Eh... Niet uit je bekje hoop ik.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:43 schreef Alicey het volgende:
Ik lijk ook wel een maine coon. Kan ook bijna een bal maken van haren die ik zojuist er uit haal.
Sowieso kan er altijd iets mis gaan met verzending, dus zo onaannemelijk is het niet dat je geen codes hebt ontvangen.. Je bent er wel uitgekomen, of is het oorlog?quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bel ik net de FBTO, waar ik een spaarrekening heb, om een overboeking te doen. Vertelt die mevrouw me dat dat via de rekeningservicelijn moet en dat ik daarvoor een code heb ontvangen. Ik deel haar mee dat ik die niet ontvangen heb. Ik ben zo iemand die alles keurig in mapjes bewaart enzo, dus ik wist het zeker. Maar dat mens bleef bij hoog en bij laag beweren dat ik hem ontvangen had. Daar kan ik nou niet tegen hè. Alleen al professioneel gezien dient ze mij gelijk te geven.
"Verzekeren kan je zelf"quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
(FBTO verhaal)
Nee, ik slik haren zelden in.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eh... Niet uit je bekje hoop ik.
Ja.quote:
Nou, ik was wel een beetje geïrriteerd. Ik weet toch zeker wel wat ik wel en niet ontvangen heb? Maar goed, ze heeft de overmaking doorgegeven. Daarna heb ik meteen even Poolse zlotych besteld bij m'n gewone bank.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:45 schreef Alicey het volgende:
Sowieso kan er altijd iets mis gaan met verzending, dus zo onaannemelijk is het niet dat je geen codes hebt ontvangen.. Je bent er wel uitgekomen, of is het oorlog?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja.Het was even ter onderscheiding van mijn andere kat, een Britse Korthaar. Had ik gezegd "Mijn kat is uit het dakraan gedonderd", dan had men wrs. willen weten welke kat.
Mja, stiekum hoopte ik op een merk koelkast.quote:
Een koelkast spreek je niet zomaar bestraffend toe. Althans, de meeste mensen doen zoiets niet.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:50 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mja, stiekum hoopte ik op een merk koelkast.
Nee, nog steeds niet.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hey Alicey, heb jij die film over die Amerikaanse gevangenissen eigenlijk nog bekeken?
Ik ben je eeuwig dankbaar.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar nu heb je weer wat bijgeleerd!
Is een zlotych de Poolse munteenheid?quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik was wel een beetje geïrriteerd. Ik weet toch zeker wel wat ik wel en niet ontvangen heb? Maar goed, ze heeft de overmaking doorgegeven. Daarna heb ik meteen even Poolse zlotych besteld bij m'n gewone bank.
Hmm bij een vruchtbare dag moet ik meteen aan iets anders denken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:51 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ik ben je eeuwig dankbaar.
En zo vroeg op de morgen al! Dit kan niet anders dan een vruchtbare dag worden.
Ik praat niet tegen mijn koelkast.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:50 schreef Haushofer het volgende:
Mja, stiekum hoopte ik op een merk koelkast.
Ik wou net zeggen, als het een koelkast was geweest moesten we aan Lupa's geestelijke gezondheid gaan twijfelen. Of het was gewoon een hele moderne met spraakherkenning natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een koelkast spreek je niet zomaar bestraffend toe. Althans, de meeste mensen doen zoiets niet.
Volgens mij wordt er hier al een poosje flink aan mijn geestelijke gezondheid getwijfeld.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:53 schreef Maethor het volgende:
Ik wou net zeggen, als het een koelkast was geweest moesten we aan Lupa's geestelijke gezondheid gaan twijfelen. Of het was gewoon een hele moderne met spraakherkenning natuurlijk.
Da's jouw probleem.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm bij een vruchtbare dag moet ik meteen aan iets anders denken.
Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja. Eén euro is vier zlotych.
Uiteraard. Je lijkt soms best wel redelijk normaal, maar misschien is dat juist een dekmantel.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er hier al een poosje flink aan mijn geestelijke gezondheid getwijfeld.
Lupa heeft me al 2 dingen geleerd op de vroege morgen!quote:
Wie weet wat we op de meeting tegenkomen zeg...quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Uiteraard. Je lijkt soms best wel redelijk normaal, maar misschien is dat juist een dekmantel.
Hoi livE, maar waarom staat Tong op je icoon? En wat heeft hij misdaan om dat balkje voor zijn ogen te krijgen?quote:
Zie hier alvast hoe ik heel mooi de aandacht op Lupa weet te vestigen, en zelf buiten schot blijf.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:57 schreef Maethor het volgende:
[..]
Wie weet wat we op de meeting tegenkomen zeg...![]()
Neuuuhhh. Volgens mij ben je wel normaal in je bovenkamerquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Volgens mij wordt er hier al een poosje flink aan mijn geestelijke gezondheid getwijfeld.
Lupa wordt vast een hele goede juf!quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:57 schreef Maethor het volgende:
[..]
Lupa heeft me al 2 dingen geleerd op de vroege morgen!
Veel mensen hebben een eigen Tong icoon omdat zijn postaantal vandaag 100.000 wordtquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:58 schreef Alicey het volgende:
Hoi livE, maar waarom staat Tong op je icoon? En wat heeft hij misdaan om dat balkje voor zijn ogen te krijgen?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zie hier alvast hoe ik heel mooi de aandacht op Lupa weet te vestigen, en zelf buiten schot blijf.
Een deel van je gedrag is idd ..... zorgelijkquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:58 schreef Alicey het volgende:
Zie hier alvast hoe ik heel mooi de aandacht op Lupa weet te vestigen, en zelf buiten schot blijf.
De wetenschappelijke term daarvoor is impotentiequote:Op dinsdag 19 april 2005 09:59 schreef Maethor het volgende:
Ik durf niet meer te komen straks met al die enge vrouwen.
Is het een anti-climax als Tong vandaag een vrije dag neemt?quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Veel mensen hebben een eigen Tong icoon omdat zijn postaantal vandaag 100.000 wordt
47 posts per dag. Anders krijg je even een levenquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nog 257 posts en dan zit ik op 10.000
Wees niet bang voor mij, ik richt niet veel uit.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:59 schreef Maethor het volgende:
[..]
![]()
Mensen met zulke postaantallen kunnen dat niet veroorloven.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:01 schreef Alicey het volgende:
Is het een anti-climax als Tong vandaag een vrije dag neemt?
En dat bewijs van een totaal gebrek aan een leven moet gevierd worden?quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:59 schreef livEliveD het volgende:
Veel mensen hebben een eigen Tong icoon omdat zijn postaantal vandaag 100.000 wordt
Zorgelijk?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:00 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Een deel van je gedrag is idd ..... zorgelijk
quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:01 schreef livEliveD het volgende:
47 posts per dag. Anders krijg je even een leven![]()
Dan heb je officieel geen leven!quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nog 257 posts en dan zit ik op 10.000
Niet alle vrouwen zijn engquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:59 schreef Maethor het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |