En ook dat zouden erg mooie pupjes wordenquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:48 schreef Tinkerbell het volgende:
Maar casper niet, en je weet maar niet of hij een snoeperdje is
quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:22 schreef Spindizzy het volgende:
Is dat er zo één? :
[afbeelding]
Dan heb ik jou gisteravond zien lopen toch? Je hond ging op de hoek daar bij de bushalte nog een poos liggen rollebollen en slettebakken
Ahhhhhhhhquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:20 schreef Spindizzy het volgende:
Ooooooh wat wordt Bommeltje groot! En die orenSmek heeft ook van die veel te grote terugflaporen
Die bovenste foto is zoooo
![]()
![]()
Smekje en zijn nieuwe tuigje!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lekker puh!
[afbeelding]
Het was gisteravond na het eten. Jij liep met jouw hond op het grasveld langs het water en ik kwam er net aan terwijl jij de prinsenstraat opging. ik bleef op het grasveld in het midden van de weg omdat Cas nogal lomp kan zijn (hij vindt alle honden leukleukleuk en hij dendert dan ook vrolijk op alle honden af en niet alle baasjes vinden dat leukquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:38 schreef -Delta- het volgende:
Was jij bij de bushalte?
Ik zit ff te denken of ik je gezien heb, aangezien ik elke keer zoveel mensen tegen kom op een dag.
Smekje was afgelopen maandag 5 maanden.quote:
En ik mag gratis en voor niks Cas zijn tuigje ruilen terwijl die grotere wel duurder isquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Jemig, ze zijn wel snel bij die shop zeg
Ik smelt voor Misuquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:30 schreef miss_sly het volgende:
Je kunt het niet zien, maar Misu zit hier de stok uit mijn handen te kijken
Gooi nou!! [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:33 schreef moussy het volgende:
Na heb ik nog niet, ik moet eerst moed verzamelen
Wat fijn dat je nieuwe dierenarts zo zn best doetquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:14 schreef Beaker het volgende:
Up-date Bas
Hier ook hoor! Zelfs Smekje is bij de middagwandeling al een ietsje minder hieperdepieper dan normaal. Cas loopt gewoon regelrecht te sjokken. Korte middagwandelingen hier dus. Halen we 's ochtends en 's avonds wel in.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:37 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb het idee dat Misu nu al last heeft van de warmte![]()
Ow, gelukkig! Ik dacht al dat Misu iets raars had, maar het is gewoon de overgang naar het warme weer. [insert zucht-van-opluchting smiley]quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:40 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hier ook hoor! Zelfs Smekje is bij de middagwandeling al een ietsje minder hieperdepieper dan normaal. Cas loopt gewoon regelrecht te sjokken. Korte middagwandelingen hier dus. Halen we 's ochtends en 's avonds wel in.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:37 schreef miss_sly het volgende:
Misu wil juist nooit mee op zijn avondwandeling. Hij ligt dan lekker, hijst zich met veel moeite overeind, sjokt je achterna naar de bijkeuken waar de riem hangt, laat zich met een diepe zucht aanlijnen en sjokt met je mee naar buiten
dat is tegen stressquote:[b]
Wat is Feliway? Dat gebruik je toch tegen plassen?
Gister lekker de hele avond op de bank gehangen met man, honden, katten en een boekquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:54 schreef lady-wrb het volgende:
is het hier nou ineens zo stil geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |