Hej Lupaquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:![]()
![]()
Even snel hoi in de pauze tussen twee colleges!
![]()
![]()
mja, je hebt me toch overtuigdquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:42 schreef miss_sly het volgende:
Luxemburg is een uurtje of 3 rijden, toch?
Maar lekker in de trein met een goed boek of wegdommelend is eigenlijk niet verkeerd
Ik heb twee weken geleden een avondje zitten fokken met gprs vanauit Brussel. Ik heb tenslotte 100MB vrij dataverkeer per maand. Kreeg van de week de rekening...eur 90...zie 'kleine lettetjes' in de T-Mobile overeenkomst...geldt alleen binnen Nederland...quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:32 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
denk het wel, maar ik heb geen zin om zo lang te rijden. ga ik liever een boekje lezen
helaas nog geen UMTS kaartje, anders had ik kunnen fokken in de trein
en zo in Luxemburg vanuit Amsterdam valt ook wel mee, Brussel is al twee tot twee en een half uur.
leuk zulke kleine lettertjesquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:02 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik heb twee weken geleden een avondje zitten fokken met gprs vanauit Brussel. Ik heb tenslotte 100MB vrij dataverkeer per maand. Kreeg van de week de rekening...eur 90...zie 'kleine lettetjes' in de T-Mobile overeenkomst...geldt alleen binnen Nederland...![]()
Oh mèn, dat meen je toch niet. Fokken is leuk, maar 90 euro voor een avondje fokken?quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:02 schreef SingleCoil het volgende:
Ik heb twee weken geleden een avondje zitten fokken met gprs vanauit Brussel. Ik heb tenslotte 100MB vrij dataverkeer per maand. Kreeg van de week de rekening...eur 90...zie 'kleine lettetjes' in de T-Mobile overeenkomst...geldt alleen binnen Nederland...![]()
Way to go, negerinquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb vandaagbling-bling
gekocht.
![]()
![]()
Verbaast mij ook, maar de live webstream (http://www.foxnews.com/projects/livestream/player.html) laat duidelijk witte rook en een uitzinnige menigte zien. Maar misschien is het wel lichtzwarte rookquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nu al?
Ik hoop het ook nietquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Laat het alsjeblieft niet Ratzinger zijn!
Dank je!quote:
Alicey!quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:03 schreef Alicey het volgende:
Dank je!
Ik was er weer zoals je ziet. Het is op een kleinigheidje na allemaal goed verlopen.
Ik zal het straks eens vragen aan Haus.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zei ik toch![]()
En ik zal aardig tegen Haus doen![]()
Sorry, maar ik ben er weer hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:42 schreef livEliveD het volgende:
Alicey die weggaat is wel een enorme topickiller![]()
Het fokschaap lijkt zelfs verloren.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:50 schreef Doffy het volgende:
Wij schaapjes zijn verdoold zonder onze herder
Een snelle blik op de SC leert mij toch dat je wel je best hebt gedaan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:32 schreef Haushofer het volgende:
Ja, Alicey: Queen of slowchatBen zelf niet zo'n slowchatter, geloof ik.
Het verloren schaap is terug!quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:25 schreef het_fokschaap het volgende:
zo naar Luxemburg. Met de trein, dan kan ik lekker lezen. Al moet het wel een dik boek zijn, want het is een behoorlijke trip
Nou, echt vanzelfsprekend vind ik dat niet. Bij mijn weten kiezen bijvoorbeeld nonnen en monniken hun nieuwe naam ook niet, dit maakt deel uit van hun inwijding. Bij de Hare Krishna's is dat ook zo.quote:
Wie kan zich het recht aanmatigen de Heilige Vader van een naam te voorzien, behalve hijzelf?quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, echt vanzelfsprekend vind ik dat niet. Bij mijn weten kiezen bijvoorbeeld nonnen en monniken hun nieuwe naam ook niet, dit maakt deel uit van hun inwijding. Bij de Hare Krishna's is dat ook zo.
Ik dacht het wel ja.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik hoor net dat die pauzen hun eigen nieuwe naam kiezen?
God natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:11 schreef Doffy het volgende:
Wie kan zich het recht aanmatigen de Heilige Vader van een naam te voorzien, behalve hijzelf?
De RKK moet ook iets hebben om zich te onderscheiden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, echt vanzelfsprekend vind ik dat niet. Bij mijn weten kiezen bijvoorbeeld nonnen en monniken hun nieuwe naam ook niet, dit maakt deel uit van hun inwijding. Bij de Hare Krishna's is dat ook zo.
Valse paus? Wat heb ik gemist?quote:[b]Op dinsdag 19 april 2005 18:11
We hebben dus een nieuwe paus begrijp ik? Na de valse paus van vanmiddag.
Juist. Net zoals God via de kardinalen de paus gekozen heeft...quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
God natuurlijk.
Ja, tuurlijk. Ze hebben immers eerst de Heilige Geest aangeroepen. Doet me denken aan Indianen die rond een vuur dansen om regen op te roepen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:13 schreef Doffy het volgende:
Juist. Net zoals God via de kardinalen de paus gekozen heeft...
Zwarte rook die op witte rook leek, en kerkklokken die luidden omdat het 12 uur was.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Valse paus? Wat heb ik gemist?
Ah, iedereen in de stress door vals alarm dus. Ik zat op school en heb het hele drama dus niet meegekregen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:16 schreef Alicey het volgende:
Zwarte rook die op witte rook leek, en kerkklokken die luidden omdat het 12 uur was.
Inderdaad...quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is het eigenlijk ook een absurde poppenkast...
Ik vond Jan Klaassen en Katrijn vroeger ook al zo leukquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is het eigenlijk ook een absurde poppenkast...
Of één van de italianen. Eén troost: als het Ratzinger is, dan zal de RK kerk niet veel populairder worden in de toekomst...quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben bang dat het Ratzinger wordt... Omdat het maar zo kort duurde...
Ik zat in de trein even te wappen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ah, iedereen in de stress door vals alarm dus. Ik zat op school en heb het hele drama dus niet meegekregen.
Niet bij ons, wel in de landen waar het katholicisme nu zo snel groeit...quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:20 schreef Doffy het volgende:
Of één van de italianen. Eén troost: als het Ratzinger is, dan zal de RK kerk niet veel populairder worden in de toekomst...
quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ratzinger..
Dat zal wel meevallen denk ik... Joh. Paulus II was op sommige gebieden ook vrij conservatief, maar daar trok men zich in Europa gewoon niet zoveel van aan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:22 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Dat zal de doodsteek voor de roomse kerk in Europa zijn (hoop ik)
Dat is dan ook een geëxcommuniceerd boekquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb een hekel aan die Ratzinger sinds ik The Da Vinci Code heb gelezen.Hij speelt er een rol in.
LOLquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:26 schreef Doffy het volgende:
Dat is dan ook een geëxcommuniceerd boek![]()
met dank aan de inquisitiecommissie waar Ratzinger de voorzitter van is
Het is een geweldige fundamentalistische hufter die zich sluw weet te presenteren, voldoet dus volledig aan de eisen als nieuwe paus. Hij is alleen al een beetje oud.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb een hekel aan die Ratzinger sinds ik The Da Vinci Code heb gelezen.Hij speelt er een rol in.
Ja, men vond hem geweldig, maar verder werd hij genegeerd. De nieuwe paus zal het opnieuw moeten waarmaken en ik denk dat er binnen wat er van de katholieke gemeenschap in Europa nog over is, een heleboel onbeantwoorde vragen en onopgeloste problemen zijn die de overleden paus door zijn populariteit en charisma opzij wist te schuiven. Die twistpunten krijgt deze paus nu op zijn bord, en die zal hij niet zo makkelijk weten weg te wuiven.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:25 schreef Maethor het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen denk ik... Joh. Paulus II was op sommige gebieden ook vrij conservatief, maar daar trok men zich in Europa gewoon niet zoveel van aan.
Donald Duck IIquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat had je dan gedacht? Paus Jack Jimmy I?
De heilige geest heeft gewerkt door de kardinalenquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zou de heilige geest hier blij mee zijn? Hij heeft niet eens meegestemd.
Nee, de heilige geest had het drukker met maagden bevruchten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zou de heilige geest hier blij mee zijn? Hij heeft niet eens meegestemd.
33 Dagen is een mooi getal. Evenveel dagen als Jezus jaren telde toen hij werd gekruisigd. Daar gaan we voor.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:45 schreef Doffy het volgende:
Maar goed, hij is 78, dus met wat geluk is ie net als JP de 1e in 33 dagen dood
De ouwe viespeuk. Doen ze in Afrika ook graag, maagden bevruchten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:48 schreef Alicey het volgende:
Nee, de heilige geest had het drukker met maagden bevruchten.
De heilige geest zou ook wel eens aan het condoom mogenquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:48 schreef Alicey het volgende:
Nee, de heilige geest had het drukker met maagden bevruchten.
De heilige geest is vast een neger.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De ouwe viespeuk. Doen ze in Afrika ook graag, maagden bevruchten.
De heilige geest heeft geen ballen, en durft niet op te komen tegen het verbod van Rome.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:51 schreef Doffy het volgende:
[..]
De heilige geest zou ook wel eens aan het condoom mogen
De heilige geest is indd een slappe zak.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:52 schreef Alicey het volgende:
De heilige geest heeft geen ballen, en durft niet op te komen tegen het verbod van Rome.
Ik denk dat je niet bang hoeft te zijn dat de heilige geest hem voltrekt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:53 schreef Doffy het volgende:
[..]
De heilige geest is indd een slappe zak.
Ow jee, staat hier nu de doodstraf op?
Ik heb de heilige geest, en de rest van alle kerken, al zo vaak beledigd, dat ik dan allang een zeer vreselijke dood had moeten stervenquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:54 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat je niet bang hoeft te zijn dat de heilige geest hem voltrekt.
Ik ook, en het italiaans ookquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vet cool, ik kan dat Latijn best aardig volgen.
Op èlke zonde staat de doodstraf. En als het aan Ratzinger ligt gaan mensen als jij zéker naar de hel.quote:
Precies. En zoals we al hadden vastgesteld, is het in de hel eigenlijk veel gezelliger dan daarbovenquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Op èlke zonde staat de doodstraf. En als het aan Ratzinger ligt gaan mensen als jij zéker naar de hel.Maar wees gerust, ik ben daar ook te vinden.
Ja, leuk is dat. De laatste keer dat ik in Itelië was, had ik na een week al heel veel opgepikt. Denk dat ik het in een maand of twee onder de knie zou hebben. En dan zeggen ze dat Latijn nutteloos is.quote:
Ik ben er ook te vinden, maar ik schijn zwaarder gestraft te moeten worden dan jullie.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:56 schreef Doffy het volgende:
[..]
Precies. En zoals we al hadden vastgesteld, is het in de hel eigenlijk veel gezelliger dan daarboven
Dat lijkt me evident.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:57 schreef Alicey het volgende:
Ik ben er ook te vinden, maar ik schijn zwaarder gestraft te moeten worden dan jullie.
Latijn isquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, leuk is dat. De laatste keer dat ik in Itelië was, had ik na een week al heel veel opgepikt. Denk dat ik het in een maand of twee onder de knie zou hebben. En dan zeggen ze dat Latijn nutteloos is.
Tsja, jij mag de scepter over ons zwaaien op dit forum. Daarvoor zul je moeten boeten in het hiernamaalsquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:57 schreef Alicey het volgende:
Ik ben er ook te vinden, maar ik schijn zwaarder gestraft te moeten worden dan jullie.
Huh, en dat past?quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn hond heeft zojuist plaatsgenomen in de wasmand die hier midden in de kamer staat.
Ratzinger, ech wel!quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:03 schreef Reya het volgende:
Maar veel conservatiever dan Jan-Paul kan het toch niet worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |