Owh ik vergeet jullie helemaal wat te vertellen waarover ik graag jullie meing wil
![]()
een maand geleden ging ik in mijn pauze even naar huis om te eten toen ik een loslopende hond tegen kwam, ik heb geprobeerd hem te te vangen maar dat wilde hij duidelijk niet
![]()
eenmaal thuis heb ik de dierenbescherming gebeld om te vragen of zij een gokje wilde wagen, ze zijn er naar toe gereden en inderdaad het hondje liep er nog parmantig rond!
's avonds had ik nog gebeld, maar helaas de hond liet zich niet vangen en dus had de dierenbescherming het opgegeven.
echter, zit ik gisteren in de auto loopt die zelfde hond zo de straat op ik kon remmen, maar het scheelde niet veel of ik had hem aangereden
![]()
achter mij zat een auto en die botste weer bijna op mij
![]()
Hondje liep vrolijk verder alsof er niets aan de hand was!
Ik heb mijn auto gekeerd voor een tweede poging die hond te vangen, te gelijkertijd komt er een dame aan met een hond, ik in paniek vertelde dat ik hem bijna had aangereden etc. zei ze dat ze me zo helpen!
Inmiddels hadden we de hond te pakken toen zijn baasje aan kwam scheuren Poekie Poekie kom hier!
Ik heb die man aangesproken dat dit al de tweede keer is dat ik hem tegen ben gekomen, maar dat ik hem nu bijna onder de auto had!
Daar schrok hij niet van
![]()
tja, het is een wegloper en het lukt ons maar niet om hem binnen te houden!
Dus ik zeg met mijn beste bedoelingen (reutje van 1 jaar, terrier) misschien is het dan beter hem te laten helpen zodat hij dat patser gedrag een beetje kwijt is!
Zegt hij doodleuk, ja maar dan ben ik bang dat hij sloom word en dik! Ik zeg op mijn beurt, maar ik heb hem bijna doorgereden vind je dat niet erg dan
![]()
ff gekroeld met Poekie en gezegt dat het een eikeltje was en voortaan binnen moest blijven namen we afscheid van elkaar
![]()
Weet je wat die man nog zegt, je zal hem nog wel vaker tegenkomen
Ik ben instaat de dierenbescherming te bellen, want dit gaat een keer fout toch??!!
Wat zou jij doen??