ja ik zeg toch ook niet dat t een geweldige film is of de beste film die ik ooit heb gezienquote:
Maar is een goede short-movie geen optie dan ..quote:Op woensdag 20 april 2005 13:04 schreef Gorro het volgende:
[..]
Nee, want ik had maar een uur en goede films in meerdere delen kijken is not done.
Als ik die gehad had wel natuurlijk...quote:Op woensdag 20 april 2005 23:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar is een goede short-movie geen optie dan ..
6 juniquote:Op donderdag 21 april 2005 01:11 schreef Dawnbreaker het volgende:
wanneer komt sin city nou hier in de bios?
mmm moet ik hem toch maar is gaan kijken dan ...quote:Op donderdag 21 april 2005 18:48 schreef Kolkus het volgende:
Saló
http://www.imdb.com/title/tt0073650/
Bepaald niet een film om zo maar op te zetten![]()
Ik ben blij hem gezien te hebben, maar zal dit niet snel nog een keer doen.
De film is walgelijk, gruwelijk, beklemmend, maar toch ook wel intrigerend.
In je eentje kijken, je voorbereiden op wat gaat komen en je hebt een film gezien die je niet licht zult vergeten.
Of dit positief of negatief bedoelt is, kan ik moeilijk zeggen.....
En de goede man leefde daarna nog?quote:[b]Op vrijdag 22 april 2005 23:01 schreef kinky_queen het volgende:
De goede man heeft schijt aan rood licht waar hij ongeveer een x of 14 doorheen rijd, voetgangers moeten aan de kant springen en auto's hebben niet eens de kans om te claxoneren
![]()
Een legendarisch filmpje
Juistem, vergeef me mijn luiheid, passieve comsumptie is nu eenmaal dikwijls aanlokkelijker dan actieve...quote:
Ik had nooit durven dromen dat KQ nog eens een film hier zou plaatsen die ik meteen in de download heb geplaatstquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:01 schreef kinky_queen het volgende:
C'ETAIT UN RENDEZ-VOUS
[afbeelding]
WOOOHOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja Hare, nu ben je echt het haasje.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:57 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik had nooit durven dromen dat KQ nog eens een film hier zou plaatsen die ik meteen in de download heb geplaatst
Tjeempie, en pasen is nog wel geweestquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:27 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja Hare, nu ben je echt het haasje.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:27 schreef Wepeel2 het volgende:
[Rest alleen nog de vraag of de euthenasiewetgeving dusdanig opgerekt moet worden dat ook kansloos en opgegeven actrices als Nadja Hüpscher er voor in aanmerking komen.
quote:SPOILER! SPOILER! SPOILER! SPOILER! SPOILER! SPOILER! SPOILER! SPOILER!![]()
'
![]()
![]()
SPOILER! SPOILER! SPOILER! SPOILER! SPOILER! SPOILER! SPOILER! SPOILER!
Ik geloof dat alleen in YING XIONG WEI LEI nog meer kogels door de lucht gaan maar die heeft dan ook het recordquote:Op zaterdag 23 april 2005 09:16 schreef Gorro het volgende:
(#986) Die xue jie tou (Bullet in the Head) (John Woo, 1990)
...een mooi decor voor een kogelfestijn...
Je hebt hier ook een motor-variant van, die er nog levensgevaarlijker uitziet, van een man die in de ochtendgloren door Stockholm crosst.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:01 schreef kinky_queen het volgende:
C'ETAIT UN RENDEZ-VOUS
[afbeelding]
WOOOHOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Ik heb deze film geloof ik een jaar geleden gezien. En ik herinner me er nog maar vrij weinig van.quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Jitsuroku Andô Noboru kyôdô-den: Rekka (Deadly Outlaw: Rekka) (2002)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |