Ik ben vandaag in Deurne geweestquote:Op zondag 17 april 2005 22:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha, en dan ben ik nog wel de jongste van groep E-town
mocht ik je niet meer spreken...quote:Op zondag 17 april 2005 22:57 schreef Cazman het volgende:
Wtf, klonen all around. 7 topics verder. En een vrij aparte starting post. D'r is weer eens wat gebeurt hier
Naaahhhh....quote:
Een jaartje geleden toch? Valt allemaal reuze mee.quote:Op zondag 17 april 2005 22:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]Dat voelt opeens heeeelll lang geleden! Zie die weblog nog zo voor me, hoe we vervloekt werden...... Het was wel wat overzichtelijker he? En je kon toen nog zó een realistisch beeld van iemand als persoon vormen, dat lukt nu niet meer zo....
Nieuwe mensen hartstikke welkom hoor, maar dat gekloon is idd wel nogal aan de irritante kant....
die's vrij laagquote:Op zondag 17 april 2005 22:58 schreef tech het volgende:
Nog steeds? Heeft J. onderhand niet een nieuwe lichting aangebracht?
Thanksquote:Op zondag 17 april 2005 22:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
mocht ik je niet meer spreken...
succes dinsdag!
mn examen van dinsdag is een week verzet omdat die al vol zat...quote:
Ja pup werkt daar he, we moesten ff de SLK terugbrengen (naar Van der Schoot)quote:
dat weet je nooit he...quote:Op zondag 17 april 2005 23:02 schreef tech het volgende:
[..]
Ja, sorry.![]()
Door 't ontbreken van een PI bij jou neem ik aan dat je je eraan stoort...
daardoor was het even Ang3l @ The Country ipv Ang3l & The Cityquote:Op zondag 17 april 2005 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja pup werkt daar he, we moesten ff de SLK terugbrengen (naar Van der Schoot)
Ik mag dus blij zijn als ik 30 mei nog leef.quote:Op zondag 17 april 2005 23:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat weet je nooit he...
ik ben zo onvoorspelbaar als de pest he
Vast wel. Zeker als je nu al druk ervoor hebt geleerd. Nu nog een week extra erbij. Komt vast goedquote:Op zondag 17 april 2005 23:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
mn examen van dinsdag is een week verzet omdat die al vol zat...
maar ik ga het wel redden, althans daar ga ik van uit...
jij ook toch?
ik zeg niksquote:Op zondag 17 april 2005 23:05 schreef tech het volgende:
[..]
Ik mag dus blij zijn als ik 30 mei nog leef.
en dan heb je nog een keer een examen toch?quote:Op zondag 17 april 2005 23:06 schreef Cazman het volgende:
[..]
Vast wel. Zeker als je nu al druk ervoor hebt geleerd. Nu nog een week extra erbij. Komt vast goed
Ik ga het zeker wel redden. Me speciale verrichtingen zijn goed getraind de laatste wekenen ik mag elke oefening een keer overdoen als ie fout gaat en ik hoef er maar 5 goed te hebben van de 7 die ik krijg
.
En dat terwijl ik eigenlijk een country-boy benquote:Op zondag 17 april 2005 23:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
daardoor was het even Ang3l @ The Country ipv Ang3l & The City
2 keer zelfs. Theorie en rijvaardigheid. theorie heb ik 10 mei. en dan de laatste. Nu nog maar hopen dat ik die theorie in 1 keer haal. Die theorietoetsen zijn me een partij moeilijk geworden de laatste tijdquote:Op zondag 17 april 2005 23:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
en dan heb je nog een keer een examen toch?
zo'n herken de homo country boy?quote:Op zondag 17 april 2005 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat terwijl ik eigenlijk een country-boy ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |