quote:Op donderdag 21 april 2005 12:58 schreef miss_dynastie het volgende:
En nu ben ik ook nog op zn pootje gaan staanGing echt per ongeluk hoor, voordat jullie allemaal denken dat ik bezig ben mn kat uit te moorden
Hij geeft geen pijn aan en loopt gewoon, dus ik denk dat het niks is. Is het al volgende week? Zucht
Nee nog nietquote:Op donderdag 21 april 2005 15:05 schreef Beaker het volgende:
Muts![]()
Dat was een beetje dom van je
Maarrrrrr....... je hebt wel weer een net tuintje
Ze is echt mooi gegroeit.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:52 schreef teigan het volgende:
Ok Spindizzy en Jolene, ik ben even de picserver opgedoken en hier heb ik wat foto's van onze dame Anisha...
Zo was ze:
[afbeelding]
toen groeide ze
[afbeelding]
En toen werd ze nog groter.....
[afbeelding]
En zo groot is ze ook ongeveer gebleven, alleen nog iets zwaarder.....
Wat Spin zegt..spullen laten liggen en eerst ff bijkomen.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:27 schreef Tinkerbell het volgende:
Zeker een dag of 2 meestal, maar heb een slechte periode, dus waarschijnlijk wat langer
pssssst hoe is het met Gijsquote:Op donderdag 21 april 2005 13:04 schreef moussy het volgende:
Het heerst.. Eerst Peet, toen Cas, nu René en nu Peet weer aan het werk is sinds vandaag ik.. klote buikgriepBeterschap Rena
Ohquote:Op donderdag 21 april 2005 16:45 schreef lady-wrb het volgende:
lelietjes van dalen onkruid?weet je hoeveel moeite ik heb moeten doen voordat dat spul hier een keertje op wilde komen?
Lekker samen zonnenbaden.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:53 schreef Tinkerbell het volgende:
Jaja, heb braaf zitten lezen
[..]
Kijk, Ayla en Lotje, nooit ver uit elkaar
[afbeelding]
Ja, zo is het! Die houden we erin, die uitdrukkingquote:
Beterschapquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |