ik moest ff dat topic vol zetten zodat dat topic niet geedit kon wordenquote:Op zondag 17 april 2005 12:51 schreef kikoooooo het volgende:
anders post je ff 5 reacties achter elkaar
sneu..quote:Op zondag 17 april 2005 12:52 schreef DjDev het volgende:
[..]
ik moest ff dat topic vol zetten zodat dat topic niet geedit kon worden(ja het heeft zo z'n redenen)
niet zeuren en weer verder gaan
staan erbijquote:Op zondag 17 april 2005 13:01 schreef Jett het volgende:
www.funkybabes.nl
www.funkyhunks.nl
zet die dr dan ook bij
Vanwege deze link die je daar zelf quote?quote:Op zondag 17 april 2005 12:52 schreef DjDev het volgende:
[..]
ik moest ff dat topic vol zetten zodat dat topic niet geedit kon worden(ja het heeft zo z'n redenen)
nee vanwege wat andersquote:Op zondag 17 april 2005 13:03 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Vanwege deze link die je daar zelf quote?
http://home.planet.nl/~kram0544/breezah/
vanwege wat dan?quote:Op zondag 17 april 2005 13:05 schreef DjDev het volgende:
[..]
nee vanwege wat anders
en nu weer OT graag
quote:Het slechtste gevoel ter wereld:
als me breezah op is
Waar ben je bang voor:
dat breezah uitverkocht is
Word je soms emotioneel:
ja als breezah uitverkocht is
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar:
veel sex hebben en breezah drinken
Volgens mij ben jij vergeten de startpost te lezenquote:Op zondag 17 april 2005 13:41 schreef Ayaxola het volgende:En toen was het wel weer genoeg
quote:DjDev:
classpc:je ftp werkt bij mij kan dat aan router liggen?
Vanaf nu alleen nog maar via http://image.captainhentai.nl/upload.phpquote:classpc:
Dan gooi ik de ftp morgen wel weer dicht. Hebben de mensen hier ook genoeg tijd om te experimenteren.
Wat heb ik fout gedaan dan?quote:Op zondag 17 april 2005 13:44 schreef djjumbo het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij vergeten de startpost te lezen
Bij deze een vriendelijk doch dringend verzoek vanuit Fok!quote:
quote:
quote:Bij deze een vriendelijk doch dringend verzoek vanuit Fok!
Gaarne geen foto's meer te gebruiken van sugababes.nl en superdudes.nl.
We hebben wat opmerkingen ontvangen van daaruit, en liever zien we dat jullie de foto's dan ergens anders vandaan halen.
Ook foto's van die 2 sites ergens anders opslaan en alsnog posten is dan natuurlijk niet de bedoeling.
Bedankt alvast!
"Wie bewonder je enorm:quote:Op zondag 17 april 2005 13:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
19 jaar
http://cu2.nl/browse.php?id=3410098
Onderste, bovenstequote:Op zondag 17 april 2005 14:16 schreef Beach het volgende:
Die onderste is sneu, de bovenste is wel cute.
toegevoegdquote:Op zondag 17 april 2005 14:22 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb er hier nog eentje: http://www.thats-me.nl/
quote:Hier verder met de BrEeZaH reeks deeltje 19.
quote:Op zondag 17 april 2005 15:59 schreef stijgende_ster het volgende:
Joepie! Ik heb een zinnige tvp, komt 'ie:
Er staat een fout in de OP:
[..]
Mijn exklasgenoot, wat doe je?quote:Op zondag 17 april 2005 13:07 schreef SEMTEX het volgende:
HeYsZz GirLieJ StyLiSh PrO MeN!!KuSzZ MaRjeLLe
◄ 16-08-02 .:: Oi² MiSz, NiCe PaGe MaNG, VeT STeeLo! THNx FoR Ya MeSSaGe KiSs CaaT ::.
[afbeelding]
Dit is echt heel ergquote:Op zondag 17 april 2005 17:30 schreef googoodoll het volgende:
http://www.superdudes.nl/TeRRorMeiSjuH/info
Meet TeRRorMeiSjuH!!!
Ze staat ook bij de dudes
Waarom hebben die Lonsdalefiguren altijd American History X bij de Favoriete Film staan?quote:Op zondag 17 april 2005 17:30 schreef googoodoll het volgende:
http://www.superdudes.nl/TeRRorMeiSjuH/info
Meet TeRRorMeiSjuH!!!
Ze staat ook bij de dudes
zo dom zijn die mensen nou, ze snappen niet dat dat een anti-racistische film is. Terwijl ze zelf wel een racist zijn.quote:Op zondag 17 april 2005 18:35 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Waarom hebben die Lonsdalefiguren altijd American History X bij de Favoriete Film staan?
Als je haar mailadres geeft wil ik het best zeggenquote:Op zondag 17 april 2005 18:59 schreef Bot13 het volgende:
Er is echt zo'n heel aardig meisje die ik ken (enorm niet-breezer trouwens) en die heb dat ineens als avatar op MSN?
Ik denk het is zo'n geheim genoodschap dat plannen aan het beraden is om mij te breezeriseren ofzo..quote:Op zondag 17 april 2005 19:01 schreef brighton het volgende:
[..]
Als je haar mailadres geeft wil ik het best zeggen
Niet aan gedacht om het aan háár te vragen...?
Paul frankquote:Op zondag 17 april 2005 18:59 schreef Bot13 het volgende:
Hey jongens ff een vraagje. Wat is dat aapje steeds wat ik terug zie komen in breezerpics?
Er is echt zo'n heel aardig meisje die ik ken (enorm niet-breezer trouwens) en die heb dat ineens als avatar op MSN?
Zoiets dus ( dat aapje-logo ):
[afbeelding]
ROFL, die gast heeft bij mij op skool gezeten.. Hij moet nog steeds Nederlandse grammaticelessen krijgen, aangezien hij de les "Aap-noot-mies" gemist had..quote:Op zondag 17 april 2005 16:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb maar eens gezocht op de meest foute uitgaanstent vlakbij m'n geboorteplaats. En bingo!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De tweede van links heb ook een stempel op der tietquote:
Ja ik zag hetquote:Op zondag 17 april 2005 21:07 schreef hollander76 het volgende:
[..]
De tweede van links heb ook een stempel op der tiet
quote:Op zondag 17 april 2005 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die rechter heeft een zwetende tiet
Linkjes!quote:Op zondag 17 april 2005 21:39 schreef CrazyVorteX het volgende:
Er komen er veel uit Arnhem zeg. Ik zei toch dat ik niet met ze omging. ZE ZITTEN HIER GEWOON OVERAL![]()
whaaa de Bar&Boosquote:Op zondag 17 april 2005 19:31 schreef hollander76 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit is mijn bijdrage voor vandaag
quote:Op zondag 17 april 2005 21:44 schreef Danny het volgende:
deze foto stond in de OP van dit topic. De persoon op de foto wilde deze graag verwijderd zien. Bij deze.
deze foto stond in de OP van dit topic. De persoon op de foto wilde deze graag verwijderd zien. Bij deze.
hEb jUh aL EeN MaIlTjUh vAn d'R GeHaD DaT JuH HeLeMaAl lAuW BeNt eN dAt jUh 'm wEg mOeT HaLeN AnDeRs gAaT Ze d'R MaTtIeS BeLlEn!!!quote:
sorry hoor maar geloof je die crap echt???quote:Op zondag 17 april 2005 23:18 schreef danni het volgende:
Dit is dus wendy....
[afbeelding]
[..]
Op de een of andere manier raken ze me wel...
(zo aandoenlijk
Je snapt breezersletjes toch wel... als de ene het heeft moeten ze het allemaal hebben. Ze zijn niet zo orgineelquote:Op zondag 17 april 2005 23:16 schreef Brunette het volgende:
wat hebben breezers toch met roze![]()
je hoeft hun ''saajt'' maar binnen te komen en je wordt al meteen overspoeld met roze topjes, lipstick,laarsjes, bloesjes enz.....![]()
Jonge, die wijven hebben praktisch "Fuck me" op hun voorhoofd getattoeerd staan. Zo'n onschuldig Playboy-konijntje stelt dan ook niks meer voorquote:Op zondag 17 april 2005 23:18 schreef Beach het volgende:
En ook overal Playboy logo's, daar wil je jezelf toch niet mee identificeren als meisje zijnde?![]()
Zeg, stadsgenootquote:Op zondag 17 april 2005 21:39 schreef CrazyVorteX het volgende:
Er komen er veel uit Arnhem zeg. Ik zei toch dat ik niet met ze omging. ZE ZITTEN HIER GEWOON OVERAL![]()
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 17 april 2005 23:21 schreef Brunette het volgende:
[..]
sorry hoor maar geloof je die crap echt???
op je 15e ontmaagd,al 16 jaar, 5 kinderen en een scheiding , dude ik hoop dat je het niet serieus bedoelt![]()
huh?quote:Op zondag 17 april 2005 23:21 schreef Brunette het volgende:
[..]
op je 15e ontmaagd,al 16 jaar, 5 kinderen en een scheiding , dude ik hoop dat je het niet serieus bedoelt![]()
en ik ben de paashaasquote:Op zondag 17 april 2005 23:21 schreef Brunette het volgende:
[..]
jah maar waarom nou per sé rozequote:Op zondag 17 april 2005 23:24 schreef Thomas B. het volgende:
[quote]
Je snapt breezersletjes toch wel... als de ene het heeft moeten ze het allemaal hebben. Ze zijn niet zo orgineel
weetnietquote:Op zondag 17 april 2005 23:16 schreef Brunette het volgende:
wat hebben breezers toch met roze![]()
je hoeft hun ''saajt'' maar binnen te komen en je wordt al meteen overspoeld met roze topjes, lipstick,laarsjes, bloesjes enz.....![]()
whahahaquote:
quote:Op zondag 17 april 2005 23:40 schreef Flaman het volgende:
Mag de schrijver van de breezah cultuur meespieken
Zooooo Dewiquote:Op zondag 17 april 2005 23:38 schreef danni het volgende:
[..]
er zijn er nog zat...
[afbeelding]
zooooo jaren 80
fantastisch, die masterminds verdienen goudquote:Op zondag 17 april 2005 23:42 schreef Brunette het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit zijn dan de crew van SB/SD
één daarvan is student pharmaciequote:Op zondag 17 april 2005 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
fantastisch, die masterminds verdienen goud
joo jongens er is een foto van ons gemaakt..... LACHE!quote:Op zondag 17 april 2005 23:42 schreef Brunette het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit zijn dan de crew van SB/SD
''er is een foto van ons gemaakt'' en dan pas gaan lachen lijkt me toch een beetje te laatquote:Op maandag 18 april 2005 01:23 schreef jiigg het volgende:
[..]
joo jongens er is een foto van ons gemaakt..... LACHE!![]()
maar volgens mij is Jiigg niet eens een damequote:Op maandag 18 april 2005 01:51 schreef hermandeperman het volgende:
rustig maar dames
he verdoriequote:Op maandag 18 april 2005 01:53 schreef Brunette het volgende:
[..]
maar volgens mij is Jiigg niet eens een dame
ik noem je tenminste geen breezahgirlquote:Op maandag 18 april 2005 01:58 schreef jiigg het volgende:
de tering zeg, mij een dame noemen.de enige dame is die bejaarde hier boven mij
![]()
wequote:Op maandag 18 april 2005 02:00 schreef jiigg het volgende:
nee idd, zo zouden we je vriendin alleen noemen.
spreek-voor-u- zelfquote:Op maandag 18 april 2005 02:00 schreef jiigg het volgende:
zo zouden we .
ha! heb jij me mooi even tuk!quote:Op maandag 18 april 2005 02:03 schreef jiigg het volgende:
hhmpf niet helemaal toch? laatst zei je nog dat je weer een gezellige nacht heb gehad met die pop onder je bed....
btw telt deze ook? :
http://members.lycos.nl/spike0jessie/newpage6.html
Zoooo poetischquote:Op maandag 18 april 2005 02:07 schreef jiigg het volgende:
ik heb alles wat ik wil in mijn leven... en een sletje
ik zag je staan je stond te wachten langs de weg
stopte m'n auto, maar je wist ik had geen pech
ik zei stap in maar ik wil niet dat je iets zegt, aan slappe lullen heb je niks, je bent een slet
we gingen weg maar reden nergens naartoe. Na één minuut al met je handen in m'n broek
ik zei wacht even ik parkeer 'm om de hoek; je bent een slet dus ik kan alles met je doen
refrain:
sletje, sletje
jij bent echt m'n sletje
sletje, sletje
oh je bent m'n
sletje, sletje
bitch je bent m'n
sletje, sletje
argh deze tekst
quote:Op maandag 18 april 2005 02:05 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.sugababes.nl/!;fnkii^kiwi*/pics
Anders zei ik het niet hequote:
DUDE...Die ken ikquote:Op zondag 17 april 2005 13:07 schreef SEMTEX het volgende:
HeYsZz GirLieJ StyLiSh PrO MeN!!KuSzZ MaRjeLLe
◄ 16-08-02 .:: Oi² MiSz, NiCe PaGe MaNG, VeT STeeLo! THNx FoR Ya MeSSaGe KiSs CaaT ::.
[afbeelding]
Hoe bedoel je smiley-overdosisquote:Op maandag 18 april 2005 02:05 schreef hermandeperman het volgende:
sow lekker wijfquote:Op maandag 18 april 2005 02:05 schreef hermandeperman het volgende:
quote:moi mooi he not nee haha ben er blij mee
Sorryquote:Op maandag 18 april 2005 11:37 schreef hermandeperman het volgende:
dat mensen dit soort zinnetjes binnen 1x begrijpelijk kunnen lezen
[..]
quote:Op zondag 17 april 2005 23:29 schreef danni het volgende:
[..]
weetniet
ze willen de vamp gaan uithangen maar op die leeftijd hebben ze nog geen kijk op kleding
Dit is al helemaal
[afbeelding]
Hard uit mekaar trekken en dan kijken of ze er nog zo uit ziet.quote:
Daar heb ik nog mee in de klas gezeten, Teuntje.quote:Op zondag 17 april 2005 13:05 schreef DjDev het volgende:
[..]
nee vanwege wat anders
en nu weer OT graag
[afbeelding]
TeUn mY brOtHAaa
Haha hY iis wel sWeetii tGG,,?? =D HVJ
En nu zijn ze natuurlijk the Manquote:Op maandag 18 april 2005 12:48 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Daar heb ik nog mee in de klas gezeten, Teuntje.Gaat nu vaak uit met G(ay)-unit shirt. Je moest hem vroeger eens zien, brilletje op en altijd een trui van Taz. Werd dan vanzelfsprekend ook vaak gepest.
![]()
Die zal er niet lang meer staanquote:Op maandag 18 april 2005 13:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Dit was het eerste wat ik tegenkwam toen ik op mijn woonplaats zocht
http://www.cu2.nl/browse.php?id=3412068
tis geen breezah maar tis wel ontzettend fout![]()
die mensen zijn zo fucking imbeciel dat ze denken dat een hakenkruis staat voor: "tegen zwarten" . echt...quote:Op maandag 18 april 2005 13:56 schreef CasB het volgende:
[..]
Die zal er niet lang meer staan
heb ff het profiel gemeld voor misbruik (vanwege het hakenkruis).
Infantiele mensen weten niet waar ze het over hebben![]()
Hahaha wou ik ook al doen maar het lukte me niet om me aan te meldenquote:Op maandag 18 april 2005 13:56 schreef CasB het volgende:
[..]
Die zal er niet lang meer staan
heb ff het profiel gemeld voor misbruik (vanwege het hakenkruis).
Infantiele mensen weten niet waar ze het over hebben![]()
quote:
quote:Op maandag 18 april 2005 02:05 schreef hermandeperman het volgende:
quote:Dit is alleen voor ons roy dus niet aan iedereen anders geven anders kom ik over me data verkeer heen en kan ik heel veel geld gaan betalen!!
DUS DIT NIET DOORGEVEN AAN IEMAND ANDERS!!
Het frapante hiervan is, is dat de titel: Muziek voor bij de Bedrijfsdag heet. Wtf is dat dan voor een bedrijf?quote:
simulatie van een bedrijfsdag @ schoolquote:Op maandag 18 april 2005 15:31 schreef L-X het volgende:
[..]
Het frapante hiervan is, is dat de titel: Muziek voor bij de Bedrijfsdag heet. Wtf is dat dan voor een bedrijf?
quote:Op maandag 18 april 2005 13:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Dit was het eerste wat ik tegenkwam toen ik op mijn woonplaats zocht
http://www.cu2.nl/browse.php?id=3412068
tis geen breezah maar tis wel ontzettend fout![]()
dat viel mij dus ook opquote:Op maandag 18 april 2005 15:31 schreef L-X het volgende:
[..]
Het frapante hiervan is, is dat de titel: Muziek voor bij de Bedrijfsdag heet. Wtf is dat dan voor een bedrijf?
Volgens mij is het zo'n 'hoe zie jij de toekomst' vragenlijstjequote:Op zondag 17 april 2005 23:21 schreef Brunette het volgende:
[..]
OMGquote:Op maandag 18 april 2005 17:24 schreef BloodyLotte het volgende:
http://images.sugababes.nl/user_pics/287/287957_67d6912917.jpg
Ik post 'm maar niet rechtstreeks. Dit mag wel toch?
Doe maar niet, want dan krijg je alleen zo'n SB/SD logo te zien.quote:Op maandag 18 april 2005 17:24 schreef BloodyLotte het volgende:
http://images.sugababes.nl/user_pics/287/287957_67d6912917.jpg
Ik post 'm maar niet rechtstreeks. Dit mag wel toch?
Hij is voor mij gewoon zichtbaar. En ik heb m'n eigen uploadruimte, we weten nu wel dat je uploadruimte hebt, dat hoef je echt niet tig keer te verkondigen hoor.quote:Op maandag 18 april 2005 18:26 schreef classpc het volgende:
[..]
Doe maar niet, want dan krijg je alleen zo'n SB/SD logo te zien.
uploaden of url van profiel posten.
Ok, maar ik heb weleens gehad dat ik via een rechtstreekse link naar een plaatje op SB/SD alleen zo'n plaatje te zien kreeg.quote:Op maandag 18 april 2005 18:50 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Hij is voor mij gewoon zichtbaar. En ik heb m'n eigen uploadruimte, we weten nu wel dat je uploadruimte hebt, dat hoef je echt niet tig keer te verkondigen hoor.
Url in je adresbalk kopierenquote:Op maandag 18 april 2005 18:26 schreef classpc het volgende:
[..]
Doe maar niet, want dan krijg je alleen zo'n SB/SD logo te zien.
Hij wil gewoon zoveel mogelijk van die breezahsletjes op z'n servertje zonder zelf te hoeven zoeken, snap dat danquote:Op maandag 18 april 2005 18:50 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
En ik heb m'n eigen uploadruimte, we weten nu wel dat je uploadruimte hebt, dat hoef je echt niet tig keer te verkondigen hoor.
(uh-oh)quote:
Leuk, met nummers als "Dolf - Oprotten stelletje kankah apen!" ga ik deze wazi eens even over zn datalimiet helpenquote:
Lolquote:Op maandag 18 april 2005 21:38 schreef J_CDA het volgende:
http://www.freewebs.com/mcbrettie/fotosvanthe1mc.htm
quote:Op maandag 18 april 2005 21:18 schreef danni het volgende:
[..]
(uh-oh)
euuhhhhhhhhhhhh...(ghehe..) Ik riep maar wat joh.. geloof je nou echt
dat ik breezers ken??![]()
sst...quote:Op maandag 18 april 2005 19:15 schreef brighton het volgende:
[..]
Hij wil gewoon zoveel mogelijk van die breezahsletjes op z'n servertje zonder zelf te hoeven zoeken, snap dat dan
quote:normaal gesproken zegt:
wie?
- -- -- ••.•´¯`•.•• ][ » L i l ' L a y - D « ][ ••.•´¯`•.•• -- -- - •#Nº Sºy Unª P³qu3ñª Muchªchª Qu³ Ust³d Pu³d3 Jugªr Cºn•0 zegt:
huh?
normaal gesproken zegt:
je naam!, wat staat er?
normaal gesproken zegt:
no say un pequin wat?
- -- -- ••.•´¯`•.•• ][ » L i l ' L a y - D « ][ ••.•´¯`•.•• -- -- - •#Nº Sºy Unª P³qu3ñª Muchªchª Qu³ Ust³d Pu³d3 Jugªr Cºn•0 zegt:
no soy una pequena muchacha que usted pueqe jugar con
normaal gesproken zegt:
en dat betekend?
ik ben geen klein meisje waar J mee kan spelen
normaal gesproken zegt:
ah zo
normaal gesproken zegt:
ennnn, dat kan je ook relativeren naar een gebeurtenis?
nah...zijn genoeg gosers die denken dat ze J kunnen playen en da's dus nii zo
normaal gesproken zegt:
nee ok, maar daar ben je zelf toch wel wijs genoeg voor om een glas bier in hun gezicht leeg te mikken ?
neeJ ga me gewoon tot hun niveau verlagen en hun playen --> weg zelfvertrouwen en kapsones ghehe
normaal gesproken zegt:
hoe play je hun dan? hun overladen met sierraden en dan dumpen?
normaal gesproken zegt:
nah da's nii zo moeilijk hoor, gewoon met 2 vrienden van elkaar gaan en vervolgens met iemand anders naar huis gaan
weet nii wat J onder playen verstaat hoor, maar sieraden geven hoort er bij mij nii bij hoor
normaal gesproken zegt:
nee dat was meer loverboys-verhaal
normaal gesproken zegt:
sorry
normaal gesproken zegt:
dus flink vreemdgaan bedoel jij
jah precies, maar als J daarin trapt ben J wel verschrikkelijk dom
neej, nii vreemdgaan, dat heeft nix met playen te maken
maar ik ga t nii uitleggen, ik ga me bed in
buhbaai²
normaal gesproken zegt:
Oh wacht! kan ik dit op internet plaatsen?
huh? jahoor, maar waarom?
normaal gesproken zegt:
zomaar, weltrusten!
buhbaai²
normaal gesproken zegt:
ok, doei!
lolquote:normaal gesproken zegt:
Oh wacht! kan ik dit op internet plaatsen?
huh? jahoor, maar waarom?
normaal gesproken zegt:
zomaar, weltrusten!
buhbaai²
normaal gesproken zegt:
ok, doei!
Die links werken niet meer.......quote:
Waar halen ze toch allemaal die talenkennis vandaanquote:no soy una pequena muchacha que usted pueqe jugar con
De talenkennis is kennelijk van een vertaalmachine, want grammaticaal klopt er geen breezer vanquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:18 schreef LSDsmurf het volgende:
omg dat gesprek
[..]
Waar halen ze toch allemaal die talenkennis vandaan
Ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:28 schreef boskov het volgende:
[..]
De talenkennis is kennelijk van een vertaalmachine, want grammaticaal klopt er geen breezer van
v00r de HaterSquote:Op maandag 18 april 2005 22:09 schreef Lizz-n het volgende:
20 jaar en dan nog breezah, ze moest zich schamen![]()
![]()
Mozesquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
v00r de HaterS
sOrry als je me lelijk vindt
sOrry als je me haat
sOrry als je denkt dat ik kapsOnes heb
sOrry als mijn mening je niet aanstaat
SORRY
Maar het bOeit me geen ene flikker..
wordt dit jaar 21
![]()
IK HAAT HAAR!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
v00r de HaterS
sOrry als je me lelijk vindt
sOrry als je me haat
sOrry als je denkt dat ik kapsOnes heb
sOrry als mijn mening je niet aanstaat
SORRY
Maar het bOeit me geen ene flikker..
wordt dit jaar 21
![]()
m0et J maar nii gaan pLayen In dii Diisc0, J weet Dat se un Slet iisquote:
Dit is jullie vast ook opgevallenquote:Op maandag 18 april 2005 21:38 schreef J_CDA het volgende:
http://www.freewebs.com/mcbrettie/fotosvanthe1mc.htm
quote:
Helllupquote:Mijn flow is Als de windkracht schaal 8
EN daarna word je door een andere vent verkracht
En op de zwarte markt voor 1 euro verpacht
ik zweer ik ben degene die hard lacht.
Ik ben degene met macht. Dat je je vast niet gedacht?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:00 schreef Scorpie het volgende:
OMFG wat een kapers van die Superdudes kom we gaan westwood mailen!
Ik vraag me af of je er überhaupt reactie op krijgt en of ze er wat aan gaan doen, maargoed.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:02 schreef classpc het volgende:
Nou mensen, allemaal massaal naar Westwood mailen, en reacties posten in dit topic
Edit
Westwood is nu EA.
er word een neger in elkaar geslagen in de film, duhquote:Op zondag 17 april 2005 18:38 schreef H-blast het volgende:
[..]
zo dom zijn die mensen nou, ze snappen niet dat dat een anti-racistische film is. Terwijl ze zelf wel een racist zijn.
(no offense tegen lonsdale het merk zelf)
dan zal ze ook wel niet veel koedos hebbenquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:41 schreef Lizz-n het volgende:
Best mooi meisje en typt niet in breezer stijl![]()
Is echt net geweestquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:58 schreef DaMook het volgende:
Volgens mij issie al geweest, maar *deze* is wel leuk
¿Hablas español? ¡La gramática es perfecta!quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:28 schreef boskov het volgende:
[..]
De talenkennis is kennelijk van een vertaalmachine, want grammaticaal klopt er geen breezer van
een zin met con eindigen? Lijkt me sterkquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:35 schreef erikkll het volgende:
[..]
¿Hablas español? ¡La gramática es perfecta!
ofzo
omdat? ik spreek zelf niet zo goed spaans, kzal es navragen, maar volgens mij kan 't best zoquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:47 schreef boskov het volgende:
[..]
een zin met con eindigen? Lijkt me sterk
Het klinkt gewoon niet.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:56 schreef erikkll het volgende:
[..]
omdat? ik spreek zelf niet zo goed spaans, kzal es navragen, maar volgens mij kan 't best zo
quote:
Juist!quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:00 schreef Scorpie het volgende:
OMFG wat een kapers van die Superdudes kom we gaan westwood mailen!
Omgquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:15 schreef Rainboww het volgende:
Hmz... Ik voelde me al niet zo happy vandaag, zie ik opeens deze foto![]()
[afbeelding]
* Dieptepunt bereikt heeft![]()
![]()
Het houd gewoon niet op, hoeveel kansloze figuren wonen er wel niet in nederland..quote:Op woensdag 20 april 2005 07:31 schreef DaMook het volgende:
http://www.superdudes.nl/*Gold_Member*/pics![]()
![]()
ik achter de pcquote:
WTF, dat nichtje...quote:Op woensdag 20 april 2005 10:58 schreef R-Alph het volgende:
[..]
ik achter de pc
what the fuck![]()
Waar is die pc dan![]()
Ik zie alleen een toetsenbord en muis
Oja dat nichtje.... dat moet gewoon geneukt worden![]()
Ik heb geen ide wiequote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:01 schreef Scorpie het volgende:
abuse@ea.com
quote:
Hey, ik herinner me ineens weer dat wij samen een keer naar FOK!radio zouden gaan.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[smileybouwverzoektopic]
Staat ie![]()
Boes poes dus
quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:58 schreef DaMook het volgende:
Volgens mij issie al geweest, maar *deze* is wel leuk
Ojaquote:Op woensdag 20 april 2005 13:49 schreef classpc het volgende:
[..]
Hey, ik herinner me ineens weer dat wij samen een keer naar FOK!radio zouden gaan.
quote:Op woensdag 20 april 2005 14:03 schreef Lizz-n het volgende:
Oke ze typt niet in breezer stijl, ze ziet er niet verkeerd uit, maar toch....... ze is 23kansloos
kijk eens naar die anderenquote:Op woensdag 20 april 2005 14:07 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Sorry alleen naar de 1e foto gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |