Best leuk toch!quote:Op zondag 17 april 2005 19:36 schreef Waxxer het volgende:
Oh help, ik en poseren voor een foto..........
[afbeelding]
Of we krijgen een slotje..quote:Op zondag 17 april 2005 19:38 schreef Ang3l het volgende:
Ík denk dat de topictitel straks ineens spontaan "automatisch" gewijzigd is
quote:Op zondag 17 april 2005 19:41 schreef petre86 het volgende:
wat een foute foto vlarp! http://gallery.vlarp.nl/albums/16-04-05/P4170311.sized.jpg
Jeetje mina wat een cobra van een tong!quote:Op zondag 17 april 2005 19:41 schreef petre86 het volgende:
wat een foute foto vlarp! http://gallery.vlarp.nl/albums/16-04-05/P4170311.sized.jpg
quote:Op zondag 17 april 2005 19:50 schreef XMN8R het volgende:
iemand zit zich een ongeluk te wijzigen
de topic-titel veranderd 3 keer per minuut!
iddquote:Op zondag 17 april 2005 19:50 schreef XMN8R het volgende:
iemand zit zich een ongeluk te wijzigen
de topic-titel veranderd 3 keer per minuut!
quote:Op zondag 17 april 2005 19:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
of ik mee ga poolendan lig ik echt op de pooltafel te snurken zo
paardenpenis is al helemaal uit de tt hoorquote:Op zondag 17 april 2005 19:52 schreef KonnieKipke het volgende:
paardenpenis is het volgens mij.
it wasn't me, maar ik vind het wel grappigquote:
Sssssssshhhhh.............quote:Op zondag 17 april 2005 19:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
machtsmisbruik van de mods!
yeah right!quote:Op zondag 17 april 2005 19:53 schreef buzzer het volgende:
it wasn't me, maar ik vind het wel grappig
nee, het is tenslotte ook miere-neukerquote:Op zondag 17 april 2005 19:52 schreef KonnieKipke het volgende:
paardenpenis is het volgens mij.
http://gallery.vlarp.nl/16-04-05quote:Op zondag 17 april 2005 19:59 schreef Ryan_R het volgende:
Hoe allemaal. Zo, dat was weer een weekend.
Gisteren een bruiloft gehad met natuurlijk een ontzettend leuk feest en vandaag alweer vroeg op om te gaan klussen. En nu ben ik moe![]()
Heb ik nog iets gemist dit weekend?![]()
keiveel!quote:Op zondag 17 april 2005 19:59 schreef Ryan_R het volgende:
Hoe allemaal. Zo, dat was weer een weekend.
Gisteren een bruiloft gehad met natuurlijk een ontzettend leuk feest en vandaag alweer vroeg op om te gaan klussen. En nu ben ik moe![]()
Heb ik nog iets gemist dit weekend?![]()
Niet... 't is mierofielquote:Op zondag 17 april 2005 19:58 schreef XMN8R het volgende:
[..]
nee, het is tenslotte ook miere-neuker.
quote:Op zondag 17 april 2005 20:00 schreef Waxxer het volgende:
Ow dankjewel nog trouwens!Ik zat nogal in een discussie rond die tijd
Idd, behalve dieren+planten is alles +N. Dus:quote:Op zondag 17 april 2005 19:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
is dat niet bij dier + plant?
neequote:Op zondag 17 april 2005 20:03 schreef DrPenis het volgende:
veranderd een topictitel altijd zo vaak ?
Ooohhh het is al gedaan hoorquote:
Zouden er echt mannen zijn die hun geslachtsdeel durven te laten zien aan een huisarts?quote:Op zondag 17 april 2005 20:05 schreef DrPenis het volgende:
[kastanova-diss]
Neuh..quote:Op zondag 17 april 2005 20:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
hij loopt redelijk vlot of lijkt dat maar zo?
Shit, ik vergeet steeds dat er ook mensen zijn die ouder zijn dan mij. Jaren ouder.quote:Op zondag 17 april 2005 20:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
Slimshady, ik ben al eeuwen lang op Fok, ik ben zo rond de 36 heb helaas geen foto's het internet is nog allemaal zo nieuw voor me, ik kom uit Utrecht, en ik heb toegang tot Het Keldertje.
Ik ben dan wel geen man (hoewel daar regelmatig aan wordt getwijfeld) maar ik heb er niet zo'n moeite mee... Als je bij dat soort dingen gaat nadenken, wordt je leven een ramp.quote:Op zondag 17 april 2005 20:08 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Zouden er echt mannen zijn die hun geslachtsdeel durven te laten zien aan een huisarts?
Dat is toch ongelooflijk genant?
soms heb je geen keus hequote:Op zondag 17 april 2005 20:08 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Zouden er echt mannen zijn die hun geslachtsdeel durven te laten zien aan een huisarts?
mijn huisarts heeft de politie ingeschakeld en sindsdien mag ik niet meer naakt door zijn praktijk heen rennenquote:Op zondag 17 april 2005 20:08 schreef SlimShady het volgende:
[..]
En wat als die huisarts nou spontaan gaat lachen?quote:Op zondag 17 april 2005 20:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen man (hoewel daar regelmatig aan wordt getwijfeld) maar ik heb er niet zo'n moeite mee... Als je bij dat soort dingen gaat nadenken, wordt je leven een ramp.
Ik denk dat de gemiddelde huisarts meer penissen ziet in zijn carriere, dan de grootste nichtenslet die er bestaat.quote:Op zondag 17 april 2005 20:08 schreef SlimShady het volgende:
[..]
moet je niet mer inkt aan je handen aan je penis zitten!quote:Op zondag 17 april 2005 20:18 schreef SlimShady het volgende:
[..]
En wat als die huisarts nou spontaan gaat lachen?
![]()
er zijn natuurlijk uitzonderingenquote:Op zondag 17 april 2005 20:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde huisarts meer penissen ziet in zijn carriere, dan de grootste nichtenslet die er bestaat..
*bingo*quote:Op zondag 17 april 2005 20:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde huisarts meer penissen ziet in zijn carriere, dan de grootste nichtenslet die er bestaat..
quote:Op zondag 17 april 2005 20:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
moet je niet mer inkt aan je handen aan je penis zitten!
nu moet je dus ook het hele verhaal vertellen hequote:Op zondag 17 april 2005 20:21 schreef SlimShady het volgende:
[..]
*bingo*
Je hebt me gerustgesteld. Als de huisarts niet gaat lachen, zal ik er geen problemen mee hebben.
maar zelf als je als kleine jongen een paard voerd die misbijt.. zelfs dàn lacht de dokter nietquote:
Er is serieus geen verhaal. Nav de post van "DrPenis", zat ik weer situaties te bedenken van "Hoe zou het zijn als.." en "Wat als..'quote:Op zondag 17 april 2005 20:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
nu moet je dus ook het hele verhaal vertellen he
yada yada yada...quote:Op zondag 17 april 2005 20:27 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Er is serieus geen verhaal. Nav de post van "DrPenis", zat ik weer situaties te bedenken van "Hoe zou het zijn als.." en "Wat als..'
De volgende keer ga ik meequote:Op zondag 17 april 2005 20:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
http://gallery.vlarp.nl/16-04-05
De foto's
is veel te bedenken hoorquote:Op zondag 17 april 2005 20:27 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Er is serieus geen verhaal. Nav de post van "DrPenis", zat ik weer situaties te bedenken van "Hoe zou het zijn als.." en "Wat als..'
1. Ik heb serieus een gezonde geslachtsdeel.quote:Op zondag 17 april 2005 20:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
yada yada yada...
sure
enzo...
nu maar eens PE
*stoel aanschuift*quote:Op zondag 17 april 2005 20:31 schreef wizarddragon het volgende:
*neerzet*
Hey Petre!quote:Op zondag 17 april 2005 20:57 schreef petre86 het volgende:
wàt is er zo speciaal aan zondag dan?
Niks.. het is een baggerdag. Een dag dat je brak moet zijn, en zo lang mogelijk moet slapenquote:Op zondag 17 april 2005 20:57 schreef petre86 het volgende:
wàt is er zo speciaal aan zondag dan?
quote:Op zondag 17 april 2005 20:59 schreef creno het volgende:
heet het nou nog steeds hoera voor potenrammers ?
bestaan die nog dan ?
* geeft Creno een stomp*quote:Op zondag 17 april 2005 20:59 schreef creno het volgende:
bestaan die nog dan ?
misschien kan ik dan toch nog potenrammer-rammer worden?quote:Op zondag 17 april 2005 20:59 schreef creno het volgende:
bestaan die nog dan ?
*geeft ryan_r kopstoot*quote:
ik kwam om 15:50 uit bedquote:Op zondag 17 april 2005 20:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niks.. het is een baggerdag. Een dag dat je brak moet zijn, en zo lang mogelijk moet slapen
Maar ik probeerde positief te doen..
Heel goedquote:Op zondag 17 april 2005 21:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik kwam om 15:50 uit bedis dat laat genoeg?
maar doordeweeks kan ik ook uitslapen hoor
iig de hele komende week
(maar wel 's avonds werken.. elke avond tot 23u, maarja.. ik kan tenminste aan de slag
)
ja mamaquote:Op zondag 17 april 2005 21:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
kom kom kinders.. rustig
quote:Op zondag 17 april 2005 21:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heel goed
Alleen dat doordeweeks uitslapen
Heeeelemaal niksquote:
*schreeuwt*quote:
*Begint te janken en wil getroost worden*quote:Op zondag 17 april 2005 21:12 schreef creno het volgende:
[..]
*schreeuwt*
*staat op en beukt met elleboog tegen Ryan_R z'n ribbenkast*
quote:Op zondag 17 april 2005 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind dat we Tech moeten ont-eren:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2005 21:19 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
*Begint te janken en wil getroost worden*
Gewoon ja zeggenquote:Op zondag 17 april 2005 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind dat we Tech moeten ont-eren:
[..]
Wuss..quote:Op zondag 17 april 2005 21:19 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
*Begint te janken en wil getroost worden*
nu gooi je hem in hetzelfde hokje als "mr lip-cam"quote:Op zondag 17 april 2005 21:22 schreef creno het volgende:
*roept "aandachtshoer" naar ryan_r *
Nee hoor.. daar past ie perfectquote:Op zondag 17 april 2005 21:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
nu gooi je hem in hetzelfde hokje als "mr lip-cam"foei
*speelde toneel en slaat Creno boven op zijn muil*quote:Op zondag 17 april 2005 21:22 schreef creno het volgende:
*roept "aandachtshoer" naar ryan_r *
echt waar ? snel sluit het deurtje en gooi de sleutel wegquote:Op zondag 17 april 2005 21:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
nu gooi je hem in hetzelfde hokje als "mr lip-cam"foei
*slikt bloed weg, graait bij Ryan_R in zijn broek en trekt zijn ondergoed omhoog tot aan zijn oksel*quote:Op zondag 17 april 2005 21:27 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
*speelde toneel en slaat Creno boven op zijn muil*
Veel plezierquote:Op zondag 17 april 2005 21:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
even peking express kijkenopgenomen..
Ik las in eerste instantie wat andersquote:Op zondag 17 april 2005 21:29 schreef creno het volgende:
[..]
*slikt bloed weg, graait bij Ryan_R in zijn broek en trekt zijn ondergoed omhoog tot aan zijn oksel*
Vind ie lekker.... graaienquote:Op zondag 17 april 2005 21:29 schreef creno het volgende:
[..]
*slikt bloed weg, graait bij Ryan_R in zijn broek en trekt zijn ondergoed omhoog tot aan zijn oksel*
*stampt op Ryan_r zijn voeten tot er een luide krrrraaaakkk klinkt*quote:Op zondag 17 april 2005 21:31 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Vind ie lekker.... graaien
*Breekt Creno's duim*
*wacht ongeduldig*quote:Op zondag 17 april 2005 21:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ach t eindigt toch met goedmaak sex...
* Verbreizeld de knietjes van Creno met een moker*quote:Op zondag 17 april 2005 21:35 schreef creno het volgende:
[..]
*stampt op Ryan_r zijn voeten tot er een luide krrrraaaakkk klinkt*
@DrPenis: laat ons lekker vechten![]()
*kun je lang wachten...ik brei mn sjaal ondertussen ff af!*quote:
*start vast een filmpje om in de stemming te komen dan*quote:Op zondag 17 april 2005 21:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*kun je lang wachten...ik brei mn sjaal ondertussen ff af!*
Ze staan allebei al lang droog hoorquote:Op zondag 17 april 2005 21:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*kun je lang wachten...ik brei mn sjaal ondertussen ff af!*
*valt op zijn knieen, en bijt Ryan_R in z'n kruis*quote:Op zondag 17 april 2005 21:38 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
* Verbreizeld de knietjes van Creno met een moker*
*heb jij FILMPJES?*quote:Op zondag 17 april 2005 21:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
*start vast een filmpje om in de stemming te komen dan*
*AUW*quote:Op zondag 17 april 2005 21:41 schreef creno het volgende:
[..]
*valt op zijn knieen, en bijt Ryan_R in z'n kruis*
True...quote:
Ja. Stuk of vier full length en een handvol fragmenten... Hoezo?quote:
*Pakt Creno bij zijn hoofd en trekt zijn kaak uit de kom*quote:Op zondag 17 april 2005 21:41 schreef creno het volgende:
[..]
*valt op zijn knieen, en bijt Ryan_R in z'n kruis*
Toch voel k met m meequote:
Ik verw8e eigenlijk meer titels en screens zoals SAJ of DM altijd doetquote:Op zondag 17 april 2005 21:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Stuk of vier full length en een handvol fragmenten... Hoezo?
gwwwovveerrssommwequote:Op zondag 17 april 2005 21:49 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
*Pakt Creno bij zijn hoofd en trekt zijn kaak uit de kom*
Zijn we al toe aan een goedmakertje?quote:Op zondag 17 april 2005 21:53 schreef creno het volgende:
[..]
gwwwovveerrssommwe
*rukt kaak recht, steekt een oog bij ryan_r uit*
Ik heb euhm.. hééééééél veelquote:Op zondag 17 april 2005 21:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik heb Eurocreme..dankzij een lieve mede-poster
*wiebeld samen met ryan_r op een waterbed*quote:
En als je die kijkt, wat doet dat met je?quote:Op zondag 17 april 2005 21:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik heb Eurocreme..dankzij een lieve mede-poster
Stuur dat linkje nog eens?quote:
M'n server is offline.. maar er is zegmaar een torrent site waar je heel veel kunt vindenquote:Op zondag 17 april 2005 22:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Stuur dat linkje nog eens?
Ik zit weer op mn eigen pc haha
quote:Op zondag 17 april 2005 22:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
M'n server is offline.. maar er is zegmaar een torrent site waar je heel veel kunt vinden
*kijkt heel stilletjes*quote:Op zondag 17 april 2005 22:07 schreef creno het volgende:
hee ik ga ff lekker wiebelen met ryan op het waterbed van vlarp !
dus niet storen aub
CAM AAN!quote:Op zondag 17 april 2005 22:07 schreef creno het volgende:
hee ik ga ff lekker wiebelen met ryan op het waterbed van vlarp !
dus niet storen aub
Leuk man!quote:Op zondag 17 april 2005 22:11 schreef keizerpinguin het volgende:
![]()
vrienden van mij gaan trouwen en nu heeft mijn vriendin mij gevraagd of ik mee ga kijken voor een jurk!!!!! gewelige eer!!
![]()
Hai.quote:Op zondag 17 april 2005 22:11 schreef keizerpinguin het volgende:
![]()
vrienden van mij gaan trouwen en nu heeft mijn vriendin mij gevraagd of ik mee ga kijken voor een jurk!!!!! gewelige eer!!
![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 22:19 schreef keizerpinguin het volgende:
hmmmmm het lijstje?!!! wil ik dat weten?! stuur maar eens dan kan ik een skijken wat ik moet invullen kom maar net kijken namelijk
En jij komt hier via Crenoquote:
Nee, die had ooit een keer een lijstje.quote:Op zondag 17 april 2005 22:25 schreef beaverhausen het volgende:
Van wie is dat lijstje eik afkomstig? Was dat niet Schattige Blonde Blauwogige IBG?
quote:Op zondag 17 april 2005 22:26 schreef wonderer het volgende:
Wat is je voornaam? Maike
Kon hem even niet meer vinden. En ik durfde nog niet zo goedquote:Op zondag 17 april 2005 22:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]! Ik dacht dat jij die al lang ingevuld zou hebben!
.
vertel! wat is er strak op die meetings? de organisatie?quote:Op zondag 17 april 2005 22:32 schreef Great_Expectations het volgende:
strak georganiseerde meetings
Das war einmalquote:Op zondag 17 april 2005 22:31 schreef keizerpinguin het volgende:
yes ang3l alles goed met je?!!
waar is die tijd gebleven he de danssalon ........:(
Meestal zijn de newbies nog wat strak, maar dat is zo verholpenquote:Op zondag 17 april 2005 22:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
vertel! wat is er strak op die meetings? de organisatie?
ik lees het na het douchen wel
OMGquote:Op zondag 17 april 2005 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meestal zijn de newbies nog wat strak, maar dat is zo verholpen![]()
Aww... *sinaasappelsap en een beschuitje geeft* Snel beter worden hoor!quote:
Tsja die cd's van the spice girlsquote:Op zondag 17 april 2005 22:42 schreef Waxxer het volgende:
Zow, ik heb mijn cd's gesorteerden er zitten dingen tussen waarvan ik denk, Wax, pótverdorie nog 'es aan toe zeg, waar gáf je je geld aan uit!
Naja, alles ligt iig weer grijpklaar
*pruttel*quote:Op zondag 17 april 2005 22:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aww... *sinaasappelsap en een beschuitje geeft* Snel beter worden hoor!
quote:Op zondag 17 april 2005 22:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Een zootje ongeregeld! We hebben verdomme een H-icoon-manager (met dank aan Vlarp), een lijstje voor nieuwkomers, onze eigen Fok!-beschermvrouwe, strak georganiseerde meetings en dan nog zijn we een ongeregeld zooitje!.
quote:Op zondag 17 april 2005 22:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tsja die cd's van the spice girls
quote:
Ik vrees dat je gelijk hebt... 't was niet echt optimaal qua atmosfeer op de radiowagen afgelopen vrijdag...quote:Op zondag 17 april 2005 22:46 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Alweer?? Te lang in de kou gestaan vrijdag?
Dat krijg je ervan als je niet gewoon naar je werk gaat![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 22:46 schreef Cybart het volgende:
hoeveel kloons zijn er nu de afgelopen 2 weken hier bij gekomen...
dat die er allemaal weer ff lekker uitgekicked worden...
terug naar de tijd van vroeger...
met mensen die ijsklontje nog kennen
toen het nog koek en ei was met het maastrichtse...
mensen die nathanaisme niet alleen als vaag woord kennen, maar het ook daadwerkelijk mee hebben gemaakt
Er is nog hoop voor je. Ik was vroeger ook meermalen per jaar verkouden, maar sinds een tijdje nooit meer. Ik denk dat ik in de afgelopen 26 jaar alle verkoudheidsvirussen gehad heb en inmiddels onvatbaar geworden benquote:Op zondag 17 april 2005 22:48 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik vrees dat je gelijk hebt... 't was niet echt optimaal qua atmosfeer op de radiowagen afgelopen vrijdag...
En er beginnen er steeds meer te knipperen, zie ik nu ik de bewegende gifjes weer eens heb aangezetquote:Op zondag 17 april 2005 22:51 schreef Weemz het volgende:
't lijkt wel of iedereen nieuwe icons heeft =)
<==
Cybart!!!quote:Op zondag 17 april 2005 22:46 schreef Cybart het volgende:
hoeveel kloons zijn er nu de afgelopen 2 weken hier bij gekomen...
dat die er allemaal weer ff lekker uitgekicked worden...
terug naar de tijd van vroeger...
met mensen die ijsklontje nog kennen
toen het nog koek en ei was met het maastrichtse...
mensen die nathanaisme niet alleen als vaag woord kennen, maar het ook daadwerkelijk mee hebben gemaakt
Hey! Dat heb ik vandaag ook gedaan!quote:
haha, en dan ben ik nog wel de jongste van groep E-townquote:Op zondag 17 april 2005 22:55 schreef tech het volgende:
[..]
Cybart!!!
Daar hoor ik nog net bij, maar je wordt oud!(mag ik het ook eens zeggen)
Ik ben vandaag in Deurne geweestquote:Op zondag 17 april 2005 22:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha, en dan ben ik nog wel de jongste van groep E-town
mocht ik je niet meer spreken...quote:Op zondag 17 april 2005 22:57 schreef Cazman het volgende:
Wtf, klonen all around. 7 topics verder. En een vrij aparte starting post. D'r is weer eens wat gebeurt hier
Naaahhhh....quote:
Een jaartje geleden toch? Valt allemaal reuze mee.quote:Op zondag 17 april 2005 22:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]Dat voelt opeens heeeelll lang geleden! Zie die weblog nog zo voor me, hoe we vervloekt werden...... Het was wel wat overzichtelijker he? En je kon toen nog zó een realistisch beeld van iemand als persoon vormen, dat lukt nu niet meer zo....
Nieuwe mensen hartstikke welkom hoor, maar dat gekloon is idd wel nogal aan de irritante kant....
die's vrij laagquote:Op zondag 17 april 2005 22:58 schreef tech het volgende:
Nog steeds? Heeft J. onderhand niet een nieuwe lichting aangebracht?
Thanksquote:Op zondag 17 april 2005 22:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
mocht ik je niet meer spreken...
succes dinsdag!
mn examen van dinsdag is een week verzet omdat die al vol zat...quote:
Ja pup werkt daar he, we moesten ff de SLK terugbrengen (naar Van der Schoot)quote:
dat weet je nooit he...quote:Op zondag 17 april 2005 23:02 schreef tech het volgende:
[..]
Ja, sorry.![]()
Door 't ontbreken van een PI bij jou neem ik aan dat je je eraan stoort...
daardoor was het even Ang3l @ The Country ipv Ang3l & The Cityquote:Op zondag 17 april 2005 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja pup werkt daar he, we moesten ff de SLK terugbrengen (naar Van der Schoot)
Ik mag dus blij zijn als ik 30 mei nog leef.quote:Op zondag 17 april 2005 23:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat weet je nooit he...
ik ben zo onvoorspelbaar als de pest he
Vast wel. Zeker als je nu al druk ervoor hebt geleerd. Nu nog een week extra erbij. Komt vast goedquote:Op zondag 17 april 2005 23:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
mn examen van dinsdag is een week verzet omdat die al vol zat...
maar ik ga het wel redden, althans daar ga ik van uit...
jij ook toch?
ik zeg niksquote:Op zondag 17 april 2005 23:05 schreef tech het volgende:
[..]
Ik mag dus blij zijn als ik 30 mei nog leef.
en dan heb je nog een keer een examen toch?quote:Op zondag 17 april 2005 23:06 schreef Cazman het volgende:
[..]
Vast wel. Zeker als je nu al druk ervoor hebt geleerd. Nu nog een week extra erbij. Komt vast goed
Ik ga het zeker wel redden. Me speciale verrichtingen zijn goed getraind de laatste wekenen ik mag elke oefening een keer overdoen als ie fout gaat en ik hoef er maar 5 goed te hebben van de 7 die ik krijg
.
En dat terwijl ik eigenlijk een country-boy benquote:Op zondag 17 april 2005 23:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
daardoor was het even Ang3l @ The Country ipv Ang3l & The City
2 keer zelfs. Theorie en rijvaardigheid. theorie heb ik 10 mei. en dan de laatste. Nu nog maar hopen dat ik die theorie in 1 keer haal. Die theorietoetsen zijn me een partij moeilijk geworden de laatste tijdquote:Op zondag 17 april 2005 23:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
en dan heb je nog een keer een examen toch?
zo'n herken de homo country boy?quote:Op zondag 17 april 2005 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat terwijl ik eigenlijk een country-boy ben
Zeg! Ik line-dance niet!quote:
open vragen?quote:Op zondag 17 april 2005 23:12 schreef Cazman het volgende:
[..]
2 keer zelfs. Theorie en rijvaardigheid. theorie heb ik 10 mei. en dan de laatste. Nu nog maar hopen dat ik die theorie in 1 keer haal. Die theorietoetsen zijn me een partij moeilijk geworden de laatste tijd
Van vechten gaat je weerstand omlaag.quote:
en ik draag geen flanelquote:
nog een paar weken!quote:Op zondag 17 april 2005 23:13 schreef Cazman het volgende:
[..]
ABC, ja nee vragen en open vragen. 't is een stuk moeilijker merkte ik aan de theorie cd-rom
welterusten!quote:Op zondag 17 april 2005 23:27 schreef Cybart het volgende:
time to say night night
Ik ben het eigenlijk al heel de week, maar het zet nu pas doorquote:Op zondag 17 april 2005 23:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Van vechten gaat je weerstand omlaag.
Ik heb er nou 14 gezienquote:Op zondag 17 april 2005 23:16 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ja? Die (soms) enge beelden weerhouden je niet te kijken?
Ik kijk t op internet..quote:Op zondag 17 april 2005 23:47 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Als ik er tegen kon, zou ik het volgen op Yorin.
Hmmmmm Beyonce is toch een vrouw?quote:Op zondag 17 april 2005 23:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kijk t op internet..
Beyonce is btw echt geil als ze niet zo jankt!
Homo's vallen op vrouwen.... van die mariah carrey's, en idolswinnende popjes, en britnys en christina's en biejonsees en latoojaa's en zoquote:
Dus er is nog hoop voor me?quote:Op zondag 17 april 2005 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Homo's vallen op vrouwen.... van die mariah carrey's, en idolswinnende popjes, en britnys en christina's en biejonsees en latoojaa's en zo
Ik weet niet hoe hoog je britneygehalte is?quote:
Ik ben blond, helpt dat?quote:Op zondag 17 april 2005 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hoog je britneygehalte is?
Heb je ook dikke tieten? (liefst nep)quote:
Wtf?quote:
Cup DD puur natuurquote:Op maandag 18 april 2005 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je ook dikke tieten? (liefst nep)
Heb je hoepeloorbellen?
Kerm je i.p.v. zingen?
quote:Op maandag 18 april 2005 00:35 schreef Waxxer het volgende:
Ja, dan weer brie, nu schimmelkaas....... Naja, je gaat vanzelf snaaien als je in discussie bent met Kusjemavo of hoe heet die gast....
Nuecke?quote:
In de prullenbak!quote:
Doe ik je in Mei wel voorquote:
Ik heb ooit bij van gansewinkel gewerkt, ik weet hoe dat moetquote:Op maandag 18 april 2005 01:05 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Die moeten ook af en toe geleegd worden![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 01:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe ik je in Mei wel voor
(niet in MIJ, in MEI)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |