dankzij die voetbalwet gebeurd er niks meer in het stadion maar nog steeds zat daarbuiten.quote:Op maandag 18 april 2005 00:19 schreef Erasmusch het volgende:
Idd, we kunnen een voorbeeld nemen aan de UK. Dankzij die voetbalwet zit dáár iedereen op zaterdagmiddag bij schoonmoeder op de koffie. Of bij de IKEA.
Ik heb wel vaker in een stilstaande trein gezeten, ik heb echter nog NOOIT de neiging gehad daarom maar een miljoenenschade te veroorzaken. Ik gok dat de directe aanleiding is, dat die lui zonder hersenen zijn geboren..quote:Op maandag 18 april 2005 00:16 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dit was gewoon de directe aanleiding.
Dat gedoe vandaag had nooit plaatsgevonden als dat niet gebeurd was.
Gaan ze op eigen gelegenheid, krijg je files, slopen ze hun eigen autoquote:Op maandag 18 april 2005 00:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik hoop dat de NS geen treinen meer ter beschikking stelt voor Ajax - Feyenoord en Feyenoord - Ajax. Dan is het probleem opgelost
Orde handhaven is heeeeel wat anders dan de schade verhalen.quote:Op maandag 18 april 2005 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En ik maar denken dat de overheid dient te zorgen voor openbare orde
dat zijn ze van plan ja.quote:Op maandag 18 april 2005 00:24 schreef Furby het volgende:
Overigens stond er hier in de krant van de week dat bij PSV de hekken weggehaald gaan worden in het stadion.
Nee hoor. Er zijn meer mensen die ruzie met een trein hebben elke dagquote:Op maandag 18 april 2005 00:23 schreef MrTorture het volgende:
Ik gok dat de directe aanleiding is, dat die lui zonder hersenen zijn geboren..
Ja dus?quote:Op maandag 18 april 2005 00:24 schreef Furby het volgende:
Overigens stond er hier in de krant van de week dat bij PSV de hekken weggehaald gaan worden in het stadion.
Zolang ze dat icm die Engelse voetbalwet doen, moet dat toch wel goed gaan?quote:Op maandag 18 april 2005 00:24 schreef Furby het volgende:
Ik denk dat je nog nooit in een stilstaande trein hebt gezeten terwijl de stenen door de ruiten vlogen.quote:Op maandag 18 april 2005 00:23 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker in een stilstaande trein gezeten, ik heb echter nog NOOIT de neiging gehad daarom maar een miljoenenschade te veroorzaken
Lijkt me dat je doelt op het feit dat clubs moeten betalen voor politieinzet.quote:Orde handhaven is heeeeel wat anders dan de schade verhalen.
Als ik morgen een kras op je auto zet dan wil je toch ook dat deze vergoed wordt.
Dus die Engelsen hebben naast de gebruikelijke redenen NOG een reden om 's zondags niet naar de IKEA (of schoonfamiliequote:Op maandag 18 april 2005 00:19 schreef Erasmusch het volgende:
Idd, we kunnen een voorbeeld nemen aan de UK. Dankzij die voetbalwet zit dáár iedereen op zaterdagmiddag bij schoonmoeder op de koffie. Of bij de IKEA.
Leuk voor die mensen die op zondag een uitstapje willen maken. Maar niet kunnen of mogen gaan omdat er ergens op zondag een balletje getrapt moet worden.quote:Op maandag 18 april 2005 00:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik hoop dat de NS geen treinen meer ter beschikking stelt voor Ajax - Feyenoord en Feyenoord - Ajax. Dan is het probleem opgelost
Er is daar juist veel meer aan de hand buiten de stadions dan hier.quote:Op maandag 18 april 2005 00:28 schreef twi het volgende:
[..]
Dus die Engelsen hebben naast de gebruikelijke redenen NOG een reden om 's zondags niet naar de IKEA (of schoonfamilie) te gaan
Overigens denk ik dat het idee van de voetbalwet in de UK een beetje ver-AZ wordt in Nederland, aangezien ook daar op zijn tijd best wel problemen zijn.
Je bedoelt die hekken waar de PSV'ers een jaar of twee terug nog open wisten te krijgen om het veld te kunnen bestormen? Slim planquote:Op maandag 18 april 2005 00:24 schreef Furby het volgende:
Hmmzz.. ergens wel terrecht. Lijkt me een heel slecht plan om geen politietoezicht te houden bij een risico wedstrijd.quote:Op maandag 18 april 2005 00:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me dat je doelt op het feit dat clubs moeten betalen voor politieinzet.
Die supporters pakken niet de trein Amsterdam WTC - Rotterdam CS hoor.quote:Leuk voor die mensen die op zondag een uitstapje willen maken. Maar niet kunnen of mogen gaan omdat er ergens op zondag een balletje getrapt moet worden.
Zo belangrijk is voetbal ook weer niet, dat hiervoor zelfs het sociaal-maatschappelijke verkeer voor moet wijken. -- Voetbal is geen religie
Da's helemaal waarquote:Op maandag 18 april 2005 00:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Tja knokpartijen zullen er altijd wel zijn dat kan je niet uitsluiten maar door zo'n regel voorkom je dat de supporters van de twee teams elkaar daadwerkelijk ontmoeten. Zo'n wedstrijd is een mooie aanleiding maar als ze toch niet meemogen en je plaats een groot scherm in de Arena dan houd je er toch een hoop bij elkaar vandaan. Het is geen kostbare maatregel en ik denk dat t een hoop gaat schelen.
schijnbaar wel.quote:Op maandag 18 april 2005 00:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Leuk voor die mensen die op zondag een uitstapje willen maken. Maar niet kunnen of mogen gaan omdat er ergens op zondag een balletje getrapt moet worden.
Zo belangrijk is voetbal ook weer niet, dat hiervoor zelfs het sociaal-maatschappelijke verkeer voor moet wijken. -- Voetbal is geen religie--
Poeh wat erg... Heb je nu een trauma?quote:Op maandag 18 april 2005 00:36 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
schijnbaar wel.
vrijdag in Eindhoven, Frankrijk kwam aan, werd je van t ene perron naar t andere gejaagd. met stok.
fijn als je van je werk afkomt.
Vrijdag?quote:Op maandag 18 april 2005 00:36 schreef Killer_Mom het volgende:
schijnbaar wel.
vrijdag in Eindhoven, Frankrijk kwam aan, werd je van t ene perron naar t andere gejaagd. met stok.
fijn als je van je werk afkomt.
Het falen van de overheden bij deze wedstrijd is een argument om mensen die totaal niets met deze incidenten van doen hadden te straffen?quote:Op zondag 17 april 2005 23:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dus sfeer is een argument om de belastingbetaler, bedrijfsleven, particulieren miljoenen Euro´s te laten kosten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |