Iets anders trouwens, dan kan je zien hoe belabberd D er voor staat met enorme overschottten op de handelsbalans en toch nog een enorme crisis en nauwelijks tot geen economische groei.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik denk niet dat de CIA gestoord is.
Handelsbalans is overigens: export (alle sectoren) - import (alle sectoren) + investeringen (cashflow naar het betreffende land) - buitenlandse investeringen (cashflow naar buitenland).
Ja, dat had ik een topic over geopend. Maar het antwoord blijft zoek.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:54 schreef LibertarianX het volgende:
[..]
Iets anders trouwens, dan kan je zien hoe belabberd D er voor staat met enorme overschottten op de handelsbalans en toch nog een enorme crisis en nauwelijks tot geen economische groei.
Linkje?quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, dat had ik een topic over geopend. Maar het antwoord blijft zoek.
Search is uitgeschakeldquote:
Ja, ik ga niet 30 pagina's AT langs.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:06 schreef LibertarianX het volgende:
[..]
in je active topic overzicht? Of is het te lang geleden?
Dan hoor is anders....quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:50 schreef PLAE@ het volgende:
Wekenlang hoor/lees ik in de media dat een zege van Blair heel erg moeilijk gaat worden. En als het puntje bij paaltje komt hoor ik op de dag zelf dat het eigenlijk een eitje wordt![]()
Ik denk dat iedereen die tv heeft gekeken, naar AZ heeft gekeken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:15 schreef the_disheaver het volgende:
In nova nog wat interessants gekomen?
Het eerste rode vlekje: http://news.bbc.co.uk/1/shared/vote2005/flash_map/html/map05.stmquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:45 schreef the_disheaver het volgende:
Sunderland South Eerste!
Labour de eerste MP!
quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:49 schreef DrWolffenstein het volgende:
Mooi zo, een klap in het gezicht van de pro-dictatoriale anti-oorlogsbeweging.
Als je een oorlog tegen een dicatuur afkeurd ben je een vijand vd democratie en een vriend vd islam dat lijk me vrij duidelijk. Maar dat offtopic hier.quote:
Das het zelfde als BBC 1 (3d battleground met Peter Snow? > Geniaal !)quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:55 schreef chairman.fx het volgende:
Kijken jullie ook die 3d battleground op BBCworld?
Dat wist ik niet. Soms heb ik de BBCworld en een andere keer BBC1. Ik weet niet of het gelijk is. De battleground (taart verdeeld in drie delen met afstand tot de grens) is inderdaad geniaal.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:59 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Das het zelfde als BBC 1 (3d battleground met Peter Snow? > Geniaal !)
Tenminste, heb hier enkel een lowband stream van BBC Wordl, en is op dit moment het zelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |