Dan moet ik arbeiten.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:06 schreef Ruis het volgende:
jij komt ook naar zwolle 5 mei, Jawi?
hmm, das ook een idee, misschien kunnen we dit jaar ook echt voor de muziek heen gaanquote:Op woensdag 20 april 2005 12:27 schreef Nouk het volgende:
Alst mag kom ik ook 5 mei. Ik heb dan toch niks te doen en als het mooi weer is is zo'n festival wel leuk.
Wow jij bent snel! Waarvoor ga je anders? t bier?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:28 schreef Ruis het volgende:
[..]
hmm, das ook een idee, misschien kunnen we dit jaar ook echt voor de muziek heen gaan
quote:Op woensdag 20 april 2005 12:28 schreef Ruis het volgende:
[..]
hmm, das ook een idee, misschien kunnen we dit jaar ook echt voor de muziek heen gaan
quote:Op woensdag 20 april 2005 12:31 schreef Nouk het volgende:
Oh, gezellig. Ik zal nu eens googlen wat er in Zwolle te doen is.
quote:bier (het ~)
1 alcoholhoudende drank uit hop en mout door gisting bereid => gerstenat [Belg.] [Belg.]
quote:si·gaar (de ~, sigaren)
1 rolletje tabak, van een dekblad voorzien, bestemd om gerookt te worden => stinkstok
2 bloemaar van de lisdodde [Belg., inf.]
quote:mu·ziek (de ~ (v.))
1 geluid, voortgebracht door de menselijke stem of door instrumenten omwille van de schoonheid van dat geluid of als expressie van gevoelens
2 bladmuziek
quote:vriend (de ~ (m.), ~en)
1 iem. aan wie men door genegenheid en persoonlijke voorkeur verbonden is => compagnon, gabber, gezel, kameraad, kompaan, kornuit, maat, makker, vrind
Je Googelt maar een eind weg!quote:Op woensdag 20 april 2005 12:31 schreef Nouk het volgende:
Oh, gezellig. Ik zal nu eens googlen wat er in Zwolle te doen is.
Jij toch ook niet?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
wat een kutavatar! Je bent toch geen meissie van 3!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |