abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26346511
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:21 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Niet durven ingrijpen staat niet echt gelijk aan gedogen als het spreekt over burgers vind ik.
Ik keur het ten zeerste af, maar ik ben noet levensmoe genoeg om een kerel van 2 bij 2 om de nek te vliegen en hem af te remmen, jij wel?
Natuurlijk kan je daar ter plekke niet veel aan doen maar ik ken de voetbalwereld goed genoeg om te weten dat heel veel mensen langs de zijlijn, de meekijkers, een zekere kick krijgen van die ongeregeldheden en dat er naast de activisten sprake is van sympathisanten. Als die grote groep zich massaal zou verzetten tegen dit soort shit, zou dat een stuk schelen. Nu word je al raar aangekeken als je zegt dat je een bommengooier gaat melden, die je in het vak hebt gezien. Terwijl dat toch volstrekt vanzelfsprekend zou zijn.

Natuurlijk maken de overheden ook fouten, dat staat buiten kijf maar ik vind dat er in dit soort situaties altijd wel heel gemakkelijk naar hen wordt gewezen. De oorzaak ligt echt bij de supporters.
pi_26346554
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:24 schreef Doc het volgende:

[..]

Zoals criminaliteit"gedoogd" zou worden door de Marokaanse gemeenschap? Die er ook maarin z'n geheel op aankijken? SCH, wat je nu doet is simpele Wilders-praat ...
Op die vergelijking ga ik maar niet in, die vind ik zo onnozel in deze discussie. Jammer dat dat er steeds bij gehaal wordt. Het heeft er niets mee te maken. De Marokkaanse gemeenschap is niet te vergelijken met het conglommeraat dat voetbalwedstrijden bezoekt.
pi_26346581
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:19 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik weet niet of het interessant of relevant is, maar men doet hier wel of we een nieuwe vorm van terrorisme hebben aangeboord, terwijl het al jaren voorkomt en niemand de verantwoordelijkheid op zich neemt om het op te lossen.
Ik zie dat helemaal niet zo. Het kabinet zegt op de maandag na de zondag alweer dat er geen extra maatregelen worden genomen.
pi_26346702
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Natuurlijk kan je daar ter plekke niet veel aan doen maar ik ken de voetbalwereld goed genoeg om te weten dat heel veel mensen langs de zijlijn, de meekijkers, een zekere kick krijgen van die ongeregeldheden en dat er naast de activisten sprake is van sympathisanten. Als die grote groep zich massaal zou verzetten tegen dit soort shit, zou dat een stuk schelen. Nu word je al raar aangekeken als je zegt dat je een bommengooier gaat melden, die je in het vak hebt gezien. Terwijl dat toch volstrekt vanzelfsprekend zou zijn.

Natuurlijk maken de overheden ook fouten, dat staat buiten kijf maar ik vind dat er in dit soort situaties altijd wel heel gemakkelijk naar hen wordt gewezen. De oorzaak ligt echt bij de supporters.
daar heb je gelijk in en ik sta in het stadion ook tussen mensen die de hele wedstrijd rond zitten te kijken naar relletjes of iets dergelijks, kan ik niet begrijpenb, maar sommigen vinden dat stoer..

Maar hoe zou jij een massaal verzet voor je zien, met spandoeken, spreekkoren of iets dergelijks?
Dat de oorzaak bij de supporters ligt lijkt me duidelijk, het zijn niet e officials die een trein of andere mensen molesteren, maar ik denk dat de macht en het mandaat bij de clubs zelf ligt en bij de supportersverenigingen, die imbicielen staan namelijk ook geregistreerd bij de supportervereniging, daar zijn ze allemaal lid van, op een paar na uiteraard.

Ik vind het een taak van de clubs, de supportersvereniging.
In dit verhaal dienen ze 'gedekt' te worden door het OM ivm mogelijke represailles etc.
Yeah baby Yeah!
pi_26346783
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:26 schreef Doc het volgende:

[..]

Als ik me goed herinner heb jij wel eens gezegd dat jij ook rond een voetbal wedstrijd toch ook wel eens opgepakt zonderdat je wat meer deed dan simpelweg ergens staan?
Wat wil je daarmee zeggen? Ik heb de gemeente Utrecht niet aangeklaagd hoor
  dinsdag 19 april 2005 @ 13:42:41 #106
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_26346888
"No-one likes us, we don't care!"

tvp
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
pi_26346948
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:35 schreef Elgigante het volgende:
Maar hoe zou jij een massaal verzet voor je zien, met spandoeken, spreekkoren of iets dergelijks?
Dat de oorzaak bij de supporters ligt lijkt me duidelijk, het zijn niet e officials die een trein of andere mensen molesteren, maar ik denk dat de macht en het mandaat bij de clubs zelf ligt en bij de supportersverenigingen, die imbicielen staan namelijk ook geregistreerd bij de supportervereniging, daar zijn ze allemaal lid van, op een paar na uiteraard.

Ik vind het een taak van de clubs, de supportersvereniging.
In dit verhaal dienen ze 'gedekt' te worden door het OM ivm mogelijke represailles etc.
Ben ik helemaal met je eens maar je moet eens je oor te luisteren leggen als de club maatregelen aankondigt op het gebied van vervoer, identificatieplicht en dergelijke, dan is de wereld vaak ook te klein. Supporters hebben nou eenmaal van nature de neiging de schuld bij anderen te leggen. We zijn met zijn allen verantwoordelijk, voor zover dat in onze mogelijkheden ligt, om er prettige wedstrijden van te maken. Ik ben niet verantwoordelijk voor het gedrag van mijn buurman maar vind ook niet dat ik me er helemaal van kan distantieren.

Bovendien gebeurt dit bij de ene club veel meer dan bij de andere en de vraag is hoe dat kan.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 april 2005 @ 13:54:16 #108
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26347237
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Op die vergelijking ga ik maar niet in, die vind ik zo onnozel in deze discussie. Jammer dat dat er steeds bij gehaal wordt. Het heeft er niets mee te maken. De Marokkaanse gemeenschap is niet te vergelijken met het conglommeraat dat voetbalwedstrijden bezoekt.
Niet als je bedenkt dat heel voetbalbezoekend Nederland er op aangekeken wordt en men in de politiek met ideeen komt om geen uitpubliek toe te laten bij voetbalwedstrijden.

Daarnaast is ook een conglomeraat van mensen die een voetbalwedstrijd bezoekt ook niet zo homogeen ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_26347310
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:54 schreef Doc het volgende:

[..]

Niet als je bedenkt dat heel voetbalbezoekend Nederland er op aangekeken wordt en men in de politiek met ideeen komt om geen uitpubliek toe te laten bij voetbalwedstrijden.

Daarnaast is ook een conglomeraat van mensen die een voetbalwedstrijd bezoekt ook niet zo homogeen ...
Hoezo wordt heel voetbalbezoekend Nederland er op aan gekeken? Volgens mij worden de relschoppers er op aangekeken en wordt een wat grotere groep er de dupe van door sommige maatregelen. Dat is niet fijn maar als je een beter idee hebt.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 april 2005 @ 13:58:39 #110
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26347350
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:29 schreef SCH het volgende:

Om een meer filosofische discussie aan te gaan: in hoeverre is vrije wil een illusie. Er zijn talloze expirimenten gedaan waarbij de kracht van de vrije wel toch aardig gerelativeerd kan worden. Hetgeen dan ook weer persoons afhankelijk is.

Stel je het een groep van 800 mensen die enigszins opgewonden zijn (adrenaline peil wat hoger dan normaal bijvoorbeeld omdat er een spannende wedstrijd voor de boeg is). Die stop je in een trein (relatief weinig persoonlijke ruimte) en laat die trein 500 meter voor het eindpunt 40 minuten wachten in "vijandelijk gebied" (trein wordt belaagd) en geeft geen informatie. En blijft geen informatie geven. Dat frustreert. Dan maakt het niet uit of iemand een voetbal fan is of niet, maardan zal zeker een deel van zo'n groep hun frustraties uiten. Die gaat iets doen met dat machteloze gevoel - waarbij zij niet kunnen doen en het adrenaline peilmaar blijft stijgen in dergelijk omstandigheden. Dat heeft weinig met voetbal vandalisme te maken maar veel meer met de menselijke natuur (er zijn tal van psychologische expirimenten die dat principe aantonen).

Daarnaast als in een deel van de trein de boel gesloopt wordt kan je daar in het andere deel van de trein bar weinig aan doen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 april 2005 @ 14:00:50 #111
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26347412
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoezo wordt heel voetbalbezoekend Nederland er op aan gekeken? Volgens mij worden de relschoppers er op aangekeken en wordt een wat grotere groep er de dupe van door sommige maatregelen. Dat is niet fijn maar als je een beter idee hebt.
Betere begeleiding. Zorgen dat situaties zoals afgelopen zondag niet voor doen door een beter draaiboek.
pi_26347425
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens maar je moet eens je oor te luisteren leggen als de club maatregelen aankondigt op het gebied van vervoer, identificatieplicht en dergelijke, dan is de wereld vaak ook te klein. Supporters hebben nou eenmaal van nature de neiging de schuld bij anderen te leggen. We zijn met zijn allen verantwoordelijk, voor zover dat in onze mogelijkheden ligt, om er prettige wedstrijden van te maken. Ik ben niet verantwoordelijk voor het gedrag van mijn buurman maar vind ook niet dat ik me er helemaal van kan distantieren.

Bovendien gebeurt dit bij de ene club veel meer dan bij de andere en de vraag is hoe dat kan.
Hoe groter de aanhang, hoe groter de kans op rotte appels denk ik en het 'soort' club maakt ook wel uit denk ik. Een club met voornamelijk aanhangers uit de mindere wijken van de stad levert ook meer relschoppers op denk ik.
RKC Waalwijk is gewoon een dorp, wat relatief gezien vrij welvarend is en waar je dus ook een kleine groep relschoppers kan verwachten i.t.t. bijv Helmond.

Ik vind het indammen van het supportersgeweld in elk geval prioriteit 1, als dat betekent dat ik met veevervoer mee moet en als gevangene in Guatanamo Bay behandeld wordt, dan zij het zo, mits het uiteraard tijdelijk is en niet de toekomst voor de supporter an sich.
Tijd voor twee stappen terug om er één voorwaarts te kunnen maken.
Yeah baby Yeah!
pi_26347429
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:58 schreef Doc het volgende:

[..]

Om een meer filosofische discussie aan te gaan: in hoeverre is vrije wil een illusie. Er zijn talloze expirimenten gedaan waarbij de kracht van de vrije wel toch aardig gerelativeerd kan worden. Hetgeen dan ook weer persoons afhankelijk is.

Stel je het een groep van 800 mensen die enigszins opgewonden zijn (adrenaline peil wat hoger dan normaal bijvoorbeeld omdat er een spannende wedstrijd voor de boeg is). Die stop je in een trein (relatief weinig persoonlijke ruimte) en laat die trein 500 meter voor het eindpunt 40 minuten wachten in "vijandelijk gebied" (trein wordt belaagd) en geeft geen informatie. En blijft geen informatie geven. Dat frustreert. Dan maakt het niet uit of iemand een voetbal fan is of niet, maardan zal zeker een deel van zo'n groep hun frustraties uiten. Die gaat iets doen met dat machteloze gevoel - waarbij zij niet kunnen doen en het adrenaline peilmaar blijft stijgen in dergelijk omstandigheden. Dat heeft weinig met voetbal vandalisme te maken maar veel meer met de menselijke natuur (er zijn tal van psychologische expirimenten die dat principe aantonen).

Daarnaast als in een deel van de trein de boel gesloopt wordt kan je daar in het andere deel van de trein bar weinig aan doen.
Maar de problemen waren er al voordat die trein tot stilstand kwam.

Natuurlijk kunnen heel veel mensen er niks aan doen maar het leven is dan ook niet rechtvaardig. Soms word je de dupe van de problemen die anderen veroorzaken. Ik vond het klasse van de burgemeester om zo te handelen, tenminste de beslissing om de groep te weren uit De Kuip. Op de uitvoering valt veel af te dingen maar ook dat blijft mensenwerk.
pi_26347468
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:00 schreef Doc het volgende:

[..]

Betere begeleiding.
Ik ga echt op de vierkante millimeter doorvragen omdat al dit soort dingen al uitgeprobeerd zijn. Wat voor soort begeleiding denk je aan?
quote:
Zorgen dat situaties zoals afgelopen zondag niet voor doen door een beter draaiboek.
Hoe had je het eerste geweld kunnen voorkomen?
Wat moet er in het draaiboek staan.
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:05:19 #115
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26347541
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:01 schreef SCH het volgende:
Hoe kom je daar nou toch bij? Dat is helemaal niet waar.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 april 2005 @ 14:09:16 #116
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26347662
quote:

[..]

O ja? Waar haal je die informatie vandaan?
quote:
Natuurlijk kunnen heel veel mensen er niks aan doen maar het leven is dan ook niet rechtvaardig.
Dat is een mooi voorbeeld van een drogreden. Kan je ook gebruiken bij IEDER incident waar iets niet rechtvaardigs gebeurt. Als je dat zou doen heb jij weinig meer te posten hier gezien je niet aflatende (bewonderswaardige) strijd tegen alles wat onrechtvaardig is...
quote:
Soms word je de dupe van de problemen die anderen veroorzaken.
Ja. En dat is dus onrechtvaardig en daar mag je tegen in verzet komen.
quote:
Ik vond het klasse van de burgemeester om zo te handelen, tenminste de beslissing om de groep te weren uit De Kuip. Op de uitvoering valt veel af te dingen maar ook dat blijft mensenwerk.
ALS je zo'n beslissing neemt MOET je er ook zeker voor zorgen dat de uitvoering goed is. Op deze manier heeft-ie alleen voor meer problemen gezorgd doordat de Ajax-fans er nog stonden toen de wedstrijd afgelopen was.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 april 2005 @ 14:11:27 #117
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26347724
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ga echt op de vierkante millimeter doorvragen omdat al dit soort dingen al uitgeprobeerd zijn. Wat voor soort begeleiding denk je aan?
[..]

Hoe had je het eerste geweld kunnen voorkomen?
Wat moet er in het draaiboek staan.
Er had moeten staan dat een trein NIET 40 minuten daar mocht staan. Er had meer informatie gegeven moeten worden. En de prioriteit zou de veiligheid moeten zijn - mensen dus zo snel mogelijk weg halen daar. Het fotoos makan was nutteloos want er was bekend wie in die trein zaten.
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:13:47 #118
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_26347793
2 dingen die ik niet snap:

Wat ik als eerste niet begrijp van de NS is dat ze klagen over de hoge kosten van het herstellen van de treinen.

Is het niet makkelijker om per club een x aantal treinen beschikbaar te stellen deze een heel seizoen in te zetten, als die kneuzen dat ding willen slopen, rijden ze volgende keer in een gesloopte trein.
Hebben ze enkel zichzelf mee, denk ik dan !

Ten tweede, als die kneuzen elkaar willen afmaken en de politie blijft er tussen springen, wordt het voor die kneuzen alleen maar spannend en net als bij een kind van 3 dat geen koekje meer mag het een sport is om dan toch een koekje te verkrijgen, laat de politie ervoor zorgen dat zo min mogelijk buitenstaanders erbij betrokken raken, er zo min mogelijk materiele schade wordt aangericht maar laat die kneuzen elkaar gewoon afmaken !
Het liefste IN het stadion, na de wedstrijd, als al het gewone publiek weg is, geen politie, alles mag, laat ze zich maar uitleven !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:26:11 #119
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26348112
Ik denk verdomme 20 keer per dag "Goh, eens een serieus geformuleerde post van tong"
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:52:09 #120
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_26348868
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:49 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ik bedoel dus te zeggen dat de politiek met name, niet moet reageren alsof er meteen een soort 3e wereldoorlog is uitgebroken, zo rollen ze over elkaar heen, zondagmiddag al, met drastische maatregelen.

Zo erg is het in Nederland helemaal niet, sterker nog, Nederland heeft bijzonder weinig last van Hooligansime.

En als ze dat willen aanpakken, en dat laten ze al jaren na, dan maken ze eens serieus werk van die stadionverboden (meldplicht) en de dubbelslachtigheid van de clubs (die fans van de eigen club niet/amper durven aanpakken).

Maar na zo'n incidenteel iets, zo hard op de achterste benen staan, daar kijtk een buitenlander heel vreemd van op.
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Maar ik reageerde meer op die user die reageerde in de trend van 'omdat het in Italie allemaal veel erger is, zou het in Nederland ook allemaal moeten mogen en zelfs een stukkie erger mogen worden'.
Ik heb liever dat NL gewoon helemaal hooliganvrij wordt. Maar dan wel middels geschikte en passende maatregelen en niet met deze paniekreacties. Maar daar waren we het al over eens geloof ik.
pi_26349012
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:52 schreef Stpan het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens hoor. Maar ik reageerde meer op die user die reageerde in de trend van 'omdat het in Italie allemaal veel erger is, zou het in Nederland ook allemaal moeten mogen en zelfs een stukkie erger mogen worden'.
Dat is hij ook volgens mij...

Hoe staat het trouwens met die afschuwelijke spreekkoren?
pi_26349925
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:05 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou toch bij? Dat is helemaal niet waar.
Volgens mij werd er o.a. aan de noodrem getrokken.
  dinsdag 19 april 2005 @ 15:36:35 #123
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26350051
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 15:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Beetje jammer dat die uitgeschakeld zijn en dat dus niet mogelijk is bij combi-reizen. Nouja je kan natuurlijk wel trekken. Maar iets opleveren gaat het niet.
pi_26350219
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 15:36 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Beetje jammer dat die uitgeschakeld zijn en dat dus niet mogelijk is bij combi-reizen. Nouja je kan natuurlijk wel trekken. Maar iets opleveren gaat het niet.
Dus de treinen zijn voor de gezelligheid sitl gezet volgens jou?
pi_26350271
Die trein die bij het stadion werd stilgezet kwam door een fout van de machinist.

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 19 april 2005 @ 15:45:35 #126
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26350298
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 15:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Dus de treinen zijn voor de gezelligheid sitl gezet volgens jou?
Eerst was het verhaal dat er een verkeerde wissel was genomen. Maar nu schijnt er iets op het spoor te hebben gelegen en dat dit in feite was opgezet door Feyenoord supporters. Ik weet niet welke versie klopt.

Je kan wel blijven proberen om me belachelijk te maken over wat ik hier zeg maar neem nou maar van mij aan dat die noodremmen niet werken. Eind jaren '80 werd daar juist volop gebruik van gemaakt om zo een paar honderd meter van het station uit de trein te kunnen gaan om de tegenpartij aan te vallen.
  dinsdag 19 april 2005 @ 15:55:19 #127
55651 JaWi
Shalom.
pi_26350559
Noodremmen zitten er niet eens in .
slettebak [@] gmail.com
pi_26350685
Je moet wel de feiten kennen voor dat je begint te blaten, SCH.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26350691
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 15:55 schreef JaWi het volgende:
Noodremmen zitten er niet eens in .
Het is in de loop van de middag zeker voorbij gekomen maar de hele nieuwsvoorziening was nogal chaotisch, blijkbaar weet nog steeds niemand wat er precies is gebeurd.
pi_26350711
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je moet wel de feiten kennen voor dat je begint te blaten, SCH.
Was jij erbij? Ik meld wat ik heb gehoord die middag. Maar post jij de exacte feiten dan maar.
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:04:51 #131
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26350794
Als er op maandag in diverse kranten nog een levensgrote foto staat waarop je duidelijk mensen in Feyenoord shirtjes ziet rellen met de ME en er staat dat het om Ajax supporters gaat dan zou ik de media niet te serieus nemen in dit geval.
Zo wordt er ook gezegd dat voetbalsupporters met elkaar op de vuist zijn gegaan wat ook helemaal niet gebeurd is.
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:05:31 #132
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26350812
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Was jij erbij? Ik meld wat ik heb gehoord die middag. Maar post jij de exacte feiten dan maar.
Wat je gehoord hebt.

Geweldig, moet je eens weten wat ik allemaal gehoord heb die middag.
A.M.A.B
pi_26350846
-dubbel-

[ Bericht 49% gewijzigd door CherrymoonTraxx op 19-04-2005 16:07:33 (dubbel) ]
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26350848
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat er geen noodremmen zitten in die treinen is een feit in elk geval. Zelfs dat is jou al niet bekend, dus doe nu niet alsof je alles vanaf de eerste rij hebt mogen aanschouwen.
pi_26350878
In de Telgraaf van vandaag stond een stuk over de voorzitter van de politiebond en die zegt dat de maatschappelijke kosten echt niet te verantwoorden zijn en dat ervaren agenten de rellen erg heftig vonden

NS gaat voorlopig geen treinen meer beschikking stellen aan Ajax dus hopelijk komen de Ajax fans nooit meer een ander stadion in Nederland binnen. Hadden ze maar geen fan moeten worden van een kut club
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:09:24 #136
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_26350925
IJzersterk argument DiegoArmandoMaradonna. En verschrikkelijk schijnheilig.
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:11:45 #137
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26350987
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In de Telgraaf van vandaag stond een stuk over de voorzitter van de politiebond en die zegt dat de maatschappelijke kosten echt niet te verantwoorden zijn en dat ervaren agenten de rellen erg heftig vonden

NS gaat voorlopig geen treinen meer beschikking stellen aan Ajax dus hopelijk komen de Ajax fans nooit meer een ander stadion in Nederland binnen. Hadden ze maar geen fan moeten worden van een kut club
lees m'n laatste post in dit topic eens NS overweegt vervoersstop Ajax-supporters

Ajax supporters gaan maar 2x per seizoen met de combitrein. 1x naar Eindhoven en 1 naar Rotterdam.
pi_26351154
Elk idee dat regelt dat neuzen niet meer naar Eindhoven komen is een prima idee

Er valt per definitie toch niks te halen, dus het is ook zelfbescherming
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26351512
Wat grappig Diego...
That's all folks!
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:48:16 #140
57586 Bananenman
-----------
pi_26351876
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 15:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Die zijn er altijd uitgehaald bij dit soort treinreizen, sukkel.

Wat probeer je nou te bereiken? Je schreeuwt vals argument na vals argument over dingen die je niet kunt weten. Je zat NIET in die trein. Je weet niet wat er gebeurt is, je gist maar wat n.a.v wat de media zegt en wat je zelf denkt dat waarschijnlijk is.
pi_26351944
SCH, bij mijn weten heb je ooit een e-mail gestuurd aan Joop Atsma over de onterechte berichtgeving rond het Heerenveen-incident in Zwolle, en de conclusies die Atsma daaruit trok. Nu gebeurt precies hetzelfde en sta je opeens aan de andere kant?

Ik zou eerst maar weer het politieonderzoek afwachten want in Zwolle bleek het dus ECHT aan het falen van de politie te liggen.
pi_26352353
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:50 schreef MaxPower het volgende:
SCH, bij mijn weten heb je ooit een e-mail gestuurd aan Joop Atsma over de onterechte berichtgeving rond het Heerenveen-incident in Zwolle, en de conclusies die Atsma daaruit trok. Nu gebeurt precies hetzelfde en sta je opeens aan de andere kant?

Ik zou eerst maar weer het politieonderzoek afwachten want in Zwolle bleek het dus ECHT aan het falen van de politie te liggen.
Hallo zeg, alsof er hier niet geknokt is? Alsof er hier geen rellen en vechtpartijen waren?

Ik krijg echt jeuk van al die mensen die het altijd maar voor de relschoppers opnemen en het aan anderen willen wijten. Ook in dat geval wat jij beschrijft lag het natuurlijk niet aan de politie. De politie heeft daar fouten gemaakt maar heeft niet gezegd: wilt u alstublieft de tl-buizen van deze trein vernielen. Het punt is dat geweld en agressie gewoon nogal gewoon wordt gevonden, ook door veel users hier. Die praten dat goed of vergoeilijken het op zijn minst en wijzen vooral naar anderen terwijl het probleem bij de supporters begint. Dus laten we het daar over hebben.

Bij Heerenveen gebeurt er vrijwel nooit wat en dat heeft voor een heel groot deel met de club en de sociale controle en de regulering en de strakke maatregelen te maken. Dat is een samenspel tussen al die partijen en er zijn meer clubs die daar in slagen. Dat heeft niks met de omvang van de supportersschare te maken maar alles met hoe belangrijk je het als supporters en club vindt dat er geen ongein gebeurt.
pi_26352457
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:48 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Die zijn er altijd uitgehaald bij dit soort treinreizen, sukkel.

Wat probeer je nou te bereiken? Je schreeuwt vals argument na vals argument over dingen die je niet kunt weten. Je zat NIET in die trein. Je weet niet wat er gebeurt is, je gist maar wat n.a.v wat de media zegt en wat je zelf denkt dat waarschijnlijk is.

Ach, SCH, hij wordt niet gehinderd door enige feitenkennis en loopt hier maar wat te bazelen om vervolgens uit te huilen in het FB-topic.
pi_26352844
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 17:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Hallo zeg, alsof er hier niet geknokt is? Alsof er hier geen rellen en vechtpartijen waren?
Ik ben van mening dat in ieder geval de rellen met Feyenoordsupporters voorkomen waren als de ajaxsupporters ofwel in het stadion waren gelaten, ofwel voor het einde van de wedstrijd naar amsterdam gestuurd waren.
quote:
Ik krijg echt jeuk van al die mensen die het altijd maar voor de relschoppers opnemen en het aan anderen willen wijten. Ook in dat geval wat jij beschrijft lag het natuurlijk niet aan de politie. De politie heeft daar fouten gemaakt maar heeft niet gezegd: wilt u alstublieft de tl-buizen van deze trein vernielen.
In het geval van Heerenveen waren er VIER mensen van ZESENTACHTIG die uiteindelijk iets gedaan hadden. In een geval waarin supporters zonder aantoonbaar goede reden teruggestuurd worden vind ik dat een redelijke score. Overigens heeft de politie wel aantoonbaar gefaald dus ik snap niet waarom je dat ontkent. Er is uit dat onderzoek gekomen dat er NIKS gebeurd zou zijn indien de Heerenveensupportes verder hadden mogen reizen.

Natuurlijk, geweld moet uitgebannen worden, en veroordeeld. Net als diefstal, moord en alle andere slechte zaken in de wereld. Feit is dat meereizende supporters over het algemeen sitting ducks zijn, en dus wel 3x nadenken voor ze iets uithalen.

En dan neem ik dus bewust de op sensatie beluste rotterdammers rond het spoor niet mee want het grootste deel zal niet bij de wedstrijd geweest zijn. Dat is gewoon openbare geweldpleging en dient als zodanig bestraft te worden.
pi_26353909
Maar als we dan helemaal gaan doorredeneren, kosten voor politie inzet zijn toch dan 9 van de tien keer niet maatschappelijk te verantwoorden?

Waar blijven dan die politici die pleiten voor dat taartgooiers, krakers, greenpeace, extreemlinkse en extreemrechtse demonstranten etc. ook de rekening krijgen gepresenteerd?

Ik wens daar dan ook niet aan mee te betalen..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_26353982
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:50 schreef MaxPower het volgende:

Politie heeft afgelopen zondag ook blunders gemaakt.
Tuurlijk gaat het in beginsel bij de supporters fout, maar als je als taak hebt 'orde handhaving' dan zijn een aantal keuzes gemaakt door de politie totaal onbegrijpelijk..
pi_26354268
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:17 schreef Staanplaats het volgende:
Maar als we dan helemaal gaan doorredeneren, kosten voor politie inzet zijn toch dan 9 van de tien keer niet maatschappelijk te verantwoorden?

Waar blijven dan die politici die pleiten voor dat taartgooiers, krakers, greenpeace, extreemlinkse en extreemrechtse demonstranten etc. ook de rekening krijgen gepresenteerd?

Ik wens daar dan ook niet aan mee te betalen..
Ja, maar dat mag je niet in deze discussie brengen van SCH want dat doet niet ter zake.

Ik denk dat SCH wat naief is en het grotere geheel mist; het is een maatschappelijk probleem en niet alleen bij de toeschouwers. Het is dus ook niet op te lossen door voetbalclubs (of harde maatregelen enkel tegen de voetbalclubs).
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_26354708
quote:
* Je mag demonstreren als je toestemming vraagt
* Een Greenpeace activist die zich vastketend zodat een bedrijf niet open kan gaan krijgt een vette claim aan zijn broek
* De kampers die de A2 blokkeerden werden er ook gewoon vanaf geslagen.
pi_26354916
Joh de rekening gepresenteerd van de politie inzet? Of van de gemiste inkomsten? Lijkt me iets anders he..

En vergeet vooral niet het al oude "van een kale kip valt niet te plukken" waarna de slachtoffers vaak 9 vd 10 ik kou staan en justitie het zaakje laat lopen als de dader er voorkiest een paar dagen te zitten..

Voetbalwedstrijden bezoeken mag ook..

Ik heb het hier over de rekening van politie inzet. Als clubs moeten betalen voor de politie inzet, waarom moeten demonstranten dat dan niet?
Laten we dan maar overal uren gaan declareren? Niet dan?
pi_26355001
Nee, daar ben ik tegen want openbare orde is een zaak van de overheid.

Ik kan wel begrijpen dat uitsupporters niet meer toe gelaten worden en dat zou veel rotzooi en politieinzet schelen
pi_26355093
Zou het? En als nou een groep toch besluit af te reizen, al dan niet op de wedstrijddag? Hoe ver ga je zoiets doorvoeren dan..

Ik denk dat je met een goede begeleiding veel meer oplost, dan met verbieden.
pi_26355180
Grote groepen kunnen niet een stadion in komen.
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:07:27 #153
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26355404
De kosten van de politieinzet zou ik zonder moeite kunnen halveren. Er is vaak onnodig veel politie bij niet-risicowedstrijden aanwezig.
Gezeik om niets over die politieinzet.
pi_26355653
Diego, deze mening had ik niet van je verwacht. In het groundhopperstopic loop je stoer te doen dat je bij de harde kern van Boca en Allianza Lima staat, en hier moeten ze de ajaxsupporters maar weren? Schijnheilig noem ik dat.
pi_26355751
Van mij mag je alles zeggen hoor Suijkie, behalve MaxPower die hoort het altijd met mij eens te zijn en Cherrymoon is zo'n schijnheiiligerd die achter Balkenende en Wilders aanloopt maar als het om dit soort zaken gaat alle normen en waarden over boord gooit.

Natuurlijk is voetbalgeweld ook een maatschappelijk probleem, maar waarom mogen maatschappelijke problemen niet in hun eigen sector worden aangepakt?
pi_26355833
Jij zal altijd mijn pausje blijven SCH!

Jouw postings zijn mijn heilige schrift.
pi_26355950
quote:
In het groundhopperstopic loop je stoer te doen dat je bij de harde kern van Boca en Allianza Lima staat, en hier moeten ze de ajaxsupporters maar weren? Schijnheilig noem ik dat.
Ik begrijp niet wat hypocriet is, misschien kan je dat uitleggen?

Het zal me werkelijk aan mijn reet roesten of Ajax of Feyenoord fans graag willen gaan knokken. Zolang ik er maar geen last van heb. Er me er door laten weerhouden om naar het voetbal te gaan zal zowiezo niet gebeuren.

Maar ik kan prima begrijpen dat de overheid niet langer accepteert dat er enorme kosten moeten worden gemaakt omdat er een paar honderd of duizend mensen graag naar een voetbalwedstrijd willen. Ze kunnen gewoon naar een thuiswedstrijd toe, het heet immers niet voor niets THUISwedstrijd
pi_26355978
Zo mag ik het horen en niet anders!!!!
Maar gebruik maar wel een condoom
pi_26355996
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Grote groepen kunnen niet een stadion in komen.
Het gaat toch niet alleen om die groep in het stadion..

Juist een groep die buiten een combi omreist zal veel meer politie inzet eisen.
pi_26356068
Die kun je uit het stadion weren en als ze alleen zoals jij beweert alleen komen om te rellen is dat geen reden om de combi niet aan te pakken.

Want ze zouden immers toch niet met de combi gaan.
pi_26356244
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die kun je uit het stadion weren en als ze alleen zoals jij beweert alleen komen om te rellen is dat geen reden om de combi niet aan te pakken.

Want ze zouden immers toch niet met de combi gaan.
He..he..je hebt me punt

En wanneer je de combi verbiedt zal die groep 'buiten de combi' alleen maar toenemen.

Een wedstrijd als de Klassieker zal nooit onder weinig politie inzet gespeeld worden, of er nu wel of geen uitsupporters komen, er is altijd een dreiging waar de politie op voorbereid moet zijn.
pi_26356282
quote:
Remkes wil geen verbod uitsupporters
Door een onzer redacteuren

DEN HAAG, 19 APRIL. Minister Remkes (Binnenlandse Zaken) voelt niet voor een algemeen verbod voor voetbalsupporters om uitwedstrijden van hun club te bezoeken die door burgemeesters als risicowedstrijden zijn aangemerkt.

Dat blijkt uit een brief die Remkes gisteren aan de Tweede Kamer heeft gestuurd naar aanleiding van de ongeregeldheden die zondag uitbraken rond de wedstrijd Feyenoord-Ajax. De VVD-bewindsman is coördinerend minister voor de bestrijding van voetbalvandalisme.

Tweede-Kamerleden pleitten gisteren voor het weren van bezoekende supporters bij risicowedstrijden. De maatregel zou moeten berusten op een afspraak tussen gemeenten, clubs en de landelijke voetbalbond KNVB. Er is in Nederland geen 'voetbalwet' waarin dergelijke zaken worden geregeld.

Minister Remkes doet in zijn brief een dringende oproep aan clubs en KNVB om ,,niet langer te discussiëren'' over eerdere afspraken om voetbalvandalisme te bestrijden. De burgemeesters van voetbalsteden hebben vorige maand onderling en met de minister afgesproken te werken met pasfoto's van supporters die clubs zouden moeten verzamelen. Daarmee kunnen supporters met een stadionverbod volgens Remkes ,,ook echt geweerd worden'' en relschoppers ,,eenvoudig geďdentificeerd''. Remkes maakt zich er boos over dat clubs en KNVB daaraan tot nu toe niet willen meewerken.

De KNVB zal de resultaten van het onderzoek van het auditteam, naar aanleiding van de ongeregeldheden van gisteren rond de wedstrijd Feyenoord-Ajax, afwachten. ,,Datgene wat zich zondag heeft afgespeeld is ernstig, maar is wel een incident, hoe betreurenswaardig dit ook is. Als we kijken naar de cijfers van de afgelopen jaren, dan kunnen we alleen maar concluderen dat het aantal incidenten is afgenomen'', aldus KNVB-directeur Henk Kesler. ,,Belangrijk is nu dat er onderzocht wordt wat er exact fout is gegaan. Op basis van de resultaten van de onderzoeken kan verder worden besloten, niet eerder.''

Rond Feyenoord-Ajax werden zondag 43 mensen aangehouden, en is van 1.600 teruggestuurde Ajax-supporters de identiteit opgenomen om mogelijk maatregelen tegen hen te treffen. De ongeregeldheden gingen gepaard met vernielingen in treinstellen en op straat. Supporters en politiemensen raakten gewond.

Remkes wil samen met minister Donner (Justitie) kijken of de schade verhaald kan worden op de geweldplegers. Remkes vraagt de burgemeesters van Rotterdam en Amsterdam nog deze week met alle betrokkenen voorstellen te doen om geweld bij toekomstige wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord te voorkomen. Als zij besluiten voor deze wedstrijden geen uitpubliek meer toe te laten, zal hij dat ,,van harte toejuichen''. De NS liet vanmorgen weten te overwegen voorlopig geen Ajax-supporters meer te vervoeren. Opstelten is bezig met de voorbereiding van de risicowedstrijd Feyenoord-PSV, die morgen wordt gespeeld.
Bron: NRC
pi_26356334
quote:
En wanneer je de combi verbiedt zal die groep 'buiten de combi' alleen maar toenemen.
Als je diegene weert, komt er maar een kleine groep en die kleine groep komt nu ook niet met de combi
quote:
Een wedstrijd als de Klassieker zal nooit onder weinig politie inzet gespeeld worden, of er nu wel of geen uitsupporters komen, er is altijd een dreiging waar de politie op voorbereid moet zijn.
Klopt
pi_26358731
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:22 schreef SCH het volgende:
Van mij mag je alles zeggen hoor Suijkie, behalve MaxPower die hoort het altijd met mij eens te zijn en Cherrymoon is zo'n schijnheiiligerd die achter Balkenende en Wilders aanloopt maar als het om dit soort zaken gaat alle normen en waarden over boord gooit.

Natuurlijk is voetbalgeweld ook een maatschappelijk probleem, maar waarom mogen maatschappelijke problemen niet in hun eigen sector worden aangepakt?
Goedzo. SCH kan het niet winnen op basis van argumenten en wordt ook totaal niet gehinderd door enige feitenkennis. Dan gooien we het maar op de persoonlijke toer.

De enige schijnheiligerd hier, dat ben jij. Hier een beetje triest op de man spelen en dadelijk weer in een of ander FB-topic lopen janken. Een achterbaks en triest mannetje ben je. Nou ja.... "mannetje"
pi_26358782
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:18 schreef MaxPower het volgende:
Diego, deze mening had ik niet van je verwacht. In het groundhopperstopic loop je stoer te doen dat je bij de harde kern van Boca en Allianza Lima staat, en hier moeten ze de ajaxsupporters maar weren? Schijnheilig noem ik dat.
Wat is daar schijnheilig aan? Loopt hij op te scheppen hoeveel treinen en bussen hij wel niet gesloopt heeft in Argentinië en Peru? Graag even een quote waarin Diego dat zegt.
pi_26358994
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wat is daar schijnheilig aan? Loopt hij op te scheppen hoeveel treinen en bussen hij wel niet gesloopt heeft in Argentinië en Peru? Graag even een quote waarin Diego dat zegt.
Ben jij Diego's bitch ofzo? Ik maak zelf wel uit of ik een quote geef ja of nee.
pi_26359069
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:43 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ben jij Diego's bitch ofzo? Ik maak zelf wel uit of ik een quote geef ja of nee.
Je lult gewoon onzin, net zoals dat Heerenveen-maatje van je. Als je iets beweert is het altijd handig als je het kunt staven met een citaat, anders is het gewoon onzin. Dat is het in dit geval ook. Dat blijkt ook wel omdat je meteen begint te schelden in plaats van met een citaatje komt. Stumperd.
pi_26359161
Jongen als je gewoon al mijn posts daarna even leest zie je exact wat mijn mening is en dat die in het geheel niet overeenkomt met SCH.
pi_26359206
Op deze pagina (4) zie ik helemaal geen mening van jou, alleen persoonlijke aanvallen, een aanval op een user zonder dat je verder beschikt over citaten en een nutteloze slijmpost voor je Heerenveen-maatje.
pi_26359249
Ik heb mijn instellingen op 301 posts per pagina staan dus daar kan ik niks mee.
pi_26359405
Pagina 4 begint om 18:55 zeg maar...
pi_26359488
Ja ok, mijn uitgebreidere post staat daarvoor.

Voetbalgeweld deel 2 Het geblaat van Joop Atsma giet oan
pi_26359579
Vervolgens begin je maar met persoonlijke aanvallen en gefrustreerd te reageren als ik even vraag om een citaatje waaruit blijkt dat 'n andere user hypocriet/schijnheilig is.
pi_26359635
"even vraag"?? je commandeert me, en dat irriteert me.
pi_26359740
Ik stel een tweetal vragen en vraag nog redelijk beleefd om dat citaat. Een citaat wat je kennelijk niet hebt.
pi_26359976
Je vraagt het helemaal niet beleefd. "Graag een citaat waar dat uit blijkt" nodigt niet echt uit tot vriendelijk antwoorden.
pi_26360147
"Graag", dat is redelijk beleefd.
pi_26360210
Niet in de context waarin jij het gebruikt.
pi_26360256
Als dat al onbeleefd is voor jou...

Maar het citaat is er niet en daar ging het me om. Bij de harde kern in het vak zitten is nog altijd niet hetzelfde als iets slopen.
pi_26360417
Het citaat is er wel degelijk alleen heb ik op deze manier absoluut geen zin om aan jouw eis te voldoen.
pi_26360529
Waar is dat citaat dan? Je lijkt nu wel heel erg op je Heerenveen-maatje. Die wringt zich ook altijd in allerlei rare bochten als hij weer eens wat voetnoten tekort komt.
pi_26360631
Ik zeg toch net dat ik hier klaar mee ben. Ik was net met een epistel bezig toen jij er tussendoor kwam blaten. Toen dacht ik schijt ook maar, met je gecommandeer.
pi_26360706
Je hebt dat citaatje dus niet. Dat had je ook meteen kunnen zeggen.
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:40:41 #184
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_26360752
Ik heb maar eens een email gestuurd aan meneer Opstelten, want hij wordt beetje irritant door ieder ander de schuld te geven in plaats van naar zijn eigen achterlijke actie te kijken
World Wrestling Entertainment
  Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 22:43:03 #185
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_26360826
En wat volgt er nu?

KEIharde maatregelen? zoals sorgdrager ons in 97 ook had beloofd?

Als je het mij vraagt moet je niet eens teveel tijd aan die "fans" besteden....

Rellen? Prima nekschot... simpel..... ben je met 1500 schoten van die achterlijke debielen verlost en kan iedere normale fan gewoon weer met zn kids naar het stadion
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_26360854
Jij ook bedankt voor je bijdrage.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:45:32 #187
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_26360916
Overigens heb ik een vraag:

STEL dat Feyenoord morgen wint, Ajax wint donderdag. Dat betekent een finale tussen Ajax en Feyenoord in de Kuip. Als het goed is loten 'ze' dan wie 'thuis' speelt en wie uit?
Als het nu zo is dat Feyenoord 'uit' speelt, mogen er dan geen supporters komen van Feyenoord?

Zou wel leuk zijn als dit klopt. Vooral als de NS geen ajax-supporters wil vervoeren!
Dan krijgen we een finale met een leeg stadion \o/

-correct me if i'm wrong..
  Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 22:47:22 #188
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_26360981
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:45 schreef MeneerMuis het volgende:

STEL dat Feyenoord morgen wint, Ajax wint donderdag. Dat betekent een finale tussen Ajax en Feyenoord in de Kuip. Als het goed is loten 'ze' dan wie 'thuis' speelt en wie uit?
Als het nu zo is dat Feyenoord 'uit' speelt, mogen er dan geen supporters komen van Feyenoord?

Zou wel leuk zijn als dit klopt. Vooral als de NS geen ajax-supporters wil vervoeren!
Dan krijgen we een finale met een leeg stadion \o/

-correct me if i'm wrong..
je hebt helemaal gelijk

dat zou idd humor zijn
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:49:39 #189
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_26361055
Ik heb dat dus aan die Opstelten ge-emailed... Want ik vraag me echt af wat voor oplossing hij voor zoiets zou verzinnen?

Want geloof me nou als zoiets voorkomt, dan zie je meer Feyenoord bij het stadion dan Ajax-supporters. En dat gaat dan echt flink uit de hand lopen
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:52:40 #190
57586 Bananenman
-----------
pi_26361155
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:45 schreef MeneerMuis het volgende:

Edit: LAAT MAAR
pi_26361210
Diego heeft zelf al eerder in dit topic moeten toegeven dat ze het in Arg ook niet altijd onder controle hebben. Ook al denkt hij van wel.
pi_26361572
Maar ik zeg nergens staan dat Diego daar de boel heeft afgebroken.

Dat het in Argentinië vaker uit de hand loopt dan hier lijkt me een feit overigens.
pi_26361713
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:43 schreef onlogisch het volgende:

Rellen? Prima nekschot... simpel..... ben je met 1500 schoten van die achterlijke debielen verlost en kan iedere normale fan gewoon weer met zn kids naar het stadion
Dat kan al jaren hoor
pi_26361750
En MaxPower, ben jij Jezus ofzo? De tering, moeten we op de knieetjes of je alsje..alsje..alsjeblieft een quote wil geven..

Wat een eng volk daar in dat hoge noorden zeg.
pi_26361758
Voor CMT nog even de quote dan, omdat ik graag een nutteloze discussie in een virtuele omgeving wil winnen.

Mijn stelling:
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:18 schreef MaxPower het volgende:
In het groundhopperstopic loop je stoer te doen dat je bij de harde kern van Boca en Allianza Lima staat
De quote:
quote:
Dat was overigens wel mijn schuld want ik ging naar een vak waar ik helemaal niet hoor te zijn(al kan ik wel zeggen dat ik de gevaarlijkste plek van Peru overleefd ) en ik ging te ver weg staan van de politie in de 2e helft, want waar ik de eerste helft stond kon me niks gebeuren.
Met andere woorden, ik beweer nergens dat Diego actief meedoet aan rellen, ik beweer alleen dat hij er ergens wel 'iets' mee heeft. Puur alleen vanwege zijn anti-ajax gevoelens vindt hij het ok om de ajaxsupporters te weren.
pi_26361766
Schijnheilig is misschien niet het juiste woord van MP, maar Diego mag zich wel ff verdiepen in de stof voor ie gaat roepen om uitsupporters-verboden. Nu hou ik op, want ik ben dronken.
pi_26361802
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 23:13 schreef MaxPower het volgende:
Voor CMT nog even de quote dan, omdat ik graag een nutteloze discussie in een virtuele omgeving wil winnen.

Mijn stelling:
[..]

De quote:
[..]

Met andere woorden, ik beweer nergens dat Diego actief meedoet aan rellen, ik beweer alleen dat hij er ergens wel 'iets' mee heeft. Puur alleen vanwege zijn anti-ajax gevoelens vindt hij het ok om de ajaxsupporters te weren.
Daaruit blijkt niet dat hij iets heeft met rellen. Hij stond gewoon in een vak met gajes. Ik maak nergens uit op dat hij heeft lopen rellen, er staat zelfs niet eens gepats over eventuele rellen tijdens die wedstrijden.

Ajax-supporters weren puur vanwege anti-Ajax gevoelens is natuurlijk geen oplossing.
pi_26361848
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 23:13 schreef Staanplaats het volgende:
En MaxPower, ben jij Jezus ofzo? De tering, moeten we op de knieetjes of je alsje..alsje..alsjeblieft een quote wil geven..

Wat een eng volk daar in dat hoge noorden zeg.
Ik hou ook van jou schat!
pi_26362028
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 23:11 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Dat kan al jaren hoor
Precies, iedereen kan gewoon normaal met z'n kids naar het stadion.
pi_26362030
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 23:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Daaruit blijkt niet dat hij iets heeft met rellen. Hij stond gewoon in een vak met gajes. Ik maak nergens uit op dat hij heeft lopen rellen, er staat zelfs niet eens gepats over eventuele rellen tijdens die wedstrijden.
Rellen = gevaarlijk, en hij kickt erop om het gevaarlijkste gebied van Peru te hebben overleefd.

Ik ben het met Erasmusch eens dat ik het woord schijnheilig in deze niet had moeten gebruiken. Taalkundig foutje.
quote:
Ajax-supporters weren puur vanwege anti-Ajax gevoelens is natuurlijk geen oplossing.
Dan zijn we het toch eens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')