quote:Hier verder met de BrEeZaH reeks deeltje 19.
quote:Op zondag 17 april 2005 15:59 schreef stijgende_ster het volgende:
Joepie! Ik heb een zinnige tvp, komt 'ie:
Er staat een fout in de OP:
[..]
Mijn exklasgenoot, wat doe je?quote:Op zondag 17 april 2005 13:07 schreef SEMTEX het volgende:
HeYsZz GirLieJ StyLiSh PrO MeN!!KuSzZ MaRjeLLe
◄ 16-08-02 .:: Oi² MiSz, NiCe PaGe MaNG, VeT STeeLo! THNx FoR Ya MeSSaGe KiSs CaaT ::.
[afbeelding]
Dit is echt heel ergquote:Op zondag 17 april 2005 17:30 schreef googoodoll het volgende:
http://www.superdudes.nl/TeRRorMeiSjuH/info
Meet TeRRorMeiSjuH!!!
Ze staat ook bij de dudes
Waarom hebben die Lonsdalefiguren altijd American History X bij de Favoriete Film staan?quote:Op zondag 17 april 2005 17:30 schreef googoodoll het volgende:
http://www.superdudes.nl/TeRRorMeiSjuH/info
Meet TeRRorMeiSjuH!!!
Ze staat ook bij de dudes
zo dom zijn die mensen nou, ze snappen niet dat dat een anti-racistische film is. Terwijl ze zelf wel een racist zijn.quote:Op zondag 17 april 2005 18:35 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Waarom hebben die Lonsdalefiguren altijd American History X bij de Favoriete Film staan?
Als je haar mailadres geeft wil ik het best zeggenquote:Op zondag 17 april 2005 18:59 schreef Bot13 het volgende:
Er is echt zo'n heel aardig meisje die ik ken (enorm niet-breezer trouwens) en die heb dat ineens als avatar op MSN?
Ik denk het is zo'n geheim genoodschap dat plannen aan het beraden is om mij te breezeriseren ofzo..quote:Op zondag 17 april 2005 19:01 schreef brighton het volgende:
[..]
Als je haar mailadres geeft wil ik het best zeggen
Niet aan gedacht om het aan háár te vragen...?
Paul frankquote:Op zondag 17 april 2005 18:59 schreef Bot13 het volgende:
Hey jongens ff een vraagje. Wat is dat aapje steeds wat ik terug zie komen in breezerpics?
Er is echt zo'n heel aardig meisje die ik ken (enorm niet-breezer trouwens) en die heb dat ineens als avatar op MSN?
Zoiets dus ( dat aapje-logo ):
[afbeelding]
ROFL, die gast heeft bij mij op skool gezeten.. Hij moet nog steeds Nederlandse grammaticelessen krijgen, aangezien hij de les "Aap-noot-mies" gemist had..quote:Op zondag 17 april 2005 16:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb maar eens gezocht op de meest foute uitgaanstent vlakbij m'n geboorteplaats. En bingo!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De tweede van links heb ook een stempel op der tietquote:
Ja ik zag hetquote:Op zondag 17 april 2005 21:07 schreef hollander76 het volgende:
[..]
De tweede van links heb ook een stempel op der tiet
quote:Op zondag 17 april 2005 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die rechter heeft een zwetende tiet
Linkjes!quote:Op zondag 17 april 2005 21:39 schreef CrazyVorteX het volgende:
Er komen er veel uit Arnhem zeg. Ik zei toch dat ik niet met ze omging. ZE ZITTEN HIER GEWOON OVERAL![]()
whaaa de Bar&Boosquote:Op zondag 17 april 2005 19:31 schreef hollander76 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit is mijn bijdrage voor vandaag
quote:Op zondag 17 april 2005 21:44 schreef Danny het volgende:
deze foto stond in de OP van dit topic. De persoon op de foto wilde deze graag verwijderd zien. Bij deze.
deze foto stond in de OP van dit topic. De persoon op de foto wilde deze graag verwijderd zien. Bij deze.
hEb jUh aL EeN MaIlTjUh vAn d'R GeHaD DaT JuH HeLeMaAl lAuW BeNt eN dAt jUh 'm wEg mOeT HaLeN AnDeRs gAaT Ze d'R MaTtIeS BeLlEn!!!quote:
sorry hoor maar geloof je die crap echt???quote:Op zondag 17 april 2005 23:18 schreef danni het volgende:
Dit is dus wendy....
[afbeelding]
[..]
Op de een of andere manier raken ze me wel...
(zo aandoenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |