Dat is nog niet helemáál bewezenquote:Op maandag 18 april 2005 15:51 schreef Habiba het volgende:
hij doet ut het tog toch allemaal zelf hoor
Lul niet.quote:
Om eerlijk te zijn denk ik niet dat hij echt kinderen heeft misbruikt...quote:Op maandag 18 april 2005 15:53 schreef Houniet het volgende:
ik was benieuwd of hij wel schuldig is.. begin nu wel te twijfelen met die shit in het nieuws enzo
*aansluit....quote:Op maandag 18 april 2005 15:58 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Lul niet.
Dit geziek komt hoofdzakelijk door mensen die hem niet zijn succes gunnen.
Micheal is en blijft the king of pop.
Meeloper.
Ik ben geen fan, maar bekijk het eens wat meer realistisch. Ik ben het helemaal met de TS eens.
ik ben geen MJ hater maar die neus heeft die gast tog echt zelf verneukt.quote:Op maandag 18 april 2005 15:58 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Lul niet.
Meeloper.
Ik ben geen fan, maar bekijk het eens wat meer realistisch. Ik ben het helemaal met de TS eens.
Volgens mij sliepen die kinderen niet bij hem in bed maar bij hem in dezelfde kamer...quote:Op maandag 18 april 2005 16:26 schreef Habiba het volgende:
[..]
ik ben geen MJ hater maar die neus heeft die gast tog echt zelf verneukt.
en elke andere willekurige volwassen man die kinderen uitnodigt en bij hem in bed laat slapen etc is meteen de lul maar arme MJ blijft beschermd door de loyaliteit van zijn fans
jup, omdat ie zelf ook loyaal isquote:Op maandag 18 april 2005 16:26 schreef Habiba het volgende:
[..]
ik ben geen MJ hater maar die neus heeft die gast tog echt zelf verneukt.
en elke andere willekurige volwassen man die kinderen uitnodigt en bij hem in bed laat slapen etc is meteen de lul maar arme MJ blijft beschermd door de loyaliteit van zijn fans
Hij heeft toch heel wat hits gehad: Don't Stop 'Til You Get Enough, Billie Jean ,Beat It, Thriller, Bad, Man In The Mirror, Smooth Criminal ,Dirty Diana, Black Or White, You Are Not Alone, Earth Song, Thriller enz enz...quote:Op maandag 18 april 2005 16:37 schreef Semisane het volgende:
Tja...de beste man heeft imho ook maar 1 goede plaat afgeleverd (Off the Wall) Zelfs thriller vind ik al een stuk minder, dus dat muzikale genie gedoe vind ik ook wel meevallen....
Dat kan best, maar daarvan vind ik er maar een aantal muzikaal gezien echt goed....en nog minder die vallen onder geniaal. (Billy Jean vind ik persoonlijk van dit rijtje toch de beste....neigt toch wel naar geniaalquote:Op maandag 18 april 2005 16:44 schreef vdo28 het volgende:
Ja
[..]
Hij heeft toch heel wat hits gehad: Don't Stop 'Til You Get Enough, Billie Jean ,Beat It, Thriller, Bad, Man In The Mirror, Smooth Criminal ,Dirty Diana, Black Or White, You Are Not Alone, Earth Song, Thriller enz enz...
Alle nr 1 hits geweest...
Nou sorry hoor maar ik vind veel nummers van hem behoorlijk geniaal en om dat te vergelijken met de Spice girlsquote:Op maandag 18 april 2005 16:49 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat kan best, maar daarvan vind ik er maar een aantal muzikaal gezien echt goed....en nog minder die vallen onder geniaal. (Billy Jean vind ik persoonlijk van dit rijtje toch de beste....neigt toch wel naar geniaal)
Veel nummer 1 hits zegt niks over de kwaliteit van een nummer....De Spice Girls hadden ook een groot aantal nummer 1 hits....dat zegt genoeg lijkt me.
ik neem aan dat de chirurgen hem op den duur wel gewaarschuwd hebben op het gevaar van verminking.quote:Op maandag 18 april 2005 16:39 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Volgens mij sliepen die kinderen niet bij hem in bed maar bij hem in dezelfde kamer...
Okaj, en zijn neus heeft hij verneukt??
Ik neem aan dat dat niet zijn intentie was...
Daarom moeten we hem maar treiteren?
Als ik vind (lees: Dat vind ik dus niet) dat moslims zichzelf verneuken door achterlijke theedoeken te dragen dan moet ik dat maar steeds roepen???
Ik vergelijk zijn muziek niet met dat van de spice girls, maar wel dat hij en de spice girls vaak op nummer 1 zijn gekomen en dat op nummer 1 komen dus niks zegt over de kwaliteit van een nummer.quote:Op maandag 18 april 2005 16:52 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar ik vind veel nummers van hem behoorlijk geniaal en om dat te vergelijken met de Spice girls![]()
Dat zegt meer over jou dan over hem.
Ik vind 'm meer een sony.quote:Op maandag 18 april 2005 17:21 schreef speedfreakssj het volgende:
het is gewoon een echte pioneer in de muziek maar verder vind ik wel dat men het maar een beetje moet late rusten. laat die zaak maar lekker stil gaan en zo. net zals met samier
quote:Op maandag 18 april 2005 16:03 schreef Steve-O het volgende:
Michael met een strik om zijn hoofd = Kindersurprise.
flauw
Sterk antwoord...quote:Op maandag 18 april 2005 17:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij moet van kinderen afblijven !
Ik ook, heb het vrijwel gemist omdat ik te jong ben.quote:Op maandag 18 april 2005 19:29 schreef PLAE@ het volgende:
Ik zou er heel wat voor over hebben om nog 1x zo'n concert mee te maken als half jaren '90.
de king of pop
[afbeelding]
Nee, Prince staat daar VER boven... krijg al een vieze smaak in mijn mond als je 'm king of pop noemtquote:
Jij mag jou mening hebbenquote:Op maandag 18 april 2005 20:08 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nee, Prince staat daar VER boven... krijg al een vieze smaak in mijn mond als je 'm king of pop noemt
tering wat ben jij zeldzaam naiefquote:Op maandag 18 april 2005 19:22 schreef vdo28 het volgende:
[..]
En vooral wat voor goede moralen er in zijn nummers zitten, als je dat soms al leest/hoort dan kan ik me echt niet voorstellen dat hij aan die kinderen zit....
Die geruchten moeten toch ergens vandaag komen.quote:Op maandag 18 april 2005 19:22 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Sterk antwoord...
Niets is nog bewezen.
Weet jij hoeveel mensen daar over de vloer kwamen???quote:Op maandag 18 april 2005 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die geruchten moeten toch ergens vandaag komen.
Als het nou 1 maal is zo'n beschuldiging dat kan , maar niet meerdere malen.
Ik ben echt niet naief hoor...quote:Op maandag 18 april 2005 21:23 schreef laffer het volgende:
[..]
tering wat ben jij zeldzaam naief![]()
denk je soms ook dat alle criminelen er zo uitzien?
[afbeelding]
hey pssst, wil je een snoepje?![]()
dat is gelukkig een feit, maar schuldig/onschuldig zijn heeft natuurlijk niets te maken met iemands (goede)songteksten of zangkwaliteitenquote:Op maandag 18 april 2005 22:10 schreef vdo28 het volgende:
[..]
In ieder geval vind ik dat iemand schuldig is na dat het bewezen is, en niet voordien.
Exactquote:Op maandag 18 april 2005 22:28 schreef laffer het volgende:
[..]
dat is gelukkig een feit, maar schuldig/onschuldig zijn heeft natuurlijk niets te maken met iemands (goede)songteksten of zangkwaliteiten![]()
dat vind ik ook nogal vreemd, michael jackson heeft ruimte genoeg om die kinderen in een andere kamer te laten slapenquote:Op maandag 18 april 2005 22:27 schreef Drs.J.W.Middelink het volgende:
Welk weldenkend persoon laat dan ook kinderen in zijn slaapkamer slapen? Het is gewoon vragen om problemen als je zo bekend bent. (het zou niet zo moeten zijn, maar het is helaas wel zo).
Michael Jackson is gewoon een enge glorixnegerquote:Op maandag 18 april 2005 15:50 schreef vdo28 het volgende:
Ik klaag niet vaak, maar dit mag even gezegd worden...
De laatste tijd is Michael Jackson veel in het nieuws, logisch want er speelt een rechtszaak.
Maar ik word een beetje moe van het feit dat als de naam Michael Jackson valt dat de dj's van desbetreffende radiostations altijd een relatie moeten leggen met of de rechtszaak of met zijn neus.
Ik hoor het steeds meer, dubbelzinnige opmerkingen over zijn neus of over kinderen...
Of de man nou schuldig is of niet, ik vind dat Michael meer respect verdiend van ons.
Hij heeft ons heel wat goede muziek opgeleverd, in het begin met de Jacksons en later zelf.
Ook heeft hij veel voor kinderen wereldwijd gedaan, en voor de derde wereld in het algemeen.
Plus heeft hij gewoon inspirerende nummers geschreven (lees zijn teksten maar eens)...
Ik ben btw niet een fan, ik heb 1 cd van de man die ik nooit luister maar hij heeft wel bijzonder goede muziek!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
P.s Het is ook wel heel simpel (lees Iq <80) om steeds grappen over hetzelfde te maken....
hmm , ik heb platen (ja geen cd's) van m (Diana Ross Presents The Jackson 5quote:Op maandag 18 april 2005 15:58 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Lul niet.
Meeloper.
Nogmaals gaat dit topic niet er om of hij schuldig is of niet...quote:Op dinsdag 19 april 2005 02:07 schreef dontcare het volgende:
[..]
hmm , ik heb platen (ja geen cd's) van m (Diana Ross Presents The Jackson 5, Ben , off the wall , Best Of Michael Jackson, thriller , bad +nog wet cd's) maar ik denk dat ie 'guillty as hell' is , ben ik nu ook een meeloper ?
Tja dat begreep hij achteraf, want toen roken mensen geld.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:43 schreef pietje-tering het volgende:
Ik ben het helemaal met TS eens.
De familie van die jongetjes ruiken gewoon het grote geld, ook omdat Micheal Jackson een aantal jaartjes terug een paar miljoen heeft gedokt zodat de gasten die hem toen aanklaagden hun smoeltje zouden houden. Hij wilde hiermee toen voorkomen dat hij te veel negatief in de publiciteit kwam, maar eigenlijk is het een grote fout geweest![]()
Nee we noemen het Bonoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is dit topic nog waardig deze naam te dragen?
Heb er nu 3 van hem gezien, maar vond die uit 1988 wel het mooist!quote:Op maandag 18 april 2005 19:29 schreef PLAE@ het volgende:
Ik zou er heel wat voor over hebben om nog 1x zo'n concert mee te maken als half jaren '90.
de king of pop
[afbeelding]
omgquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:13 schreef PLAE@ het volgende:
(die nog 20x zo hot is als d'r eigen dochter)
Tja als je over de jaren (70 en) 80 gaat beginnen dan vind ik Freddie Mercury nog meer een King of Pop dan Prince....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Robbie Williams doet het goed, maar is een slimme hardwerkende show bizz man, geen natuurtalent. Michael Jackson en Prince waren genieën. Prince was altijd de mindere zanger, de mindere danser en bewandelde wat minder populaire paden, maar als je ziet wat een geweldig oeuvre Prince heeft, vind ik hem zeker qua jaren 80 icoon op gelijke hoogte staan met Michael Jackson, of in ieder geval in de buurt. Er is nooit zo'n massahysterie geweest rond Prince, dat is wat anders.
Je ziet dat Usher en Justin Timberlake, ook de grootste sterren van nu, veel dingen ontlenen aan het erfgoed van Michael Jackson en dat bij voorbeeld Alicia Keys zich laat inspireren door Prince. Ik denk niet dat over twintig jaar mensen zich laten inspireren door Robbie Williams.
Prince heeft al een kind verloren en zit vaak met zijn eigen persoonlijkheid in de knoop. Dit soort mensen brengt de mensen veel mooie dingen, maar of ze zelf nou echt gelukkig zijn (geweest), dat vraag ik me ten zeerste af.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:38 schreef DrDentz het volgende:
maar als ik zou moeten kiezen zou ik liever prince zijn hoor, prince tourt de wereld af en is succesvol en gelukkig, michael zit kwaad in de rechtbank
Michael jackson zal nooit meer z'n oude glans terug krijgen daarvoor hebben ze hem teveel kapot gemaakt en daar heeft hij zelf ook aan mee geholpen.quote:Op maandag 19 september 2005 10:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Niemand klaagt meer over Michael Jackson. Hij krijgt weer wat van z'n oude glans terug.
Wat is dat nou weer voor nutteloze opmerking?quote:Volgens mij is die rechtzaak weggespoeld in New Orleans.
Hier ben ik het niet mee eens.quote:[b]Michael Jackson en Prince waren genieën. Prince was altijd de mindere zanger, de mindere danser en bewandelde wat minder populaire paden
Kiezen doe ik automatisch. Ik vind Michael een psycho figuur en Prince een fijne getalenteerde man die nog enigzins weet hoe de wereld in elkaar steekt en zichzelf niet als een Disney figuur wil etaleren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waarom zou je kiezen, Lotte?
Michael was ook een fris genie.
...sprak de hoerenloper met indringende toon.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nou, nou, nou.. bij Roger Nelson zitten ook wel wat steekjes niet helemaal goed vast.
Michael is zo zachtaardig, hij verdient het niet als psycho gezien te worden.
T/m Dangerousquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Met de nadruk op was of met de nadruk op genie?
De nummers buiten de singles (om het zo maar te zeggen) van Dangerous doen mij meer dan die van Historyquote:Op donderdag 15 december 2005 00:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dangerous is steengoed.
heb mquote:Op donderdag 15 december 2005 01:43 schreef DrDentz het volgende:
hoe die who is it ook beatboxt bij oprah he![]()
Jep, hij lijkt precies toch?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Makkelijk hè..
Tekening is wel aardig inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:21 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Jep, hij lijkt precies toch?
..deze mag dus wel dicht..quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Er is nu een centraal topic in MUZ: Michael Jackson
Kan ik vrede mee hebben.. ales beter dan Timberlake of Williams..quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:55 schreef axis303 het volgende:
McCartney is en blijft de enige King Of Pop.
Hij is van 1958. Oud? Al jaren?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:47 schreef nozem het volgende:
Michael Jackson is een relikwie uit de jaren '80. Toen was hij geweldig. Intussen is het al jaren een zielige oude man.
Dat heb ik nog wel met dat liedje 'Somebody's watching me'. Zo'n fout nummer, maar het is dus wel echt MJ.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:47 schreef PLAE@ het volgende:
Mensen worden boos op me als ik zeg dat t MJ is. 'echt niet hoe kom je daar nou bij bla bla bla'idioten.
Waar mensen het idiote idee vandaan halen om Timberlake of Williams de king of pop te noemen snap ik echt niet. Dat is toch niet te vergelijken met Jackson![]()
Sowieso is de muziek van Justin Timberlake doordrenkt met MJ invloeden. Robbie Williams is een goed entertainer, maar hij blijft natuurlijk die dikke danser uit Take That he?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:47 schreef PLAE@ het volgende:
Mensen worden boos op me als ik zeg dat t MJ is. 'echt niet hoe kom je daar nou bij bla bla bla'idioten.
Waar mensen het idiote idee vandaan halen om Timberlake of Williams de king of pop te noemen snap ik echt niet. Dat is toch niet te vergelijken met Jackson![]()
Heb je z'n gezicht al eens gezien? Zelfs mijn opaatje zag er jonger uit in zijn laatste jaren.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hij is van 1958. Oud? Al jaren?
Liam Gallagher is zo onderhand legendarischer door zijn uitspraken over anderen dan door zijn muziek.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:50 schreef nozem het volgende:
[..]
Sowieso is de muziek van Justin Timberlake doordrenkt met MJ invloeden. Robbie Williams is een goed entertainer, maar hij blijft natuurlijk die dikke danser uit Take That he?
Was je opa ook een zielige oude man dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:51 schreef nozem het volgende:
[..]
Heb je z'n gezicht al eens gezien? Zelfs mijn opaatje zag er jonger uit in zijn laatste jaren.
Het is niet Michael Jackson die je hoort, het is iemand anders die ze met de computer denk ik wat bijgeschaafd hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hebben ze nou uit Say Say Say alleen dat stukje dat Michael Jackson zingt gebruikt?
Nee, wel oud, maar niet zielig. MJ is wel zielig, en compleet wereldvreemd als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Was je opa ook een zielige oude man dan?
Weet je dat zeker?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:52 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Het is niet Michael Jackson die je hoort, het is iemand anders die ze met de computer denk ik wat bijgeschaafd hebben.
Ja. lekker hè. Vind je 'Give In To Me' zeker ook wel lekker?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:56 schreef Myers het volgende:
[afbeelding]
Dirty Diana, zijn stoerste nummer!
Hmm weet ik niet meer, heb dat nummer niet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja. lekker hè. Vind je 'Give In To Me' zeker ook wel lekker?
Het ligt blijkbaar aan mij.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Staat op Dangerous.
Weet je, MJ heeft onwijs goede rocknummers, een aantal ballads, maar vooral veel nummers in een soort eigen genre. Ik noem bij voorbeeld 'In The Closet'. Dat is toch supergoed of ligt dat aan mij?
wat denk je zelfquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:37 schreef Almere-Dude het volgende:
Hij heeft inderdaad fantastische platen gemaakt, vraag me af of die ooit nog terug komt?
Denk het niet.
aan het accent te horen niet... maar tochquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:19 schreef DrDentz het volgende:
he came in his pyjamas![]()
da's een nederlander
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Invincible zeg je? ik ga 'm meteen halen!
Die fotoboek fotoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:55 schreef DrDentz het volgende:
Mooi gesproken Tommy
Bron?quote:Op maandag 23 januari 2006 13:18 schreef Bergie88 het volgende:
Hallo allemaal 't is m'n eerste berichtje dat ik post om the King of Pop te promoten.
In Februari komt z'n lang verwacht single "I have this dream" uit. Om geld op te halen voor de slachtoffers van de okaan cathrina.
Verder komt later dit jaar de nieuwe cd van Michael Jackson uit en ook zal spoedig na de release van "I have this dream" de eerste nieuwe single van Michael Jackson volgen.
Hehe, klopt staat ie om bekend, heb het boek wel liggen maar nooit gelezenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Taraborelli is een grote kneus. De taalfouten zijn stuitend en zijn boeken over MJ hangen van onzin aan elkaar. Ik heb er ook wel eens m'n tijd mee verdaan.
http://www.mjfanclub.net/(...)es/000015/001556.htmquote:
Die spokeswomen van Jackson heeft wel bevestigt dat de single volgende maand uit komt in het intervieuw met Geraldo, dus dat lijkt mij wel betrouwbaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:39 schreef DrDentz het volgende:
Wikipedia is zo onderhand meer een fansite dan een objectieve bron, een paar mj-fans zetten al die onzin erop.. ik vind dat je die singles er pas op moet zetten als ze daadwerkelijk uitgekomen zijn.. er was een tijdje geleden ook zo'n pagina over de Tsunami single, die ook nooit uitgekomen is.. kunnen ze alles weer weghalen
Hij heeft nou hij daar woont een handig excuus om zich te beschermen tegen de zon, gewoon een burka over je kop.quote:
die is 139 mb gekquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:05 schreef LennyKravitz het volgende:
http://www.xs4all.nl/~hol(...)rialHdtv-Triumph.avi
(opslaan als)
MJ in vrouwenkleding.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:57 schreef Omkron het volgende:
Ik zou quincy jones ook maar even noemen in de openingspost.
Aangezien quincy de producer was van het album thriller.. quincy heeft de sound dus gemaakt zoals die klinkt op thriller..quote:
Vergeet Off The Wall en Bad nietquote:Op maandag 30 januari 2006 10:44 schreef Omkron het volgende:
[..]
Aangezien quincy de producer was van het album thriller.. quincy heeft de sound dus gemaakt zoals die klinkt op thriller..(en nog veel meer MJ work)
http://www.discogs.com/artist/Quincy+Jones
Quincy produceerde Off The Wall toch niet?quote:Op maandag 30 januari 2006 10:48 schreef matthijst het volgende:
[..]
Vergeet Off The Wall en Bad niet
Jazeker wel..quote:Op maandag 30 januari 2006 11:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Quincy produceerde Off The Wall toch niet?
Ben ik het mee eens, maar het valt me op dat ze met een voetbal bezig zijn.. toch niet echt Amerikaans?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:04 schreef DrDentz het volgende:
ik vind alleen de muziekstukjes goed, man in the mirror in het begin en die hele lange smooth criminal uitvoering enzo
dat gedoe met die kinderen tussendoor mag me gestolen worden![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Rot op. Dit is een klaagtopic over Michael. Fan geslijm doe je maar lekker ergens anders.
En is dat reden genoeg een beetje te gaan asskissen over zijn werk? Nee.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:15 schreef DrDentz het volgende:
Het is een klaagtopic over het geklaag over Michael Jackson, volgens de OP!![]()
ja dat klopt wel denk ik.. ik ben best wel een beetje gek ... en ook mj fanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Michael Jackson fans zijn misschien wel net zo geflipt als Michael zelf...
Wie denk jij dat je bent dan? Werk eerst maar eens aan je fatsoensnormen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Rot op. Dit is een klaagtopic over Michael. Fan geslijm doe je maar lekker ergens anders.
Sluit ik mij bij aan..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wie denk jij dat je bent dan? Werk eerst maar eens aan je fatsoensnormen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wie denk jij dat je bent dan? Werk eerst maar eens aan je fatsoensnormen.
Ja, ok, smaken verschillen, maar de Backstreet Boys en Britney Spears werken ook hard op hun manier. Ik vind het verkeerd om daar respectloze opmerkingen te maken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:40 schreef DrDentz het volgende:
Meeste meisjes zien ook de genialiteit van MJ niet in, gaan alleen af op trends
Kijk maar naar die Dangerous live DVD... toen wassie helemaal hip en hot, en nu, moeten ze 'm niet meerhelemaal gek waren ze!
Nu is het allemaal Backstreetboys en weet ik et, schijtmuziek
Ik verziek hier niks. Jullie zitten in het verkeerde topic. Maak een topic in MUZ aan voor de praat die jullie hier houden. That's all I'm saying.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Probeer hier nou niet tof te lopen doen, ga alsjeblieft ergens anders de boel verzieken.
Exactly my words. Ik heb op een vrije dinsdagavond dit topic maar even door zitten lezen, en of het door de drop kwam of door het gekwijl over MJ's muziek en status weet ik niet, maar misselijk ben ik!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:31 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik verziek hier niks. Jullie zitten in het verkeerde topic. Maak een topic in MUZ aan voor de praat die jullie hier houden. That's all I'm saying.
Anders ga je ff een stukje schrijven ofzoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:31 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik verziek hier niks. Jullie zitten in het verkeerde topic. Maak een topic in MUZ aan voor de praat die jullie hier houden. That's all I'm saying.
Je hebt je punt gemaakt en als je probeert normale woorden te gebruiken, begrijp ik best wat je bedoelt. Verder voel ik me in geen enkel opzicht aangesproken door de dingen die je zegt. Ik hoop dat je daar mee kunt leven.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:31 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Hij ligt nog immer te wachten op de liefhebber. Prijs: verzendkosten.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb de single Scream/Childhood beschikbaar voor de liefhebber. Interesse? Mail me.
Cool.. wist ik niet. Is dat nog steeds...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:13 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
nee. ik wacht liever op zijn nieuwe single die eind feb moet uitkomen.
niet negatief genoegquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:27 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
hij werd destijds direct dichtgegooit
was blijkbaar geen shownews
Sorry, ik hoop dat je ondanks alles toch nog een fijne dag hebt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:53 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ja nou weten we het wel hoor, je hebt dat al zo vaak gezegt
Nee, wel is 'Don't Stop 'Til You Get Enough' opnieuw uitgebracht in de UK. Het plaatje is op nummer 17 terecht gekomen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:53 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ja nou weten we het wel hoor, je hebt dat al zo vaak gezegt
ps nog steeds geen nieuwe single.. balen
ach tuurlijk.. was ook niet kwaad bedoeltquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Sorry, ik hoop dat je ondanks alles toch nog een fijne dag hebt.
Gelukkig maar. Ik wil er alleen maar iemand mee blij maken, maar goed, ik zal het er wel niet meer over hebben als het je stoort.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:38 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
ach tuurlijk.. was ook niet kwaad bedoelt
![]()
Haha.. je hebt wel lef. Mail me maar eventjes.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:57 schreef DrDentz het volgende:
ik wil die single wel hebben, maar je moet zelf de verzendkosten betalen![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 15:50 schreef vdo28 het volgende:
Ik klaag niet vaak, maar dit mag even gezegd worden...
De laatste tijd is Michael Jackson veel in het nieuws, logisch want er speelt een rechtszaak.
Maar ik word een beetje moe van het feit dat als de naam Michael Jackson valt dat de dj's van desbetreffende radiostations altijd een relatie moeten leggen met of de rechtszaak of met zijn neus.
Ik hoor het steeds meer, dubbelzinnige opmerkingen over zijn neus of over kinderen...
Of de man nou schuldig is of niet, ik vind dat Michael meer respect verdiend van ons.
Hij heeft ons heel wat goede muziek opgeleverd, in het begin met de Jacksons en later zelf.
Ook heeft hij veel voor kinderen wereldwijd gedaan, en voor de derde wereld in het algemeen.
Plus heeft hij gewoon inspirerende nummers geschreven (lees zijn teksten maar eens)...
Ik ben btw niet een fan, ik heb 1 cd van de man die ik nooit luister maar hij heeft wel bijzonder goede muziek!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
P.s Het is ook wel heel simpel (lees Iq <80) om steeds grappen over hetzelfde te maken....
'The Essential Collection' heb je toch ook niet gekocht hoop ik?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:16 schreef DrDentz het volgende:
nee geintje joh, dan kun je 'm nog beter in de container gooien, ben je goedkoper uit
ik heb toch de albums al
er komt wel veel verzameltroep uit zeg.. nu lees ik weer een combinatie van Blood On The Dance Floor en Invincible? ik wacht nog steeds op de Katrina single
Ja, die heb ik ook. 'Moonwalker' blijft het tofste om op een regenachtige zondagmiddag te bekijken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:11 schreef DrDentz het volgende:
nee, van verzamelaars heb ik alleen de Number Ones dvd gekocht
Klopt, die snelle versie draaien ze ook nog wel eens op MTV of TMF. Tja.. erg zonde!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:39 schreef DrDentz het volgende:
Moonwalker is wel een fijne DVD en heeft tenminste een goede versie van Smooth Criminal, ik vind het reuze zonde dat op de Number Ones DVD zo'n vage ingekorte versie staat, die versneld afgespeeld is.. de muziek klopt helemaal niet bij de beelden![]()
je ziet 'm ook bij de aftiteling van Moonwalker
'Gotta put your heart on the line' ja, die is mooi!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:52 schreef RaJitsu het volgende:
Kent iemand het nummer 'on the line'? Die is nooit uitgebracht, wel? Dat nummer is gemaakt voor de film 'Get on the Bus' van Spike Lee, maar staat niet op de soundtrack. Iemand die weet wat daar de reden van is? In de film hoor je het nummer overigens wel...
Geloof dat ie ze zelf heeft uitgekozen.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Maar is dit nu de zoveelste rare actie van Sony dan of staat MJ hier zelf achter?
Ik bedoel uiteraard het opnieuw (voor de zoveelste keer) uitbrengen van de oude hits.
Poe.. dat bevreemdt me toch wel enigszins.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Geloof dat ie ze zelf heeft uitgekozen.
En uitvoerder.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zo'n geniale songwriter..
Speel waar ik wil spelen. In het klaagtopic. Open je eigen fantopic gasterd.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ga ergens anders spelen. Nu heb je je reactie. Ik hoop dat je tevreden bent.
Ok zanger flopquote:Op zondag 5 maart 2006 19:40 schreef DrDentz het volgende:
geen topic meer openen in Klaagbaak he, iedereen is hier agressief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |