Dat is inderdaad zo'n beetje het toppunt van rustig doen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb pas een rustig verleden. Een jaar (in het begin) me account niet gebruiken![]()
Hmm. Idee!quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:08 schreef Alicey het volgende:
De vorige meet is er voor mij in ieder geval niemand gevlucht. Zaterdag kan ik beoordelen of Lupa meevalt. Mocht er na zaterdag niets van mij worden vernomen, dan heeft Lupa iets met mij uitgehaald!
Nederlanders zijn te laks mbt hun taal...quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig met ei/ij? Net schreef iemand 'weizigen'. Weten mensen het verschil niet meer ofzo? Is het iets nieuws?
Wat is er zaterdag?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:08 schreef Alicey het volgende:
De vorige meet is er voor mij in ieder geval niemand gevlucht. Zaterdag kan ik beoordelen of Lupa meevalt. Mocht er na zaterdag niets van mij worden vernomen, dan heeft Lupa iets met mij uitgehaald!
Het valt mij ook steeds vaker op ja.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig met ei/ij? Net schreef iemand 'weizigen'. Weten mensen het verschil niet meer ofzo? Is het iets nieuws?
Ik houd het in de gaten!quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Had het niet specifiek over jou, hoor, meer over de algemene tendens die ik meen waar te nemen op Fok.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:09 schreef livEliveD het volgende:
Ik en spelling? Nee das geen goede combi![]()
Volgens mij heb ik met mijn andere clones niet meer dan 6000-7000 posts gemaakt..quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Zou je zo vriendelijk willen zijn om de postaantallen van je clones bij elkaar op te tellen? Dan krijgen we een eerlijk beeld.
Ah een echte vrouwendag. Shoppen en kleding passen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:10 schreef Alicey het volgende:
Het gevaar uit Leeuwaarden meets het gevaar uit Rotterdam.
Idd. Tenzij je dyslexie hebt, is spelling iets wat voor elke VMBO'er te leren valt. Zo moeilijk is het niet. En ook dyslectici kunnen heel behoorlijk leren spellen, het gaat bij hen meer om specifieke zaken zoals klankverwisseling en -verdubbeling e.d.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:09 schreef Maethor het volgende:
Nederlanders zijn te laks mbt hun taal...![]()
Het is volgens mij iets globaals. In Engelse posts zie ik ook heel vaak tenenkrommende fouten..quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:09 schreef Maethor het volgende:
[..]
Nederlanders zijn te laks mbt hun taal...![]()
Ooit, op het dach, zullen jouw het spesjaal over mei hebbenquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Had het niet specifiek over jou, hoor, meer over de algemene tendens die ik meen waar te nemen op Fok.
Nou, dat is toch nog aardig wat...quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:10 schreef Alicey het volgende:
Volgens mij heb ik met mijn andere clones niet meer dan 6000-7000 posts gemaakt..
Best nog wel wat inderdaad ja.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, dat is toch nog aardig wat...
Bij mij is het ook pure laksheid en totaal geen zin om het te leren. Als ze me maar begrijpen is mijn motto maar gaandeweg ben ik wel iets beter geworden. Ik weet inmiddels hoe je "sowieso" schrijftquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Idd. Tenzij je dyslexie hebt, is spelling iets wat voor elke VMBO'er te leren valt. Zo moeilijk is het niet. En ook dyslectici kunnen heel behoorlijk leren spellen, het gaat bij hen meer om specifieke zaken zoals klankverwisseling en -verdubbeling e.d.
Dat gaat waarschijnlijk wel meevallen, al is het maar omdat mijn budget ook beperkt is.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ah een echte vrouwendag. Shoppen en kleding passen?![]()
Dat is zo, maar bijvoorbeeld Vlamingen hechten veel meer aan de Nederlandse taal.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is volgens mij iets globaals. In Engelse posts zie ik ook heel vaak tenenkrommende fouten..
Mijn Engels is beter dan dat van de gemiddelde Amerikaan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:12 schreef Alicey het volgende:
Het is volgens mij iets globaals. In Engelse posts zie ik ook heel vaak tenenkrommende fouten..
Maar officiele brieven haal je dan toch wel door een spellingscontrole neem ik aan?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Bij mij is het ook pure laksheid en totaal geen zin om het te leren.
quote:Als ze me maar begrijpen is mijn motto maar gaandeweg ben ik wel iets beter geworden. Ik weet inmiddels hoe je "sowieso" schrijft
Het is mij nog niet opgevallen dat je veel taalfouten maakt, dat is een goed teken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:14 schreef livEliveD het volgende:
Bij mij is het ook pure laksheid en totaal geen zin om het te leren. Als ze me maar begrijpen is mijn motto maar gaandeweg ben ik wel iets beter geworden. Ik weet inmiddels hoe je "sowieso" schrijft
Ik ben dus niet de enige die dat opvalt kennelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn Engels is beter dan dat van de gemiddelde Amerikaan.Dat is echt niet best, hoe die mensen schrijven soms; ik heb me al eens afgevraagd of er daar überhaupt spellingonderwijs bestáát.
In andere subfora moet je ook absoluut niets zeggen van spellingsfouten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is mij nog niet opgevallen dat je veel taalfouten maakt, dat is een goed teken.
Hier in WFL is het trouwens sowieso beter dan in sommige andere subfora.
Vriendinquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:15 schreef Alicey het volgende:
Maar officiele brieven haal je dan toch wel door een spellingscontrole neem ik aan?
Willen jullie me creditcard lenen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:14 schreef Alicey het volgende:
Dat gaat waarschijnlijk wel meevallen, al is het maar omdat mijn budget ook beperkt is.
Goh, bekend principe.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vriendin
Daarnaast kan ik heel veel als ik het echt wil![]()
Ik ken dat.. Ik moet eens uitzoeken hoe ik OpenOffice dat afleer. Die verbetert ook automatisch spelfouten en typefouten. Het enige wat jammer is, is dat het geval in het Engels werk, en ik hoofdzakelijk in het Nederlands. Ik kan dus iedere keer de spellinscontrole gaan verbeteren.quote:Verder tik ik lange posts in winword omdat dit makkelijker schrijft dus die haalt er vaak ook nog wel wat uit.
Kijk, op die manier komen we er wel!quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Willen jullie me creditcard lenen?![]()
En Haus is één van de users die het aantal toch flink naar boven trektquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is mij nog niet opgevallen dat je veel taalfouten maakt, dat is een goed teken.
Hier in WFL is het trouwens sowieso beter dan in sommige andere subfora.
Het is ook best wel cute.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:21 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En Haus is één van de users die het aantal toch flink naar boven trektMaar verbeter me maar hoor.
Zelfkennis is een groot goed.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:21 schreef Haushofer het volgende:
En Haus is één van de users die het aantal toch flink naar boven trekt![]()
Zei ik tochquote:
Nou hup, lekker shoppen dames en neem een stropdas voor me meequote:
Mja, ik ben ff pauze aan t houden ej. Strax weer doorstomenquote:
Even pauze hoort erbijquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:34 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mja, ik ben ff pauze aan t houden ej. Strax weer doorstomen
Bij is de concentratie meestal na een half uur ook ver te zoekenquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Even pauze hoort erbij
Ik ben niet zo goed in geconcentreerd leren; ik vind altijd dat ik te vaak en te lang pauze verdiend heb
En dan? Dan doe je van alles behalve leren, of kun je jezelf dan nog ergens toe zetten en is dat ook zinvol?quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:36 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Bij is de concentratie meestal na een half uur ook ver te zoeken![]()
Dan ploeter ik een beetje doorquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dan? Dan doe je van alles behalve leren, of kun je jezelf dan nog ergens toe zetten en is dat ook zinvol?
Mijn vriend heeft Werktuigbouwkunde gestudeerd aan de Uni Twente, en ik heb zijn dictaten wel eens gezien: dat is echt onoverkomelijk voor iemand als ik. Ik raak al in paniek als ik een simpele formule zie, maar die enorme formules uit die dictaten zijn echt belachelijk. Dat valt toch niet te leren of te snappen of mee te werken?quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:44 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dan ploeter ik een beetje doorMaar sommige berekeningen zijn ook wel erg lang-dradig....
Poppetjes tekenen doe ik ook nog wel es.
Universiteit van Twentequote:Op dinsdag 19 april 2005 12:48 schreef miss_sly het volgende:
Mijn vriend heeft Werktuigbouwkunde gestudeerd aan de Uni Twente, en ik heb zijn dictaten wel eens gezien: dat is echt onoverkomelijk voor iemand als ik. Ik raak al in paniek als ik een simpele formule zie, maar die enorme formules uit die dictaten zijn echt belachelijk. Dat valt toch niet te leren of te snappen of mee te werken?
Studeer jij in Twente?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Universiteit van Twente
Hoe heet ie?
@Haus: concentratie meer dan 30 minuten volhouden is bij mij ook een probleem![]()
Hei leuk, dat doe ik ook en ook daar.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:48 schreef miss_sly het volgende:
Mijn vriend heeft Werktuigbouwkunde gestudeerd aan de Uni Twente, en ik heb zijn dictaten wel eens gezien: dat is echt onoverkomelijk voor iemand als ik. Ik raak al in paniek als ik een simpele formule zie, maar die enorme formules uit die dictaten zijn echt belachelijk. Dat valt toch niet te leren of te snappen of mee te werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |