valse paus? Wat heb ik gemist?quote:[b]Op dinsdag 19 april 2005 18:11
We hebben dus een nieuwe paus begrijp ik? Na de valse paus van vanmiddag.
Juist. Net zoals God via de kardinalen de paus gekozen heeft...quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
God natuurlijk.
Ja, tuurlijk. Ze hebben immers eerst de Heilige Geest aangeroepen. Doet me denken aan Indianen die rond een vuur dansen om regen op te roepen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:13 schreef Doffy het volgende:
Juist. Net zoals God via de kardinalen de paus gekozen heeft...
Zwarte rook die op witte rook leek, en kerkklokken die luidden omdat het 12 uur was.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Valse paus? Wat heb ik gemist?
Ah, iedereen in de stress door vals alarm dus. Ik zat op school en heb het hele drama dus niet meegekregen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:16 schreef Alicey het volgende:
Zwarte rook die op witte rook leek, en kerkklokken die luidden omdat het 12 uur was.
Inderdaad...quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is het eigenlijk ook een absurde poppenkast...
Ik vond Jan Klaassen en Katrijn vroeger ook al zo leukquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is het eigenlijk ook een absurde poppenkast...
Of één van de italianen. Eén troost: als het Ratzinger is, dan zal de RK kerk niet veel populairder worden in de toekomst...quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben bang dat het Ratzinger wordt... Omdat het maar zo kort duurde...
Ik zat in de trein even te wappen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ah, iedereen in de stress door vals alarm dus. Ik zat op school en heb het hele drama dus niet meegekregen.
Niet bij ons, wel in de landen waar het katholicisme nu zo snel groeit...quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:20 schreef Doffy het volgende:
Of één van de italianen. Eén troost: als het Ratzinger is, dan zal de RK kerk niet veel populairder worden in de toekomst...
quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ratzinger..
Dat zal wel meevallen denk ik... Joh. Paulus II was op sommige gebieden ook vrij conservatief, maar daar trok men zich in Europa gewoon niet zoveel van aan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:22 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Dat zal de doodsteek voor de roomse kerk in Europa zijn (hoop ik)
Dat is dan ook een geëxcommuniceerd boekquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb een hekel aan die Ratzinger sinds ik The Da Vinci Code heb gelezen.Hij speelt er een rol in.
LOLquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:26 schreef Doffy het volgende:
Dat is dan ook een geëxcommuniceerd boek![]()
met dank aan de inquisitiecommissie waar Ratzinger de voorzitter van is
Het is een geweldige fundamentalistische hufter die zich sluw weet te presenteren, voldoet dus volledig aan de eisen als nieuwe paus. Hij is alleen al een beetje oud.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb een hekel aan die Ratzinger sinds ik The Da Vinci Code heb gelezen.Hij speelt er een rol in.
Ja, men vond hem geweldig, maar verder werd hij genegeerd. De nieuwe paus zal het opnieuw moeten waarmaken en ik denk dat er binnen wat er van de katholieke gemeenschap in Europa nog over is, een heleboel onbeantwoorde vragen en onopgeloste problemen zijn die de overleden paus door zijn populariteit en charisma opzij wist te schuiven. Die twistpunten krijgt deze paus nu op zijn bord, en die zal hij niet zo makkelijk weten weg te wuiven.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:25 schreef Maethor het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen denk ik... Joh. Paulus II was op sommige gebieden ook vrij conservatief, maar daar trok men zich in Europa gewoon niet zoveel van aan.
Donald Duck IIquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat had je dan gedacht? Paus Jack Jimmy I?
De heilige geest heeft gewerkt door de kardinalenquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zou de heilige geest hier blij mee zijn? Hij heeft niet eens meegestemd.
Nee, de heilige geest had het drukker met maagden bevruchten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zou de heilige geest hier blij mee zijn? Hij heeft niet eens meegestemd.
33 Dagen is een mooi getal. Evenveel dagen als Jezus jaren telde toen hij werd gekruisigd. Daar gaan we voor.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:45 schreef Doffy het volgende:
Maar goed, hij is 78, dus met wat geluk is ie net als JP de 1e in 33 dagen dood
De ouwe viespeuk. Doen ze in Afrika ook graag, maagden bevruchten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:48 schreef Alicey het volgende:
Nee, de heilige geest had het drukker met maagden bevruchten.
De heilige geest zou ook wel eens aan het condoom mogenquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:48 schreef Alicey het volgende:
Nee, de heilige geest had het drukker met maagden bevruchten.
De heilige geest is vast een neger.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De ouwe viespeuk. Doen ze in Afrika ook graag, maagden bevruchten.
De heilige geest heeft geen ballen, en durft niet op te komen tegen het verbod van Rome.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:51 schreef Doffy het volgende:
[..]
De heilige geest zou ook wel eens aan het condoom mogen
De heilige geest is indd een slappe zak.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:52 schreef Alicey het volgende:
De heilige geest heeft geen ballen, en durft niet op te komen tegen het verbod van Rome.
Ik denk dat je niet bang hoeft te zijn dat de heilige geest hem voltrekt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:53 schreef Doffy het volgende:
[..]
De heilige geest is indd een slappe zak.
Ow jee, staat hier nu de doodstraf op?
Ik heb de heilige geest, en de rest van alle kerken, al zo vaak beledigd, dat ik dan allang een zeer vreselijke dood had moeten stervenquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:54 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat je niet bang hoeft te zijn dat de heilige geest hem voltrekt.
Ik ook, en het italiaans ookquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vet cool, ik kan dat Latijn best aardig volgen.
Op èlke zonde staat de doodstraf. En als het aan Ratzinger ligt gaan mensen als jij zéker naar de hel.quote:
Precies. En zoals we al hadden vastgesteld, is het in de hel eigenlijk veel gezelliger dan daarbovenquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Op èlke zonde staat de doodstraf. En als het aan Ratzinger ligt gaan mensen als jij zéker naar de hel.Maar wees gerust, ik ben daar ook te vinden.
Ja, leuk is dat. De laatste keer dat ik in Itelië was, had ik na een week al heel veel opgepikt. Denk dat ik het in een maand of twee onder de knie zou hebben. En dan zeggen ze dat Latijn nutteloos is.quote:
Ik ben er ook te vinden, maar ik schijn zwaarder gestraft te moeten worden dan jullie.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:56 schreef Doffy het volgende:
[..]
Precies. En zoals we al hadden vastgesteld, is het in de hel eigenlijk veel gezelliger dan daarboven
Dat lijkt me evident.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:57 schreef Alicey het volgende:
Ik ben er ook te vinden, maar ik schijn zwaarder gestraft te moeten worden dan jullie.
Latijn isquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, leuk is dat. De laatste keer dat ik in Itelië was, had ik na een week al heel veel opgepikt. Denk dat ik het in een maand of twee onder de knie zou hebben. En dan zeggen ze dat Latijn nutteloos is.
Tsja, jij mag de scepter over ons zwaaien op dit forum. Daarvoor zul je moeten boeten in het hiernamaalsquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:57 schreef Alicey het volgende:
Ik ben er ook te vinden, maar ik schijn zwaarder gestraft te moeten worden dan jullie.
Huh, en dat past?quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn hond heeft zojuist plaatsgenomen in de wasmand die hier midden in de kamer staat.
Ratzinger, ech wel!quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:03 schreef Reya het volgende:
Maar veel conservatiever dan Jan-Paul kan het toch niet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |