En de goede man leefde daarna nog?quote:[b]Op vrijdag 22 april 2005 23:01 schreef kinky_queen het volgende:
De goede man heeft schijt aan rood licht waar hij ongeveer een x of 14 doorheen rijd, voetgangers moeten aan de kant springen en auto's hebben niet eens de kans om te claxoneren
![]()
Een legendarisch filmpje
Juistem, vergeef me mijn luiheid, passieve comsumptie is nu eenmaal dikwijls aanlokkelijker dan actieve...quote:
Ik had nooit durven dromen dat KQ nog eens een film hier zou plaatsen die ik meteen in de download heb geplaatstquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:01 schreef kinky_queen het volgende:
C'ETAIT UN RENDEZ-VOUS
[afbeelding]
WOOOHOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja Hare, nu ben je echt het haasje.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:57 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik had nooit durven dromen dat KQ nog eens een film hier zou plaatsen die ik meteen in de download heb geplaatst
Tjeempie, en pasen is nog wel geweestquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:27 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja Hare, nu ben je echt het haasje.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:27 schreef Wepeel2 het volgende:
[Rest alleen nog de vraag of de euthenasiewetgeving dusdanig opgerekt moet worden dat ook kansloos en opgegeven actrices als Nadja Hüpscher er voor in aanmerking komen.
quote:SPOILER! SPOILER! SPOILER! SPOILER! SPOILER! SPOILER! SPOILER! SPOILER!![]()
'
![]()
![]()
SPOILER! SPOILER! SPOILER! SPOILER! SPOILER! SPOILER! SPOILER! SPOILER!
Ik geloof dat alleen in YING XIONG WEI LEI nog meer kogels door de lucht gaan maar die heeft dan ook het recordquote:Op zaterdag 23 april 2005 09:16 schreef Gorro het volgende:
(#986) Die xue jie tou (Bullet in the Head) (John Woo, 1990)
...een mooi decor voor een kogelfestijn...
Je hebt hier ook een motor-variant van, die er nog levensgevaarlijker uitziet, van een man die in de ochtendgloren door Stockholm crosst.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:01 schreef kinky_queen het volgende:
C'ETAIT UN RENDEZ-VOUS
[afbeelding]
WOOOHOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Ik heb deze film geloof ik een jaar geleden gezien. En ik herinner me er nog maar vrij weinig van.quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Jitsuroku Andō Noboru kyōdō-den: Rekka (Deadly Outlaw: Rekka) (2002)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |