quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hey wat leuk zeg, volgens mij wonen wij in dezelfde plaats![]()
Op dat stukje kom ik dagelijks met m'n hond.
Ik ben er ook niet te precies op, hoor. Zolang er maar niet veel te veel doosjes doorheen gaan, en dat is echt niet zo. De ene keer krijgt ie meer dan ie mag, de andere keer minder. Ik prijs hem nu heel uitbundig als hij op zn bak piest, tis namelijk heerlijk, een zo goed als pisvrij huisquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:16 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Vast welMaar we waren bezig met zindelijkheidstraining hoor... En opvoeden. Beestje moet tch een beloning krijgen als hij braaf is?
Hij krijgt nu lang zoveel snoep niet meer. Voor plassen bij het wandelen alleen bij de eerste plas een beloning. En als hij poept en als hij dingen die hij wil opvreten loslaatDat laatste is maar 1 op de 100 keer ofzo dus echt... Hij krijgt bijna niks meer
Ja, was wel grappig. Ik riep nog 'mag jij dat wel' maar toen was het al opquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:17 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Is dat zo? Cas eet anders altijd zelf zijn bak leeg. Zal wel komen omdat er bezoek was dat Cas daarom zijn eten in de steek liet.
Dat weet ik, maar toch vind ik het wel veelquote:
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:21 schreef Spindizzy het volgende:Dordt? Ik loop daar vier keer per dag met ze. Altijd eerst even daar plassen en poepen voor we ergens anders heen gaan
Spuiboulevard lopen we ook elke dagquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:33 schreef -Delta- het volgende:
Ik kom er minimaal 1 keer per dag (soms weer 4 keer), andere keren loop ik ook bij de Spuiboulevard.
oeh waar is dat?quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad besteld op die site waar jij de kongs ook vandaan hebt. Ben benieuwd wanneer ik ze binnenkrijg, hoop snel, heb net betaald, dus volgende week zou moeten lukken
Ja dat wil ik nou ook steeds vragenquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:35 schreef miss_sly het volgende:
We kwamen een hondje tegen dat wel wat van hem weg had. Misu staat wat hoger op de poten en is wat slanker, maar ze leek wel. Dat was een kruising Duitse Herder-een of andere terrier en ergens zat ook nog een hazewindhond. Iets van die rassen zit er dus bij Misu waarschijnlijk ook in
Zeg, dames, ik wil niet zeuren ofzo, maar wanneer ga ik nou eens eindelijk die geweldige honden van jullie allemaal in het echie kunnen bewonderen?![]()
En hun baasjes is ook leuk, hoor
Ik zal ff hoi roepen als ik je honden herkenquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:37 schreef Spindizzy het volgende:
Spuiboulevard lopen we ook elke dagBrengen we mijn man naar zijn werk. Roep volgende keer maar even hoi. Ik zal opletten of ik een bruin/witte bullterrier zie
www.dierenwebshop.nlquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:38 schreef moussy het volgende:
[..]
oeh waar is dat?
We moeten natuurlijk een gijs-uitzetje gaan makenIk hoop dit weekend weer met gijs-foto's te komen
Dat zou balen zijn, dan moet ik aan mister_d uitleggen dat er veel eerder dan gepland een pupje komtquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:41 schreef Tinkerbell het volgende:
Even wachten tot Ayla klaar is met d'r loopsheid hoor, anders worden we allemaal nog oma's ook
Oke, it's a dealquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:33 schreef Spindizzy het volgende:Misu
Mooie knappe hond
Ik zal straks nieuwe pics maken van de monsters, RenaRuilen voor een Bommelspam?
Denk niet dat ze veel kattenspul hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
www.dierenwebshop.nl www.hondenwebshop.nl
Is dat er zo één? :quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:33 schreef -Delta- het volgende:
Ik heb een brindle (bruin met witte) bull-terriër.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |