Best leuk toch!quote:Op zondag 17 april 2005 19:36 schreef Waxxer het volgende:
Oh help, ik en poseren voor een foto..........
[afbeelding]
Of we krijgen een slotje..quote:Op zondag 17 april 2005 19:38 schreef Ang3l het volgende:
Ík denk dat de topictitel straks ineens spontaan "automatisch" gewijzigd is
quote:Op zondag 17 april 2005 19:41 schreef petre86 het volgende:
wat een foute foto vlarp! http://gallery.vlarp.nl/albums/16-04-05/P4170311.sized.jpg
Jeetje mina wat een cobra van een tong!quote:Op zondag 17 april 2005 19:41 schreef petre86 het volgende:
wat een foute foto vlarp! http://gallery.vlarp.nl/albums/16-04-05/P4170311.sized.jpg
quote:Op zondag 17 april 2005 19:50 schreef XMN8R het volgende:
iemand zit zich een ongeluk te wijzigen
de topic-titel veranderd 3 keer per minuut!
iddquote:Op zondag 17 april 2005 19:50 schreef XMN8R het volgende:
iemand zit zich een ongeluk te wijzigen
de topic-titel veranderd 3 keer per minuut!
quote:Op zondag 17 april 2005 19:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
of ik mee ga poolendan lig ik echt op de pooltafel te snurken zo
paardenpenis is al helemaal uit de tt hoorquote:Op zondag 17 april 2005 19:52 schreef KonnieKipke het volgende:
paardenpenis is het volgens mij.
it wasn't me, maar ik vind het wel grappigquote:
Sssssssshhhhh.............quote:Op zondag 17 april 2005 19:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
machtsmisbruik van de mods!
yeah right!quote:Op zondag 17 april 2005 19:53 schreef buzzer het volgende:
it wasn't me, maar ik vind het wel grappig
nee, het is tenslotte ook miere-neukerquote:Op zondag 17 april 2005 19:52 schreef KonnieKipke het volgende:
paardenpenis is het volgens mij.
http://gallery.vlarp.nl/16-04-05quote:Op zondag 17 april 2005 19:59 schreef Ryan_R het volgende:
Hoe allemaal. Zo, dat was weer een weekend.
Gisteren een bruiloft gehad met natuurlijk een ontzettend leuk feest en vandaag alweer vroeg op om te gaan klussen. En nu ben ik moe![]()
Heb ik nog iets gemist dit weekend?![]()
keiveel!quote:Op zondag 17 april 2005 19:59 schreef Ryan_R het volgende:
Hoe allemaal. Zo, dat was weer een weekend.
Gisteren een bruiloft gehad met natuurlijk een ontzettend leuk feest en vandaag alweer vroeg op om te gaan klussen. En nu ben ik moe![]()
Heb ik nog iets gemist dit weekend?![]()
Niet... 't is mierofielquote:Op zondag 17 april 2005 19:58 schreef XMN8R het volgende:
[..]
nee, het is tenslotte ook miere-neuker.
quote:Op zondag 17 april 2005 20:00 schreef Waxxer het volgende:
Ow dankjewel nog trouwens!Ik zat nogal in een discussie rond die tijd
Idd, behalve dieren+planten is alles +N. Dus:quote:Op zondag 17 april 2005 19:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
is dat niet bij dier + plant?
neequote:Op zondag 17 april 2005 20:03 schreef DrPenis het volgende:
veranderd een topictitel altijd zo vaak ?
Ooohhh het is al gedaan hoorquote:
Zouden er echt mannen zijn die hun geslachtsdeel durven te laten zien aan een huisarts?quote:Op zondag 17 april 2005 20:05 schreef DrPenis het volgende:
[kastanova-diss]
Neuh..quote:Op zondag 17 april 2005 20:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
hij loopt redelijk vlot of lijkt dat maar zo?
Shit, ik vergeet steeds dat er ook mensen zijn die ouder zijn dan mij. Jaren ouder.quote:Op zondag 17 april 2005 20:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
Slimshady, ik ben al eeuwen lang op Fok, ik ben zo rond de 36 heb helaas geen foto's het internet is nog allemaal zo nieuw voor me, ik kom uit Utrecht, en ik heb toegang tot Het Keldertje.
Ik ben dan wel geen man (hoewel daar regelmatig aan wordt getwijfeld) maar ik heb er niet zo'n moeite mee... Als je bij dat soort dingen gaat nadenken, wordt je leven een ramp.quote:Op zondag 17 april 2005 20:08 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Zouden er echt mannen zijn die hun geslachtsdeel durven te laten zien aan een huisarts?
Dat is toch ongelooflijk genant?
soms heb je geen keus hequote:Op zondag 17 april 2005 20:08 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Zouden er echt mannen zijn die hun geslachtsdeel durven te laten zien aan een huisarts?
mijn huisarts heeft de politie ingeschakeld en sindsdien mag ik niet meer naakt door zijn praktijk heen rennenquote:Op zondag 17 april 2005 20:08 schreef SlimShady het volgende:
[..]
En wat als die huisarts nou spontaan gaat lachen?quote:Op zondag 17 april 2005 20:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen man (hoewel daar regelmatig aan wordt getwijfeld) maar ik heb er niet zo'n moeite mee... Als je bij dat soort dingen gaat nadenken, wordt je leven een ramp.
Ik denk dat de gemiddelde huisarts meer penissen ziet in zijn carriere, dan de grootste nichtenslet die er bestaat.quote:Op zondag 17 april 2005 20:08 schreef SlimShady het volgende:
[..]
moet je niet mer inkt aan je handen aan je penis zitten!quote:Op zondag 17 april 2005 20:18 schreef SlimShady het volgende:
[..]
En wat als die huisarts nou spontaan gaat lachen?
![]()
er zijn natuurlijk uitzonderingenquote:Op zondag 17 april 2005 20:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde huisarts meer penissen ziet in zijn carriere, dan de grootste nichtenslet die er bestaat..
*bingo*quote:Op zondag 17 april 2005 20:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde huisarts meer penissen ziet in zijn carriere, dan de grootste nichtenslet die er bestaat..
quote:Op zondag 17 april 2005 20:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
moet je niet mer inkt aan je handen aan je penis zitten!
nu moet je dus ook het hele verhaal vertellen hequote:Op zondag 17 april 2005 20:21 schreef SlimShady het volgende:
[..]
*bingo*
Je hebt me gerustgesteld. Als de huisarts niet gaat lachen, zal ik er geen problemen mee hebben.
maar zelf als je als kleine jongen een paard voerd die misbijt.. zelfs dàn lacht de dokter nietquote:
Er is serieus geen verhaal. Nav de post van "DrPenis", zat ik weer situaties te bedenken van "Hoe zou het zijn als.." en "Wat als..'quote:Op zondag 17 april 2005 20:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
nu moet je dus ook het hele verhaal vertellen he
yada yada yada...quote:Op zondag 17 april 2005 20:27 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Er is serieus geen verhaal. Nav de post van "DrPenis", zat ik weer situaties te bedenken van "Hoe zou het zijn als.." en "Wat als..'
De volgende keer ga ik meequote:Op zondag 17 april 2005 20:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
http://gallery.vlarp.nl/16-04-05
De foto's
is veel te bedenken hoorquote:Op zondag 17 april 2005 20:27 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Er is serieus geen verhaal. Nav de post van "DrPenis", zat ik weer situaties te bedenken van "Hoe zou het zijn als.." en "Wat als..'
1. Ik heb serieus een gezonde geslachtsdeel.quote:Op zondag 17 april 2005 20:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
yada yada yada...
sure
enzo...
nu maar eens PE
*stoel aanschuift*quote:Op zondag 17 april 2005 20:31 schreef wizarddragon het volgende:
*neerzet*
Hey Petre!quote:Op zondag 17 april 2005 20:57 schreef petre86 het volgende:
wàt is er zo speciaal aan zondag dan?
Niks.. het is een baggerdag. Een dag dat je brak moet zijn, en zo lang mogelijk moet slapenquote:Op zondag 17 april 2005 20:57 schreef petre86 het volgende:
wàt is er zo speciaal aan zondag dan?
quote:Op zondag 17 april 2005 20:59 schreef creno het volgende:
heet het nou nog steeds hoera voor potenrammers ?
bestaan die nog dan ?
* geeft Creno een stomp*quote:Op zondag 17 april 2005 20:59 schreef creno het volgende:
bestaan die nog dan ?
misschien kan ik dan toch nog potenrammer-rammer worden?quote:Op zondag 17 april 2005 20:59 schreef creno het volgende:
bestaan die nog dan ?
*geeft ryan_r kopstoot*quote:
ik kwam om 15:50 uit bedquote:Op zondag 17 april 2005 20:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niks.. het is een baggerdag. Een dag dat je brak moet zijn, en zo lang mogelijk moet slapen
Maar ik probeerde positief te doen..
Heel goedquote:Op zondag 17 april 2005 21:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik kwam om 15:50 uit bedis dat laat genoeg?
maar doordeweeks kan ik ook uitslapen hoor
iig de hele komende week
(maar wel 's avonds werken.. elke avond tot 23u, maarja.. ik kan tenminste aan de slag
)
ja mamaquote:Op zondag 17 april 2005 21:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
kom kom kinders.. rustig
quote:Op zondag 17 april 2005 21:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heel goed
Alleen dat doordeweeks uitslapen
Heeeelemaal niksquote:
*schreeuwt*quote:
*Begint te janken en wil getroost worden*quote:Op zondag 17 april 2005 21:12 schreef creno het volgende:
[..]
*schreeuwt*
*staat op en beukt met elleboog tegen Ryan_R z'n ribbenkast*
quote:Op zondag 17 april 2005 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind dat we Tech moeten ont-eren:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2005 21:19 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
*Begint te janken en wil getroost worden*
Gewoon ja zeggenquote:Op zondag 17 april 2005 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind dat we Tech moeten ont-eren:
[..]
Wuss..quote:Op zondag 17 april 2005 21:19 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
*Begint te janken en wil getroost worden*
nu gooi je hem in hetzelfde hokje als "mr lip-cam"quote:Op zondag 17 april 2005 21:22 schreef creno het volgende:
*roept "aandachtshoer" naar ryan_r *
Nee hoor.. daar past ie perfectquote:Op zondag 17 april 2005 21:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
nu gooi je hem in hetzelfde hokje als "mr lip-cam"foei
*speelde toneel en slaat Creno boven op zijn muil*quote:Op zondag 17 april 2005 21:22 schreef creno het volgende:
*roept "aandachtshoer" naar ryan_r *
echt waar ? snel sluit het deurtje en gooi de sleutel wegquote:Op zondag 17 april 2005 21:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
nu gooi je hem in hetzelfde hokje als "mr lip-cam"foei
*slikt bloed weg, graait bij Ryan_R in zijn broek en trekt zijn ondergoed omhoog tot aan zijn oksel*quote:Op zondag 17 april 2005 21:27 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
*speelde toneel en slaat Creno boven op zijn muil*
Veel plezierquote:Op zondag 17 april 2005 21:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
even peking express kijkenopgenomen..
Ik las in eerste instantie wat andersquote:Op zondag 17 april 2005 21:29 schreef creno het volgende:
[..]
*slikt bloed weg, graait bij Ryan_R in zijn broek en trekt zijn ondergoed omhoog tot aan zijn oksel*
Vind ie lekker.... graaienquote:Op zondag 17 april 2005 21:29 schreef creno het volgende:
[..]
*slikt bloed weg, graait bij Ryan_R in zijn broek en trekt zijn ondergoed omhoog tot aan zijn oksel*
*stampt op Ryan_r zijn voeten tot er een luide krrrraaaakkk klinkt*quote:Op zondag 17 april 2005 21:31 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Vind ie lekker.... graaien
*Breekt Creno's duim*
*wacht ongeduldig*quote:Op zondag 17 april 2005 21:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ach t eindigt toch met goedmaak sex...
* Verbreizeld de knietjes van Creno met een moker*quote:Op zondag 17 april 2005 21:35 schreef creno het volgende:
[..]
*stampt op Ryan_r zijn voeten tot er een luide krrrraaaakkk klinkt*
@DrPenis: laat ons lekker vechten![]()
*kun je lang wachten...ik brei mn sjaal ondertussen ff af!*quote:
*start vast een filmpje om in de stemming te komen dan*quote:Op zondag 17 april 2005 21:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*kun je lang wachten...ik brei mn sjaal ondertussen ff af!*
Ze staan allebei al lang droog hoorquote:Op zondag 17 april 2005 21:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*kun je lang wachten...ik brei mn sjaal ondertussen ff af!*
*valt op zijn knieen, en bijt Ryan_R in z'n kruis*quote:Op zondag 17 april 2005 21:38 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
* Verbreizeld de knietjes van Creno met een moker*
*heb jij FILMPJES?*quote:Op zondag 17 april 2005 21:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
*start vast een filmpje om in de stemming te komen dan*
*AUW*quote:Op zondag 17 april 2005 21:41 schreef creno het volgende:
[..]
*valt op zijn knieen, en bijt Ryan_R in z'n kruis*
True...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |