SPAM!quote:Op zondag 17 april 2005 14:01 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Kijk ook eens op: www.rockwerchter.be
dat is duidelijkquote:Op zondag 17 april 2005 16:39 schreef Querk het volgende:
mijn plaatje is niet duidelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
beschrijving van wat ?quote:Op zondag 17 april 2005 16:50 schreef SlimShady het volgende:
Waarom geen beschrijving?
dr staat een website ! en een lijstje met topics .. lees die eerst maar eens doorquote:
Weet je hoeveel posts?!quote:Op zondag 17 april 2005 16:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dr staat een website ! en een lijstje met topics .. lees die eerst maar eens door
quote:Op zondag 17 april 2005 17:11 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Als niemand een beschrijving post, ben ik weg.
beschrijving : "reeks"quote:Op zondag 17 april 2005 17:11 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Weet je hoeveel posts?!
Als niemand een beschrijving post, ben ik weg.
bv. http://www.easyjet.com/nl/boek/index.aspquote:Op zondag 17 april 2005 17:08 schreef Cynic het volgende:
Geef eens een linkje van die vliegtickets dan?
goeie optie ... erg avontuurlijk en studentikoosquote:
i hope so !quote:Op zondag 17 april 2005 17:37 schreef Ruis het volgende:
maar Cynic ende Querk, kunnen we jullie 2 ondertussen op de "vrij zeker dat we meegaan" lijst plaatsen?
quote:Op zondag 17 april 2005 17:37 schreef Cynic het volgende:
I really don't care!
Die lijst wel denk ikquote:Op zondag 17 april 2005 17:37 schreef Ruis het volgende:
maar Cynic ende Querk, kunnen we jullie 2 ondertussen op de "vrij zeker dat we meegaan" lijst plaatsen?
mooiquote:
ohja zet blavla ook maar bij ja/neequote:
quote:Dus, momenteel de tussenstand qua Sziget;
"Vrij zeker dat ik meegaa"
-Bosbeetle
-Cynic
-PP
-Querk
"Geen idee over ja/nee"
-CCCP
-Blavla
-Superweber
-Tierce
"Waarschijnlijk niet,nee"
-Pilkie
-Spoilerman
"Ik ga niet mee/ik zit in afrika"
-Nouk
-Sunbow
-Zwansen
er word daar ook gesproken over een georganiseerde bus-reis.quote:Op zondag 17 april 2005 17:59 schreef Bosbeetle het volgende:
http://www.boedapest.net/large.htm
nederlandse site om kaartjes te reserveren !
129 euroquote:Op zondag 17 april 2005 18:26 schreef Ruis het volgende:
[..]
er word daar ook gesproken over een georganiseerde bus-reis.
idee?
idd en scheelt heel veel tijd !quote:
zouden ze dat garanderen en is het wederzijdsquote:Sziget is meer dan gewoon een festival, het is een plek om mensen te ontmoeten, vrienden te maken, en verliefd te worden
leek mij ookquote:Op zondag 17 april 2005 18:35 schreef Cynic het volgende:
Volgens mij is het gewoon een plek om brak te worden en geld te spenderen...
alleen de vraag is hoelang is het bussen naar sziget .. ik vind bussen van emmen naar groningen al langquote:Op zondag 17 april 2005 18:39 schreef Ruis het volgende:
[..]
ja, maar de algemene planning word voor je verzorgd, das ook wel wat waard..
het is lang bussen naar Sziget,quote:Op zondag 17 april 2005 18:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
alleen de vraag is hoelang is het bussen naar sziget .. ik vind bussen van emmen naar groningen al lang
gerekend voor een 20T vrachtwagen dus, geen personenauto ( www.locatienet.nl )quote:Budapest (H, 1000)
Naar Hardenberg (7772)
Afstand 1285,2 km.
Reisduur 17:36
erm wat ?quote:Op zondag 17 april 2005 19:00 schreef Querk het volgende:
jeehhh
17 uur .. dan ben ik denk ik toch voor 2 uur vliegen voor dezelfde prijsquote:Op zondag 17 april 2005 18:44 schreef Ruis het volgende:
[..]
het is lang bussen naar Sziget,
[..]
gerekend voor een 20T vrachtwagen dus, geen personenauto ( www.locatienet.nl )
Nou zeg, je hoeft niet mee hoor....quote:Op zondag 17 april 2005 18:35 schreef Cynic het volgende:
Volgens mij is het gewoon een plek om brak te worden en geld te spenderen...
quote:
Ga jij eens gauw weer met je scroptie aan de slag!quote:
quote:Op zondag 17 april 2005 19:04 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik zie brak worden en geld spenderen juist als leuke dingen?
scroptie?? Nou, dat bepaal ik zelf nog wel!quote:Op zondag 17 april 2005 19:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw weer met je scroptie aan de slag!
is dit nog steeds 't gevolg van de Risk-ruzie?quote:Op zondag 17 april 2005 19:05 schreef Querk het volgende:
[..]
scroptie?? Nou, dat bepaal ik zelf nog wel!
Het vervolg op, denk ikquote:Op zondag 17 april 2005 19:07 schreef Ruis het volgende:
[..]
is dit nog steeds 't gevolg van de Risk-ruzie?
Neequote:Op zondag 17 april 2005 19:05 schreef Querk het volgende:
[..]
scroptie?? Nou, dat bepaal ik zelf nog wel!
HiHiquote:
ik heb nog nooit in een bus gezeten, dus dat lijkt mij ook wel watquote:Op zondag 17 april 2005 19:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja en ik heb nog nooit gevlogen dus mede daardoor lijkt het me wel wat
quote:
töf !quote:Op zondag 17 april 2005 19:14 schreef Querk het volgende:
zo, een plaatje
ik gok op : zin in !quote:
je mag em gebruiken heurquote:
alstu !quote:Op zondag 17 april 2005 19:46 schreef Querk het volgende:
bedankt!!!
Ah, je lijkt er echt opquote:Op zondag 17 april 2005 20:02 schreef Cynic het volgende:
Jeh!
spelletje???quote:Op zondag 17 april 2005 20:08 schreef Cynic het volgende:
Ik ben hip!
quote:
quote:Op maandag 18 april 2005 12:50 schreef Querk het volgende:
saaie bende
Meet?quote:Op maandag 18 april 2005 17:34 schreef Nouk het volgende:
Ha zijn er van die meeting nog foto's gemaakt waar die lelijke bolle rooie op staat?
kun je dat een meet noemen iddquote:
quote:
[jan graver] en flex die gaat zo van whuuuuuuu [/jan graver]quote:Op maandag 18 april 2005 19:25 schreef SuperWeber het volgende:
Flex hè...
quote:Op maandag 18 april 2005 19:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[jan graver] en flex die gaat zo van whuuuuuuu [/jan graver]
zekerquote:Op maandag 18 april 2005 19:33 schreef Cynic het volgende:
Avond! Toch?
jeh!quote:Op maandag 18 april 2005 20:51 schreef Ruis het volgende:
zo, weer een werkend forum
en handig en duur en soms mooi en duur en vervuilend en duur en duurquote:Op maandag 18 april 2005 21:00 schreef Ruis het volgende:
auto's zijn kut en duur.
quote:Op maandag 18 april 2005 21:00 schreef Ruis het volgende:
auto's zijn kut en duur.
zekerquote:Op maandag 18 april 2005 21:06 schreef Cynic het volgende:
hij doet het weer
Tja...quote:Op maandag 18 april 2005 21:10 schreef Ruis het volgende:
op één dag een lekke band en een lekkende uitlaat
Hihi dan moet je bandjes verwisselen ... en dat worre kostenpostenquote:Op maandag 18 april 2005 21:10 schreef Ruis het volgende:
op één dag een lekke band en een lekkende uitlaat
Waarom heb je niet gezegd dat je zou gaan?quote:Op maandag 18 april 2005 17:34 schreef Nouk het volgende:
Ha zijn er van die meeting nog foto's gemaakt waar die lelijke bolle rooie op staat?
Wie het breed heeft... Laat het breed hangen...quote:Op maandag 18 april 2005 21:15 schreef Ruis het volgende:
[..]
daar wordt die nieuwe uitlaat niets goedkoper van
ik gooi er niet zo'n sjonnie uitlaat onderquote:Op maandag 18 april 2005 21:27 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Wie het breed heeft... Laat het breed hangen...
quote:Op maandag 18 april 2005 21:30 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik gooi er niet zo'n sjonnie uitlaat onder
quote:
Zullen we daar dan verschillende meets voor houden?quote:
Dat schijnt dan weer wel op meets te kunnen...quote:
quote:Op maandag 18 april 2005 22:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat schijnt dan weer wel op meets te kunnen...
tofquote:Op maandag 18 april 2005 22:49 schreef Cynic het volgende:
Okay!
quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:31 schreef Ruis het volgende:
goede middag....
een uitlaat die "spontaan" van de auto afvalt na een drempel is nooit grappig
owja, net als vorig jaar, toen kwam je ook een trein lateromdat je "vergeten" was bier te halen de dag ervoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:27 schreef SuperWeber het volgende:
Waarom moet ik bier op tijd kopen...
Er zijn dan toch wel winkels open??
nouja stoer, je hoort me nu wel aankomen, iigquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]maar dan heb je wel een stoer geluid
![]()
ook afgewezen voor een sollicitatie?quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:34 schreef Nouk het volgende:
Wat een retekutdag.
vooralsnog , Cynic , Querk , PP, SW, SM , pilky, en evnt. twister ohja en ik zei de gekquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:42 schreef Nouk het volgende:
He Bleh.Wie gaat er allemaal 5 mei?
ik had sowieso een andere studie moeten doen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:58 schreef Nouk het volgende:
Das zonde. Had je toch communicatiewetenschap moeten gaan doen.
Zet mij maar op de misschien lijst, ik moet wel werken 5 mei maar 6 mei ben ik vrij.... En ik werk toch maar tot een uurtje of 12 op 5 mei dus dat moet op zich wel lukken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
vooralsnog , Cynic , Querk , PP, SW, SM , pilky, en evnt. twister ohja en ik zei de gek
goeie vraagquote:
Als iedereen vrij is werk ik juist.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:25 schreef Ruis het volgende:
werken op 5 mei, was t dit jaar geen totaal-algehele-vrije-dag?
zijn de supermarkten dan eig wel open??
Ik heb medeleiden met je zwansquote:
ik zie een patroon ... festival ---> weber neemt geen bier meequote:
het koosnaampje voor tierce van nouk en zwansenquote:
Nee...quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik zie een patroon ... festival ---> weber neemt geen bier mee
misschien moeten we dat festival in de 5 mei maar weglaten
ik zou over geven !quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:12 schreef Zwansen het volgende:
Godverdekanker, ik geef het op...
*eens is met [betreffende user]quote:Op woensdag 20 april 2005 00:13 schreef Ruis het volgende:
hoi, ik verklaar gisteren tot een officiele kut dag
Uhm...quote:Op woensdag 20 april 2005 10:24 schreef Cynic het volgende:
Ey Weber, ga je ook mee 5 mei?
Wie gaan allemaal trouwens?
regel dat zou ik zeggenquote:Op woensdag 20 april 2005 10:49 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Uhm...
Ik denk het wel...
Als ik tijd heb om bier te halen tenminste en ik vrij ben van mijn werk en dat soort onzin...
Dan moet ik arbeiten.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:06 schreef Ruis het volgende:
jij komt ook naar zwolle 5 mei, Jawi?
hmm, das ook een idee, misschien kunnen we dit jaar ook echt voor de muziek heen gaanquote:Op woensdag 20 april 2005 12:27 schreef Nouk het volgende:
Alst mag kom ik ook 5 mei. Ik heb dan toch niks te doen en als het mooi weer is is zo'n festival wel leuk.
Wow jij bent snel! Waarvoor ga je anders? t bier?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:28 schreef Ruis het volgende:
[..]
hmm, das ook een idee, misschien kunnen we dit jaar ook echt voor de muziek heen gaan
quote:Op woensdag 20 april 2005 12:28 schreef Ruis het volgende:
[..]
hmm, das ook een idee, misschien kunnen we dit jaar ook echt voor de muziek heen gaan
quote:Op woensdag 20 april 2005 12:31 schreef Nouk het volgende:
Oh, gezellig. Ik zal nu eens googlen wat er in Zwolle te doen is.
quote:bier (het ~)
1 alcoholhoudende drank uit hop en mout door gisting bereid => gerstenat [Belg.] [Belg.]
quote:si·gaar (de ~, sigaren)
1 rolletje tabak, van een dekblad voorzien, bestemd om gerookt te worden => stinkstok
2 bloemaar van de lisdodde [Belg., inf.]
quote:mu·ziek (de ~ (v.))
1 geluid, voortgebracht door de menselijke stem of door instrumenten omwille van de schoonheid van dat geluid of als expressie van gevoelens
2 bladmuziek
quote:vriend (de ~ (m.), ~en)
1 iem. aan wie men door genegenheid en persoonlijke voorkeur verbonden is => compagnon, gabber, gezel, kameraad, kompaan, kornuit, maat, makker, vrind
Je Googelt maar een eind weg!quote:Op woensdag 20 april 2005 12:31 schreef Nouk het volgende:
Oh, gezellig. Ik zal nu eens googlen wat er in Zwolle te doen is.
Jij toch ook niet?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
wat een kutavatar! Je bent toch geen meissie van 3!
We gingen naar verschillende kroegen toch? Waarom niet gewoon Amsterdam? Pumba gaat ook ja, gezellig hequote:Op woensdag 20 april 2005 12:54 schreef Nouk het volgende:
Ja ik weet het. Ik vind T Gat eigenlijk ook beter. Zal ik nog wel ff met Nelis overleggen. Purmerend is echt niet leuk, echt zo'n kroeg waar al jaren dezelfde mensen komen en waar je dus ook echt iedereen kent.
Gaat pumba ook?
Maar je vindt Acda en de Munnick dus echt leuk?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:55 schreef Nouk het volgende:
[..]
Daarom heb IK ook geen My little Pony avatar!
Verschillende kroegenquote:Op woensdag 20 april 2005 12:56 schreef JaWi het volgende:
[..]
We gingen naar verschillende kroegen toch? Waarom niet gewoon Amsterdam? Pumba gaat ook ja, gezellig he.
Jaquote:Op woensdag 20 april 2005 12:56 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar je vindt Acda en de Munnick dus echt leuk?
Niet zo lulligquote:Op woensdag 20 april 2005 12:57 schreef Nouk het volgende:
[..]
Verschillende kroegenIn Purmerend
Lijkt me niet.
Ontzettend gezellig!.
Alsof dat zo moeilijk is!quote:Op woensdag 20 april 2005 13:05 schreef JaWi het volgende:
Ik ga zaterdag Nouk dronken voeren.
5 mei?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:06 schreef QyRoZ het volgende:
Dronken is goed.
Ik zuip je dr zo uit hoor. Maarja als mensen met tequila aankomen. Gewoon wedstrijdje Wijn-Bier win ik.quote:
5 mei, die staat.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik zuip je dr zo uit hoor. Maarja als mensen met tequila aankomen. Gewoon wedstrijdje Wijn-Bier win ik.
Puik plan. Dat ding is ook wel ergens goedkoper te krijgen toch?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:11 schreef Nouk het volgende:
Maar hij wil een beertender. Van 220 euro.
Mwah ik had er even voor gekeken maar heb hem niet veel goedkoper gezien. Misschien dat jij hem wel kan vinden.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Puik plan. Dat ding is ook wel ergens goedkoper te krijgen toch?
wat heb je te besteden?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:13 schreef Nouk het volgende:
[..]
Mwah ik had er even voor gekeken maar heb hem niet veel goedkoper gezien. Misschien dat jij hem wel kan vinden.
Ik heb al een kado samen met anderen. Dit wilde die ook nog hebben dus ik gaf het als tip aan JW dus dat moet je aan hem vragen.quote:
Morgen tilburg, vrijdag amsterdamquote:Op woensdag 20 april 2005 13:14 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik ook. Ben al bijna een week niet uitgeweest. Heb echt behoefte aan alcohol.
En dat is, de woody's en de jantjes?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:17 schreef JaWi het volgende:
Voetbal.
vrijdag zal wel het standaardlallendeliedje zijn.
Wat een doorzichtige terugkrabbelactie zegquote:Op woensdag 20 april 2005 13:17 schreef Zwansen het volgende:
Eigenlijk past 5 mei niet in mijn trainingsprogramma....Die week daarna moet ik de Alp op, nou ja dan maar een biertje minder.
Ik krabbel niet terug! Ook al drink ik op 50% dan nog kom je tekort!quote:Op woensdag 20 april 2005 13:18 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wat een doorzichtige terugkrabbelactie zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |