quote:
Dat zijn de goedkoopste houten planken die de bouwmarkt had... In de aanbiedingquote:Op maandag 18 april 2005 11:53 schreef Beaker het volgende:
Spin wat voor houten vloer is dat?? erg mooi
Owh......quote:Op maandag 18 april 2005 11:55 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat zijn de goedkoopste houten planken die de bouwmarkt had... In de aanbiedingHij is ook nog niet gelakt
Dat zit op de Uithofquote:Op maandag 18 april 2005 15:55 schreef Beaker het volgende:
In Utrecht zit een Academisch Dierenziekenhuis / praktijk, zou alleen niet weten waar![]()
Utrecht Amsterdam is wel te doen toch?
Wat voor ervaring heb je dan gehad, dat je daar liever niet meer heen wil?
Ik herken dit.quote:Op maandag 18 april 2005 19:19 schreef teigan het volgende:
ja uhmie, klinkt goed..
Wij hadden vandaag ook wat hoor...
De deur van de inloopkast stond open, en er stond een zak voer op de grond...
Vriendje komt thuis, hebben de katten er heerlijk uit zitten eten...
Achteraf bleek dat onze oudste het gedaan heeft, die had nl. net al geen honger meer......
quote:Op maandag 18 april 2005 19:19 schreef teigan het volgende:
Vriendje komt thuis, hebben de katten er heerlijk uit zitten eten...
voor dat de kippetjes er waren lag ze graag op te tegels te zonnen in de tuin.quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat veldje aan het vermijden ben, dus nee. Meestal ga ik toch naar het bos, maar moet momenteel mijn energie sparen, dus soms ga ik naar nog weer een ander hondenveld (waar ik alleen aardige mensen tegenkom).quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:53 schreef lady-wrb het volgende:
heb je die man nog ergens gezien, tinkerbell? ik zou hem toch zo graag aan willen spreken op dat achterlijke gedrag van hem
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:45 schreef teigan het volgende:
jolene, zodra ik weer foto's heb zet ik ze online..
wij hadden inderdaad een heel klein kitten vorig jaar.... Het is nu een mooie poes geworden, dat is echt zo mooi..
En sinds een week of 3 hebben we een kitten van een half jaar bij, een ex-kater.... Een knuffeltje is dat
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:45 schreef teigan het volgende:
jolene, zodra ik weer foto's heb zet ik ze online..
Waar blijven Casper en Smekkie van vandaagquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:59 schreef Spindizzy het volgende:
[..]Dat kan niet hoor! Je dient ten alle tijden een paar recente foto's van je beesten online en postklaar te hebben in dit topic
Hup... Foto's maken en uploaden jij!
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:05 schreef jolene het volgende:
[..]
Waar blijven Casper en Smekkie van vandaag![]()
Ja daar stond ikquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:17 schreef jolene het volgende:
Als je casper zo ziet staan, zou je denken dat er rechts iets staat.
Heb even snel gekeken maar kon het zo gauw ook niet terugvinden. Ik denk dat je in SC 15 moet zijn daarvoor.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:36 schreef Uhmmie het volgende:
hmm nou heb ik gemist wat er precies met beau aan de hand is :/
Ik kreeg net bericht. We kunnen vandaag nog een oproep uit laten gaan voor een opvangplaats ergens. Dan heb ik iets meer gegevens nodig (eventueel een foto ook?). In de tussentijd zou ze bij een vriendin van mij kunnen logeren die een speciale kattenkamer heeft, maar dan moet er wel een opvangplaats zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:29 schreef miss_sly het volgende:
Mijn zusje heeft gebeld met shhh, en die geven Beau geen kans op plaatsing![]()
De mevrouw van shhh had nog deze link gegeven:
http://www.kattendorp.nl/stichting.htm
maar op de site staat dat ze geen katten opnemen, omdat ze vol zitten.
En nu? Als shhh haar geen kans geven voor plaatsing, zal een asiel ook niet werken, vrees ik?![]()
Wat fijn dat jij (en Basquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:44 schreef Beaker het volgende:
Ben met Bas bij de DA geweestHele aardige man, ik ben wel een uur binnen geweest! Bas slebberde de beste man helemaal af
![]()
Kwaad kan het niet. Bedenk wel dat er wat mensen iets minder aardigs kunnen gaan zeggen over je zus. Zo werkt dat hier wel op Fok.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:22 schreef miss_sly het volgende:
Even een hapje eten, dan is waarschijnlijk de foto van Beau via mail bij mij terechtgekomen, en dan ga ik er even voor zitten
Tink, ik zal je zo ook even mailen dan, met wat meer info en foto!
Zou een topic hier aanmaken zin hebben? Ach, kwaad kan het in ieder geval niet, he?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:13 schreef MUUS het volgende:
Ik ben iig al aan het rondneuzen voor deze kat.
de assistente kon net alleen zeggen dat de foto's gelukt waren, geen bijzonderheden, maar ik moet wel maandag bij de ha terug komenquote:Op woensdag 20 april 2005 09:48 schreef Beaker het volgende:
Moussy, heb je al bericht uit het ziekenhuis?
Beterschap voor de zieke!!!
Die sjaal was een kado van mijn vriendin!!
Keep the housemerk alive
quote:Op woensdag 20 april 2005 09:57 schreef Bluezz het volgende:
Vrijdag lekker weer?
Dan ben ik vrij
Xena is maandagavond van het balkon gevallen
Nadat ze aan weerszijden uitstapjes naar de buurbalkons had gemaakt, en wij daar alles afgezet hebben met kippengaas, loopt ze nu dus over het (smalle) randje heen en weer om te proberen om er toch overheen te geraken.
Dat lukt dus niet meer...... probeerde ze dus via de spijlen van het balkon in een heel vreemde gedraaide houding toch door een afgezet stuk te komen
Waarbij ze naar beneden viel, op 4 poten
Ik zag het gebeuren, dus golfer rende op mijn "Daar GAAAAT ze" naar beneden, loopt die muts net onder de haag door naar de buurman, die haar tegenhoudt.
Goed afgelopen dus.
Gisteren was ze nog wat anders dan anders, loopt wel gewoon, maar heeft heel erg veel geslapen voor haar doen, het zal de stress wel geweest zijn
De dierenbescherming bellen, al is het alleen maar om de situatie voor te leggen, maar ik zou melding doen. Ik ben er groot voorstander van de baas eerst zelf aan te spreken, maar als dat geen effect heeft, zoals hier, dan zou ik het echt melden.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:00 schreef Beaker het volgende:
Wat zou jij doen??
quote:Op woensdag 20 april 2005 14:27 schreef Beaker het volgende:
de dochter van de baas is aan het solliceteren voor mijn baan, arm schaapje
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:13 schreef Tinkerbell het volgende:
Niks, denk ik Beaker. Je hebt de man aangesproken, meer kan je niet doen denk ik.
Kijk eens, daar is ze dan, onze gevaarlijke pittbull (zucht):
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 april 2005 12:58 schreef miss_dynastie het volgende:
En nu ben ik ook nog op zn pootje gaan staanGing echt per ongeluk hoor, voordat jullie allemaal denken dat ik bezig ben mn kat uit te moorden
Hij geeft geen pijn aan en loopt gewoon, dus ik denk dat het niks is. Is het al volgende week? Zucht
Nee nog nietquote:Op donderdag 21 april 2005 15:05 schreef Beaker het volgende:
Muts![]()
Dat was een beetje dom van je
Maarrrrrr....... je hebt wel weer een net tuintje
Ze is echt mooi gegroeit.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:52 schreef teigan het volgende:
Ok Spindizzy en Jolene, ik ben even de picserver opgedoken en hier heb ik wat foto's van onze dame Anisha...
Zo was ze:
[afbeelding]
toen groeide ze
[afbeelding]
En toen werd ze nog groter.....
[afbeelding]
En zo groot is ze ook ongeveer gebleven, alleen nog iets zwaarder.....
Wat Spin zegt..spullen laten liggen en eerst ff bijkomen.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:27 schreef Tinkerbell het volgende:
Zeker een dag of 2 meestal, maar heb een slechte periode, dus waarschijnlijk wat langer
pssssst hoe is het met Gijsquote:Op donderdag 21 april 2005 13:04 schreef moussy het volgende:
Het heerst.. Eerst Peet, toen Cas, nu René en nu Peet weer aan het werk is sinds vandaag ik.. klote buikgriepBeterschap Rena
Ohquote:Op donderdag 21 april 2005 16:45 schreef lady-wrb het volgende:
lelietjes van dalen onkruid?weet je hoeveel moeite ik heb moeten doen voordat dat spul hier een keertje op wilde komen?
Lekker samen zonnenbaden.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:53 schreef Tinkerbell het volgende:
Jaja, heb braaf zitten lezen
[..]
Kijk, Ayla en Lotje, nooit ver uit elkaar
[afbeelding]
Ja, zo is het! Die houden we erin, die uitdrukkingquote:
Beterschapquote:
quote:
Brrrrrr.....quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:23 schreef kissa het volgende:
Kan ik nog iemand blij maken met de grondstof voor een eenvoudige doch voedzame en gezonde maaltijdbrandnetelsoep? Wel zelf komen oogsten![]()
![]()
Voor haar jaarlijkse entingen en de wond aan haar pootje. En nu dit een nieuwe DA is en ik Ayla's sterilisatie al besproken had met de vorige, is het zaak om het met deze ook te bespreken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:11 schreef miss_sly het volgende:
Voor de wond aan haar pootje? Heeft ze er veel last van? hoop dat alles goed is met haar!
Zo'n klein hondje, zo veel etenquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:07 schreef Spindizzy het volgende:
We hebben met dezesnoepjes op 2 zakkies per week gezeten
Ik heb inderdaad besteld op die site waar jij de kongs ook vandaan hebt. Ben benieuwd wanneer ik ze binnenkrijg, hoop snel, heb net betaald, dus volgende week zou moeten lukkenquote:
Hihi... zit er nog een maximum aan wat ze mogen hebben?quote:
We hebben met dezesnoepjes op 2 zakkies per week gezeten
quote:
Maar dat kleintje at wel lekker Cas zn bak verder leeg toen jullie even de andere kant op kekenquote:
Vast welquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Hihi... zit er nog een maximum aan wat ze mogen hebben?
Is dat zo? Cas eet anders altijd zelf zijn bak leeg. Zal wel komen omdat er bezoek was dat Cas daarom zijn eten in de steek liet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat kleintje at wel lekker Cas zn bak verder leeg toen jullie even de andere kant op keken
Smek is
Hey wat leuk zeg, volgens mij wonen wij in dezelfde plaatsquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:10 schreef Spindizzy het volgende:Sorry, hier zijn ze
Smekje wacht Casper op
[afbeelding]
Casper voelt zich helemaal niet op zijn gemak met die enge kat die hem aan het beloeren is
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hey wat leuk zeg, volgens mij wonen wij in dezelfde plaats![]()
Op dat stukje kom ik dagelijks met m'n hond.
Ik ben er ook niet te precies op, hoor. Zolang er maar niet veel te veel doosjes doorheen gaan, en dat is echt niet zo. De ene keer krijgt ie meer dan ie mag, de andere keer minder. Ik prijs hem nu heel uitbundig als hij op zn bak piest, tis namelijk heerlijk, een zo goed als pisvrij huisquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:16 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Vast welMaar we waren bezig met zindelijkheidstraining hoor... En opvoeden. Beestje moet tch een beloning krijgen als hij braaf is?
Hij krijgt nu lang zoveel snoep niet meer. Voor plassen bij het wandelen alleen bij de eerste plas een beloning. En als hij poept en als hij dingen die hij wil opvreten loslaatDat laatste is maar 1 op de 100 keer ofzo dus echt... Hij krijgt bijna niks meer
Ja, was wel grappig. Ik riep nog 'mag jij dat wel' maar toen was het al opquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:17 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Is dat zo? Cas eet anders altijd zelf zijn bak leeg. Zal wel komen omdat er bezoek was dat Cas daarom zijn eten in de steek liet.
Dat weet ik, maar toch vind ik het wel veelquote:
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:21 schreef Spindizzy het volgende:Dordt? Ik loop daar vier keer per dag met ze. Altijd eerst even daar plassen en poepen voor we ergens anders heen gaan
Spuiboulevard lopen we ook elke dagquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:33 schreef -Delta- het volgende:
Ik kom er minimaal 1 keer per dag (soms weer 4 keer), andere keren loop ik ook bij de Spuiboulevard.
oeh waar is dat?quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad besteld op die site waar jij de kongs ook vandaan hebt. Ben benieuwd wanneer ik ze binnenkrijg, hoop snel, heb net betaald, dus volgende week zou moeten lukken
Ja dat wil ik nou ook steeds vragenquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:35 schreef miss_sly het volgende:
We kwamen een hondje tegen dat wel wat van hem weg had. Misu staat wat hoger op de poten en is wat slanker, maar ze leek wel. Dat was een kruising Duitse Herder-een of andere terrier en ergens zat ook nog een hazewindhond. Iets van die rassen zit er dus bij Misu waarschijnlijk ook in
Zeg, dames, ik wil niet zeuren ofzo, maar wanneer ga ik nou eens eindelijk die geweldige honden van jullie allemaal in het echie kunnen bewonderen?![]()
En hun baasjes is ook leuk, hoor
Ik zal ff hoi roepen als ik je honden herkenquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:37 schreef Spindizzy het volgende:
Spuiboulevard lopen we ook elke dagBrengen we mijn man naar zijn werk. Roep volgende keer maar even hoi. Ik zal opletten of ik een bruin/witte bullterrier zie
www.dierenwebshop.nlquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:38 schreef moussy het volgende:
[..]
oeh waar is dat?
We moeten natuurlijk een gijs-uitzetje gaan makenIk hoop dit weekend weer met gijs-foto's te komen
Dat zou balen zijn, dan moet ik aan mister_d uitleggen dat er veel eerder dan gepland een pupje komtquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:41 schreef Tinkerbell het volgende:
Even wachten tot Ayla klaar is met d'r loopsheid hoor, anders worden we allemaal nog oma's ook
Oke, it's a dealquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:33 schreef Spindizzy het volgende:Misu
Mooie knappe hond
Ik zal straks nieuwe pics maken van de monsters, RenaRuilen voor een Bommelspam?
Denk niet dat ze veel kattenspul hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
www.dierenwebshop.nl www.hondenwebshop.nl
Is dat er zo één? :quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:33 schreef -Delta- het volgende:
Ik heb een brindle (bruin met witte) bull-terriër.
En ook dat zouden erg mooie pupjes wordenquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:48 schreef Tinkerbell het volgende:
Maar casper niet, en je weet maar niet of hij een snoeperdje is
quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:22 schreef Spindizzy het volgende:
Is dat er zo één? :
[afbeelding]
Dan heb ik jou gisteravond zien lopen toch? Je hond ging op de hoek daar bij de bushalte nog een poos liggen rollebollen en slettebakken
Ahhhhhhhhquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:20 schreef Spindizzy het volgende:
Ooooooh wat wordt Bommeltje groot! En die orenSmek heeft ook van die veel te grote terugflaporen
Die bovenste foto is zoooo
![]()
![]()
Smekje en zijn nieuwe tuigje!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lekker puh!
[afbeelding]
Het was gisteravond na het eten. Jij liep met jouw hond op het grasveld langs het water en ik kwam er net aan terwijl jij de prinsenstraat opging. ik bleef op het grasveld in het midden van de weg omdat Cas nogal lomp kan zijn (hij vindt alle honden leukleukleuk en hij dendert dan ook vrolijk op alle honden af en niet alle baasjes vinden dat leukquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:38 schreef -Delta- het volgende:
Was jij bij de bushalte?
Ik zit ff te denken of ik je gezien heb, aangezien ik elke keer zoveel mensen tegen kom op een dag.
Smekje was afgelopen maandag 5 maanden.quote:
En ik mag gratis en voor niks Cas zijn tuigje ruilen terwijl die grotere wel duurder isquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Jemig, ze zijn wel snel bij die shop zeg
Ik smelt voor Misuquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:30 schreef miss_sly het volgende:
Je kunt het niet zien, maar Misu zit hier de stok uit mijn handen te kijken
Gooi nou!! [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:33 schreef moussy het volgende:
Na heb ik nog niet, ik moet eerst moed verzamelen
Wat fijn dat je nieuwe dierenarts zo zn best doetquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:14 schreef Beaker het volgende:
Up-date Bas
Hier ook hoor! Zelfs Smekje is bij de middagwandeling al een ietsje minder hieperdepieper dan normaal. Cas loopt gewoon regelrecht te sjokken. Korte middagwandelingen hier dus. Halen we 's ochtends en 's avonds wel in.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:37 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb het idee dat Misu nu al last heeft van de warmte![]()
Ow, gelukkig! Ik dacht al dat Misu iets raars had, maar het is gewoon de overgang naar het warme weer. [insert zucht-van-opluchting smiley]quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:40 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hier ook hoor! Zelfs Smekje is bij de middagwandeling al een ietsje minder hieperdepieper dan normaal. Cas loopt gewoon regelrecht te sjokken. Korte middagwandelingen hier dus. Halen we 's ochtends en 's avonds wel in.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:37 schreef miss_sly het volgende:
Misu wil juist nooit mee op zijn avondwandeling. Hij ligt dan lekker, hijst zich met veel moeite overeind, sjokt je achterna naar de bijkeuken waar de riem hangt, laat zich met een diepe zucht aanlijnen en sjokt met je mee naar buiten
dat is tegen stressquote:[b]
Wat is Feliway? Dat gebruik je toch tegen plassen?
Gister lekker de hele avond op de bank gehangen met man, honden, katten en een boekquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:54 schreef lady-wrb het volgende:
is het hier nou ineens zo stil geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |