Dus sfeer is een argument om de belastingbetaler, bedrijfsleven, particulieren miljoenen Euro´s te laten kosten?quote:Als supporters willen knokken, dan gaan ze knokken. Je zag vandaag hoe sfeerloos een stadion kan zijn (ondanks een TIFO actie aan het begin) zonder uitsupporters. De hele eerste helft was er nauwelijks wat te horen, behalve twee minuten rond die afgekeurde goal "Temmink is de hoer van Amsterdam". Hetzelfde geldt min of meer voor de tweede helft met uitzondering van 't gefluit bij elke beslissing tegen F'noord. Een wedstrijd zonder uitpubliek zal nog minder sfeer in de stadions betekenen.
Ik mis 't woordje "niet"quote:Op zondag 17 april 2005 23:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat lost een voetbalwet op?
En supporters die toch naar een stad willen gaan kan je tegen houden
Nee, maar een goede motivatie om naar een betere oplossing te zoeken.quote:Op zondag 17 april 2005 23:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus sfeer is een argument om de belastingbetaler, bedrijfsleven, particulieren miljoenen Euro´s te laten kosten?
Precies!quote:Op zondag 17 april 2005 23:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Het probleem is eigenlijk dat er allang een voetbalwet naar Engelse model had moeten zijn.
Een jaar cel zal een hoop mensen meer afschrikken dan een jaar stadionverbod!quote:Op zondag 17 april 2005 23:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat lost die wet nu op?
Moeten die wel gecontroleerd worden. Stadionverboden zijn er al langer maar zonder meldingsplicht. Schiet niet echt op.quote:Op zondag 17 april 2005 23:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik ben wel voor levenslange stadionverboden bij geweldsdelicten of vernielingen in/om het stadion.
Hoe ga je bewijzen dat iemand iets heeft gedaan ? Je zal er een paar mee pakken dat zeker maar een groot deel blijft buiten schot. Daarnaast zal het wel wat aanpassingen v/d wet vergen. Iemand een jaar opsluiten voor openbare vernieling is erg streng. Daarna heb je nog het probleem dat we niet voldoende plaatsen in het gevang hebben om dat op te vangen.quote:Op maandag 18 april 2005 00:00 schreef MaxPower het volgende:
Een jaar cel zal een hoop mensen meer afschrikken dan een jaar stadionverbod!
Dat betwijfel ik.quote:Op maandag 18 april 2005 00:00 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Een jaar cel zal een hoop mensen meer afschrikken dan een jaar stadionverbod!
Hoeveel SV´s van een jaar worden er gegeven? En wil je die allemaal een jaar in de bak pleuren terwijl een cellentekort is?quote:Een jaar cel zal een hoop mensen meer afschrikken dan een jaar stadionverbod!
Slaat nergens op, het is geen jodenvervolging.quote:Ze kunnen ook gewoon allemaal in vee-wagons, kunnen ze tenminste niks kapotmaken.
Niet lullig naar die jongens in Den Haag bedoeld hoor, maar volgens mij zijn die verantwoordelijk voor het beleid in dit land.quote:Op zondag 17 april 2005 23:58 schreef MaxPower het volgende:
Het grote naar-elkaar-wijzen is weer begonnen. De politiek wijst naar clubs die strenger moeten straffen, de clubs wijzen naar de politiek met de roep om een voetbalwet, en de KNVB houdt zich zoals altijd van den domme.
Morgen is er ook geen voetbalwedstrijd en op zondag welquote:Als ik morgen een (deel van een) trein verniel krijg ik toch ook geen stadionverbod..
Heeft het iets met voetbal te maken dan?quote:Op maandag 18 april 2005 00:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Morgen is er ook geen voetbalwedstrijd en op zondag wel
Criminelen horen in de cel. Is er een cellentekort, dan is dat een probleem wat door de overheid opgelost dient te worden.quote:Op maandag 18 april 2005 00:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel SV´s van een jaar worden er gegeven? En wil je die allemaal een jaar in de bak pleuren terwijl een cellentekort is?
omdat ze t niet willen weten, te goed van vertrouwen? en onnozel?quote:Op zondag 17 april 2005 23:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je mag er toch vanuit gaan dat Ajax weet wie er in de combitrein/bus zit. Waarom gaat het dan toch fout?
Je kan ook zeggen dat de overheid eerst de grote problemen moet oplossen en dan pas de kleinequote:Criminelen horen in de cel. Is er een cellentekort, dan is dat een probleem wat door de overheid opgelost dient te worden.
Dus ik kan een schoolverbod krijgen morgen?quote:Op maandag 18 april 2005 00:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, maar als je naar een voetbalwedstrijd gaat van de KNVB kan je een SV krijgen en niet als je morgen in de trein zit
je kunt ze ook een paar maanden in die trein laten zitten.quote:Op maandag 18 april 2005 00:08 schreef twi het volgende:
[..]
Criminelen horen in de cel. Is er een cellentekort, dan is dat een probleem wat door de overheid opgelost dient te worden.
Een makkelijkere en vooral structureel veel goedkopere oplossing is het niet toelaten van uitsupporters bij ajax - fey en fey - ajax en die straf gaan we ook invoeren bij elke wedstrijd waarbij later dat seizoen rellen uitbreken.quote:Op maandag 18 april 2005 00:08 schreef twi het volgende:
Criminelen horen in de cel. Is er een cellentekort, dan is dat een probleem wat door de overheid opgelost dient te worden.
Ik vind iets wat de opening van 't 6-uur journaal is toch wel een "groot probleem"quote:Op maandag 18 april 2005 00:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat de overheid eerst de grote problemen moet oplossen en dan pas de kleine
quote:
Volgens mij heb jij het zelfde IQ als de gemiddelde hooliganquote:Op maandag 18 april 2005 00:14 schreef PLAE@ het volgende:
Dit gedoe vandaag is gekomen door de NS. Die lieten de 1e trein verkeerd gaan over een wissel (ze namen als het ware de verkeerde afslag).
Met een SV kom je in elk geval met je Scc niet binnen, kan je niet naar een uitwedstrijd en misschien moet er maar een irisscan of zoiets dergelijks komen, want dan komen alleen diegene met een SV niet binnen.quote:Het is natuurlijk belachelijk dat je dan een stadionverbod krijgt, de helft komt dan toch wel binnen, want ik geloof nooit dat die meldingsplicht (als die er al is) zo goed wordt nagestreefd.
Dit was gewoon de directe aanleiding.quote:Op maandag 18 april 2005 00:15 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het zelfde IQ als de gemiddelde hooligan![]()
heb je verder nog veel gevochten? ben je nog gearresteerd?quote:Op maandag 18 april 2005 00:14 schreef PLAE@ het volgende:
Dit gedoe vandaag is gekomen door de NS. Die lieten de 1e trein verkeerd gaan over een wissel (ze namen als het ware de verkeerde afslag).
Omdat dit bij een trein niet zo makkelijk op te lossen is. Stond de trein een tijd stil en kwamen er hooligans van feyenoord op af. Toen is het misgegaan en toen pas gingen er mensen uit de treinen en werden er treinen gesloopt.
Wat een onzin dat gekraai om een voetbalwet.
Ik vind aan dat geknok niks ergs trouwens.
Natuurlijk is het structureel goedkoper, maar ik betwijfel of het echt een oplossing is. Zoals al gezegd, die kleuters zullen elkaar toch wel ergens treffen. Dus het is het verleggen van 't probleem. Maar het kan een seizoen worden geprobeerd hoor, als het ervoor zal zorgen dat er geen problemen meer zijn, is dat natuurlijk mooi. Alleen lijkt het me dat het gewoon moet kunnen dat de uitspelende club supporters mee brengt. Ik bedoel, het gaat in veruit de meeste gevallen goed, en in het verleden ook. Het lijkt me dus meer een maatschappelijk probleem, en dus lijkt het me dat de overheid erbij gebaat is om zich hier ook druk om te maken.quote:Op maandag 18 april 2005 00:12 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Een makkelijkere en vooral structureel veel goedkopere oplossing is het niet toelaten van uitsupporters bij ajax - fey en fey - ajax en die straf gaan we ook invoeren bij elke wedstrijd waarbij later dat seizoen rellen uitbreken.
hoezo verderquote:Op maandag 18 april 2005 00:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb je verder nog veel gevochten? ben je nog gearresteerd?
En ik maar denken dat de overheid dient te zorgen voor openbare ordequote:De vervuiler betaald.... simpel zat..
-- Is dat nou zo moeilijk --
Ga je me hier serieus vertellen dat er nu geen wetgeving is tegen debieltjes die lichamelijk geweld gebruiken ?quote:Op zondag 17 april 2005 23:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Het probleem is eigenlijk dat er allang een voetbalwet naar Engelse model had moeten zijn.
Tja knokpartijen zullen er altijd wel zijn dat kan je niet uitsluiten maar door zo'n regel voorkom je dat de supporters van de twee teams elkaar daadwerkelijk ontmoeten. Zo'n wedstrijd is een mooie aanleiding maar als ze toch niet meemogen en je plaats een groot scherm in de Arena dan houd je er toch een hoop bij elkaar vandaan. Het is geen kostbare maatregel en ik denk dat t een hoop gaat schelen.quote:Op maandag 18 april 2005 00:17 schreef twi het volgende:
Natuurlijk is het structureel goedkoper, maar ik betwijfel of het echt een oplossing is. Zoals al gezegd, die kleuters zullen elkaar toch wel ergens treffen. Dus het is het verleggen van 't probleem. Maar het kan een seizoen worden geprobeerd hoor, als het ervoor zal zorgen dat er geen problemen meer zijn, is dat natuurlijk mooi. Alleen lijkt het me dat het gewoon moet kunnen dat de uitspelende club supporters mee brengt. Ik bedoel, het gaat in veruit de meeste gevallen goed, en in het verleden ook. Het lijkt me dus meer een maatschappelijk probleem, en dus lijkt het me dat de overheid erbij gebaat is om zich hier ook druk om te maken.
ik was oprecht, en ik ben leuk, en uniek.quote:Op maandag 18 april 2005 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Zonder het te willen waarschijnlijk maak je in het kader van voetbal wel een leuke opmerking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |